zlomnik.pl

Home |

Podsumowanie miksowe: kwiecień 2014, część 1 z 2

Published by on May 05, 2014

Jest tego tak dużo, że fotobaket mi się wiesza jak konwertuję. Stąd będą dwie części. Nie ma czasu na tłumaczenia – oglądajcie. Druga część w środę.

Ja się tak bardzo delikatnie i dobrotliwie nabijam z tego modelu, tak naprawdę nie był taki zły.

Interesująca aerodynamika paki.

Wydaje mi się, że lata temu widziałem ten samochód przed rozłożeniem na czynniki pierwsze i kolejne.

Niektórzy właściciele Caro częściej oglądają silnik niż wnętrze.

To jest sztuka, zgnić Peugeota 404 w Tajlandii. Corolla E7 – normalne auto na co dzień.

Humber majestatycznie wytacza się z garażu.

Niebieski wóz straży, bez sensu.

WYDAJE MI SIĘ, że to auto już kiedyś widziałem na Rajdzie Mińskim w 2013 r.

Ale poszerzenia. To pewnie wersja SPORT.

Dzień jak co dzień.

Ktoś miał taki capris.

O proszę, E32, jaki prestiżowy model.

Gumiaki kupili Rojsa i niewiedzo codalej

Tylne lampy tego auta kojarzą mi się ze słoniowymi nogami z Garbusa.

Cześć, jestem Stu i mam jedno oko.

Spoko elo kolekcja ambulansów: Primera, XM i Windstar. Czy wszyscy zdrowi?

Kolego Buckel, tak to będzie wyglądać, jak sądzę

Piotrków Trybunalski – zagłębie ciekawych pojazdów. Oprócz Carry i Triumpha Acclaim, można spotkać tam też 343 GLS.

I drugie – nie wiem skąd.

Styl pakistański. Zadziwiająco pasuje do Kamaza.

A to po prostu ktoś wyrzucił i leży. Smuteczek.

Gwiazdor wybrzeża

Nie, to nie był dobry pomysł.

Tak jak nie cierpię Opli, tak ten Kadett, nawet, nawet

RZG – trafne pdsumowanie

W kropeczki

ZŁO! BELZEBUB! CZARNY MAT! NO FUCKIN PLASTIC!!!

JESZCZE WIĘCEJ ZŁA!!!

Klasyki w służbie reklamy.

SAN MIKROSYSTEMS

cośtamcośtam_nadętenapisyponiderlandzku_nicnierozumiem_CantaLX

Ale spota se zrobili!

Fajny stan, taki realny. Można od razu jechać na trak dej.

Uzależniony od emisji spalin ViaTOLL wyrżnął takie ciężarówki w pień.

Ależ architektoniczny prestiż w tle.

Niedawno wrzucałem na fejsbuczka: Heinkel Kabine.

Koncesjoner

Znacznie bardziej GT niż BMW 3 GT.

Kolejny dowód na to, że Samsung jest lepszy od Apple. Czy Apple zawiezie Was po bułki albo do teściowej?

a cóż to za marka?

To musi być ciekawa historia z W108 w tle.

Podobno już znieruchomiał na wieki wieków.

Elektryczne rowery – brzmi dobrze.

Te wygłuszenia nic nie dają, mikrosamochody i tak ryczą jak oszalałe.

540 tys. km i jeździ.

Sprzedam, nie ma blachy.

Wersja beta.

Niespodziewane znalezisko

Rzadko wrzucam zagraniczne zdjęcia do podsumowań miksowych, ale jeśli już to robię, to przedstawiają Daihatsu Cab Van

Albo Toyotę 1000 KP30 w pikapie.

Specjalne miejsce parkingowe dla TE51.

No i na koniec – Corona. Auto jeździło w ambasadzie. Potem stacjonowało na Żoliborzu na ul. Hanki Czaki (tablice WGP). Potem zostało odnowione i długo wisiało na Allegro. Sprzedało się za grosze. Obecnie znów jest na sprzedaż, jedynie 3 razy drożej. To prawdopodobnie najstarsza Toyota w Polsce.

Autorzy zdjęć, cz. 1
Daniel Kwiecień, Przemek Kaczkowski, Andrzej Gąsiorowski, Andy, Julia Dzikowska, Paweł Grus, Greg, Paweł Krakowski, Yogutek, Zbigniew Rdzawy, Tomasz Nowak, Mikołaj Karwat, Maciej Szumny, Monika B., Wojciech Tworek, Adrian Zabrocki, Błażej Krukowski, Springfield Sandrail, Radosław Grochowski, Rafał Ludera, RK, Tomasz Gzella, JURMI, Dominik Zacharski, Krzysztof S., Sławek Zięborak, Karol Wojtala, Mariusz z Pruszkowa, Szymon Snarski, Tomasz Hamryszak, Olo Pawluczuk, Michał Sommer, Tomasz Lisicki, Mikołaj, Misza, Kuba Mielniczak, apig, Justyna Rosiek, Sebastian Strębski, Szymon Cendrzak, Jakub Magrecki.




Comments
Szymon Said:

Garnier Said:

To Renault 5 to miała być amfibia, yellow submarine, Pan Samochodzik?


Marcin Said:

Niebieski wóz straży – jest dlatego ze pojazd służył w grupie Ratownictwa Wodnego, w Nowym Sączu bodajże :)


Johann Said:

Ta toyota z ostatniego zdjęcia jest piękna, jak skoda 100.


Buckel Said:

To już tak wygląda. Ale felgi ma oryginalne.


Buckel Said:

Tajemnicze auto to Triumph z lat 40. Często widywany na MPPZ.


Agent Orange Said:

Za ile poszła ta Corona pierwszym razem?


LiveLetDie Said:

Zielone Volvo 343 jest z Gdańska. Stoi przy Kartuskiej 😉


bart Said:

Piotrkowskie 343 na oponach D124. Klasyk na klasykach;)


maz Said:

Wsze tanio, zawsze zdrowo.


Yossarian Said:

Pakistański KAMAZ niszczy i miażdży konkurencję!


Przemo Said:

Le Car? Czy marna imitacja?


Pełen tłuszcz.

Straszna szkoda tego NSU – ostatnio stwierdzam, że to nader fajna marka była. W ogóle to pokolekcjonowałbym sobie żelaza nieistniejących, dziwnych marek: NSU, DKW, Panhard i takie tam. Nie wiem, czy zaliczyć do tego grona Saaba (w tej chwili chyba znów istnieje, już się zgubiłem), ale tego 96 to bym skolekcjonował i koneserzył jak diabli. Tak samo uczyniłbym z 2002 (czy może to 1602?). I z tą Mazdą czerwoną (acz pewnie pierwszy skolekcjonowałby ją Brazer). W ogóle najfajniejsze sprzęty w dzisiejszym miksiorze są czerwone. PRZYPADEK?

A na Jodłowej to byłem wczoraj. Golfa I nie było, ale złapałem Volvo 340. Też fajnie.


pr Said:

Widziałem dzisiaj forda escorta. Fajny, brudny, zgniły na wylot w każdym miejscu. Nie wiem, czy czynię poprawne obserwacje, ale eskorciki jakoś tak coś znikły ostatnio?


Pełen tłuszcz.

Straszna szkoda tego NSU – ostatnio stwierdzam, że to nader fajna marka była. W ogóle to pokolekcjonowałbym sobie żelaza nieistniejących, dziwnych marek: NSU, DKW, Panhard i takie tam. Nie wiem, czy zaliczyć do tego grona Saaba (w tej chwili chyba znów istnieje, już się zgubiłem), ale tego 96 to bym skolekcjonował i koneserzył jak diabli. Tak samo uczyniłbym z 2002 (czy może to 1602?). I z tą Mazdą czerwoną (acz pewnie przede mną skolekcjonowałby ją Brazer). W ogóle najfajniejsze sprzęty w dzisiejszym miksiorze są czerwone. PRZYPADEK?

A na Jodłowej to byłem wczoraj. Golfa I nie było, ale złapałem Volvo 340. Też fajnie.

@pr – jeszcze trochę ich jest, ale biorąc pod uwagę, że robili je z gunwolitu, to cud, że ostało się więcej niż 5.


micrus Said:

Jakoś nie trawię poldona na zabytkowych blachach.


lordessex Said:

Mazda RZG mogła być albo i jest nadal na tablicy.pl (jakoś nie mogę przywyknąć do nowej nazwy OLX). Caro Plus na żółtych?? To ma tyle wspólnego z zabytkiem co Kongo z Demokratyczną Republiką. Renault 5 mi wypaliło oczy, i VW Bulik jeszcze się załapał w tle 😀


Yngling Said:

Plus na zoltych rzadzi, o co chosi?


nicz Said:

Wóz strażacki jest wspaniały, nawet w nie tym co trzeba kolorze 😉


Wicio Said:

Renault Le Car Van od Heulieza wypala oczy! Nie sądziłem, że to w ogóle w naturze występuje, a tym bardziej w Polsce, na czarnej blaszce… Żal, że stan bliski rozpadowi całkowitemu, bo połowiczny już… Ależ to było durne i bez sensu, życzę sobie, w oryginalnym malowaniu http://www.renault-5.net/heuliez.htm


DrOzda Said:

W tym Sopocie to chyba słońce za bardzo przygrzało rzeczoznawcy , no chyba że Donek się gził w tym poldolocie na tylnej kanapie …..


Carman Said:

Niebieskie samochody w Straży zdarzają się całkiem często. Zazwyczaj jest to “spadek” po niemieckiej THW. Niektóre OSP nie mają funduszy nawet na przemalowanie. O dziwo nawet w Państwowej Straży jest/był niebieski pojazd: http://www.czerwonesamochody.com/details.php?image_id=10321&mode=search.
A jeśli chodzi już o sam model Mercedesa, który jest na zdjęciu to jest takich w Polsce mnóstwo, z tym że większość jednak już czerwona: http://www.czerwonesamochody.com/categories.php?cat_id=413&sessionid=h65q1n9gj1pokonukpoo85tgt3
http://www.czerwonesamochody.com/categories.php?cat_id=467


miwo Said:

jaki piękny peudo-leCar! potwór z bagien…
podoba mi się też ta Skoda – Liaz – wielka okrągła kabina – moje marzenie, kiedym dzieciem był. :)
czerwona Mazda i czerwony Kadett. ten ostatni wygląda na jakiś z końcówki produkcji. felgi ma takie, jak pierwsze Astry F.
jakby nie było napisane, że to Toyota, to bym o ostatnim zdjęciu powiedział, że to jakiś Fiat, albo coś angielskiego. 😉


Hurgot Sztancy Said:

tak, CARO Plus spełnia wszystkie kryteria bycia zabytkiem:
1. ma ponad 25 lat
2. model nie jest produkowany od 15 lat
3. posiada 3/4 oryginalnych części – reszta wymieniana na bieżąco
Albo nie – zaraz…

Choć jest jeden myk: zabytkiem może być pojazd, który:
1. Posiada unikalne rozwiązania konstrukcyjne,
2. Dokumentuje znaczące etapy rozwoju techniki motoryzacyjnej,
3. Był związany z istotnymi wydarzeniami historycznymi,
4. Był użytkowany przez osoby powszechnie uznane za wyjątkowo ważne,
5. Ma związek z ważnymi osiągnięciami sportowymi,

Przyznacie, że Caro Plus spełnia wszystkie 5 powyższych kryteriów.


lordessex Said:

@GM:
Matko Boska!! To naprawdę istniało w takiej wersji!! Podziwiam fantazję tego co to sprowadził, więcej nam takich ludzi trzeba 😀


12m_P6 Said:

Miks rewelacyjny. Czy autor zdjęcia NSU Prinz może się ujawnić i podać namiar na tego grata? Będę wdzięczny za pomoc.
12m_P6@onet.eu
Czy może jest wśród was ktoś, kto zamieścił zdjęcie opla rekorda P2 kombi pół roku temu?
http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/12/28/ostatni-miks-w-2013-r/


truckeriev Said:

Plus ma żółte blachy, ponieważ jego przebieg to 2kkm z groszami, a poza tym jest częścią kolekcji (inne niskoprzebiegowe fury typu akwarium, Borewicz, 125p, czy maluch).


DrOzda Said:

Czy silnik 1.2 DIG-T 115 z kaszkaja i 1.2 TCE 115 z z Reni i Dacii to jest to samo ?
Nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi a zdjęcia spod masek wskazują że jednak tak.
Nie mylić z 3 cylindrowym 1.2 DIG-S panie Jeży Alternator :)


DrOzda Said:

truckeriev : idąc tym tokiem rozumowania to jutro kupię sobie w salonie jakąś nówkę sztukę i odstawię na pół roku do garażu po czym zaatakuję rzeczoznawcę “niskim przebiegiem” i “częścią kolekcji” (od czegoś trzeba zacząć) – idiotyzm i całkowite wypaczenie idei.


hurgot sztancy Said:

@DrOzda – info ze strony Samaru: “Silnik 1.2 DIG-T to wspólne dzieło konstruktorów sojuszu Nissana z Renault, opracowane SPECJALNIE na potrzeby nowego modelu Qashqai.”


DrOzda Said:

Samar to często takie bzdury wypisuje że szkoda gadać. I po grzyba Nissan z Renault robiliby dwa silniki o identycznych parametrach? Mając zunifikowane wszystkie diesle w rodzinie ?


benny_pl Said:

Kamaz wygrywa wszystko, potem reno 5 le submarine (zlomnik uczy, zlomnik bawi) :) a viatrol viatrolem ale takie stare ciezarowki w sporej ilosci robia wciaz na budowach/remontach szczegolnie jesli maja jakies specjalistyczne zabudowy i maja sie dobrze :)


Qropatwa Said:

Nad wyraz tłusto. Dużo Japońszczyzny w tym nadesłane przeze mnie Carry:)

Cudownie spatynowane E32 robi robotę.
A Heinkela Kabine, a raczej Trojana 200 całkiem niedawno pokazywałem u siebie i nie sądziłem, że jest jakiś w Polsce.

@Agent Orange
Corona była do kupienia za jakieś 9 koła, z tego co dobrze pamiętam.

To coś z lat 30/40 to może być jakiś Riley.


Maciuś Said:

same złomki…prawie


BMW-Fan Said:

A czy ta celica nie ma czasem tylnych lamp od bmw e30 waskiej lampy?


notlauf Said:

No, za 9k to ona była wystawiona… ale sprzedała się duuużo taniej. Ale nie miałem wtedy grosza przy duszy i jadłem opakowania od gorących kubków.


Gajowy Said:

Dla mnie Skoda Spartak to przebój, ma napewno dobrze ponad 60 lat. Miał takiego sąsiad moich rodziców na przełomie lat 50 i 60. Tato kupił pierwszy samochód nieco później, więc miał już Octavię (tę pierwszą, z początku lat 60). Oba te wynalazki prowadziły się dziwnie, bo miały układ tyłu taki jak ciężarówkach Tatry, co powodowało absolutną zmianę charakterystyki prowadzenia przy zmianie obciążenia. Próbowałem tym trochę jeździć absolutnie nielegalnie, bo byłem małolatem


truckeriev Said:

@DrOzda: Uważam, że w przypadku piętnastoletniego samochodu zachowanego w stanie salonowym żółte blachy należą się jak psu buda. Nie jest to wyplakowany gruchot, który całe życie woził gruz i cebulę, tylko autentycznie idealny egzemplarz. Nikt przecież nie będzie tłukł tym kilometrów, więc właściciel skorzysta chociażby z możliwości niepłacenia OC.


radarro Said:

Kurde, to częstochowskie E32 to jeszcze do odratowania :) Ocynk jest to może jeszcze nie zeżarte całkowicie… szkoda go.


cubino Said:

Corona jest teraz do sprzedania za 16K. Widziałem ją na otwarciu sezonu w Trójmieście. Ładna.


TmZ Said:

@12m_P6 e-mail poszedł do Ciebie. :)


hurgot sztancy Said:

@truckeriev – a które z kryteriów bycia zabytkiem spełnia “salonowe” 15 letnie auto?


Qropatwa Said:

@notlauf
Też się na nią wtedy czaiłem ale sytuacja była analogiczna do twojej.


Dmr Said:

Czy ktos posiada jakiekolwiek informacje czy srebrny golf mk1 jest na sprzedaz? Z gory dziekuje za wszelkie pomocne info


SMKA Said:

Swoją drogą, co do tej Toyoty Corony, miałem okazję widzieć ją w Gdańsku i kiedy ją widziałem miała ona przód podobny do przodu prototypowego Renault 12. To znaczy, po prawej stronie dwa okrągłe światła, po lewej jedno okrągłe światło


Oxej Said:

@hurgot sztancy
http://www.ochronazabytkow.gda.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=53&Itemid=47

“- pojazdy mające mniej niż 25 lat powinny być unikalnym egzemplarzem z racji wyjątkowych rozwiązań konstrukcyjnych i jednostkowej produkcji, dokumentować ważne etapy rozwoju techniki motoryzacyjnej lub być związane z ważnymi wydarzeniami historycznymi.”

Wspomniany caro plus jest wersją 1.4 z 1998 roku. Wyszło ich może kilkadziesiąt, góra kilkaset, a – z racji nieprzeciętnej trwałości nadwozia, jak i silnika – do dzisiaj przetrwało niewiele. Dodatkowo ten egzemplarz posiada niewielki przebieg, co tylko dodaje mu unikalności oraz jest częścią większej – godnej pozazdroszczenia – kolekcji.


Autosalon Said:

343 gls na d124,
Skąd on wziął te kartoflaki???.


Kosa Said:

Celica na wąskiej lampie (z e30)- śliczna.


radek wolf Said:

PRAWDZIWY KLASYK TO PROSIAK 911
FENOMEN FERDYNANDA WYSTARCZYLO WZIAC GARBUSA POSZERZYC SPLASZCZYC DODAC TRZECI ”RZAD” CYLINDROW DO SILNIKA I ZAMIAST V MAX POSTAWIC NA MAX PRZYSPIESZENIE OT PRZEPIS NA SUKCES LAT 60-TYCH W MOTORYZACJI


pppan21 Said:

Co raz częściej widuję w złomnikowych miksach pojazdy mojej młodości :-) i takie, które znałem tylko ze zdjęć w czasopismach albo z modeli ze Składnicy Harcerskiej. A dziś w mixie – dwie chwile melancholii:

– Skoda-Liaz – rzadko, ale widywałem na ulicach, zwłaszcza w Czechosłowacji (bywało się, a co :-). Miałem plastikowy model takiej Skody w skali 1:87 (oczywiście wszyscy wiedzą, że to skala kolejki HO).

– Lancia Beta – miałem taki model! Metalowy, chyba 1:43, jakiejś włoskiej firmy. A pojazdu w skali 1:1 nigdy na oczy nie widziałem!

Modele, resoraki – dla większości ich synonimem był Matchbox. A ja miałem inne marki, np. francuskie Majorette – do teraz mój syn bawi sie moim Renault 17TS tej firmy. Miałem też radzieckie (CCCP) modele Wołgi, Moskwicza – ale także Renault Dauphine i Panhard 24… Jakaś fabryka w Tbilisi je produkowała.

Mieliście jakieś nietypowe resoraki?


sq6nte Said:

To czerwone NSU to nie jest Prinz. Nie będę się upierał, bo one mi się wszystkie mylą (z wyjątkiem Ro80), ale mieliśmy takie samo błękitne w rodzinie dawno temu i to nie był Prinz, tylko jakiś wyższy model. Niestety nie miałem okazji nim jechać, bo jak się urodziłem, to ono już nie jeździło. Postało kilka lat w garażu i potem kupił je około roku 1986 ktoś z okolicy, przemalował na czerwono, coś podreperował i jeździł, ale krótko, bo podobno wypadł mu silnik i gość odpuścił dalsze naprawy. Ciekawe czy to to samo. W jakim rejonie kraju ono stoi?


Szczepan Kolaczek Said:

“a cóż to za marka?” – to Triumph 2000 z końcówki lat 1948-49. Najpóźniejszy samochód wyposażony w “siedzenie teściowej”, jaki znam, choć nie wykluczam, że nieco późniejsza 1800-tka też mogła jeszcze je mieć .


wifoo Said:

Skoda 706 jeszcze w służbie, widać viatoll-box na szybie…
Podziwiam właściciela-kierowcę za wytrwałość [może kolekcjoner?] a jadących za nim za cierpliwość :)


Szczepan Kolaczek Said:

@sq6nte: Masz rację.

NSU to model 110/110SC/1200. faktycznie wyższy od Prinza – jest zresztą sporo większy. A odróżnia się je wszystkie po reflektorach:
-okrągłe – Prinz 4 – motor dwycylindrowy 600ccm,
-jajowate – Prinz 1000 – cztery gary, 1000ccm,
-podwójne – TT/TTS – piekło nie maszyna (pierwowzór Golfa GTi zresztą),
-prostokątne – NSU 110/110SC/1200, prawie klasa średnia, z silnikiem podobnym to TT-tki, ale uspokojonym,

Prócz tego były jeszcze stare Prinze, bez czwórki w oznaczeniu (dwucylindrowe, ale z całkiem inną budą, mniej kanciastą) i Sport Prinz (coupe od Bertone). Ten ostatni miał fajne hasło reklamowe – “Fahre Prinz und du bist Koenig” (“jeździj , będziesz królem”).


Vector Said:

@sq6nte A to NSU to nie Typ 110 po prostu? Albo jakiś poliftowy Prinz, choć coś za długi ma ten zwis przedni na Prinza.


Vector Said:

Tak, spóźniłem się, mea culpa.


sq6nte Said:

Zgadza się, to coś z tej serii, z kierunkami zachodzącymi lekko na boki. Było jeszcze NSU Spider z Wanklem, ale to akurat z wyglądu trudno pomylić. Chciałbym mieć auto z wanklem.


P7 Said:

@Marcin: Ten wóz strażacki jest niebieski ze względu na swoje pochodzenie. Demobil po niemieckim THW.


atr Said:

Heuliez R5 Van, w dodatku na czarnej blasze – ile tego wyszło – z 500 szt? Zaraz Francuzi przyjadą i wywiozą.
Liaz papuga – gdzież on się uchował…
Sto trzydzieści trzy – tak, jak najbardziej, najlepiej dwa.


samur Said:

Ha! Sopot jest najlepszy!
Mamy po pierwsze niewinnego prezydenta, po drugie poldka na żółtych no i po trzecie jod.


KIEROWCA Said:

Poldek na żółtych rządzi —-zabytek PRL jedyny taki zobacz :-) Geo Rover Metro też niczego sobie ale największy klimat mają zdecydowanie Moskwicz z Maluchem na holu.
Pozdrawiam


mpanik Said:

Nie ma co się “spinać” z tym Caro Plusem. Jak już ktos wczesniej napisał, jest on częscią zacnej kolekcji, która to ma zdaje się status muzeum. I w tym przypadku muzeum to słowo klucz (stąd żółte blachy).
Dodam tylko, że nie jest to jedyny Polonez Caro na żółtych blachach w owej kolekcji.


lordessex Said:

Kto śmiał porzucić taki “prestiż” jak BMW E32?? :-P. Pewnie kupiony za ostatnie pieniądze a potem nie było już kasy na naprawy.


Mitel Said:

Biały Seat 133… raz w życiu takiego na żywo widziałem…


bartoromero Said:

Jakby ktoś chciał Celice ze zdjęcia to sprzedam :)


JFP Said:

Wybrzeże w sensie krainy geograficznej pisze się przez duże W


Arystokrata szos Said:

O, i mój wąski carewicz się znalazł. Julka wymienia w Szwecji dostarczony z Polski aparat zapłonowy.


Beddie Said:

Szczepan, to chyba jest 1800, ale nie dam sobie nic ciac, bo ostatni raz mialem z nim kontakt ze dwa lata temu.


twingo Said:

Jeśli oryginalnie koło zapasowe w renault 5 było pod maską, to po jaki penis Heuliez przeniósł je na klapę. Żeby pod maską zrobić schowek na rękawiczki? To ja już poproszę któreś 343. W wersji Henri Chapron: http://images.forum-auto.com/mesimages/153698/img68.jpg


St James Said:

@twingo

Caddie na Europe – nie wypala oczu jak te jankeskie, a i zaparkowac mozna – lovin’ it – jak to mawiaja wieszcze w usa…


modq Said:

Potwierdzam, Skoda pojawiła się na ostatnim ‘Rajdzie’ w Mińsku: http://i.imgur.com/RuM74jd.jpg


ddd Said:

Często przejeżdżam obok posesji na której stoi Skoda/Liaz. Ładna, niebieska, wygląda na bardzo zadbaną jak na samochód w służbie. Pięknie prezentuje się przytulona do czerwonej Tatry którą również posiada właściciel posesji.


marekrzy Said:

Gumiaki wiedzo co robio.
Zgnicie ot, tak bez powodu dowolnego Rojsrojsa to prestiż w środowisku nieporównywalny z niczym.
“co ty gumiak, z tym rojsem? Nie umisz go naładować?
“eetam, znudził mnie się, niech gnije swołocz jeden.”


Nighty89 Said:

@twingo: Renault 5 nie miało koła zapasowego pod maską.


bigtom Said:

Witam,

Uratowany lexus z linku
http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/12/26/lexus-uratowany-historia-wyciagnieta-z-zarosli/
jeździ !!!

Był na święceniu samochodów w Podkowie Leśnej:

http://www.stadobaranow.pl/wp-content/gallery/auto-sacrum_2014/img_9532.jpg

Czy można historie o nim kontynuować na forum złomnika?


jelcz Said:

Do tego Kamaza jak ulał pasuje podpis “Grand Theft Auto- Tibilisi”. Kto pamięta, pod czym był już tu taki podpis? 😉
A właśnie. Słucham wczoraj radia w robocie. No i wiadomości, a tam powroty z majówki. I się trafił redaktorce taki gość, co na pytanie o sytuację odpowiedział, że sytuacja jest napięta jak plandeka na żuku. Złomnik poszerza horyzonty i dba o kulturę i rozwój języka polskiego. :-)


Keczup Said:

Stara ciężarówka zabita przez viatolla ma na naczepie niezłe mieszkanie. Caravaning czy co?


Wit Said:

Matko Bosko! Ambulanse na osiedlu Rybki w Katowicach-Szopienicach, 0,7 m ode mnie.

Złomnik taki duży, świat taki mały.


Andreoz Said:

Cos krótki VIN tej zielonej Skody:)


solarzmr Said:

Plus na żółtych? Następny powinien być Lanos 😉

A ta Lancia Beta to gdzieś w Polsce stoi? Ktoś coś wie? Jakby ktoś miał namiar to poproszę o maila na info@lanciastory.pl


twingo Said:

@Nighty89
jak nie miało jak miało?
Może nie wsyzstkie miały (Alpine i turbo nie), ale ten Van bazował na wersji TS która jak najbardziej miała
http://www.renault-5.net/version_TS/renault5_ts_moteur.jpg


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1