Miks: subiektywne uwielbienie motoryzacji włoskiej i japońskiej
Rozładowywać kolejkę miksową powinienem znacznie częściej, tyle że to trudne i czasochłonne. Raz na jakiś czas zmuszam się do zmotywowania się do podjęcia działań w kierunku wyznaczenia ram decyzyjnych, zmierzających do rozpoczęcia procesu przygotowawczego, mającego na celu wykonanie konkretnych prac polegających na stworzeniu odpowiedniej atmósfery, sprzyjającej wytworzeniu nastawienia, ułatwiającego realną realizację założonego celu.
Ktoś napisał ostatnio, że na złomniku panuje uwielbienie motoryzacji japońskiej i włoskiej. Postarałem się więc spełnić oczekiwania i wrzucić dużo motoryzacji japońskiej i włoskiej w poniższy miks. A zatem konnichi-wa, benvenuto i do przodu.
Trochę nie wierzę, że oni fabrycznie robili taką giętą klapę, przecież to wygląda jak C&G KLEPIO.
“Naprawiłem, jest jeszcze gorzej”
Absolutnie nigdy nie był zalany!
Super wyszło. Brawo. Chcę test!
Chińczyki trzymają się mocno.
Clio raz Bakara!
O Holender.
Doskonałe miejsce na zaparkowanie Syreny. Jak ona tam wjechała?
To jakaś tam Grecja czy coś
Ulvraith jak zapoda filtry…
Idealna Giardiniera na kołach z Personala.
Bianchina jest bardzo wysoko na liście pojazdów “kiedyś je kupię”.
WHAT
Znajdź Transita
Znajdź jeden samochód nie pasujący do pozostałych.
Musiałem dać jakieś Isuzu do miksu, proszę.
Ten to już na pewno był.
A tego na pewno nie!
A że przy okazji trafiło się Subaru…
Forza Italia!
Blame Canada!
Loftowe osiedle i multiinterfejsowy Tarpan.
To oczywiście samoróbka wykonana w CARROZZERIA CITRINO E GUMIACCO, ale nie wiem czy wiecie, że taki pojazd wytwarzano seryjnie (o ile ręczne wytwórstwo można nazwać seryjnym) w Korei Północnej: do pozbawionej napędu 4×4 ramy montowano front od UAZ-a lub GAZ-a i roboczą pakę.
A co to za zabudowa?
Sympatyczny ryjek!
Śledzę to auto od jakiegoś czasu i mam wrażenie, że jeżdżą nim hipsterzy.
Powiem szczerze że marzę o teście Bagheery. Ale to akurat jest Murena.
Sporo jest w Polsce tych Consuli. Samych zgniłych znam 4.
Skład ślubny
Dzień jak co dzień na robocie.
Nowoczesność architektoniczna kontra klasyka motoryzacji.
Nie zastanawiam się długo. Biorę Yugo. Ewentualnie jak Ludacris: I left the Jag and I took the Yug…
Milijon punktów złomnika za te wloty. Rozumiem że co najmniej V8 biturbo.
Pojemność dwa czterysta.
To jest Fiat 500, w przeciwieństwie do Nuova 500 z silnikiem z tyłu. Potem było nasze Cinquecento, czyli “pięćset”, a teraz jest znowu 500. Trochę to pogmatwane.
Och, ależ to nie wyglądało i nie jeździło.
Grzybomat.
Jeździ nim wielki SZU.
I’M CEXY AND I KNOW IT
Taka właśnie piękna Corolla E8 została zniszczona w najnowszej produkcji Git Produkcji: Wściekłe Pięści Węża III – Wściekły Wąż vs Cyborg Zombie.
O nie, ale bym tym jeździł! Czym jeździsz? A, mam takiego klasycznego Oldsmobile’a…
Zawody w zarastaniu: Lexusowi idzie nieźle.
GTV wygrywa.
No dobra panie i panowie. Wszystkie Hondy “typu JDM” mogą od razu się schować: to jest prawdziwa Japonia, prawdziwy JDM, brawo dla właściciela, co za cudowny pojazd, ciekawe ile za niego chce!
Lista autorów zdjęć:
jacek kil, Ulv, Przemysław Wolski, Kamil Ksiazek, hube, Przemysław Rewers, Jakub Tujaka, Daniel Kwiecień, Klawisz, Jakub WIśniewski, brazer, Paweł Oborski, Michał Góralski, Jarek Michalski, Maciej DM, Orzech, maras, Grzegorz Sakson, damian bukowiec, Jan, Paweł Filipiak, Konrad D., Piotr Ciechomski, Kuba Łacki, sovarower, Springfield Sandrail, Marek Gazda, Mateusz Preis, Barthen, P, Radosław Pszczółkowski.
Oczywiste, że Tipo, bo za muode. A ostatni subagen porył beret mistrzowsko. Mi strzo wsko
Warszawski Mokotów Widziałem tą zastavkę jakiś czas temu 😉
http://img31.imageshack.us/img31/6039/i84t.jpg
ale grubo!
co to za USauto z pierwszej fotki cudne fluidyczne skulpczury/skulpczery.
a co jest wrong z tym RR (poza dziwnymi światłami)?
ależ srogość bije z tego “sympatycznego ryjka”.
no i Giardiniera <3
Czerwona alfa wrośnięta w żywopłot to Chorwacja, przy Jadrance gdzieś w połowie drogi między Splitem i Makarską. Podziwiałem ją kilka razy we wrześniu, foty niestety nie mam. Przy tej samej drodze stało też coś innego – taki a’la muscle z V6 pod maską i wystającymi nad nią “trąbkami” (nie wiem niestety jak to się nazywa, ale chodzi o to: http://www.seriouswheels.com/pics-1970-1979/1971-Dodge-Challenger-RT-Muscle-Car-By-Modern-Muscle-Engine-1920×1440.jpg).
O O o Bardzo proszę o kontakt właściciela tego Libero/VW! Planowałem poćwiczyć coś podobnego na moim kredensie, chętnie pogadam z kimś, kto już ma takie ustrojstwo. A nie spodziewałem się, że w PL jeździ już jakaś sztuka, gratuluję. Szczególnie jeśli to samoróbka, a nie sprowadzony z Nimiec gotowiec. lintew@gmail.com
Ostatnia fotka maiżdzy system, tylko coś za wąski i za krótki ten VW mi się wydaje. Hmm… Coś tu nie gra.
Na fotce nie pasującym autem jest 911 bo pewnie jako jedyne jeździ bezawaryjnie pomimo zapuszczenia, w przeciwieństwie do reszty złomu, który tam stoi 😀
Clio Bakara – jak to ładnie brzmiało. Szkoda, że Reno zapominiało o tej ładniej, dźwięcznej nazwie wersji. Pewnie kiedyś do niej wrócą, pytanie kiedy?
A MATRA śni mi się po nocach, nawet jak na obecne standardy ma świetną sylwetkę… WRÓĆ! Dzisiejsze auta mają pipie**one sylwetki, za to starsze auta często idealne proporcje!
Nie wiem, czy to czasem nie najlepszy miks ever, dałbym lajka!
1. Klapa z pierwszej foty to chyba sen naćpanego projektanta, ale chciałbym zobaczyć jak C&G to klepio :).
2. Czy ten Sprint to czasem nie Chorwacja, przy drodze 8 między Makarską a Splitem? W zeszłym roku widziałem identycznego, ale nie chciało mi się zatrzymywać na zdjęcie.
3. Range Rover WTF?!
4. Włoski garaż – oj, pożądam bardziej niż Leniwiec JDM-a. CUDO!!!
5. Zielone Subaru – ładne japonckie żelazo. Rzadkość. Ładne Subaru? Niemożliwe.
6. Ta Alfa to nawet GTV6 – chyba, że ktoś tylko przełożył maskę.
7. Skład ślubny – nic dodać, nic ująć. Takie to polskie. Loffciam :).
8. Ten niby RR nowożeńcy to nie jest jakaś wsiowa replika? Wygląda katastrofalnie…
@wuner – na tym placu w Chorwacji stoi jeszcze to: http://i.imgur.com/Wf5FPkr.jpg i to: http://i.imgur.com/MyqR6g6.jpg to zdjęcia sprzed 2 lat.
@wuner:
Hahahaha, pół Polski widziało tego Sprinta, bo i lokalizacja sprzyjająca :D.
dwa moje zdjęcia, tyle wygrać! chińczyki zatrzymały się na Michałowie w hostelu Bazyl obok… Bazyliki. A Passat stacjonuje na Powiślu w zagłębiu garażowo – serwisowym przy Dobrej.
Giardiniera i Bianchina <3
A Zastava 750 stała sobie na rogu al. Niepodległości i Madalińskiego. Kilka kroków dalej, na tym samym parkingu, mieszka Wołga na czarnych (już tu była, ale złapana gdzie indziej), zaś za nią – 2 gnijące Balerony w kombiaczu.
Zaś Jag XJ-C… Wiem, to mało złomnikowe, ale jest po prostu ślinotoczny. Ubóstwiam.
Co nie zmienia faktu, że Bianchinę i Giardinierę ubóstwiam jeszcze bardziej.
clio baccara to był przerost formy nad treścią… R19 jeszcze jako tako
Ciekawe z jakiego powodu ten Lexus gnije. Toż to już właściwie klasyk.
A z tymi Chińczyka to jakoś dziwnie – kilka miesięcy temu “pełno” ich było w Szczecinie, w tym jakoś 3 wozy CCTV
Syrena wjechała tam 30 lat temu. Frontiera znam z budowy koło mnie, w sumie to przez niego się poważniej zainteresowałem pickupami, niestety Frontier 4.0 z podwójną kabiną i 4×4 w Bolandzie właściwie nie występuje Tego raz wyciągałem z błota – to amerykan, musi mieć tylny napęd 😉 Zżera go faktycznie pięknie.
Hahaha. Naprawdę uwierzyliście, że to Rolls? Przecież to jest polski Nestor zrobiony pewnie na jakimś Polonezie.
@mbk, przecież to chyba jest “5” tylko ze znaczkami innymi
@mbk Ale raczej nie od nowości, bo tablice częstochowskie są tak z 1998-1999 roku.
Threeco, co Ty opowiadasz! To jest Rolse-Royce typu Maybach orginalny z epoki. Damian o samochodach mi tak powiedział a on się zna jest dyrektorem.
@Cham w Audi, Bynajmniej. Zobacz sobie jak wygląda seria 5 i seria 8.
@linte
To prawdziwy koneser musi być!
@radosuaf
Dokładnie – pół polski ją oglądało, ale tylko znikoma część świadomie 😉
@notlauf
Dzięki! Czyli to takie jakby indywidualne przepustnice na każdym cylindrze?
@miwo
RR w sensie Royce czy Range? Bo Range to zdecydowanie nie ta generacja, nie mówiąc już nawet o rozmnażaniu 😉
No nie będę się spierał, biemdablju nigdy mnie nie jarało więc nie potrafięich rozpoznać po szczegółach
Ale miks. Kupa ciekawych aut, z których większość dawno przerdzewiała albo zepsuła się na amen.
No ale po kolei:
– O co chodzi z tymi holenderskimi nadbudowami? Widuję ostatnio dużo kombi z takim bajerem i nie mogę skumać po co to.
-nadgnity Nissan Frontier przypomniał mi że mam wysłać identycznie przegnitego Vito
– żółte W111 stoi na terenach warsztatu na Rymarskiej w Krakowie, obok budynek Plivy a sama fura już była (tyle że wtedy stał jeszcze drugi Merc obok, chyba W114
-E31 na czarnych – WOW. A przy okazji, skąd są tablice CEX? Na facebookowym Na Czarnych jest zdjęcie E46 na podobnych blachach, o tu https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/76350_279518775520285_1903947993_n.jpg
Ciekawe czy te 2 BMW łączy jakaś wspólna historia? Ostatnio widziałem A6 C5 Avant na blachach CEZ ale mi uciekło.
– Kolejny gnijący LS400? Dlaczego? Przecież tam nawet pneumatyki nie ma. I co z tym z krzaków z zajawki na FB?
Myślałem, że Subaru Libero tej generacji nie może już mieć bardziej niewyjściowego ryja. A jednak 😉
Nie no. Skoro Damian tak powiedział, to zwracam honor. To musi być antyczny Roys-Rolls typu Maybah. Mimo wszystko wersja Sixperson (ang. przestronny) wydaje mi się lepsza – zmieszczą się jeszcze świadkowie.
Chyba najmniej złomniczy ale najbardziej porządam XJ-C. Jest piękny, za*ebisty, gnący się, z odpadającym lakierem z dachu, jeździłbym w gazie jak pies dupą po dywanie! A Range był do sprzedania, mieliśmy ubaw w firmie jak maślaki zrobiły upgrade z P38 na L322 😀
CEX i CEZ to blachy z Częstochowy. Miało się kiedyś to województwo…
Tej, a Chińczykom przecież nie wolno tak podróżować.
1. Chiny nie ratyfikowały konwencji wiedeńskiej, ani wcześniejszego protokołu genewskiego.
2. Rejestracja chińska nie jest uznawana za granicą Chin (poza niektórymi krajami na Płw. Indochińskim).
3. Załóżmy, że Chińczyk komuś uszkodzi samochód. Co świadkowie powiedzą? Że widzieli chińskie znaczki na rejestracji? Legalnie nie może być w Polsce.
4. Chińskie prawo jazdy nie obowiązuje za granicą, Chińczycy ponadto nie mają możliwości wyrobienia międzynarodowego prawa jazdy na bazie własnego.
Generalnie, gdyby trafił się jakiś kumaty policjant gdziekolwiek na drodze tego pojazdu, to powinien zostać skonfiskowany i odesłany do Chin na koszt właściciela, a sam właściciel zatrzymany bez możliwości kontynuacji podróży samochodem.
Czyżby ktoś bał się ich zatrzymać z powodu obaw o skandal dyplomatyczny? To tylko pierwsi, zaraz będą następni (przypuszczam, że we wschodniej Rosji jest ich już masa). Ciekawe tylko, jak i gdzie przekroczyli granicę UE.
Ooo znowu ktoś był w Piaskach vel Nowej Karczmie (jak w PRL na mapach oznaczano dla zmylenia wrażych szpionów).
A zabudowa na tym czymś pewnie pod wyciągarkę do slipowania kutrów na plażę
Multipla nie pasuje. Dwukolorowe lakierowanie? Dobrze? Co wygrałem?
@Aremberg — o ile się nie mylę, to z jednej strony chodzi o mocowanie rowerów, a z drugiej o zamiłowanie Holendrów i Belgów do podróży w samochodach i nocowaniu w nich:
http://blogautomobile.fr/citroan-c6-raviez-existe-enfin-version-camping-87044
Z tego co wiem ten ostatni “wynalazek” to Subaru Sambar, i one były seryjnie produkowane w Japonii
anon: niestety nie jest to Sambar, ale dziękujemy za cenną lekcję wiedzy o japońskiej motoryzacji
A z tymi Holendrami to chodzi o ichniejszy VAT i definicję samochodu ciężarowego. Tam “się łapie” jak wewnętrzne wymiary za pierwszy rzędem siedzeń przekraczają 120x120x120. I stąd dziwne nadbudowy w Pajer/Patrolach, wypionowane tylne szyby, a w końcu plexa zamiast szyb.
No.
Miks z pozoru bezbarwny, po przeanalizowaniu treści gniecie swym ciężarem gatunkowym.
@Aremberg:
Z takich ciekawych wynalazków na czarnych tablicach, to parę razy Lexusa SC400 widziałem, no i Lancię Zetę 😀
Sz. P. Z. Łomnik
Zwrazam się z uprzejmą prośbą o podanie w celach edukacyjnych modelu zielonego kombiaka Subaru, ewentualnie o wskazanie miejsca w internetach, gdzie można nauczyć się o starych Subaru.
Z poważaniem.
Ceszóstka kamper wygląda przecudnie. Zupełnie jakby C&G zayebali z jakiejś budowy tojtojkę i przykleili na sylykon.
Piękny ten Jag, mimo że tu nie pasuje…
Ale jakie to pocieszające, że w Polsce inwalidom tak dobrze się powodzi 😛
Ta ceszóstka kamper wygląda, jakby kopulowała z nią biała orka, która jednocześnie wysrywa tojtoja.
Z zasady nie chwale miksów, ale jak dowiedziałem się ostatnio od mądrych ludzi : wyjątek testuje regułę. 😉
Let’s test it: Miks powala, wspaniały!
Skarbnica oszałamiającej włoszczyzny w towarzystwie jakiegoś garbusa po restylingu – gdzie znajduje się ten raj?
A czajniki? Jak napisane, zrobiły sobie rajd ‘po ewrazii”.
http://otomoto.pl/fiat-tempra-bogate-wyposazenie-C30738288.html
Jaktajmer pełno gembo :-D, dobry czas żeby je upolować zanim “koneserzy” się nimi zainteresujo 😀
Trzeba kogoś namówić żeby zrobił odwrotny JDM (MDJ?), i wsadził front z Libero do Transportera!
Polska policja widocznie jeszcze ich nie przydybała (albo nie było kompetentnego policjanta, żeby ich zatrzymał). Nie wiem, którędy przekroczą zachodnią granicę, ale przypuszczam, że dobrze do Frankfurtu nie wjadą jak już ich zatrzymają.
http://tablica.pl/oferta/francuski-hrabia-peugeot-504-ti-1977-CID5-ID45p6H.html#3cf297d169
Też się ceni jak hrabia.
Wreszcze jest Ósemka na czarnych- myślałem, ze straciłem zmysł złomu bo tak dawno temu wysłałem tę fotkę .
850i jest ( a przynajmniej była ) do sprzedania za 30k ( w Częstochowie ) blachy CEX to coś oko 98/99 a auto było z 90 chyba
Ta nakładka na PT Cruisera jako żywo przypomina dorabiane klapy do Tavrii i Poloneza Caro, popularne w latach 90-tych
@Cubino:
W Temprze? Nie zwróciłem uwagi nawet, jeśli tak to łałałiła!!
echh , gdyby to był golf 2 z digizfizem to by była okazja , swoją drogą dziwne jest to że taki licznik w vw to jest łał , och , ajwaj , koneserzy za taki majdan z osprzętem i kablami potrafią i z 2 tys zapłacić , zaś prawie takie samo w temprze czy kadecie nigdy szału nie robiło .
O borze jak ja uwielbiam te japońskie kity tuningowe do kei carów, tak btw to śliczny jest lapin przerabiany na renault 4 ♥
O, a wrastający lexus to spod mojego domu. Szkoda go, bo w realu wygląda lepiej niż na tym zdjęciu, ale nie kojarzę żeby kiedyś jeździł.
Te digitale w Tipotemprach zawsze mnie sie podobały. Są takie futurystyczne. Smaczne fest.
Ten Sambar “bulik style” to dość popularna przeróbka:
http://media.wheels.ca/vehicles/523/335202/1991-Subaru-Sambar_-335202-1-sm.jpg
http://farm9.staticflickr.com/8435/7772665464_2fafaa2140_b.jpg
http://encarsglobe.com/data_images/gallery/01/subaru-sambar/subaru-sambar-07.jpg
http://i.ebayimg.com/00/s/NDUzWDYwNA==/z/VjYAAMXQkl9RZrrC/$T2eC16VHJGoE9nuQfepFBRZrrCHg9w~~60_35.JPG
850-ka na czarnym szyldzie to prawie taki sam strzał w ryj jak zielony Viper z Poznania.
leone
Zielony subaru to “zwykły” (choć oczywiście, jak każde Subaru – niezwykły) Subaru Leone Estate Van.
Rzetelny wóz.
Miks zdecydowanie należy do Tarpana w prestiżowej okolicy. Ale bym takim latał po najmodniejszych zakątkach Warszawy.
Autobianchi wyciska mi wspomnienia oj!
Wyciągarnia do kutrów pomysłowa, bo windy w S660 są bardzo skuteczne;
RR P38 z chińskimi WHATami miażdży;
O Holender jest fajniejszy niż nieholender;
Nie pasuje Multipla bo jest wielodzietna;
Paskiem jeżdżą hipsterzy, a mieszkają w T3;
2400 czekajo na sekwencje, a ten powyżej już przerobiony śmiga;
itd…
o, odkryli w TVNi e zabytki w Grodzisku…. FAKTY rulez po prostu.
sugeruję temat na osobny wpis – najgłupsze przepisy dotyczące odliczania VAT-u od samochodów
Alfetta GT6 wrastająca w łąkę… no to jest właśnie buractwo: kupić sobie gdzieś fajną alfę jak się nawet garażu nie posiada i środków na remont, a potem zostawić jak burą sukę na podwórku, bez nawet próby zabezpieczenia….czad. Tylko dlatego nie mam takiej Alfy, że nie mam dla niej porządnego garażu gdzie mógł bym ją ogarnąć i trzymać czasem zimą, a mam rozum i nie kupię rzadkiej fury żeby sobie przez okno oglądać jak się dekomponuje,do tego są ople astra itp hehe… ja tam jestem za tym żeby był jakiś konserwator zabytków od fur;) i straszył karami jak kiedyś akcja ‘posesja’
brunon: po prostu wspanialy pomysl…. poskutkuje tym ze ludzie beda sie bac trzymac klasyki, lepiej na zlom oddac nie? tam “so konesery, i majo palnik i diaksa”
szop: czemu najglupsze? fajne sa te podwyzszane dachy czy tylne klapy powiekszajace przestrzen bagazowa – po prostu praktyczne. jak bym mial Poloneza to bym sobie kupil “klape prawiekombi” albo moze nawet przerobil na cargo 😉
—
a mix fajny, fajna Giardiniera, 600tki fajne, i Campagnola 😉
http://otomoto.pl/nissan-inny-president-v8-vip-unikat-C31168187.html
Promocja, przecenia 60%…
Dzieńdobry jestem nowy i się nie znam ale ten ostatni Sambar to jest Sambar (czyli Libero po japońsku).
https://www.google.pl/search?q=subaru+sambar&newwindow=1&client=firefox-a&hs=U7l&rls=org.mozilla:pl:official&
Ale to wlasnie o to mi chodzi benny zeby sie tacy bali trzymac klasyki…..do tego jeszcze w trawie. Przynajmniej beda je chetniej odsprzedawac. a nie oddawac na zlom, Ten tu pewnie jeszcze jest wart troche wiecej niz zlom wiec na pewno by trafil najpierw na nasz ulubiony portal koneserski.
o widze Złomnik zawitał na Mierzeję Wiślaną do Piasków 😀
Taki lexus gnije też na Saskiej Kępie (ul Zwycięzców). Czemu? Ch* wie :/. Wygląda jakby mu zawieszenie padło.
@ Brunon
Tak, Leone, czyli poprzednik Imprezy był pierwszym subaru z 4wd. A i to nie we wszystkich egzemplarzach, bo 4wd było za dopłatą. Bez dopłaty było FWD.
W zeszłym roku Subaru obchodziło 40 lecie swojego napędu 4wd.
Dałbym sie pochlastać za te kołpaki na E8. Gdzie szukać takich pięknych detali?
Rolse-Royce typu Maybach wersja Baccara-Maszkara zawitał na Jarmark Piaseczyński,
gdzie można było kupić tradycyjne wyroby ludowe typu miód, wędliny, lniane ubrania.
Tak więc to jest wytwór KBW (Koło Blacharzy Wiejskich).
Co do Range Rovera to z przodu był jeszcze lepszy=gorszy (więcej samoprzylepnego chromu). Tylko zdjęcia nie zdążyłem zrobić;-/
Wie ktoś, co to za cudo radzieckiej myśli technicznej z rejestracją KEL 4746? Wygląda przezajebiście 😀
Podejrzani: ZIS 151 i ZIŁ 164