zlomnik.pl

Home |

Nowy polski samochód JEDYNY TAKI ZOBACZ!!!

Published by on January 21, 2014

Skit przedpołudniowy żeby niefejsbukowi złomnikoczytelnicy nie czuli się poszkodowani.

Kolejna szansa na wskrzeszenie polskiej motoryzacji pojawiła się w Gnieźnie. Tamtejsi handlarze uczciwie przyznali, że mają już takie ilości części z samochodów sprowadzonych z Niemiec i zdemontowanych na miejscu, że mogliby właściwie przystąpić do produkcji własnego modelu poskładanego z czego popadnie. Powołano już firmę, która będzie wytwarzać nowe, polskie samochody pod marką JEDYNY TAKI.

Początkowo w ofercie znajdzie się model ZOBACZ z silnikiem 2.0+LPG (sprawdzona jednostka VW). Będzie można do niego dokupić pakiety wyposażenia ALU FUL ZAREJ KLIMA lub KOZAK oraz takie opcje jak XENONY, KEY-LET’S GO, wyświetlacz HE-DAP, DUŻA NAWI KOLOR i PUŁSKURA.

Już niedługo z dumą będzie można powiedzieć: jeżdżę polskim samochodem, Jedynym Takim Zobaczem.




Comments
DrOzda Said:

Brzmi jak superbohater z kreskówek :)


Ktosiek Said:

Biorę dwa! haha, dobry wpis, poprawiłeś mi humor, Panie Notlauf :).

A będzie możliwość instalacji zapachów jak w Citroenach, np. o zapachu cebuli?;]


Sukuremu Said:

haha 😀 Kierowniku, nie denerwuj się 😀 mnie też ogarnia czasem frustracja kiedy widzę jak źle ten świat się układa.
Ale kolega powiedział mi bardzo, ale to bardzo fajne zdanie:
-Głupie nie wie że jest głupie
Z tego wynika że obiekt nie jest świadomy swojej głupoty, co gorsze, nie da się delikwenta uświadomić. Więc można uświadamiać i uczyć ludzi na tyle na ile nerwy pozwalają. Nie ma co się ścierać! :>


sosek Said:

Jak to zobaczyłem to pomyślałem o tym, że znowu Saaba 9-3 wskrzeszają. A tu nawet lepiej!


marekrzy Said:

Dla mnie brzmi jak Zaperdalac, o którym kiedyś SB pisali.


Bronco Said:

@Ktosiek, zapach cebuli będzie standardowym zapachem fabrycznym.


trashy Said:

A co z pakietami OD KOBIETY i NIEPALONY W ŚRODKU? Jak nie ma to nie biorę. Na koniec roku będą wyprzedaże związane z wyjazdem właściciela salonu za granicę.


Ksebki Said:

Serwis 40ton.net powołuje się na Zlomnik: http://40ton.net/holden_one_tonner/


Yossarian Said:

A przy składaniu zamówienia będzie możliwość wyboru poprzedniego właściciela?


Amon Said:

Logo trochę podobne do Jtt


benny_pl Said:

hehe fajne 😉 ale zdjecie nie pasuje…
o tu mam zdjecie testowej limuzyny GWS (gnieznienskiej wytfurni samochoduf)
http://images-2.drive.com.au/2010/03/31/1275678/nis-scrap-01-600×400.jpg

a tutaj magazyn czesci: http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/104990132/Car_engine_scrap.jpg

no a tu widzimy transport do salonow: (transport niestety jest drogi wiec trzeba “dopakowac”)
http://elvmetalrecycling.com/images/layout/Scrap%20Cars%20on%20back%20of%20trailer.jpg


lordessex Said:

Koniecznie silnik od bepiątki TDI, żeby można było na opale jeździć 😀


Oprócz 2.0 z elpegie powinien być jeszcze dostępny 1.9 TDI, zaś do dostępnych pakietów wyposażeniowych należałoby dołączyć PO NIEMIECKIM LEKARZU ROCZNIK 1932. Potem jeszcze należałoby wprowadzić model PRESTIŻ z pakietem stylistycznym PERŁA.


benny_pl Said:

Yngling: nie marudz, nie wszyscy tu uznaja szajsbuka :)


Cham w Audi Said:

No przecież napisał u góry że to z fejsa.
Wpis jak wpis, teraz przynajmniej wiem o co autorowi chodzi, a jak pierwszy raz czytałem o Fuyarze to też myślałem że to marny tekst, bo szczegółów nie znałem.


W garażu postaje Jedyny taki Zobacz ! a w domu trwa praca też, ściślej w kuchni …

http://imageshack.com/a/img689/839/23dt.jpg


Cham w Audi Said:

To się wunderbaumy marynują?


dr_kamil Said:

@Yossarian Do tego książka serwisowa wypisana z góry i licznik ustawiony na stałe 89 000km.


lukas3city Said:

jt – producent samochodów używanych


buckswizz Said:

Jest jeszscze wersja KOSA i to mogłaby być obcja – ful obcja :

http://allegro.pl/bmw-540-4-4i-v8-manual-6-biegow-mega-kosa-i3901884973.html


Hoosier Said:

I wersja podstawowa : “PALI JEŹDZI PO PLACU”


KIEROWCA Said:

No to będziemy mieli zalew ogłoszeń na OtoMoto i Alle:
Marka: Jedyny
Model: Taki na Allegro!

Opcje: Kupiony w polskim salonie, zobacz, od pierwszego właściciela [Niemiec 87 lat], w te-de-iku, alu, w czterech furtkach, na klimie tera nie robi ale wystarczy nabić u Cytryna za rogiem, tamże ściąganie simlokuf i inne takie 😉


buckswizz Said:

Dla wersji najbiedniejszej np. STAN JAK NA ZDJĘCIACH
i obowiązkowo brak zdjęć – i katalog fabryczny już mamy 😉

Złomniku- uruchamiamy produkcje ?


Oj benny serce boli , i favo i wczesne 105 tki i oj oj … słąbo mi


http://www.youtube.com/watch?v=s9OrixS7hro

czy ja jestem jakiś nienormalny , tak się zastanawiam, ja i moja rodzina , bo jak słyszę jak ten silnik pracuje to mi oczy się łzy w oczach pojawiają … o co chodzi … to jest miłość …


Yossarian Said:

Jeszcze powinien być pakiet stylistyczny “plak-attack”! I wskaźnik spalania, który zawsze będzie pokazywał 5 litrów na 100km.
Jak czytam komentarze, to aż mi się przypomina konkurs na napisanie ogłoszenia auta. Hmm… a może by tak konkurs na napisanie prospektu nowego samochodu? 😉


Zubzik Said:

kiedyś gdzieś usłyszałem: “Nidgy nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi rozmowę do swojego poziomu a potem pokona Cię doświadczeniem” Chyba pasuje do stylu rozmów w handlarzami.


Marecki Said:

Poza wskaźnikiem spalania “5 litry” jeszcze bak paliwa “za 2 dyszki poproszę” poproszę.


marekrzy Said:

A co z wkładem finansowym?
Czekajcie, niech pomyślę… NIE WYMAGA!
Zgadłem?


i jeszcze tylko “TYLKO LAĆ I LATAĆ” a na giełdzie w lecie słyszałem jeden w sumie bajer nowy handlarza , jakieś takie nowe dajchtsu, i był taki tekst :”ON NIE PIJE BENZYNY ON JĄ WĄCHA !!! “


skubas Said:

Wiadomo coś o modelu “igła”?


maciek_dm Said:

model laleczka/ lalunia, cukiereczek/ landrynka. Aha i model JEDNARĘKA…


Nat Said:

Bessęsu.
Jak w nowym aucie cofnąć licznik?
Chyba na minus?
Bo bez cofania nie ma fanu, każdy chądlasz Ci to powie.
No i jak o nowym napisać, że ksiądz – kobieta, rocznik 1927, jeździła tylko na mszę?


lordessex Said:

@Benny:
Ojciec Baldwin ma rację, nie skazuj nas na takie horrory bo to się może zawałem skończyć 😛


Yossarian Said:

@Nat Jak to, jak napisać, że jeździła? Jazdy testowe prototypu!


Nat Said:

Tak.
I konsekwentnie, jak to Niemka, do kirche, która była dopiero w budowie… 😉
BTW to chyba pierwsza fotka Chang’ana Eado na złomniku.
Czajniki w natarciu.


Musso Said:

Kurde, pół godziny wcześniej przeczytałem to samo na fejsie. Z nadzieją na dalszy ciąg dobrego tekstu wchodzę na złomnik, a tu nic więcej. Szkoda, bo prawda aż się wylewa z tego tekstu. Większość jeżdżących po Poznaniu i okolicach VW (VAG) i wszelakiej maści francuzów pochodzi z Gniezna lub z krainy , której tablice zaczynają się na F jak fabryka, jak mówią sami jej mieszkańcy.


oldskul Said:

Buckswizz, takie 4.4 w ośmiu to naprawdę jest kosa, uwierz :) a są tacy, co wkładają taki napędzik do – powiedzmy – E30, i tam to już jest nóż do ostrzenia kos 😀
.
Brodacz – seryjne gadanie 105 nie jest może za ciekawe, ale na pewno charakterystyczne i po wielu latach obcowania z tym diabelskim wynalazkiem już dość bezbłędnie rozpoznaję go na słuch z daleka 😉
Niemniej zaskoczyłem się bardzo, jak wstawiłem sobie dla draki przelotówkę naszego Ultera – nie wiem jak i skąd, ale gada cholernie rasowo, innymi słowy lepiej brzmi niż jedzie :) i miało być na moment dla zabawy, a jest na stałe.
Kurde, nagrałem krótki przejazd komórką – brzmi jakby podłożyli dźwięk od Vipera 😀


kaczor Said:

i oczywiście 170 tys km “przebiek”


w tym filmiku natura w służbie człowieka zaistniała 😉 przegnity tłumik 😉


oldskul Said:

Słychać, słychać, że to nie mechaniczna naturka, Ty się tak nie ciesz bo Ci pewnie spaliny do środka lecą teraz 😉


tłumik już wymieniony niestety 😉 ale jak leca spaliny to też są sposoby, jeden mój znajomy artysta malarz, posiadacz favoritki (tak tak , to obrazu kondycje polskiego malarstwa) to miał do środka takie , ba miał i ma, takie wyziewy z podszybia chyba gdzieś, że musiał opatentować jazdę zawsze z uchyloną tylną prawą szybką u pasażera – ponoć działa niezawodnie ! polecam ten tip wszystkim 😉


Myślę że wiele jego obrazów ma niepowtarzalny klimat od oczadzenia artysty w Favo 😉 mam nawet jeden u siebie na ścianie, proszę oto prezentacja :

Myślę że to współczesna madonna z wielkim cycem van Klopa w atramencie skompana, ten atrament bo nogi nie wyjszyły i trafiła do mnie 😉

http://imageshack.com/a/img855/3318/t8uf.jpg


Radosław Said:

Jeszcze za dopłatą powinien być dostępny z pakietem “doinwestowany”!


stvari Said:

sznusz Said:

Ja jak zwykle nie na temat, przepraszam! Zafascynowała mnie ta nimfa na scianie, wrzucona przez brodacza. Pławi się w atramencie, w którym żyją lilie wodne w kształcie szarotek alpejskich. Powalilo mnie koneserstwo! Piękno absolutne!


autosalon Said:

nie kupiłbym-brak najważniejszej cebulowatej opcji na świecie czyli PAKIET-u CHROM i led.


miwo Said:

Żeby było bardziej prestiżowo, to na tylnej klapie JT nie trzeba podawać nazwy producenta – jest w końcu logo.
Po jednej ze stron lub pod logo dajemy nazwę modelu (“ZOBACZ”), a po drugiej oznaczenie wersji silnikowej (2.0 LPG, 1.9 TDI). Albo samo oznaczenie silnika (“TDI” z co najmniej jedną z tych liter na czerwono albo “LPG”). Zaś wersję wyposażenia walniemy albo na przednim błotniku (pod bocznym kierunkowskazem, albo w jego miejscu, jeśli kierunek prestiżowo powędruje do lusterka). Można jeszcze, poza poszczególnymi pakietami wyposażenia, dać jeszcze pakiety wykończenia “SKURA”, “WELÓR”, “NAPA”, “ALKANTARARA”, “ZADBANY”, “NIEPALONE”.
No i edycje limitowane, wersje specjalne (przygotowane w kooperacji z partnerami), np.
“Radio ESKA Edition”, “PoloTV Serie”, “Adidas Line”, “Nike Type”, “Biedronka”, “Bodzio Meble”, “Wypszedasz”, “Trwam”, “Sacro” (dla xięży), etc…


pppan21 Said:

Kupiłbym… Ale słyszałem, że pierwszeństwo bedą mieli Ci, co mają przedpłatę na Dużego Fiata…


Cooger Said:

Spadek formy. Nuda, dłużyzna. Patrzę, patrzę na to… No i aż mi się chce wyjść ze… złomnika, proszę pana… I wychodzę…


Andziasss Said:

Fabryczne place w Gnieźnie zajmują 1/3 powierzchni miasta. To jest poważny buśinez. Do tego dochodzi powierzchnia dziup… wrróć hali produkcyjnych i mamy Kolebkę Draństwa Polskiego. Ale są też zakłady licencyjne w takim np. Pleszewie czy Lesznie. I te filie mają większy problem z dotrzymaniem jakości produktu. Dział szpachli, plaków i tapisów nie wyrabia z dostawami. Istnieje przypuszczenie, że oni to żrą!?


miwo Said:

jeśli dobrze pamiętam, to w pobliskim Mogilnie (to chyba nie jest daleko, bo pamiętam z wycieczki Szlakiem Piastowskim, kiedy mieszkałem w Poznaniu) był pierwszy polski importer aut chińskich. Nie pamiętam nazwy, ale on ściągał te terenowe cosie bazujące na Frontierze (Isuzu którymś znaczy).


sirkluck Said:

Złomnik, gratuluję też twojego cywilnego artykułu z wczoraj, m.in. o Jedynym Takim. Czytam, czytam,czytam – … – BANAN NA TWARZY! “Ciekawe auta z polskich ulic” 😀


nocny Said:

@Musso
Kiedyś i na śląsku często wdziało się tablice rejestracyjne z literkami FSD co zawsze było tłumaczone Fabryka Samochodów Drezdenko.

Nikt nie napisał o wersji NIC NIE STUKA NIC NIE PUKA.
Aha ja już wpłaciłem całą kwotę przez WesterUnion – prześlę skan mejlem. Bo obecnie jestem w Nigerii sami wiecie….


Demon75 Said:

Znalezione w internetach:
-Ogólnie mówi się Polak-Cebulak…
-A cebula występuje w dwóch odmianach… Białej i Czerwonej.
-Przypadek?


Waśka Said:

Zapomnieliście o ekranie dotykowym stylizowanym na rozfoliowanego iPada5. Sorry, że żart czytelny tylko dla fejzbuków :)


markus Said:

Stan, przebieg i cena do uzgodnienia.


KIEROWCA Said:

http://allegro.pl/tlok-od-dymacz-a-wsk-175-kobuz-zmd-gorzyce-1-szlif-i3904796473.html

CYTAT:
“gwarantuję że będzie jeździł bo współpracował z koks skrzynia 060 jo, zapłonem CDI oraz nieregenerowanym pegazem.

Niebywała okazja jedyny taki na allegro!”


SMKA Said:

brodacz, kiedy ten esej o dobrej Skodzie przejętej przez złego Volkswagena 😉


radarro Said:

a czy będzie dostepne DEWASTO? :-)

PS – foto trochę przypomina nową Ładę Priorę (VAZ 2180) Może panie Redachtorze jakas wzmianka o tym? Bo podzespoły do nowej ładzianki juz się produkują (i to w Polsce :)


Ziesiek Said:

A bedzie pakiet: “NIEMIEC PŁAKAŁ I GONIŁ DO GRANICY”?


Będzie będzie , a może złomnik udostępni łamy ? bo tego już dużo jest …


Waśka Said:

@radarro, ta Łada to na czyjej licencji? Renaulta? Bo na nie wierzę że Ruscy sami wymyslili jakikolwiek samochód bez kupna/kradzieży technologii z zewnątrz. Znów upierdliwie powrócę do UAZa, o którym już kiedyś pisałem że został zajumany Japończykom. Oddaję głos naocznemu świadkowi powstawania cudów sowieckiej motoryzacji (Wiktor Suworow, “Żołnierze wolności” (opisy dotyczą sytuacji pod koniec lat 60):

“Zwiedziłem w swoim życiu jedną radziecką fabrykę
samochodów i wywarła na mnie wielce niekorzystne wrażenie. Linię produkcyjną skonstruowano w Ameryce w roku 1927, po czym sprzedano Niemcom, którzy przez okres przedwojenny i całą wojnę eksploatowali ją niemal do całkowitego zużycia. W roku 1945 ten zdezelowany sprzęt przetransportowano do Związku Radzieckiego i rozpoczęto produkcję Moskwicza. Perspektywiczny plan rozwoju fabryki Moskwicza nie przewidywał wymiany urządzeń przed rokiem 2000. A co później – zobaczymy. Jest jednak wysoce prawdopodobne, że padł kolejny rekord.”

oraz

” W czasie gdy konstruowano BTR-60P, ZSRR nie dysponował naprawdę mocnym i niezawodnym silnikiem benzynowym, wobec czego w wozie zainstalowano dwie jednostki napędowe z normalnych kołchozowych ciężarówek GAZ-51, W ten sposób
BTR-60P wszedł do użytku z dwoma silnikami, dwoma gaźnikami, podwójnym sprzęgłem, dworna układami transmisyjnymi, dwoma alternatorami, i podwójnym rozrusznikiem. Wszystkim tym mechanizmom daleko było do niezawodności. Więc ilekroć następowała desynchronizacja silników, co zdarzało się nagminnie, jeden silnik dławił drugi. Wówczas należało natychmiast jeden z nich odłączyć, skutkiem czego 12-tonowa trumna na kółkach ledwie zipiała, napędzana silnikiem o mocy 90 koni mechanicznych. Litera „P” w nazwie BTR-60P oznacza „Pływający”. Kształt trumny zapewnia pojazdowi jaką taką wyporność, ale wóz pływa tylko teoretycznie. Transporter rześko zanurza się w toni i nawet nieźle utrzymuje się na powierzchni, ale nie jest w stanie o własnych siłach wydostać się na brzeg. Jego niewydolne silniki mogą napędzać albo koła, albo pędnik wodny – a nie jedno i drugie jednocześnie. Przy samym brzegu śruba nie spełnia już swego zadania, a koła nie mają jeszcze dostatecznej przyczepności. A więc najmniejsza nawet rzeczka pozbawia piechotę środków transportu.”

I mówcie mi jeszcze, że w takich warunkach i przy takiej mentalności zbudowano taki samochód jak UAZ 469. Takich rzeczy po prostu nie robi się z niczego, bez całego zaplecza technologicznego. Amerykanie mogli zrobić dżipa od zaraz, bo mieli olbrzymią bazę przemysłową, technologie itp. A co mieli sowieci jeśli chodzi o motoryzację? Linię produkcyjną made in USA 1927?


notlauf Said:

UAZ jest do tego stopnia zajumany Japończykom, że toyotowski 5VZ-FE wchodzi w ramę jak… albo nieważne.


Waśka Said:

PS. Jeśli chodzi o stricte zbrojeniówkę, mieli duże tradycje i zdążyli stworzyć niezłe zaplecze ludzkie i technologiczne. Ale motoryzacja? Kopiowałi Studebakera, B-29 i Concorde’a, to czemu nie inne dobre rozwiązania?


notlauf Said:

Customwear: a gdzie ZOBACZ?


yerzoll Said:

Od razu przypomina mi się jeżdżąca po Bydgoszczy Octavia z pakietem listw chrom z Lidla, lexus-lookami i czego tam jeszcze dusza zapragnie, a cały efekt wieńczy znaczek “LPG”. To cebula, hipsteriada, złomnik czy zajebiste poczucie humoru właściciela?


mulas Said:

No zobacz, zapomniałem 😉


No dobra zamieszczę w komentarzach i w i na facebłuku, historię wrogiego przejęcia skody przez VW … czekajcie a będzie wam dane … skodane …


Andziasss Said:

@Miwo: Mogilno to już kujawsko-pomorskie, czyli CMG. Na terenie metropolii (mogilno to chyba nekropolii?) nie ma wyraźnych śladów handlowania żelazem, ani lewych połamanych fabrycznie Frotek. Za to występują inne kwiatki: prestiżowa restauracja BOSS, na przeciw smętarza, serwująca menu stypowe, czy też hurtownia elektryczna Prądex. Powaga. Godnym odwiedzenia jest też kościół parafialny, taki osiedlowo-niby-modernistyczny, który jest poprzyozdabiany stroikami i aranżacjami pięknymi zaskakująco odwrotnie i boazeriami. Brrr, dośc odpychające to, ale wiara wiąże się jakoś z cierpieniem, więc ok. Z nowości mają obwodnicę, którą nikt nie jeździ, bo jest w poprzek kierunku, w którym byłaby potrzebna. Długo by o niej opowiadać, bo cuda się tam dzieją. Taki loklany Wąchock. Ale są i pozytywniejsze strony: silna frakcja garbusiarzy-turystów zlotowych oraz ekipa drezyniarzy torowych, których tabor stanowią malki i tikacze. I oni tym pomykają po normalnotorowych liniach.


kulawy Said:


Kupiłbym… Ale słyszałem, że pierwszeństwo bedą mieli Ci, co mają przedpłatę na Dużego Fiata…

Nieprawda. Pierwszeństwo będą mieć udziałowcy z wkładem własnym…

Trzy dni temu ukradli mi vana z jeden-dziewięć TDI. :) serio.


Demon75 Said:

o żeście mnie teraz we łbie tym UAZ-em namieszali, bo jako pamiętam to było tak:
-ruskie ukradli łilisa
-radziecki uczony czapajew skopiował (GAZ-67)
-modernizacja panie! (GAZ-69)
-my, w ulianowsku zrobimy to inaczej! (UAZ-469)
Do tego “licencyjny” Muscel i “rozwojowy” mongolsko-chiński Beijing…


beenew Said:

A ze spryskiwaczy będą chlapać łzy niemca…


atr Said:

Do tego trzy zapachy do wyboru – wunderbaum kiszony ogórek kiszona kapusta i smażona cebula.


Bogusz Said:

JEDYNY TAKI w wersji ciężarowej/dostawczej – z paką – można wat odliczać !!! :
http://tablica.pl/oferta/polonez-truck-diesel-nietuzinkowy-jedyny-taki-minilaweta-inne-CID5-ID3Lquj.html


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1