zlomnik.pl

Home |

Złomnik testuje: BMW 428i GC

Published by on April 01, 2014

W związku z proźbą żeby na złomnik powróciły testy nowych samochodów postanowiłem się przełamać i pokazać że ja też potrafię przetestować samochód który jest nowoczesny szybki i piękny, a nie tylko zamykać się w swoim chermetycznym świecie kei wanów i mikrosamochodów. W związku z tym umówiłem się na test BMW 428i GC. Powiedziałem że jestem znany blogerem motoryzacyjnym i dużo pisze o samochodach BMW i pani z BMW z centrali z Monachium, bardzo ją pozdrawiam, wydała mi samochód z pełnym bakiem paliwa. To dobrze bo nie wiem czy to był diesel czy benzyna i jakbym musiał tankować to bym musiał dzwonić do kolegi co się na tym zna. Chyba diesel bo tak wciskał w fotel przy przyspieszaniu.

Agresywność linii BMW 428i GC robi fantastyczne wrażenie. Na początek warto jednak rozszyfrować skrót GC który pojawia się w nazwie BMW 428i GC. To oznacza GASOLINE COMPRESSOR czyli że w silniku zastosowano takie specjalne sprężanie benzyny które podnosi moc silnika. Dzięki temu tej mocy nigdy nie brakuje na przykład jak wyprzedzamy ciężarówkę. GC to także skrót od imienia i nazwiska Grzegorz Ciechowskiego, gitarzysty zespołu Kombi. Właśnie na cześć tego doskonałego muzyka BMW postanowiło stworzyć model który tak troche przypomina kombi tylko że jest bardziej sportowy jak przystało na producenta z Ingolsztadt. Samochód ma cztery drzwi po dwa po obu stronach i z tyłu ma duża klapę podnoszoną razem z szybą co daje rewelacyjny dostęp do bagażnika i pokazuje że nawet supersamochody takich marek jak BMW mogą mieć rodzinny charakter dla rodziny z dwójką dzieci, która potrzebuje wozić wózek, rowerek, kojec, przewijak, krem na odparzenia i grzechotkę. Niestety trochę żałuję że samochód BMW 428i GC nie ma już napędu na tylne koła który przez te wszystkie lata był znakiem rozpoznawczym marki BMW. Dowiedziałem się bowiem że wraz z prezentacją nowej serii 2 Active Tourer samochody BMW przeszły na napęd na przednie koła. Osoby które już zakupiły swoje BMW W 2014 roku zostały wezwane do salonów w celu przełączenia napędu na koła przednie co jest bezpieczniejsze ale nie pozwala dryfować. W nowym BMW 428i GC silnik zamontowano poprzecznie z przodu i jest to oczywiście silnik o pojemności 2,8 litra na co wskazuje określenie 428i gdzie “4” to nazwa serii 4, “28” oznacza 2,8 litra a “i” to skrót od “intelligence” czyli inteligentne sterowanie silnikiem za pomocą komputera. Oczywiście jak przystało na BMW silnik ma 6 cylindrów czyli w układzie V6.

Z tyłu wyróżniają się duże lampy tylne w układzie LED czyli Lampy Elektronicznie Doświetlane. System ten polega na tym że jak robi się ciemniej to elektronika automatycznie podnosi siłę świecenia żarówek żeby mocniej oświetlały drogę za pojazdem.

Samochód ten prowadzi się doskonale nawet na ciasno pokonywanych zakrętach i zapewnia tak znaną wszystkim fanom BMW radość z jazdy. Jednak w krytycznej sytuacji pojawia się podsterowność i wtedy warto skontrować kierownicą w drugą stronę ażeby tył samochodu ustawił się prostopadle do kierunku jazdy co zapewni bezpieczne wyjście z zakrętu. Jednak gdy kierowca naprawdę przesadzi wtedy uaktywni się system ESP: Elektroniczny System Pomocy, który głośnym dzwonieniem przywoła kierowcę do porządku i skłoni go do bezpiecznego kontynułowania manewru. System ESP jest bardzo dobry i bezpieczny i powinien być stosowany w każdym samochodzie żeby każdy kierowca który nie ma dużego doświadczenia w jeździe super samochodami (przeciwnie niż ja) mógł je łatwo opanować i jeździć nimi bezpiecznie. Trzeba tutaj dodać że BMW 428i GC ma specjalną skrzynię biegów która pozwala nie zmieniać biegów podczas jazdy tylko zmieniają się one same w momencie kiedy komputerowy system zmiany biegów zdecyduje że jest to konieczne. Wskutek tego w samochodzie są tylko dwa pedały: gaz i sprzęgło które naciska się w momencie jak komputer zasygnalizuje potrzebę zmiany biegu. Natomiast hamowanie jest automatyczne dzięki systemowi City Safety – samochód samoczynnie hamuje przed przeszkodą. Niestety nie przetestowałem tego systemu bo nie wiedziałem jak go włączyć.

Widok z boku. Zrobiłem go aparatem Sony Alfa Romeo z obiektywem 17f=40,28

Tu widok z przodu, szczególnie warto zwrócić uwagę na przetłoczenie maski układające się w kształt litery V co ma sugerować, że pod maską jest silnik V6.

To jest skrzynia biegów samochodu BMW 428i GC. Jeśli jesteście ciekawi co oznaczają litery to Wam objaśnię. M/S D to oznacza Motor (z angielskiego “silnik”), S – skrzynia biegów i D – Dyferencjał. To oznacza że w tej pozycji wszystkie trzy te urządzenia działają razem. Natomiast K i N to oznacza “K” – Kierownica (opcja która zmniejsza siłę ruchu kierownicą) i “N” – Niskie zużycie paliwa. Tę ostatnią opcję włanczamy tylko jeśli chcemy oszczędzać paliwo na długich podjazdach pod wzniesienia.

Bardzo dobrym rozwiązaniem jest nawigacja. Jest to jakby mapa na ekranie która pokazuje nam dokąd chcemy jechać. Jeśli wsiądziemy do samochodu i zapalimy silnik i nie bardzo wiemy dokąd chcemy jechać to możemy wpisać to na nawigacji a ona nam pokaże kilka destynacji do wyboru. Są to tak zwane POI czyli Pomysły Odwiedzenia Interesujących. Zabrakło tu słowa “miejsc” ponieważ wtedy skrót byłby za długi i nie mieściłby się na ekranie. Wystarczy włączyć funkcję POI i samochód sam poprowadzi nas np. na stację benzynową albo do domu w zależności od tego gdzie mieszkamy. Wystarczy tylko kręcić kierownicą. Muszę powiedzieć że jest to bardzo praktyczna funkcja bo pierwszego dnia trwania testu już mogłem pojechać BMW 428i GC do Legionowa do dentysty na wypełnienie szóstki i przy okazji dowiedziałem się że leczenie kanałowe dolnej piątki nie ma sensu bo lepiej będzie ją wyrwać. Ból po wyrwaniu zęba ukojiła mi doskonała instalacja audio video w BMW. Jedyne czego w nim brakuje to odtwarzacza na kasety, płyty winylowe i Mini Disc.

Ekran nawigacyjny umieszczono w doskonałym miejscu i kierowca nie musi odwracać się podczas jazdy żeby go obserwować.

Wnętrze jest wykonane bardzo precyzyjnie jak szwedzki zegarek.

Przestrzeń bagażnika. Przepraszam ale musiałem zamazać obce elementy które pojawiły się w kadrze i niepowinny być rozpowszechniane ze względu na ustawę o prawach autorskich.

Drugiego dnia testu pojechałem BMW 428i GC do tartaku po drewno na przyszłą zimę. I tu muszę bardzo pochwalić ładowność i zdolność do wożenia długich rzeczy. Niestety słabą stroną jest skurzana tapicerka którą słabo czyści się z drzazg ale można do tego celu użyć szarego mydła i namydlić mocno skórę a następnie spłukać ją szlauchem. Potem trzeba tylko mocno wytrzeć fotele żeby gąbka którą są wypełnione nie wchłonęła wody ponieważ wtedy mogłoby dojść do uszkodzenia mat ogrzewających siedzenia. Bowiem nie wiem czy już napisałem o tym ale BMW 428i GC posiada system ogrzewania foteli dzięki czemu jeżeli przewozimy mokre przedmioty i potem fotele są mokre to mogą one szybciej wyschnąć. Na tym jednak nie koniec luksusowego wyposażenia BMW 428i GC. Ma ono automatyczny system kontroli klimatu czyli tak potocznie mówiąc klimatronik. Można w nim ustawiać temperaturę niezależnie dla każdej strony nadwozia. Ten system przetestowałem z moją koleżanką podczas kiedy wiozłem ją do Radomia bo jej mama zrobiła bitki i trochę jej zostało więc chcieliśmy zabrać do Warszawy gdzie aktualnie mieszkam żeby móc je zjeść. Z jednej strony muszę pochwalić działanie tego systemu klimatronicznego ale z drugiej muszę je zganić ponieważ gdy ustawiliśmy różną temperaturę z dwóch stron auta to jak powietrze wypadało z nawiewów z jednej strony zimne, z drugiej zaś ciepłe, to w środku w samochodzie mieszało się i wychodziło takie średnie. Na szczęście wymyśliliśmy że można przedzielić wnętrze na pół kartonem i wtedy powietrze mieszało się dużo mniej. Żałuję że tego niesfotografowałem. Niepolecam jednak tego rozwiązania w gęstym ruchu miejskim gdyż pewien problem sprawia przejeżdżanie przez skrzyżowania równorzędne.

Po włączeniu ogrzewania foteli szybko robią się one bardzo ciepłe. Siłę ogrzewania można regulować specjalnymi zaworami cieczy grzewczej.

Z tyłu jest naprawdę bardzo przestronnie. Szczególnie wyróżnia się miejsce za pasażerem gdyż pasażer może przesunąć się mocno do przodu bo podczas jazdy niemusi naciskać pedałów i wtedy ten kto siedzi z tyłu za nim może nawet założyć nogę na nogę.

Na tym właściwie mógłbym zakończyć ten test samochodu BMW 428i GC gdyż wszystko już Wam o nim napisałem co jest w tym samochodzie ważne. Niewspomniałem Wam jeszcze tylko że ma on siedzenia regulowane na długość czyli można je przesuwać wzdłuż samochodu i dzięki temu ten kto jest wysoki łatwiej znajdzie sobie dobrą pozycję za kierownicą a ten kto jest niski może odsunąć sobie dalej i też usiąść bezpiecznie. Ale tego typu wyposażenie spotyka się nawet w samochodach z lat 90. więc nie będę Wam o tym pisał. Tak naprawdę to co chciałem dodać na koniec tego testu jest to to, że jeżeli szukacie samochód który jest dobry i ładnie wygląda i dobrze jeździ, a więc jest nie zawodny w ten sposób, że macie pewność że jeżeli rano go zapalicie to możecie go zgasić wieczorem i w tym czasie on stale będzie działał i jeździł bezpiecznie, to mogę Wam z pewną odpowiedzialnością polecić samochód BMW 428i GC ponieważ jest on bardzo dobry i atrakcyjny a zarazem nie ma w nim takich rzeczy, które by się psuły podczas jazdy jak np. rozrząd czy tłoki. Silnik pracuje w nim cicho choć podczas jazdy słyszalny jest taki charakterystyczny klang jednostki V6 przypominający nieco odgłos samolotu. Bo niewiem czy wiecie, ale logotyp BMW przedstawia śmigło samolotu i dlatego w samochodach BMW stosowana jest szeroko technika znana z samolotów pasażerskich dzięki czemu samochody BMW osiągają wyższe prędkości i mają dobry stosunek oporu powietrza czyli tzw. aerodynamiki. Dlatego kończąc już te wywody chciałem Wam bardzo polecić samochód BMW 428i GC żebyście go kupowali ponieważ jest naprawdę dobry i bezpieczny i bardzo mi się podoba. Jeśli mój test też się Wam podobał to będę dalej kontynułował moją epopeję testów nowych samochodów żebyście mogli pozyskać wiedzę o samochodach które jest warto kupować a które nie.

Tutaj zastosowałem filtr “Photo Shop” który zwiększa ostrość zdjęcia i jego głębię przysłony.

Samochód robi wrażenie w każdym miejscu gdziekolwiek się pojawi, od razu pojawia się tłum gapiów którzy odwracają głowy za jego nowoczesną sylwetką.

Przepraszam za tę barierkę na zdjęciu ale bardzo spieszyłem się na autobus, a o tej porze 525 jeździ co 20 minut, a poza tym nie miałem biletu i okazało się, że w autobusie w tym biletomacie co tam jest można płacić tylko kartą, a ja miałem tylko kartę na pływalnię i musiałem jeszcze wrócić się do kiosku i pani darowała mi 5 groszy bo tyle mi zabrakło do biletu dwudziesto-minutowego a jechałem na rozmowę kwalifikacyjną w sprawie pracy w znanym blogu.

Tu lepsze ujęcie tylko po prostu biegłem i to dlatego tak wyszło. Przepraszam tu wszystkich którzy oglądają to zdjęcie ponieważ zdaję sobie sprawę że ono nie wyczerpuje możliwości mojego wartsztatu fotograficznego.




Comments
Piotr Said:

Z tym Ciechowskim w Kombi to poszedłeś po bandzie…


Igor Said:

Ależ wodzu, co wódz…


Piotrkowy Said:

Wreszcie jakiś żetelny test! Nie to co pszedstawiają w dziale urzywane w motorze (stare auta jak wolwo 700 powinno się zlomowac a nie je polecać do kópna)


autor Said:

spbche Said:

*hermetycznym

Sorry, musiałem, lekarz mi zalecił…


St_Jimmy Said:

Coś pięknego!
“Kutasem po asfalcie” <3


dzekk Said:

dobry hołd kobiecym testom. Ich verstehe das


bati Said:

Mistrzostwo świata!


kepak Said:

Nie napisałeś jeszcze ,że kupić go można m.in. za :Złoto, dolary zimbadwe,puszki po tigerze, skuteczną naprawę wtryskiwaczy w silniku Isuzu.


Kusz Said:

😀
Zacny test. Przekonał mnie do kupienia bezpiecznego BMW 428i GC.


Szapoba i miszcz!


Beddie Said:

Karolina (czy jak tam się zwiesz)! Poznaję! To Ty!


sosek Said:

Ja to myślałem, że GC to skrót od Gumiak Cytryn. Poza tym, daję 2/10 bo nie ma opisu schowków ani cupholderów, o gnieździe iphone’a nie wspominając.


Andziasss Said:

Notlaufie, wiedziałem, że się nie znasz. Pedały nie interesują większości respondentów. Nie wiadomo natomiast czy przedmiotowy pojazd posiada schowki na wszystko i to dyskwalifikuje go oraz test!


poniatkys Said:

11/10, wygrałeś Panie Notlauf.


nygus Said:

Prima aprilis, albo notlauf po cracku:)


Piotr_wawaw Said:

Brafo!!! 😀
Hcem taki!
Pozdrawiam Autora i Czytających :)


Ortograf Said:

Złomnik, jak piszesz “chermetyczny”…? A może i dobrze….


emgieb Said:

This post gave me cancer….


dutra Said:

Genialny test, oby szybko pojawiły się następne. Ta lekkość pióra, doskonałej jakości zdjęcia… 10/10


benny_pl Said:

Notlaufie nie mozna pisac “pedaly” tylko homoseksualisci ;p

a pozatym GC to chyba gumiak-cytryn edyszyn 😉

ogolnie fajne usmialem sie :)


long Said:

Rogal Said:

Rewelacyjny artykuł (zwłaszcza 2 pierwsze akapity). Przeglądając wcześniej onety i wirtualne polski (tfu!) myślałem że znowu poczytam o Qcyku… Ale jak widać, Złomnik lubi zaskakiwać ^^


Marcin Kędryna Said:

Ale tam na klapie napisane jest GT — od Grzegorza Turnaua. Na cześć jego piosenki ‘Na Brackiej pada deszcz’ samochód ma automatyczne wycieraczki.


Nighty89 Said:

A ja się pytam: gdzie jest dupa faceta? Do tyłka z takim testem.


bebok Said:

No muszę powiedzieć ze Notlauf wygrał internetową nagrodę trola roku 😉 przecież każdy wie że BMW nigdy nie montowalo v6! A tak bardzo zacnie milordzie. Przykre ze japonczyki się popsuły i trzeba było wracać busem. Ale to są stare auta w końcu 😉


Johann Said:

kolega Noghty89 ma rację, zabrakło zdjęcia zadu faceta. Najlepiej z dekoltem hydraulika.
http://hg.joemonster.org//mg/albums/new/130912/01merkel_z_duzym_biustem.jpg


radosuaf Said:

@sosek:
Bardzo słuszna uwaga – brakuje najważniejszej informacji, czyli ILE TAM JEST UCHWYTÓW na kubki?! Przydałaby się także wzmianka na temat wysokości progu załadunkowego bagażnika – bez tego nie mam pojęcia, czy chciałbym mieć ten samochód, czy jednak nie…


Fakkir Said:

Złomnik jak zwykle umila mi poranek :)
Świetny test. Czekam na podobny jakiegoś loftowego i multiinterfejsowego krosowera kupe.


norbert Said:

MKP GIN SZMATO! BEEF IS BEEF, ROZJECHANA
ZLOMNIK PROPS OD 1410!!!!


Maciej Said:

To mi sie podoba 😀 jestes dobry haha. Chcę więcej takich pięknych testow


molibden Said:

You made my day :)


Cham w Audi Said:

A ile tam wchodzi walizek nie zmieniajacych kształtu w zależności od tego czy są pełne czy puste?


Daozi Said:

Taaak! chcemy więcej takich testów nowych samochodów! Dzieki temu będę wiedział co mógłbym kupić gdybym dobrze (normalnie) zarabiał. Bo tak to nie wiem czy jakieś auto ma cztery koła i bagażnik czy nie i nawet nie mam motywacji żeby więcej zarabiać bo na co ja bym miał te pieniądze wydawać?


raadaar Said:

Nie chce mi się tego czytać. Kwo wadis zło mnik ?


Marian Said:

bardzo lubie ten test i mi sie on podobał, jak o tak o w takim programie co jeżdżął samochodami i testują. To tak samo tylko że inaczej, ale mi się nawet bardziej, bo to polski test i polski kierowca, a nie nabijanie kabzy obcemu kapitałowi jak tusek i komorusek


Cham w Audi Said:

A w ogóle to myslałem że BMW jest ze Sztudgartu a nie z Ingolsztat…


Daozi Said:

A jeszcze odnośnie testu: ile pali na LPG bo to musze wiedzieć jak chce kupić prestiżowy samochud?


Kajtek Said:

Rewelacja! Pierwszy, śmieszny żart primaaprilisowy!
Zuomnik4life!


pikoloko Said:

Zdjęcia zachwycajonce, dusze masz ałtysty 10/10
Nie ma pakowności ilustrowanej dupą, 0/10
A tak wogle, to, co to, za auto, hyba nie wiesz, ale są lepsze 0/10
ogulnie trzy koma trzy do okresu wyszło


Marek Said:

Test zbyt wyczerpujący temat, połowie nie zrozumiałem.


radosuaf Said:

@Daozi:
Prestiżowe są tylko diesle – benzynami jeździ tylko biedota… No, jak jest jakiś gupi producent, co nie wpadł na to, że ludzie chco dieslami jeździć (takie gupie Ferrari np.), to można LPG zamontować. Ale BMW to jest dobry producent i ma w ofercie diesle, wienc nie ma problemu, tylko złomnik nie ma wejść w BMW i dostał wersje dla plebsu.


Kuba Said:

Wstawka z ciechowskim i kombi kozak!


Cham w Audi Said:

Ten test to bardziej w stylu “Damian o samochodach”. I tak własnie przyszło mi przy okazji do głowy ilu już się dorobiłeś wrogów w blogosferze?


faf Said:

wdarl sie sie drobny blad- ten model ma inteligentne sterowanie komputera za pomoca silnika,a nie na odwrót. Pomijajac pare niedopatrzen,to artykul batdzi przydatny i fachowy. Wiecej takich na zlomniku!


Damian Said:

Co ja czytam? :-) Czy auto parkuje i myje się samoczynnie?


pikoloko Said:

OLIWIA WRACAJ DO DOMU MAMA SIĘ MARTWI A NIE BLOGI BĘDZIESZ PISAĆ TEST MIAŁAŚ TYDZIEŃ TEMU WYNIKÓW NIE CIEKAWA?


Roko Said:

Dziękuję. Obśmiałem się co nie miara. Skrót GC to też chyba od Głupiej C#py (tak mi sie skojarzyl styl pisania).


Jan z Osowej Said:

Stanowczo ta relacja wyczerpała dożywotnio moją potrzebę kontaktu z tym modelem 😛


pudel Said:

Nie napisałeś, ile mieści się do bagażnika walizek pustych, a ile pełnych.


titucona Said:

ZDJĘCIA NIEWYRAŹNE !!!


Yossarian Said:

Znowu podśmiewamy się z nieudolnych blogerów. Trochę dużo tego ostatnio na złomniku, więcej niż żelastwa. Zaraz pewno będzie jeszcze konkurs na najdurniejszy-najmodnoblogerski test samochodu w wykonaniu czytelników 😉

PS Po tym wczorajszym wpisie to mi wskazówka z analogowego wejściomierza na blogu się urwała :)


Adamtd74 Said:

A czy jutro – tak dla odmiany i porównania – mógłby się pojawić ten sam test ale tak na SERIO.
Dodam, że powyższy tekst Złomnika miał być żartem (taka pierwszokwietniowa parafraza dźwiękonaśladowczo-ironiczno-prześmiewcza ze stylu pewnej osoby), ale dam sobie obciąć paznokcie, że wiele portali/gazet puściłoby go na serio…. no może tylko coś by myśleli, że z tym Ciechowskim jest coś nie tak,


rafal Said:

Hej. We wszystkim masz racje;) ale to BMW nie 428i tylko co najwyzej BMW 328i Gran Tourismo;) czyli znana już dłuższy czas F34;) Pozdrawiam


Masa625 Said:

Za pieniądze ksiądz sie modli
Za pieniądze lud się podli
Czas to pieniądz
Więc ZA ILE?
drobną warto przeżyć chwile…
A szacunek tego pana za ile kupić się da ?
refren:
Demaaa demaaa PINIENDZEEEEE!!! x3


notlauf Said:

TO DOBRZE ŻE TYLKO MODEL SIE NIE ZGADZA A RESZTA SIE ZGADZA


khoral Said:

Genialny test chcemy więcej!

Ocena Jangtajmera to 17,3/10


Walter.R Said:

gwoli przypomnienia “radosc z jazdy” to po niemieckiemu “schadenfreude”


malina Said:

To było tak źle napisane, że automatycznie czytałem ‘testowALam’, ‘jezdzilAm’ itp. 😀


Tomeez Said:

Gigantyczne!! Uśmiałem się do łez. Szkoda, że jutro już 2 kwietnia… A może jednak? 😉


micrus Said:

Ciekawe czy ma kurvenlicht? 😛


gzara Said:

Złomnikowi cycki urosły


Latająca maszyna do szycia Said:

Co to za foty ???
Lepszego zegarka do robienia zdjęć nie było?
I to jedno odwrócone. Kicz, miszcz, świszcz :)


sova Said:

Przeczytałem 1/6 testu io musze przestać bo za głośno się smieje a w pracy nie wypada :-D,


12m_P6 Said:

To jest bardzo ważne ze samochód zwraca uwagę innych bo to jest najważniejsze. Ważne jest też to, że łączy w sobie wszystkie cechy wszystkich typów samochodów o jakich każdy marzy i dzięki temu właściciel może spełniać swoje marzenia oraz zwracać uwagę innych, którzy o czymś takim mogą tylko pomarzyć.


AdiN Said:

Świetny test, inne blogi powinny się uczyć. Wspaniale, że nowe samochody wróciły na ZŁOmnik. Czekam na jeszcze :)


pablo Said:

piełkny samochód od zawsze podobała mi się czeska motoryzacja. a ten model to nie jest szuting brejk? tak mi się wydaje po kolorze kierunkowskazów… ale ja się nie znam, wolę przeczytać test w wykonaniu żetelnego dziennikarza, ktury ma bloga.


mic Said:

A ile jest lusterek w tym ciekawym samochodzie i czy można je tak ustawić, żeby wygodnie ogolić się podczas jazdy?

I na miłość bosssską: pisze się “kupywać”, a nie kupować”!


Przemowski Said:

Chmmm, test ten jest nawet ciekawym testem samochodu, jednak obawiam się albowiem, czy z pewnością chyba nie wyczerpał całego spectrum testu pojazdu. Bo nie wiem czy posiadając ten wóz i będąc jego urzytkownikiem, no czy wtedy to on da mi gwarancje na to, że mnie w końcu ktoś zauważy i czy wystąpię na pudelku??? No i jak już wypomnieli moi przedpiszcy, nie wiem czy on ma wtyczkę do ajfona? Ale przedewszsystkim Złomlaufie, zapomniałeś przetestować bardzo ważne użądzenie w każdym samochodzie dla “powarznych” ludzi, dbających o swoje kariery i rozwuj. Czy ten wóz ma podświetlane lusterko w osłonce na szybie, no takiej co się ją wywija jak słońce świeci? I czy przy tym lusterku jest trzymadełko dla szminki, tódzież innych utensyliów kosmetycznych? Więc ja się pytam – jest? Aha, nie napisałeś też z jakiego materiału są dywaniki i czy można je prać w pralni ekologicznej. BO wiesz, muj cziłała jest taki malutki i on często musi sikać, więc lepiej na dywanik niż na skure.
Podoba mi się kolor tego ałta. Podkreśla mój styl i wdźięk. Pasuje mi do koloru fryzury. No i ten V6. Prestisz!


Marecki Said:

Gumiak Cytryn indywidual edyszyn!!!


1. Zapomniałeś dopisać, że dzisiejszy wpis stworzył Damian o Samochodach (co już zresztą zostało zauważone).
2. Nie ma nic o prestiżu, RZONDAM SPROSTOWAŃ
3. Dobry trolling, Milordzie!


Szela Said:

BMW nie jest z ingol ani studgardu tylko z zwickau! wogule sie nie znacie


Bartim Said:

Epopejo kontynuuj! 😀


Jacek Said:

Ależ to jest piękne. Hlip, hlip. Aż się wzruszyłem. :))


michau Said:

Ojaaa 😀 Ale Wy tak na poważnie szukacie tych błędów w tekście?

Miszczu! Ócz mje!


Hurgot Sztancy Said:


nie znasz się – F34 to była bardzo dobra seria 5 z końca lat 80-tych i szkoda, że ich już nie robią bo były bardzo dobre i bezpieczne i wogle bardzo je polecam, w przeciwieństwie do tych teraz które sterują silnikiem komputer. I się psują ciagle, a tamte się nie psuły ciągle, a nawet jeśli się psuły ciągle to mój wój potrafiłe je naprawić kopinerkami w 5 minut, zeby były bezpieczne. Ehhh marzenie, taka 524td na gaz…


DrOzda Said:

Żondam zdjencia bitek z Radomia !!!


elomike Said:

SUPER SAMOCHOD POLECAM JECHALEM NA CHRZCINY DO KIELC Z KOLEGOM!!!!!!!! NIEZAWODNY ODTWARZA MP4 I MP5 POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!! WIADOMO LICZY SIE BMW I AUDI I PORCHE TO JEST KLASA I MARKA A LEKSUS TO TOYOTA!!!!!! AUTOMAT TO WYGODA CI CO NAŻEKAJĄ PEWNIE JEZDZOM 20-ESTOM LETNIOM TOYOTOM POZDRAWIAM JANUSZ

piękna szydera, gratuluje.


Wuj Gromiłło Said:

Ha, wyszło szydło z worka. Imć Szanowny Autor udziela się pod pseudonimami na innych stronkach a potem sam sobie nakręca komentarze i komentujących, ot co. Poznamy to pióro wszędzie, gratulacje za test Perzota 2008 R i prosimy o jeszcze…!


wojteksend Said:

mnie ten test przekonał zara dzwonie do salonu i biere 2 odrazu a co mnie tam. więcej takich testów kcem mistrzostwo


miwo Said:

yesy, yesu, yesu!!!
leżę.
MISTRZ!

tylko te ortografy,
ja się bardzo boję, że niektórzy Czytelnicy złomnika (co czasem widać w komentarzach) mogą pomyśleć, że tak naprawdę się pisze.

GC.
Przecież tutaj prawie nikt urodzony ok. 1990 (i później) roku się nie kapnie.
Może będę Kapitanem Oczywistym, ale, swoją drogą, to GC jeździł chyba jakimś dużym amerykańskim kombi.


Bronco Said:

Tymonku, to wypracowanie miałeś napisać na kartce papieru w szkole, na dzisiejszym teście szóstoklasisty, a nie na jakimś blogu!


Hookie Said:

KAROLINA TO ZŁOMNIK!!1111JEDEN

Test świetny, NARESZCIE NA POZIOMIE, NARESZCIE PRESTIŻOWE AŁTA!


tommm Said:

TO się dopiero nazywa gruby diss na blogierki motoryzacyjne, made my day :)


Ja Said:

Wiadomo… Born from propeller planes.


dr_kamil Said:

Ja rozumiem, że jest prima aprillizm ale ten tekst to dno, nie uśmiechnąłem się ani razu czytając te wypociny.

Poza tym, nie wiem jaki masz interes w oczernianiu tak znamienitej marki jaka jest BMW, sam od niedawna jestem posiadaczem BMW e34 Tourer w kolorze Alpinweiss Schwarz i jest to bezsprzecznie najlepsze auto jakim jeździłem a zapewniam cię, że było ich wiele, m. in. Sierra P100, Golf Country, Talbot Arizona. W ogóle to zamierzam go zrobić w niemieckim stylu Strettweg Kultwagen ale to zależy czy dostanę pożyczkę zakładową.

Żarty, żartami ale wydaje mi się, że dziennikarz powinien wykazać się choć odrobią rzetelności, jesteście po to aby solidnie informować, ja np. chciałbym wiedzieć jakie naprawdę jest to auto bo może za kilkanaście lat będę chciał takie kupić?!

Powiem ci jeszcze tyle, że w naszym przyzakładowym klubie BMW wszystkim chłopakom jest najzwyczajniej w świecie przykro, że tak upodliłeś naszą ukochaną markę, lubiliśmy tutaj czasami wchodzić i czytać o fajnych wozach RWD jak np. Roa – teraz, w takiej sytuacji, w ramach protestu nie będzie nas tu przez najbliższy tydzień. Grossen verletzung jak to mówią niemcy…


Tylko_TiD Said:

no coz… przeczytalem z uwagą i zaciekawieniem, ale niestety znalazlem jeden powazny bląd – silnik w tym BMW to nie V6… przeciez to wie kazdy.

Uklad cylindrów w tym przypadku to W6 – gdyz sklada sie z dwoch triturbo silników V3.
Popraw sie panie zlomnik, bo przestane czytac – gdyby nie swietnej jakosci zdjecia w tym artykule, przestałbym czytac juz dzis!


Wuj Gromiłło Said:

@12m_P6; Gratulacje, gdyby Paolo Coelho był taki fajny żeby napisać komentarz na Złomniku to piękniej by tego nie ujął… Cały cytat zasługuje na podkreślenie ołówkiem na monitorze i mógłby też mottem być dla tej Pani co jest ostatnio jakby Muzą Złomnika. Pozdrowienia !


TJAK Said:

Bardzo ładny i bezpieczny samochód, szkoda tylko, że francuski.


Prezes Said:

A gdzie zdjęcie koleżanki pakującej bitki do bagażnika?
Na marginesie to widzę, że tylko część zdjęć robiona jest Sony ALFA Rome’ą. Reszta pstrykana jest chyba komórą bez flesza (chyba była rozładowana). Przyznaj się notlauf, znowu zapomniałeś zabrać karty pamięci do aparatu na test?
Zresztą, może masz rację. Kto by się przejmował takimi pierdołami jak zapewnienie sobie porządnych zdjęć na test samochodu, kiedy BMW daje furę za free i można jechać do Radomia po bitki.


maz Said:

I tym sposobem nie odwiedzając bloga, na którym pisze jakaś baba utwierdzam się w przekonaniu, że go nie odwiedzę. Bo go nie odwiedzę, a skoro już go nie odwiedzam, to teraz nie będę go odwiedzał jeszcze bardziej niż nie odwiedzałem. To jest dobra reklama, a nie linkami od razu zarzucać.


DrOzda Said:

O toto, koleżanka pakująca bitki do bagażnika w stringach.
Pics or it didn’t happen !


dzekk Said:

bardzo fajny test bardzo dobrze ze zlomnik wzioles do redakcji Paniom Małgorzata Karolina Piekarska mam nadzieje ze teraz bedzie wiecej testow nowych aut tu na zlomniku ona dobrze pisze


maciek_dm Said:

Otóż bardzo mi się podoba test tego bmw i myślę, że po jego przeczytaniu nie mam wątpliwości jakie auto mam sobie kupić. Mama wciąż mi powtarzała kupżese jakie fajne auto, bezpieczne i wogóle, dziewczyny się za takimi oglądają, a za tobą nikt się nie ogląda. Tak mi mówiła. To jej ten test pokazałem i ona na to, że to fura dla mnie, no to jadę dziś do wuja pożyczyć kasę, bo nie dostałem jeszcze pensji na konto, a to pewnie dlatego, że nie mam jeszcze konta. A wujo swój chłop, powiedział, że jak będę miał problemy w życiu, to żebym do niego przyszedł, no to mam problem, bo chcę to auto ze śmigłem co go inżynier od lotnictwa zaprojektował, a ja leciałem kiedyś samolotem i bardzo mi się podobało. jeszcze tylko się chciałem zapytać ile litrów mieści bagażnik i czy radio czyta pliki usb, i czy wyświetla filmy, bo lubię oglądać, w samolocie to nawet oglądałem, a ten samochód to tez jak samolot. Gratuluję testu i czekam na kolejne.


12m_P6 Said:

@Wuj Gromiłło; Nie jestem zbyt uważnym czytaczem złomnika, nie wyłapałem postaci owej Muzy, nakieruj mnie na nią proszę.


Bronco Said:

@DrOzda, ale bagażnik w stringach, czy bitki w stringach?


vlad Said:

notlauf jest kobietą po naturalizacji :).


paweuciu Said:

smiechy smiechami, ale tak wlasnie wyglada znakomita wiekszosc “testow” motoryzacyjnych czytanych w sieci, która jest pisana zupelnie poważnie (wg mniemania autorów)…

ejpryl fóls dej, hy hyhy hyhyhyh


golfistmeinauto Said:

Jebłem znowu :)
Zrobiłeś mój dzień :))
ale… Złomniku, wybacz proszę, żandarm mnie rozjebał….
https://www.youtube.com/watch?v=2sKnu44-JAc#t=1m12s
ja pierdolę 😀


marekrzy Said:

Widzę, że autorowi jaś się rozdwoił i nie bardzo wiedział jak podejść do tematu: liczyć na inteligencję czytelników czy walić łopatą prosto do zakutych łbów bez cienkich aluzji?


atr Said:

Obśmiałem się gromko, rzesza fanek już stoi w kolejce aby przeczytać.


DrOzda Said:

@ Bronco: to zależy kto na jaki fetyszyzm cierpi :)


dzekk Said:

dzisiaj mamy światowy dzień onanistek blogerek motoryzacyjnych

takżem czuł.


Jacek Said:

@Blogomotive. Jeździsz E46? Serio? *-*


Zyga Said:

Piękny pierszokwietniowy podszczypas. Nie dałem rady przeczytać całości. w domu dokończę ze zdjęciami. Już w początkowych akapitach przeinaczałem końcówki -em na -am, taki jestem (zde)zorientowany.


toughluck Said:

A puściłeś bąka w fotel?


12m_P6 Said:

Gdyby autor nie wiedział jak podejść do tematu, to by do niego nie podchodził, tylko wzruszył ramionami i odszedł.
W związku z tym, ze go nie znam, jestem pewien, że nie rozmyślał godzinami nad formą, wypalając w tym czasie 3 paczki papierosów. Po prostu wziął i poszedł, i napisał tekst z odpowiednim dystansem i bez zadęcia, którego brak przeciętnego Mietka -podnietka może razić.


ardas Said:

B-Rey Said:

MAJSTERSZTYK!!!
Najlepszy test najlepszego auta. Ujęcia znakomite.


shyrl Said:

A gdzie zdjęcie faceta ładującego walizki?


Timon Said:

Świetny materiał. Ale to trochę straszne jest to, ile w nim realizmu.


adrian Said:

Mnie zabił ‘szwedzki zegarek’ . Zaj….y ‘babski test’ 😀


Wuj Gromiłło Said:

@12m_P6; no ta biedna Pani której literków składanie sponsoruje dzisiejszy wpis czyli jakby nie było Muzą i natchnieniem jednak poniekąd…


dzekk Said:

francuskie.pl już szykują krucjatę.


matt Said:

Świetny tekst. świetne zdjęcia (najlepsze na tle ursusa i palety). Doceniam kunszt. Tak jak przedmówcom, brakuje mi zdjęcia koleżanki pakującej bitki.


2k2 Said:

Złomnik we formie, propsy! Oraz zastanawiam się po co niektórzy w ogóle tutaj wchodzą, skoro nie ogarniają najprostszych sarkazmów. Witki opadajo czasami jak się czyta “zrobiłeś orta” albo “BMW nie miało nigdy V6”.


Jonasz Said:

Damian o samochodach XD


8-VOP Said:

Popłakałem się ze śmiechu, autentycznie. :-)


Jonasz Said:

to nie śmigło http://zapodaj.net/images/42d95ecf3c4f1.jpg Pszypadek ?? bardzo wątpie


Wuj Gromiłło Said:

Tak, Prestige Tower to jest ta minimalna bezpieczna dawka prestiżu na co dzień dla takiego targetu, popieram. A my w Kr.mamy tylko jakieś Bronowice Residence bo chyba nazwa się miała zrymnąć czy coś.


Beetle Said:

No dobra, przyznaje się, jebłem…
A patrzac na ten test w szerszym kontekście niedawnych bajaderek jebłem potrójnie.
Dzięki za dobry nastrój z samego rana.


Mej Said:

Test bardzo profesjonalny, brakuje tylko informacji czy można założyć instalacje gazową !!!


lukas Said:

trochę za długie, ale fachowe, rzetelne, tylko skrócić trzeba o dwie szpalty. Z drugiej strony – zdjęcia bardzo dobre, wszystko dobrze pokazane i ostre – proporcje, jakość wykonania, detale.
I ten przekaz podprogowy – od razu zachciało mi się bitek, idę do spożywczaka, śmigam jak śmigło fruuuuuuuuuuuuuuu


@Bronco – ubiegłeś mnie, JAK ŚMIAŁEŚ, RZONDAM PSZEPROSIN


Cooger Said:

Ja niestety nie posiadam poczucia humoru chyba. Chyba, że tylko takiego. Ten tekst nie trafia do mnie nawet w prima aprilis.


Bronco Said:

coż, Leniwcze, po prostu Cię wyręczyłem. Możesz sobie śmiało poleniuchować 😉


Qropatwa Said:

Bardzo dobra satyra – Pani Madzia z Sosnowca, czy jak tam się nazywała ta niby dziennikarka powinna nakryć się nogami ze wstydu.


Pio307 Said:

Pani Małgorzato Karolino… doskonały tekst! Nikt tak dobrze nie potrafi napisać testu samochodu “okiem normalnego człowieka”. Cieszę się, że doszła Pani do zgody ze złomnikiem, mam nadzieję że to pozwoli ustanowić nową jakość motoryzacyjnego dziennikarstwa!


Qropatwa Said:

A no właśnie – nie ma dupy faceta lądującego do bagażnika walizki pełne bitek. Ale to jedyny minus tego testu.


benny_pl Said:

swoja droga dziewczyny potrafia czasem wymyslic taki tekst ze nie wiadomo czy sie smiac czy plakac 😉
na ten przyklad siostra kolegi powiedziala kiedys “wes sie schowaj….. w dziure ozonowa” hehehe 😉
takze nic dziwnego ze pisza takie a nie inne “testy”…


marcin Said:

fajny test, ale nie dla mnie.
testy aut to czytam, żeby sobie pomarzyć.
nie ma sensu się ograniczać w marzeniach.
nie marzę o tym bmw, bo to szkoda na to czasu, a wolę marzyć o czymś lepszym.
trochę się zawiodłem.
osobiście spodziewałem się czegoś bardziej wysmakowanego, np. testu legendy, ptfu… arrinery. Wiem, że był, ale pomyślcie chwilę:
ta cała nostalgia do kantów, poldonów i zastaw (złomów), nie ma sensu w obliczu arrinery. To dopiero będzie legenda i nostalgia po niej.
Jak wygram dziś w lotto to pierwszy kupuje husaryję!
złomnikowi też kupię, za karę.
CholerA, NALEŻY SIĘ. SPRZĄTAŁEM GILE Z KLAWIATURY


lordessex Said:

Rozumiem że to jest żart, prawda? :-D.


lordessex Said:

@Piotrkowy:
Panie, nie głoś tu takie herezje że Volvo 700 to się złomuje bo cię Złomnikowa Straż w nocy wywiezie w zardzewiałych kajdankach 😛


Lider1990 Said:

Widzę, że test z dedykacją dla pani Piekarskiej, która powinna zmienić profesję, bo akurat z motoryzacją nie ma nic wspólnego :)


Pavo Said:

PolskiDrutSpZoo Said:

Uprzejmie informuję, że u siebie w zakładzie też zrobiliśmy test bejcy i Złomnik kłamie, bo samochód ma napęd tak na przednie, jak i na tylne koła, zależnie , czy się jedzie do przodu, czy do tyłu.
Pojazd dyskwalifikuje praktyczny brak napędu na koło zapasowe.


Ja nie mogę chłopię ale się konpromitujesz!
Tyle błędów merytornycznych, że ręce opadają. Aż nawet nie chce mi się wszystkich wymieniać, zacznijmy może od tego, że B.M.W. produkuje się w Bawarii a nie w Inglostadt. Dalej nie piszę bo nie chcę Cię upokażać. pozdro.


Kud Said:

Mjut. Lubię czytać żetelne teksty, gdysz jestem wykwintnym czytelnikiem i byle co mnie nie przekona. Uważam, że to dobry test, nawet bjorąc pod uwagę moją kolosalną wiedzę motoryzacyjną nie znudził mnie, a to już sztuka. Gratuluję Autorowi, że ma takiego czytelnika i że udało mu się napisać artykół, który spełnia wysokie standardy mojego oczekiwania. Zdjęcia rewelacyjne, choć sam zrobiłbym lepsze, ale nie są złe.


Jojo Said:

A ja myślałem że skrót GC to BMW dało w hołdzie dwóch największych i najzdolniejszych inżynierów koncernu, czyli Gumiakster@Cytrynger


radosuaf Said:

Właśnie, kiedy złomnik przetestuje Arrinerę?


oldskul Said:

Miazga!! Po tym GC już się zorientowałem, że będzie dobrze, nieprzypadkowy skrót u Złomnika :)
Ale… za mało błędów! Za krótkie zdania ze zbyt dużą ilością naraz przecinków! Za mało dygresji o pływalniach! “ZA MAŁO, K…A, K…A!” 😀
.
PS. BMW totaka firma ktura się przekzstałciłą z kiedyś EMW i produkowali tam śmikłowce V6 i stąd to śmikiełko, na poczszeby Drugiej Wojny śWiatowej po stornie państw aljanckich do bombradownaia Drezna, autor sie nied okształicł, no zero kentokstu normalnie.
.
dr_kamil – nie bądź sztywniak, poluzuj kołnierzyka 😉 Złomnik oddał salwę z Gustawa w kierunku francuskich.pl, w odpowiedzi na te ich katiusze.


marekrzy Said:

Do poluzowania kołnierzyka to się pomału kolejka ustawia.
Jak można nie wiedzieć gdzie leży Inglostadt!


12m_P6 Said:

@SchwarzeSiebner. No stary, upokorz go, daj z siebie wszystko! Liczymy na ciebie! Nie no pozdro sima joł spoko luz men no siara elo ziom rulez.
wierszyk ułozyłem.

Upokorz go, dowal mu
Źle powiedział o B.M.W
Rozwal mu ryj, wyjmij nerke
Bo nie wiedział, że to bajerisze MOTORWERKE
Chłapie taki na wszystkie strony
Niech zostanie upokorzony.

joł spoko siema jak tam beema?


Marecki Said:

@radosuaf przecież notlauf już przetestował Arrinerę. I Syrenę też.


Demon75 Said:

Radom.
Bitki.
Prestiż.
Otwock.
Fak. Jak dobrze, że na obiad mam dziś gulasz a’la mexiko i nie jestem blogierem…a nie, czekaj! :-)


Hurgot Sztancy Said:

@radosuaf – Arrinera już precież przetestowana – 27.12.2013, razem z Meluzyną i New Warsaw


SMKA Said:

uważam, podobnie jak kilku innych fanów złomnika, że test nie jest pełny bez pupy faceta czy kobiety ładującej jakieś walizki czy inne badziewie do bagażnika 😉


monogramus Said:

A to nie wiecie? Ferrari zwinęło się ze stolicy bo Arrinera zażądała ich lokalu w budynku GPW, woleli się wycofać bo zdali sobie sprawę, że nie mają szans. A twarzą Arrinery ma być Cichopek.
Się mieszka we Wawie to się takie rzeczy wie!


Tomasz Said:

Cześć Karolinko ! Super autko, podaj nazwy sklepów gdzie je można kupić? Marzena z Vaginąposzutrze.com


GrubyMati Said:

Odwrócone zdjęcie gniecie mosznę i rucha oczy a tekst to mistrzostwo świata. Gruby diss, w sam raz nadałby się na inauguracyjny wpis na “Kutasem po asfalcie” .


Maly Said:

Kultowy model. Poprostu klasyka. Dzisiaj już takich samochodów nie produkują. I czemu nasze linie lotnicze nie chcą kupować samolotów BMW?


stvari Said:

Wiecęj takich testów, więcej! :-)
@Hurgot Sztancy “Arrinera już precież przetestowana– 27 .12 .2013 , razem z Meluzyną i New Warsaw”
No to Złomnikowi został do przetestowania tylko New Meecroos. :-)


Felini Said:

A ja bym powiedział ,że wręcz przeciwnie – skórzana tapicerka właśnie dobrze reaguje na wożenie n.p. cegieł czy desek – trudno się przebija i łatwo można z niej usunąć n.p. błoto albo inną rozlaną ciecz (przykładowo za pomocą ręki). Tak uważam,bynajmniej.


Pałgorzata Marolina Kiekarska Said:

Ponieważ ten żałosny złomnik nie potrafi zrobić żetelnego testu BMW 429i Gran Cupe to musiałam go zrobić sama co też czynie niezwłocznie i uprzejmie pozdrawiam:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/47f377b794101e46.html


pzet83 Said:

Po prostu mistrzostwo świata sarkazmu ironii i trollingu w najlepszym wydaniu. Uwielbiam ten smak i aromat i przy okazji pozdrawiam wszystkich ortofaszystów którzy chyba nic innego nie robiom w internetach jak tylko szukają błendów, ludzie, palnijcie się w czoło zardzewiałą patelniom! Ci od zwracania uwag na tle merytorycznym także, sztywniaki w ciasnych spodniach!


marcin Said:

@monogramus “A twarzą Arrinery ma być Cichopek.
Się mieszka we Wawie to się takie rzeczy wie!”

… a kim jest Li Nobl?, przecież nie konstruktorem. Czyli, że dobrze rozumiem, będą dwie twarze?

… a tak na poważnie, to Arrinera zaczęła mnie się nawet podobać. Gdyby od razu pokazali co pokazali ostatnio i trochę opuścili z zadęcia… tylko, że ja nie jestem dla nich targetem i może mi się podobać, co z tego? Nic.


łoboże Said:

Oplułem klawiaturę herbatą, pozdrawiam.


Paulszaj Said:

Co za stek bzdur!!!


Hurgot Sztancy Said:

Wszystkie nowe superauta z Polski (Arrinera, Meluzyna i NewWarsaw) cudownie nawiązują wyglądem i charakterem do swoich poprzedników. Jest to szczególnie widoczne w przypadku Arrinery, która jednak nie dorasta do pięt swojemu słynnemu przodkowi: http://www.mizantropia.org/speed/pl_gol.php


sardzent Said:

fłaśnie fygrałeś internet 😉


KIEROWCA Said:

Jak zwykle bardzo fajny artykuł aczkolwiek nie zmieni on mojego podejścia do wehikułów marki “B-ędziesz M-iał W-ypadek”. Uważam, że BMW jest samochodem przereklamowanym [a co za tym idzie to PRESTIRZ PEŁNOM GEMBOM i lans przed sonsiadami]!!!
Jednak nie to jest najgorsze tylko mentalność kierowców. W niektórych kręgach mówi się, że BMW to nie samochód tylko stan umysłu i rzeczywiście coś w tym jest. W 90% przypadków na 100 beemki są kupowane przez ludzi chcących podreperować swoje ego [np. wjejski przemytnik w białym dresie] stąd w każdy zakręt wchodzących dryftem a na każdej prostej testujący prędkość maxymalną. Np. opisany poniżej wypadek zawdzięczamy oczywiście kierowcy BMW: “To był pechowy dzień dla właścicieli czterech aut zaparkowanych w rejonie ul. Królowej Jadwigi w Kętrzynie. Jadący bmw 28-letni Patryk P., zapewne z powodu 1,5 promila alkoholu w organizmie, na zakręcie nie zapanował nad swoim samochodem i uderzył stojące auta”. Jakieś trzy miesiące wcześniej w podobnych okolicznościach skoszona została latarnia, tylko wtedy popisał się Aółdi drajłer.
Tyle ode mnie 😉


marekrzy Said:

Czemu smiejoties’? nad soboju smiejoties’!
Parafrazując klasyka można powiedzieć: “Nie szydźcie, bo zostaniecie wyszydzeni”. Z tym, że co to za klasyk? Ukrainiec, piszący po rosyjsku? Tfu, sobaka job twoju mat’.
Notlauf może sobie pisać, co tylko zechce bo jest u siebie. Ale co z nami, czytelnikami?
Otóż, my możemy zaoszczędzić bardzo dużo pieniędzy. Nie musimy bowiem chodzić do lekarzy a nawet specjalistów, by zostać zdiagnozowani całkowicie za darmo, jak w modnych ostatnio nielichwiarskich firmach pożyczających pieniądze bliźnim z potrzeby serca.
Ale ad rem, bo ziemniaki stygną: czytając złomnika i jego infantylne teksty jesteśmy dnem intelektualnym. Tego można się dowiedzieć wchodząc na inkryminowany blog (portal? wortal?) będący spiritus movens dzisiejszego zamieszania.


IlionTichy Said:

Nat Said:

I to ma być niby fajne i śmieszne?
Przecież to jest niechlujny test , nawet zdjęcie jest do góry nogami! OMG, jakie to żenua. Gimbaza opanowała internet i nawet nie wie, że silnika V6 to nie ma w BMW. Silnik V6 jest charakterystyczny dla urodziwych po zmroku Barterów V6 i Wice versa z wciskanymi biegami.
Wejdź sobie notlauf na jakiś porządny portal motoryzacyjny, np. francuskie.pl i ucz się, jak się robi profesjonalne testy…
Bo jak nie, to przez całe życie będziesz opisywał stare trupy, których nikt nie chce, a nie nowe loftowe crossovery o dużym współodczynniku prestiżu.


Kumbajnista Said:

Po przeczytaniu tekstu juz bym chetnie kupil to alto ale teraz to mam watpliwosci bo nie pokazales testu bagaznika i nie wiem czy biere czy nie biere


Carter Said:

Dobry tekst, gratulacje dla Autora! Brzmi jak każda superprodukcja redaktora K. z tvn turbo – ten sam poziom profesjonalizmu.


monogramus Said:

@KIEROWCA
Ale piszesz o ludziach którzy kupują nowe czy używane bmw? Akurat często bywam w salonie bmw, jego klienci zupełnie nie pasują do stereotypu który przywołujesz.
Natomiast jeśli chodzi właścicieli używanych no to cóż, chamów jest dużo w kraju i analogicznie dużo z nich prowadzi w większości niemieckie bo podaż jest największa, ot zwykła proporcja. Do tego dochodzi taki drobny czynnik, że łatwiej być chamem w 200 konnym aucie niż 75KM.

Pewnie bmw jest przereklamowane, a zwłaszcza za drogie, ale jak chcesz kupić 250-konnego sedana z napędem na tył za ~160tys. to nie ma żadnej konkurencji.


norbert Said:

KOŃCZYĆ DYSKUSJE, TEMAT ZAMKNIĘTY, MOFOS CZEKA


WSK Said:

Na wypadki gdy biletomat żąda ode mnie zapłaty kartą zawsze noszę asa w rękawie i tym asem płacę. Swoją drogą fajny test autobusu!


lessmore Said:

Na wielkopomne spostrzeżenie, iż BMW ma cztery drzwi, dwa po jednej, a dwa po drugiej stronie, mogę odpowiedzieć tylko stwierdzeniem, że to wbrew pozorom wcale nie takie oczywiste. Np. Jelcz Ogórek Przegubowy (też w końcu samochód) miał podobnie cztery drzwi, ale jedne po lewej, a trzy po prawej.
Poza tym w przedstawionym tekście nie ma się do czego przyczepić. Trudno, tym razem dam spokój.


Steve Said:

Miazga :-) proszę o więcej


parvuselephantus Said:

Kiepski test – nie dowiem sie czy muzyka z iphona jest głośna i czy telefon się wtedy ładuje.

Notlauf – DZIĘKI! Mega fajny te(k)st. Przy ‘Bowiem nie wiem’ myślałem, że wyjdę z siebie.

Nie wiem co to za auto i czy te zdjęcia robiłeś własnoręcznie czy programowo rozmyłeś, ale jeśli faktycznie pożyczyłeś auto, by zrobić fotki – marzę zobaczyć minę pracownika salonu, który użyczył auta :DD


radek wolf Said:

TY PRIMA APRILISU TY
TY MISKU TY
O TAKA JESTEM NIE UBRANA TY


OldDriver Said:

No co jak co, ale dzisiaj to pojechałeś…
https://www.youtube.com/watch?v=2sKnu44-JAc
😀


ddd Said:

Świetne, mam nadzieję, że doczekamy się kontynuacji.

My tu się śmiejemy, ale chciałbym żeby ta cała banda (nie tylko pani z ostatniego wpisu) udawanych znawców, niekompetentnych testerów czy tam niby blogerów którzy piszą zupełnie nieśmiesznie ale bardzo koślawo o samochodach przemyślała to i wyciągnęła wnioski.


elomike Said:

super samochod polecam jechalem nim z wujem na chrzciny do kielc!!! niezawodn odtwarza MP4 I MP5!!!!! spalanie 5 litrow w trasie wiadomo liczy sie tylko bmw i audi porche to jest marka a nie leksus bo to tylko toyota trzy razy drozsza!!!!!

Piękna szydera, gratuluje. Uwielbiam szydere z obecnego rynku motoryzacyjnego i uważam, że na tym Złomnik powinien się skupić.


marcin Said:

@ Hurgot Sztancy
http://www.mizantropia.org/speed/pl_gol.php

To jest genialne, wygląda jakby miał z przodu cycki.
Nie znałem
Kontempluje
Dziękuję


Autosalon Said:

Notlauf na francuskie.pl szał pał i dym, trafiłeś w dychę.
A tekst idealny , cały salon rżał :)


Marecki Said:

miwo Said:

Właśnie. Więcej takich testów nowych aut!!!


Twój tekst to rasowy demotywator dla początkujących blogerów… Teraz tylko można pozbierać swoje zabawki


notlauf Said:

Piotr Wolfowicz: skasowałem wszystkie Twoje komentarze i dodałem IP do spamu. Następne Twoje komentarze będą z automatu trafiały do kosza.


krzyss vel Qkill Said:

Siedze se na spotkaniu i nuda, mysle wlacze zlomnika… a tu takie cos ! zaczalem sie zmiac na glos w zlym momecie… normalnie padlem !


Przemko Said:

fabrykant Said:

Przy pierwszym błędzie ortograficznym coś mnie zastanowiło (W numerkach aktualnych BMW nie jestem zbyt mocny). A potem przeczytałem mojemu szanownemu synowi, lat 11, fragmenty o tekturze w poprzek auta i o powrocie linią 525. Zaśmiewaliśmy się obydwaj do rozpuku. Dziękujemy Ci Złomniku za doskonałą rodzinną rozrywkę!


Paweł  Said:

Kolego Notlauf – jesteś mistrzem !!! Mega forma !


Lukasz Said:

francuskie peel chcą linczu Notlaufa:) wyczytałem tam że jesteś szowinistą i nie zrozumiałeś żartobliwej konwencji. Co za emocje…. pal sześć Krym, Syrię, konflikt Palestyński i beatyfikację JPII, czekam już tylko na relację z Rozwijającej Historii w wykonaniu mediów reżimowych :)


jelcz Said:

Ja poznaję ten serek homogenizowany, którym robiono zdjęcia. Poznaję po smaku i fetorze. :-) Swoją drogą, a jakby tak Pan Złomnik zrobił test ciągnika… Po tym już nic nikogo by nie zdziwiło więcej.


paulus77 Said:

Noooo nie wiem co przyjąłeś… ale wzorem Witkacego powinieneś listę specyfików pod wpisem umieszczać :)


kjace Said:

Przegenialne, dzień stal sie lepszy itp itd, dzien stał sie lepszy, najlepszy artykuł od dawna, 3ci raz wracam do niego i się smieje, a chyba rzadko jakikolwiek tekst mnie bawi 😀


witus_d Said:

Osz Panie Złomnik… Udało się Panu napisać tekst, który jest dużo gorszy niż jego pierwowzory, co jest nie lada sztuką. Ale proszę nie częściej niż raz na rok :))


Miś Ordynardo Said:

Pałka się przegła proszę Pana! Tak nie moszna!


notlauf Said:

Ale fajne te komentarze na francuskie.pl! Ze wszystkimi się zgadzam!


Waśka Said:

@Yossarian
załóż fanpage na FB, nie tylko mi będzie wygodniej śledzić blog. podobało mi się ale – serio – nie pamiętam już adresu. nie dlatego że mi się nie chce tylko dlatego że wszystkie blogi które śledzę mam zagregowane na FB.


SMKA Said:

To może ja zadam takie francuskomotoryzacyjne pytanie, skoro już Złomnik nawiązał do strony artykułu z francuskie pl. Otóż czy to prawda że Citroen BX w wersji z silnikiem 1,6 litra 16v był pierwszym francuskim samochodem z silnikiem szesnastozaworowym. Mam oczywiście na myśli samochody produkowane seryjnie będące jednocześnie samochodami osobowymi. Pomińmy samochody przeznaczone na tor wyścigowy czy samochody pancerne 😉


odzim22 Said:

Dorosły hop a rży do siebie w pociągu, co sobie ludzie pomyślą? Psuję sobie reputację przez czytanie takich tekstów.


Andziasss Said:

No dobra, już nie jest 1.04. W offtopie rzadki jaktajmer tydzień przed uśpieniem: http://tablica.pl/i/oferta/pilnie-sprzedam-CID5-ID5uN91.html


tsss Said:

@Waśka:
Jeszcze przed erą facebooka było coś takiego jak RSS i tego się używało do wygodnego sprawdzania newsów i blogów. Dalej działa, polecam.

Jeśli testy tej wybitnej dziennikarki miały być od początku parodiami, to powinna liczyć się z tym, że mogą być brane na serio. W sytuacji kiedy ktoś trolluje czy parodiuje i nie chce być uznawany za idiotę, powinien stworzyć w tym celu postać fikcyjną, albo nie mieć pretensji że śmieją się z niego a nie z jego dowcipu.


Piotrek Said:

uwarzam, że text nie jest żetelny. nie pisze tam jakiego koloru był samochud. daje 3/10 głuwnie za focie w wysokiej jakości


kier. prod. Garwanko Said:

@up: Ten samochód to głowno. Niech sczeźnie!!! Wcale się nie dziwię sprzedającej, że się go pozbywa, seria 480 to kompletna porażka :)


Marecki Said:

O, szantaż emocjonalny w ogłoszeniu — jak nie, to złomuję 😀


Wit Said:

No właśnie, ale czy tam są cockholdery czy to jest obcja?
W ile robi wschodnią pentle Nürfürgring?


Cooger Said:

Co jest takiego strasznie złego w 480-tce? Pytam bo nie wiem. Nie w tym konkretnie, tylko ogólnie.


brazer Said:

mnie się wydaje, przepraszam – mje si wydaji, że owszem – ironiczny, ale w sumie smutny tekst. najgorsze jest to to, że niestety wygląda na wpis blogera o blogerach dla blogerów.
:(
niebezpieczne podobne to do niezliczonej ilości tekstów dziennikarzy o sobie samych i innych dziennikarzach czytanych z wypiekami na twarzy…. ale tylko przez innych dziennikarzy. no, może różnica jest taka, że dziennikarze nie mają lub nie ujawniają poczucia humoru.


Adam Said:

Nie no szefie co szef. Mieszać Obywatela G.C. z Kombi?
Drugie primo. Co to za test? Ile tam w tym BMW jest cup holder-ów? A niwo mo?

Ubawiłem się prima aprilis-owo i francusko.pl-owo.


Adam Said:

SMKA
Ke? Seryjny BX z 1.6 16V, uhm, prima aprilis?


matt Said:

Czy tylko mi portal francuskie.pl przypomina rezerwat fanbojów Apple – myApple.pl ? Dowiedziałem się z niego, że jako posiadacz niemieckiego pojazdu ciągle żyje w stresie, gdyż za każdym rogiem na mój samochód czeka szajka złodziei. Dobrze, że mam też 206’tke to od biedy będe mógł nim śmignąć do roboty…


Adam Said:

matt
Się nie stresuj. :-) Posiadam francuski wynalazek a na francuskie nie zaglądam, bo i po co. Wiosna jest, warto by na jakieś (nawet francuskie) zakwitnięte złomy okiem rzucić a nie na produkt uboczny w produkcji mleka czy wołowiny – szkoda transferu. :-)


hube Said:

Widzisz Pan! Jak chcesz Pan to potrafisz napisać rzetelny test!
Dobrze objaśnione te wszystkie systemy.
Zwięźle i na temat. Brawo!
A teraz widelec dziegciu:
Tylko trochę po macoszemu potraktowałeś Pan temat dentysty z Legionowa… Jak już pisać to dokładnie, jakiś cennik dojazd itp. No i przepisu na bitki też nie widziałem. A przecież nie samą motoryzacją człowiek żyje!

@radosuaf
Co do wysokości progu to zależy co trzeba przewieść:
Jak bitki z Radomia to w bagażniku, czyli próg na wysokości kolan.
Jak np. ziemnioki na zimę do Warszawy to trza sypać przez szyberdach, uprzednio zamknąwszy wszystkie szyby. Wtedy próg na wysokości cycków, barków czy co tam kto gdzie ma…


Budus2 Said:

Borze, ale mają bul dópy na francuskie.pl XD
Nie dość, że żałosna obrona w komentarzach, to jeszcze specjalnie długi tekst, w którym autorka broni swoich racji, bo przecież napisała tylko o tym co ją interesuje i wuj wam do tego, przecież test był profesjonalny, bo pisała go kobieta, a ona nie musi się znać ;D
Dżizas, nie mogę przestać rechotać….


koza Said:

Budus2, to ja w takim razie nie jestem kobietą, bo wolałabym nie popełnić tekstu na temat, na który nie mam pojęcia. Kobiecych blogów motoryzacyjnych nie czytam, bo nie trafiłam na żaden mądry. W sumie pisanych przez facetów d o b r y c h jest też niewiele.
Trafiłam ostatnio w necie na artykuł typu “benzyna czy diesel” na 10 stron. 10 stron slajdów, żeby nie było. Slajd pierwszy o tym, że jest benzyna i diesel, one się różnia i trzeba wybrać, kolejne dziewięć- cenniki aut poszczególnych segmentów z komentarzem, że diesel to droższy jest, ale sie może opłacać. Poziomem niczym sie nie różni od filmiku z Martyną Wojciechowska testującą Lancię Ypsilon z inteligentnym systemem czegoś na rynku w Zamosciu. Chociaż nie, w tym drugim tfurcą przypadkiem udało się pokazać, że Zamośc jest ładny.


Yossarian Said:

@Waśka A masz: https://www.facebook.com/pages/Autobezsens/518159684960363

francuskie.pl – kiedyś miałem tam konto, jak jeszcze jeździłem Citroenem. Poziom fanboizmu krytyczny. W aucie salonowym cieknie olej z uszczelniaczy wału przy około czterdziestu tysiącach km przebiegu, a tam czytam, że powinienem się cieszyć, bo przecież jeżdżę czymś francuskim.


SMKA Said:

Pomyłka, w moim poprzednim poście miało być 1,9 litra 16v 😉


Szela Said:

Ale piękna wojna, nudzą się w tej stolicy i boją się że stracą darmówki od puga jak im mocno po testach pojadą :)

Fakt faktem – Złomnik potrafi pojechać mocno jak mu się coś nie podoba ale temat podłożył się tak, że aż szkoda nie pojechać – brak karty, wyładowany telefon… Karta kosztuje 30 zł w kiosku, ładowarka 15, też w kiosku, daję ciała to naprawiam a nie robię bylejak bo cza na szybko…


marcin Said:

francuski samochód mnie ukarał za czytanie złomnika.
zepsuły mu się spryskiwacze…
najgorsze jest to, że jeździ nim moja kobieta, a to niezwykle stresująca sytuacja jak ci kobieta w domu mendzi, że samochód trzeba naprawić i czemu nie na prawiłeś… i w ogóle dlaczego jest brudny, jak ona takim brudnym ma jeździć, a przecież sprzątać nie będzie i myć nie będzie i naprawiać nie będzie bo kobietom jest i znać się nie musi.

w zasadzie to nie mam co narzekać na ten francuski samochód, no bo się nie psuje, pali znośnie i fajnie się prowadzi bo to jeden z tych francuskich co fajne są, i ma mały przebieg, mimo tego że ma już 6 lat i tylko 30 tys przejechane.

zimą kobietę mą w jej samochodzie, uderzyła na parkingu inna kobieta w samochodzie niefrancuskim. w ASO, (bo płaciło ubezpieczenie tego niemieckiego samochodu) naprawili zderzak, wymienili jakiś plastik itp.

pomyślałem, że czegoś nie podłączyli, więc do nich pojechałem, a ponieważ jest to sportowawy model citroena to pojechałem do peżota.

No i się okazało, że spalił się bezpiecznik…
Tak oto C2 ukarał mnie za czytanie złomnika.
to ja dziękuję za takie teksty.
jak będę czytał następnym razem to zamknę oczy.


Szela Said:

@Marcin
My mamy w pracy clia (ja na szczęscie już mam focusa) – żeby się nie zbuntowały to od dziś czytam złomnika tylko tyłem do monitora!


radosuaf Said:

@hube:
Za wysoko – dyskwalifikuje samochód kompletnie ;).

A ja wczoraj nadziałem się w krótkim odstępie na 2 Clio I i z takim sentymentem na nie popatrzyłem, że prawie siadłem do internetu, żeby jakiegoś poszukać dla siebie :D.
Poziom bezkrytycyzmu na francuskie.pl dość wysoki, nie powiem…


Zyga Said:

Hue, hue, mój francusss też obrażony. Prądu nie daje.


Quakemaniac Said:

AutoŚwiat kopuje zlomnikowa:

http://www.auto-swiat.pl/zdjecia/auta-krzakow-zdjecia

Nolauf robił miksy zardzewiałych gratów zanim stało się to modne

:)


wuner Said:

@radosuaf
Arrinerę na razie może testować co najwyżej CHIP Online, albo benchmark.pl 😉

A dla złomnika miljony propsów. Zrobił mi tydzień, tfu, miesionc!


tsss Said:

No proszę, a mój francuz nie marudzi, tylko olej pali jak głupi, ale od czego są dolewki.


solarzmr Said:

Test jak test, ale zdjęcia duża klasa 😉


“włanczamy” :)


m1ch Said:

peterpz Said:

Złomnik muszę przyznać, że artykuł rewelacyjny. Po prostu wspaniały sposób na wyrażenie swojej opinii o artykule Pani Małgosi z francuskie :) Już drugi dzień to przeglądam i pękam ze śmiechu 😉 Najlepsze jest o N w automacie i że używamy do oszczędzania paliwa przy podjeździe pod górę.


Pao Said:

Wziąłę to na poważnie i się pożygałę. Czy tez porzygałę. Nie pamiętam.


oldskul Said:

Zyga – to chyba zaraził mojego Niemca, który chowa mi coś co jakiś czas, a tym razem schował mi napięcie 😉
Ostatnio schował ogrzewanie, ale już znalazłem, kurka nawodna.


hary Said:

Przepraszam, że nie na temat, ale pod poprzednim artykułem, nie mogę dodać już linku.
Chciałem polecić stronę
http://www.classiccarcatalogue.com/
wszystkim którzy chcą sobie uporządkować wiedzę o samochodach z lat 1930-1970. odkryłem ta stronę dwa lata temu i naprawdę często tam zaglądam. Polecam


Autosalon Said:

A tak poza tematem, jak tam Casalini Sulky?
Kiedy test?
Takie do mnie nie przyjeżdżają, a strasznie bym się tym karnął/karnoł i obmacał.
Rozumiem że Karolincia na pełnym etacie u Ciebie w temacie testy , ale w tym przypadku wolę wykon Złomnika.
Czekam w pokorze:)


Maryjka Said:

Bardzo ciekawe spojrzenie na beemke 4.28!

Pytanko co do schowków. Czy zmieściłby się tam przenośny pendrive, albo przysłowiowa szminka tak jak w Mondeo. Gdyż znam oba auta i nie zauważyłem, żeby się nie mieściło.

A co do 525 zgadzam się w 100%. O tej porze jeździ raz na 20 minut. Częściej by się przydało.


Waśka Said:

Francuskie pousuwały moje komentarze. Smutno mi się robi.


kotdasbot Said:

pojechane po calosci milordzie , Złomnik muj bogó.


piotrwiewiora Said:

Tak! To jest ten poziom Wszystkiego jakiego poczebujemy. Dziekuje Zlomniku.


2mouse Said:

@SMKA
Peugeot 405 Mi16
Peugeot 309 GTI-16
Słyszał o takich?


dempsej Said:

I see what you did there…

Wyobrażam sobie jaką trudność musiało sprawić napisanie tego artykułu… Mistrzostwo świata parodii :)


Zyga Said:

Oldskul, mam też jednego Niemca. Schował mi podłogę i podłużnice. A taka jedna Koreanka zaczęła chować mi iskry. Kara za czytanie złomnika jest nieuchronna.


M. Said:

Liczyłem na jakiś prawdziwy test, taki z punktu widzenia “grzyba” notlaufa, a tu tylko takie bzdety. Chciało Ci się takie coś pisać?


hipek Said:

Czytałem jak do tej pory wszystkie wpisy na blogu, ale z tym to dotrwałem gdzieś do połowy i już mnie dalej nie śmieszył jakoś. Chyba jednak wole klasyczne wpisy o samochodach, aczkolwiek do tej pory zawsze wpisy sarkastyczno-ironiczne mnie tutaj bardzo bawiły i nie narzekałem na takie teksty. Nie wiem, może wpis za długi, a może ja akurat nie mam dnia na czytanie tego typu materiałów i bardziej mnie akurat ciągnie do wpisu o Renault 12, który zaraz przeczytam:)


SMKA Said:

@2mouse, słyszał, jednak 405 jest młodszą konstrukcją od BXa, podobnie 309 (choć 309 jedynie nieznacznie), tak więc wyszedłem z założenia że BX 1,9 16v był chyba wcześniej


v8tatra Said:

bitki jak bitki;)
żeby chocia swiekry cyca na fotografiji uchwycił;))
przedni tekst;))


oldskul Said:

A to chytry Niemiec i wredny, pewnie z Wehrmachtu, chowa wszystko bo Ruscy idą! Ci ostatni jak na razie schowali Ukrainie Krym, level up 😉


2mouse Said:

@SMKA
Wychodzi na to że BX- 87, 405Mi16-88, 309GTI16-89.
Gratuluję.


sigismondo Said:

Dla takich testów warto czytać internety, bardzo rzetelny, chociaż niektóre fotografie są trochę nieostre. Dziękuję!


czechkm Said:

Witam wszystkich poniewczasie.
Mnie najbardziej urzekł ten biedny Ursusik próbujący schować się za Be-em-ką , tylko mu się ładowacz nie mieścił.


janusz Said:

Padlem i leze, mistrzostwo swiata


waśka Said:

@tsss
Nadal działa także odkręcanie szyb korbką żeby schłodzić wnętrze samochodu stojąc w korku. Ale wygodniej jest mieć klimę, prawda?


waśka Said:

@Yossarian, musisz sie jeszcze naumieć wstawiać leady bo sam link nikogo nie zachęci do czytania :)


[…] W związku z tym, że od paru już tygodni jeżdżę sobie samochodem Peugeot 106 1.5 Diesel, postanowiłem napisać test tego pojazdu, tym razem trochę poważniejszy niż w przypadku BMW 428i GC, o którym pisałem całkiem niedawno: link. […]


aqz Said:

Brakuje faceta wkładającego coś do bagażnika!


Yaac Said:

No pięknie, popłakałem się ze śmiechu !
Test, że mózg się marszczy…a szwedzki zegarek mnie sponiewierauauauau !!!
:)


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1