zlomnik.pl

Home |

Podsumowanie miksowe: maj 2014, część 1/2

Published by on June 04, 2014

Dzień dobry i witam w podsumowaniu maja – części pierwszej.

Tym razem starałem się być liberalny w doborze zdjęć, sami oceńcie jak to wyszło.

Przypominam, że!!!

– jeśli nadsyłasz mi zdjęcie fejsbukiem to nie zostanie wykorzystane w miksie z powodów technicznych (brak automatycznego pobierania z sortowaniem na foldery nazwane imieniem autora). Tylko zlomnik@zlomnik.pl
– nie odpisuję na pytania który samochód gdzie stoi, nie ustalam, nie kontaktuję nikogo z nikim, nie mam na to czasu.

No cóż, zaczynajmy.

Robur dwukondygnacyjny.

Ford Cargo: ostatnia duża ciężarówka Forda w Europie.

406 nadal w służbie. Zaraz, zaraz… 406?

Jeśli ktoś jedzie na Wschód i przysyła mi stamtąd zdjęcia Wołg i Ład, to je wyrzucam, ale GSA? To jest rarytas nie tylko we Lwowie.

Ka-Ro, trochę ich w Polsce jest.

C2 nie chce zgnić, a 2CV chce.

Tęcza nad prestiżem

POCZUJ TEN RYTM

Staram się unikać w podsumowaniach miksowych zdjęć z zagranicy, ale zawsze trochę się prześlizgnie.

Muszę przyznać, że linie tej Wołgi przemawiają do mnie.

Zwłaszcza, że wyewoluowały z tego:

Polonez UKDM, ale rarytas PRL-u!

BEZ ŁOSI

Czy wiecie co to jest? Opowiem Wam: to jest Phaeton W12, którego kupił sobie jeden typ z Niemiec. Ma on taki problem, że jest skąpcem i druciarzem. Kiedy ktoś mu wjechał w tył tego Phaetona, pobrał hajs z ubezpieczenia, ale kupił najtańszy używany zderzak do 3.0 TDI bez wycięć na wydechy, bo ten do W12 był za drogi. No i Cytryn und Gumiak mu wytli w tym Phaetonie W12 takie gustowne dziury.

O, taka Syrena to nie jest tania rzecz.

I po autobusie.

SKALP NARODU

Niestraszna mi bida, gdy mam Yugo Florida.

Zawsze jest pora!

P100 ostatnio jest na sprzedaż, kosztuje coś 8500…? WTF?

Ten zestaw robi to samo… i pewnie taniej.

Ależ to jest rarytasik w takim longu.

Dziwnie jakoś tak go gryzie, że listwy nie. Dlaczego?

WIDZISZ SERDŻIO CO NAROBIŁEŚ? NAWET THESISY ZACZĘŁY PRZEZ CIEBIE GNIĆ!!!

Dziwne że taka wersja bosto, normalny Minor to jest panel van w drewnie… no chyba, żeby nie.

Suzuki Carry jest zawsze na miejscu.

Koń i 340. 340 koni!

Sa a ab 90 0 00

Long w kombi – idealne auto na święta, wejdzie każda choinka.

Co za przedziwny zestaw.

Ciekawe ile pali.

Szkoda, że nie robię już w tuningu. Ale byśmy mu zrobili zdjęcia…

Aro sprzedane jako nowe we Francji. Bonżur, chciałem kupić włatir traksią katr roues. Ale mam rien de argent. Silwuple, mamy tu dla pana bą propozicją, le ARO.

Wtem! No i co? Gdybyście nie wiedzieli, że to chińszczyzna, a ja bym Wam powiedział, że to jakiś Hyundai robiony na rynki azjatyckie, to byście nie uwierzyli?

Die Glebe und die Felgen.

Dlaczego jest ciekawy? Bo to pięciocylindrowa wersja 3.0, najmocniejszy diesel w gamie tego modelu.

Naprawdę czas na coś lepszego!

To wygląda jak moja przyszła kolekcja!

Kolejny w tym miksie zgniły T2. Będą go robić – tak sądzę.

Nie wiem co tu robi, mówiłem że byłem zbyt liberalny

Jakiś Consul czy coś… trudno powiedzieć nawet.

Takich kłów na zderzaki z chromem jeszcze nie widziałem. To limitowana wersja eksportowa na rynek w Pułtusku.

Burdel przydrożny idealnie koresponduje z pewnym chaosem informacyjnym na tym pojeździe.

B12 i B1 gniją razem. Brakuje tylko bombowca B2.

Pińcet za oba.

Pamiętam jak ten samochód wszedł w podobnym okresie co Felicja. Wszyscy pisali, że to będzie taka równorzędna walka…

LEFT WHEEL DRIVE

Prawdziwe sportowe kombi!

Patrzcie, muzealne E46! I to dwa!

S100 to najtańszy tak archaiczny samochód. One nawet w idealnym stanie są chyba nic nie warte.

ZAZ Sens, Bogdan i Escort.

ŁADIDAS

Widzicie, Peugeoty wcale się nie palą.

Nie chciałbym wyjść na ignoranta, ale czy to jest GAZ 67 Czapajew?

Od 25 lat służy jako szklarnia.

Jeden z bardzo nielicznych starych busów japońskich, który w ogóle występuje w naturze.

Drzwi samobójcy!

Te okna bez sensu w amerykańskich vanach mają swój durny urok.

Nagle w nocy pod McDrive podjeżdża XM w karetce i z przyczepą. Normalna sprawa, nie ma nic do oglądania, proszę jechać.

Przepiękny i prestiżowy #fiatkiedyśumiał

Fajnie, że to auto zostało uratowane, bo myślałem że pójdzie na żyletki.

Zapewne sprawny mikrosamochód Bonny.

Zapewne zdewastowany mikrosamochód Erad, Fiamm, Cerasolo lub coś a’la.

Ten samochód jest tak głupi, że kupiłbym go natychmiast za tysiaka. To Mazda Bongo pod nazwą Ford Econovan.

To jest jeden z najsmutniejszych obrazków jakie widziałem, smutniejszy nawet od śmierci Krystyny Lubicz.

Ponoć jedyny w Polsce Renault 25 Limousine LWB

Ślińcie się, fani PRL-owskich cacek.

Ten już na pewno był, ale nie zaszkodzi przypomnieć, gdyż jest taki piękny. To EMW 340 jakby ktoś pytał.

Autorzy:
Maciej Andrukajtis, Grzegorz Fortuna, Jacek Drożdż, brazer, Piotrek N., Słoń, Paweł Szafrański, Jakub Domagała, Mariusz Tomanik, ols, Konrad Grodzki, Tomasz Kozioł, Krzysztof Kaniewski, Tomek Wiśniewski, Pa Ul, Michał Zawadzki, Kamil, Kamil Janko, Kuba, Stan_Angel, Remigiusz Górniak, Tomek Szymczak, Wojtek Cisło, Jerzy Riker, Daniel Wolny, adlen, piotr korycki, Radosław Grochowski, Krzysztof Wolny, Krzysiek Socha, Olo Pawluczuk, Marcin Brzozowski, dzban, Konrad Orlowski, Radek, Łukasz Wolski, kszy, Jarosław Majcher, Tomasz Gzella, Wojciech Kluczewski, Wojtek Kucia, Justyna Rosiek, Mirek Nogaj, Konrad P., Mikołaj Wojtowicz, Jerzy Korczak, Dominik Morańda, Jakub Koliński, Tektur von Schnitzel, Igor Browiński, ryba-1, adam, Brett Sinclair.

Bonus: złom




Comments
fan911 Said:

Oj, ktoś grasował z aparatem po moich rejonach w Łodzi. Szkoda, że foto Yugo Florida robione było w takiej porze, że moje miro-suzuki nie załapało się w kadrze 😀

Ale temat Łódź-Dąbrowa nie jest jeszcze wyczerpany, tam stoi masę ciekawszego żelastwa, muszę się w końcu przespacerować szlakiem oldtimerów ziemi obiecanej 😀


Przemo Said:

Ten caddy jedyneczka wygląda jak rozwoziciel pizzy planet z toy story


Marecki Said:

XM w karetce z przyczepą. Nie wiem, co napisać, ale to jest piękne :)


Gracjan_Rzptocki Said:

Zielony maluch na BBA jest na złomniku juz po raz trzeci 😉


Klawisz Said:

Wyjątkowo ekskluzywnie się zrobiło za sprawą tylu przedłużonych aut w miksie. Kolekcja Cytrynek mniam! Fiat 132 bardzo mniam!!!


Motyl Said:

Robur nawet puchara dostał. Puchara na gaz rzecz jasna. BTW czy w kabinie na piętrze jest zdublowany układ kierowniczy w postaci koła sterowego?


Yossarian Said:

TE CITROENY!!!!


Ja Said:

Prestiżowa tęcza – wzruszyłem się….
Tak, to jest Czapajew (chyba).
To nie burdel na tym Caddylac’u tylko multiinterfejs informacyjny.


Kamel Said:

B12 z B1 przytulają się od dawna…


12m_P6 Said:

czerwony Amerykanin ze skośnymi tylnymi lampami to Ford Comet z 1960 roku z Miedzeszyna.


Kamel Said:

A i oczywiście to Czapajew!


Gurney Said:

Ktoś wie ile ma długości przestrzeń ładunkowa w C15 long?


v8tatra Said:

a ten econoline to aby nie 4×4;)?


sigismondo Said:

Nie ma jak smaczny miks na śniadanie. R25 nie jest pierwszym autem tej marki z kołami na 3 śruby pierwsze było R4.


Jandu Said:

Autorze zdjęcia GSA, jeśli poszliśmy w prawo(z perspektywy zdjęcia) znaleźlibyśmy się na Svobody Ave? Niedaleko opery we Lwowie? Dwa lata temu byłem właśnie we Lwowie i też widziałem GSA, poszukam zdjęcia!


sosek Said:

Ten EMW to z ‘kolekcji-cmentarza’ Michaela Froelicha. Nawet zdjęcie jest podkradzione z internetów.

http://www.messynessychic.com/2014/04/30/the-vintage-supercars-rotting-away-in-a-forest-because-thats-how-the-owner-wants-it/

To tyle korekty obywatelskiej, teraz poproszę Fiata 132. Który swoją drogą jest kolejnym dowodem na to, że ‘małe’ silniki w dużych furach to nic nowego – najmniejszy benzynowiec miał 1.6, największy 2.0. Tak im wtedy te normy emisji dawały popalić.


Cytrynian Said:

Tą astrę po tuningu ostatnio na żywo widziałem w Poznaniu, z obrzydzenia aż mi się ręce zaczęły trząść i piwo wylałem.
A starą wołgę upalałbym, wersja po liftingu wypala oczy harmonią sylwetki.


Beetle Said:

Wyobrażam sobie eurotrip takim Kampo-Roburem. To by była przygoda…


pr Said:

Ulala, mój kolega miał takiego 340, a także starego 328 i dixi. Nie wiem, co z nimi zrobił, nie chciał powiedzieć. chyba już dawno są w macierzy.


Tatsurou Said:

Ale otwierałbym i zamykał te długaśne drzwi w 25!


AdiWawa Said:

Ford Cargo, Podchorążych Wawa, bo to akurat koło mnie, tam taki parking dość ciekawy jest :) C15 w longu to się czasami spotyka TPSA takie miała. Ale większość przegniła chyba. Thesis dobry dawca :) No a long kombi wymiata


Stopa71 Said:

A Xm w karetce ma kołpaki od bx-a na przyczepce. Jakiś cytryniarz czy co..


Baki94 Said:

Ten wrastający biało-czerwony Ford to Comet, a wrasta obok słynnego miedzeszyńskiego cmentarzyska :)


AdiWawa Said:

Jeden Econovan, nawet taki dość fajny jest na tablicy


lordessex Said:

Takich długich Econoline’ów jeździ mnóstwo na Islandii, zarówno starsze jak i nowsze, często właśnie wersje 4×4 i to podwyższone.
Przepraszam, ale co do Skody 100 to się nie zgodzę Wasza Złomnikowa Excelencjo, w idealnym stanie potrafią kosztować nawet 5000zł i więcej jedyni taki zobacz, stan kolekcjonerski 😀


radosuaf Said:

JAK BARDZO BOGATO! Miejsca by nie starczyło na wypisywanie wszystkich smakowitości, boli tylko wrastający Thesis no i, nie chcę wyjść na dyletanta, ale ten płonący samochód mi się z żadnym Peżo nie kojarzy… Bardziej z Laguną I… Co to jest?


miwo Said:

Piękny sposób poprowadzenie linii okien ku górze w tym Roburze. I jeszcze to odwrócenie szyby, te przełamania.
Doskonała 25tka – nie wiedziałem, że tak fajnie wygląda w longu.
Czy Ford Cargo to jest produkt turecki? Bo tam tego sporo jeździ, i to też w nowszych wersjach. Miałem takie resoraka (solówka z przyczepą) firmy Majorete.
Nie wiedziałem, że umarli Krystynę Lubicz. Czyli Mszę za nią odprawi pewnie o.Mateusz (jeśli się oczywiście nie urżnie na planie i nie wyląduje znowu w sandomierskim szpitalu). 😉
Wołga po tych liftingach naprawdę do mnie przemawia – szkoda, że nie przyjęły się jako taksówki w Polsce.
Tak samo, jak przemawia do mnie ten MG, ale nie mogę go zrozumieć, bo nawija po chińsku (chyba nie bardzo się to w UK sprzedaje, póki co…).


Vaux Said:

Widze ze pulawski akcent w postaci vw jest 😉


Kolms Said:

A ten “niepalący się Peugeot” to nie Renault Laguna? 😀

SAAB 9k long należy do kolegi reward_2007 z SAAB Klub Polska.


wuner Said:

Wyczuwam nagłą erekcję u Leniwca.
Co gorsza, na widok wszystkich tych dóbr sam poczułem się zabawnie…


cenzor123@o2.pl Said:

Tavria na GTC ! moje rejony,stacja Orlen Tczew Górki 😀


maz Said:

Podwójne widzenie Felicji Kombi. Aaaaaaaaaaaa!


zyniu Said:

Naprzeciwko tej Tavrii stało przez długi czas Mini (stare) oklejone jak choinka jakimiś naklejkami, z podoczepianymi plastikowymi figurkami, pseudo trąbkami i innymi cudami, i z totalnym pierdolnikiem w środku. Obok stała jeszcze Samara z okratowanymi siatexem reflektorami. Obecnie wrastają jakieś (jak sądzę należące do tego samego właściciela) dwa skutery – na oko z lat 80 :)


Wuner ma rację.

Wchodzę sobie na miksiora, partrzę – fajnie, nuda, nuda, WTEM! GS we Lwowie!!! 2CV w stanie “jak na zdjęciach! WTEM WTEMÓW!!! DS-y i HY! XM w karetce!!! BORZE, BIERE WSZYSTKIE NATENTYCHMIAST JUŻ!!!

Poza tym – nienajgorzej. Tęcza nad Paskami sugeruje kto NAPRAWDĘ nimi jeździ, zdjęcie Yugosława WZZ przegenialne, 924 z przyczepką cudo, jamniki bardzo fajne, 132 i Touring WIJ przepiękne, 600 (czy to może 750) z kurołapami ganiałbym po mieście, E7 rzeczywiście smutna.

Ech, żałuję że zapomniałem wysłać Grand Move’a. Ale i tak grubo.


lordessex Said:

@Leniwiec:
Pewnie by się nie załapał 😛


Demon75 Said:

Grubo, bardzo grubo…
– Citroeny…mmmmm…priapriocznie pożądam!!!
– Duży Ford ‘eco’ to 4×4, napewno.
– GAZ to faktycznie Czapajew 67
– Co jest dziwnego w gniciu dwóch Daewoo? No dobrze, tego drugiego prawie nie ma. I nie było.
– kolekcja mikrosamochodów w Holandii mocna. Nie pogardziłbym.
Wystarczy komenta, wracam do oglądania.


Quattro Said:

radosuaf – masz rację, to Laga I Break


radosuaf Said:

@Quattro:
Dzięki – już myślałem, że nie rozróżniam popularnego francuskiego żelaza. Ale by był obciach.


Mej Said:

To co się pali to Renault Laguna 1 a nie Peugeot.

Zdjęcia super ja osobiście uwielbiam oglądać żelazo z krajobrazami w tle ( tło powinno być dopełnieniem żelaza)


Smyrgiel Said:

Jeśli można, skąd pochodzi zdjęcie z czerwonym 2CV kurołapem na drugim planie, to PL?


piotras Said:

@ Mej – a w tle powinny by kury, na zdjeciu z rozpadajaca sie Toyota kura jest – so the mix is legit.


atr Said:

Ale smakowitości, Robur Doppeldach Panorama wyostrza zmysły, ależ bym pojechał na jakieś roczne wakacje.
Messerschmitt KR – obłędny, załadowałbym go do Robura.
Badylarski Mercedes Kubische Kabine, w dodatku na czarnych – najs.
Przekładaniec HY / DS – mlask!
R25 limousine – ależ bym się rozsiadał i pykał.
Jajecznicowy Wij – mniodzik.
XM noszowóz – w PL są wszystkie samochody, tylko wyłaniają się stopniowo.


ryba-1 Said:

czytam Zlomnik od lat. wyslalem jedno zdjecie i jest!! ide pic ze szczescia :)


Aremberg Said:

Caro RHD to musi być niezły rodzyn na Wyspach, przecież nie istnieje żaden sensowny powód, by jeździć tym na co dzień. Yugo pod prestiżowym biurowcem – coś wspaniałego, nowoczesny, loftowo-korporacyjny zachód spotyka stare bałkańskie wozidło. Niedawno uchwyciłem podobnie stuningowaną Astrę G – ci Polacy jeżdżący Oplami naprawdę muszą mieć coś z głową, żeby najpierw je kupić, a potem jeszcze tuningować. Cudowne kombo Formana z IS Sportcross – że też ani razu nie pomyślałem o podobieństwie tych aut :( Pomarańczowy B1 gnije podobno gdzieś na Bronowicach w Krakowie, aż się chyba dziś przejadę sprawdzić czy to faktycznie tam. Podobnie z szarym Thesisem, ten parking wygląda bardzo podobnie do pewnego miejsca tuż obok mnie.
Ech, gdzie te czasy kiedy miksy były chociaż raz w tygodniu… Wincyj! 😀


Mayu Said:

Dobrze że Renault się nie palą tylko Peugoty 😉


Nat Said:

Metoda Hicz’cocka – na początek dwupoziomowy Robur, a potem napięcie rośnie 😀
Tłusto!

1. Co w Czapajewie budzi panatymonową wątpliwość?
2. Z tego co widać, to najbardziej w Thesisie gnije plastikowy zderzak 😉
3. Moje pudło: Robur, XM z przyczepką, F132. Wyróżnienie: SAN H100 jako szklarnia.


Qropatwa Said:

“S100 to najtańszy tak archaiczny samochód. One nawet w idealnym stanie są chyba nic nie warte.”
Oj tam, oj tam – rzęchy są zawsze tanie ale za moją to mi nawet już 8,5 koła dawali. Czekam jednak aż ktoś (klasycznie) – zaproponuje nową Skodę za zamiankie. Wtedy pójdzie.


marekrzy Said:

Chętnie bym się dowiedział, co też GAZ serii 31 zwany Volga do Was mówi. Bo do mnie mówi: : „Ej, koleś, spójrz na mnie! Wyglądam jak fajna współczesna fura, czyż nie?” A tak naprawdę mruczy pod nosem: „Kup mnie, a załatwię Ci nieustający vkurv do końca Twojego nędznego życia!”.
Jeden mój zagraniczny kolega doszedłszy do pieniędzy postanowił zrealizować marzenie życia i kupił cuś takiego nówkę prosto z salonu, wszystkomającą. Raz nawet był tym w Polsce, zatem jeździłem (potem 4 sesje u psychoanalityka przywróciły mnie społeczeństwu, ale tylko dzięki temu że nie ujechałem więcej niż 10 km).
Po roku wyciepł toto w krzaki i stwierdził, że żadne przemiany ustrojowe nie wyleczyły go tak skutecznie z komunizmu jak owa Wołga.


Garwanko Said:

Szela Said:

Fajny ten saaaaaaab 9000 za 9000 zł , ale to ja poszukam 9-5 za 9,5 zł :)


marekrzy Said:

Powodzenia.
Przyjęło się podawać oznaczenie serii z kreseczką czy tam myślnikiem, natomiast prawidłowe oznaczenie to 9 do potęgi 5 (ślag, nie umiem tego zapisać), prosta arytmetyka sugeruje kwotę 59 049,00 PLN.


radosuaf Said:

@marekrzy:
Za 59 tys. mocno rozważałbym :).


Yaac Said:

Złomnik “ślepak” , Peżoty się palą no… może i tak, ale Laguny II to bankowo…
…chyba że to jakiś wkręt i się dałem
pozdrooofka


Lesio Said:

We Lwowie byłem wcześniej, bo w jakimś 2006 roku. O, proszę:
http://www.graty.art.pl/auta/citroen/gs/9.jpg


Cooger Said:

@Aremberg – znikają w postępie geometrycznym: http://www.howmanyleft.co.uk/?utf8=%E2%9C%93&q=fso


Cooger Said:

F132 to na moje ten z “Kup i Zrób”. Jechałem za nim jakiś czas temu, nie wiedziałem, że trzeba zdjęcia robić 😉


del78 Said:

O widzę, że ktoś przyłapał “mojego” firmowego MG :)
Szukajcie bo są jeszcze dwa, też na WPR :) biały i czarny


Sikor Said:

Ciekawe czy to EMW czy jeszcze BMW… Z resztą co robi ebeemwu na polskim czarnym szyldzie na zachodnim cmentarzysku?!


wuner Said:

bart Said:

widok płonącej laguny potwierdza podpis pod zdjęciem, że peżoty się nie palą, proste i logiczne.

ps. pierwszy raz w życiu widzę długie R25.


Buckel Said:

Z tym PF 125p kombi long to jest fajna historia – z 2 karoserii robiono w FSO karawan pogrzebowy. Obcięte przody sprzedawano jako złom użytkowy. Moi rodzice wrzepili taki przód o. 1983 roku do naszego zgnitego dużego Fiata z 1974 r.


bobbik Said:

406 to jest LN czyli raczej 80x


ddd Said:

Tęcza nad prestiżem to jest to!

Co parę dni w godzinach popołudniowych widzę w Warszawie Hyundaia Equusa na dyplomatycznych blaszkach. Nawet ciekawa kolubryna (i na masce ma figurkę w stylu RR).


Autosalon Said:

W ramach rozrywki i oderwania mixowego proponuję francuskie.pl
Pani Piekarska w ramch testu Clio GT pisze o swoich preferencjach seksualnych i indykach łykających kilometry.
N I E DO W I A RY !!!


bart Said:

To Krystyna Lubicz nie żyje?!!! Kiedy, dlaczego, jak? I co na to Rysiek?
A z zupełnie innej beczki – czy gablota w której przekręciła się Hanka Mostowiak była wystawiona na jakiejś aukcji? Ciekawi mnie jak sprzedający opisał auto żeby zachęcić do kupna.


Jarek M. Said:

2CV schowane za audi pochodzi z Bydgoszczy, stoją niedaleko mojego domu.


Nat Said:

Czy to tylko u mnie windows po kliknięciu na głównej zlomnika w temat usiłuje wysłać maila, czy coś się skaszaniło ogólnie?
Inne tematy OK, ten jest oporny…


bart Said:

Na tym Roburze podobno wzorowali się konstruktorzy autokaru Setra S14 Panoramabus. Identyczny garb.
Ten Ka – Ro nijak nie jest podobny do Poloneza. Wiem bo miałem. Poloneza Karo. A może Caro. Nieważne, ale on miał cztery koła. Co zresztą widać na zdjęciach poniżej.
Z Mercedesem 603 też mi coś śmierdzi. Przecież była awantura z Warszawą 203, że nie można, bo zero w środku to może mieć tylko Peugeot, a tu proszę – Merole też. Jawny spisek francusko-niemiecki.
Łada Adidas Limited Wersion ma fajne paski antystaticki. Pewnie dla lepszego rozelektryzowania na przednim zderzaku też ma dwa.


2105 Said:

Zwycięzcą na dziś zostaje ŁADIDAS!


Nighty89 Said:

Ten XM ma przejechane ponad 1 000 000 kilometrów.


GrimlocK Said:

Econovan bardzo fajne auto, miło grzeje się fotel/pokrywa silnika :)


Andziasss Said:

Nieprawdopodobne stężenie następuje w tych miksach po reformie. I teraz tak:
> Pomijając akt zapożyczenia obrazka, czy EMW nie miało czerwono-białej szachownicy? Takiej antybawarskiej?
> 132 w topowej wersji silnikowej 2000 Iniezione Elettronica (czy jakoś tak) miał coś 105KM i to jechało całkiem żwawo. A dyferek zwyczajowo lekko piszczał. Zwinna fura na tle ówczesnych niemieckich.
> Rytm to mi wygląda na 105TC. Felgi, grill ze spychaczem i wypasione halogeny na to wskazują. To podwójny rodzyn jest.
> Robur fantastyczny! Co ciekawe, wcale nie jest to rzadki widok na kampigach cywilizowanej ełropy. Najfajniejszy zestaw to widziałem w Dunii: Robur żółty towos – taki z ryflowanym odwłokiem z przyczepką towarową “w karoserii” agregatu prądotwórczego z epoki Roburów. Wyglądali jak autentyczna ekipa remontowa z NRD. Musi być to niezniszczalny sprzęt, skoro ma takie wzięcie w branży.
> Laguna już pewnie w tym czasie spłonęłabyła!


hurgot sztancy Said:

ten wymęczony polonez może spokojnie stać na miejscu dla inwalidów – gołym okiem widać, że jest niepełnosprawny…


oldskul Said:

Czy Fiacik w prestiżowym sedanie to Mirafiori właśnie jest?
No ale i tak nie ma podejścia do ŁADIDASA! Przyznany medal z kartofelka odcedzonego przez Cytryna.


Riker Said:

Do 25 Mogli wsadzić Baraka… A za kierownik wpuścić Braciaka. To byłby miks


marekrzy Said:

Prestiżowy sedan to 132.
Nazwa Mirafiori przypisana była do 131.


adrian Said:

SCHWAB płakał jak wywoził :/


XM Karetka (mikroama) Said:

To nasza kareteczka, XM ambulans wykonany przez firmę petit s.a, rocznik 1992, orga nie pamiętam, z serduchem 2.1TD (XUD) na pompie rotacyjnej Boscha, buda ma przejechane już ponad 1 000 000, silnik jest już trzeci (bo pierwszy był 2.1D, drugi miał pęknięty blok), bez klimy, welur, w pełni wyposażona kuszetka z elektrycznym webasto, oświetleniem, fotelem lekarza, kogut świeci, syreny odpięte bo wkurzały. Hydro oryginalne, bez HA, bez przecieków, wypadałoby pompę zmienić/zregenerować a tak to codziennie nabija kolejne kilometry. Tak, kołpaki są od BX’a, a konkretniej od 1.4, chyba był granatowy, gdzieś mi się błotnik wala po podwórku x]


benny_pl Said:

super mix, roburbur wygrywa fszysko, miszcz migomatu! i jeszcze ma megasloneczko na przednim kole :)
HY, DSy, GSA czy nawet XM karetke choc przecudne, moze tak na prawde miec kazdy a taki roburbur to prawdziwy jedynytakizobacz

marekrzy: 9 do potegi 5 zapisuje sie tak: 9^5

econoline 4×4 sliczny, choc econo to duze naduzycie… spalanie na poziomie 30l/100 to bardzo econo ;p

Gurney: jako znawca i milosnik C15 oznajmiam ze long ma dlugosc paki ok 150cm z tylnym fotelem lub ok 200cm ze zlozonym tylnym fotelem (nie odkreconym!) co czyni go najmniejszym kamperem :)


Machi Said:

Czy tylko ja widzę że ten Robur to efekt prac Photoshopa? cała góra to czyste skopiowanie szyb z dołu :( jestem zawiedziony


KGB Said:

rarytasowe Caro, to musi być albo sama końcówka 93, albo sam początek 94, bo ma blaszane podszybie, ale maskę z przetłoczeniem i jesz na szerokim zawiasie ,a takich wyszło niewiele biorąc pod uwagę, że pewnie nie dłużej niż 2 miechy takie “przejściówki” wychodziły,
dokładając do tego RHD mamy bardzo rzadko występującą wersję


Krakus Said:

Yugo na WZZ należało (należy?) do mojej sąsiadki sprzed kilkunastu lat.. Kiedyś byłem świadkiem (wracając z przedszkola), jak to Yugo uczestniczyło w stłuczce 😉


Piotrek Said:

Sprzedałem jakiś czas temu granatową Lagunę I w kombiaku.
W sumie może warto się dowiedzieć czy to była taka, jak płonąca na zdjęciu, czy ta płonąca na zdjęciu.


woland Said:

Kupie skodę forman na wtrysku (po 93) Serio. Albo yugo florida. też serio. piszcie na predykat at gmail kropka wiadomo


prizes Said:

Skodę Furman,a gdzie się taka uchowała ?


erwan Said:

SAAB 9000 toNasz klubowy ze Śląska z Zabrza i nawet jest na sprzedaż z tego co pamiętam. Zadbany egzemplarz


Gurney Said:

@ benny_pl – bardzo dziękuję, a masz może jakiś skan prospektu takowej wersji?

Pozdrawiam!


benny_pl Said:

woland po formanke jedz na slowacje, pelno tam tego,
a po Yugo do ameryki ;p bo w yugoslawii pewnie nic juz nie zostalo biorac pod uwage ze nawet samej yugoslawii juz nawet niema


Andziasss Said:

@Machi: słusznie prawisz, z miszczemigomatu ma Robur niewiele wspólnego. Po namyśle nawet nie dałoby się tak, bo Robur się zwęża ku górze i szyby przednie pękłyby. No chyba, że zdolny szklarz…

@Oldskul: 132 jest zaskakująco różny od Mitafiori, czyli 131. Bardzo bardzo!


ols Said:

@Jandu
autor zdjęcia GSA here. To jest GSA Special i stoi dokładnie tu: https://www.google.pl/maps/@49.835727,24.029647,3a,75y,6.12h,72.32t/data=!3m4!1e1!3m2!1smfsmp73S4gYt4bloFX9KNw!2e0
(z tyłu za nią cyknąłem piękną Wołgę)


benny_pl Said:

Gurney: dalem Ci linki ale sa w moderacji, musisz poczekac,
albo wpisz sobie w gogla:
– visavision modelsc15
– c15 grand volume autobrochures
i pierwsze linki beda


DrOzda Said:

Euroncap testuje wózki golfowe coby Karski i Zbonikowski po gorzale mogli bezpiecznie się wyszumieć:
http://www.euroncap.com/results/quadricycles.aspx#quad3


ols Said:

@Jandu
tu autor zdjęcia zielonego GSA Special. stoi on we Lwowie na ulicy Martovycha, tuż koło posterunku policji. obok jest jeszcze piękna Wołga


markus Said:

@Kolms: Reward od dawna do skp nie należy.


marekrzy Said:

Do eskapu nie należy, ale jest jednym z najlepiej ogarniających 9000 w PeeL.
Tego longa widziałem jak robił – od podstaw, niemalże od najmniejszej śrubki. Tylko niestety blacharzem nie jest, gość który mu to robił to taka gorsza wersja C&G.


miwo Said:

@ TOP_
kilka lat temu Autosan wygrał parę przetargów i trochę Liderów Eagle poszło do UK (niektóre jako autobusy szkolne).
np. http://infobus.pl/text.php?id=28077


Jajo Said:

Wow już nawet wp powołuje się na zlomnika w swoich artykułach


Gurney Said:

@ Bart38 – jak się tłumy “zwalą” trzeba będzie moduł logowania na forum zrobić :) i funkcje kapo wprowadzić.

@ benny – bardzo, bardzo dziękuję! Linki działają.


benny_pl Said:

Gurney: mozna wiedziec do czego Ci ta informacja? kupujesz dluga c15 na kampera? 😉 w zwyklej ze zdemontowana tylna kanapa tez mozna wsadzic materac i sie wygodnie spi (i nie tylko) w 2 osoby, troszeczke za krotki jest, ale bardzo niewiele i nie przeszkadza to. ogolnie c15 jest znakomitym uniwersalnym samochodem, wiecej jest miejsca niz w Berlingo i ogolnie to dla mnie lepszy samochod niz Berlingo, prostszy no i trwalszy – chocby tylna belka jest chyba wieczna, no i oczywiscie co najwazniejsze niezniszczalny i oszczedny XUD7. jedynie trzeba trafic niezbyt zgnily egzemplarz, co nie jest latwe


ddd Said:

Miło, że właściciel Xma opowiedział o swoim wozie.


TJAK Said:

@XM Karetka (mikroama): jak się buda trzyma po milionie kilometrów? Progi pewnie już wymienione, ale jak reszta newralgicznych punktów?


Lider1990 Said:

No cóż odnośnie tego ile spala Tavria, to nie wiem jak złomnikowi, ale moja w mieście potrafi zeżreć nawet 11-13 litrów na 100, przy czym gaźnik jest do wyregulowania to może wtedy będzie mniej, ale zasadniczo nie jest oszczędna 😀


damianyk Said:

Yugo Florida miałem na “Turbo”


XM Karetka (mikroama) Said:

TJAK:
Tam gdzie buda jest Citroena to jest zdrowa, kuszetka jest z tworzywa więc nic jej nie grozi poza pękaniem, gorzej ma się to na czym kuszetka leży, tam ruda ma swawole ale do ogarnięcia w wolnym czasie – auto to wół roboczy, codziennie jeździ i połyka kolejne kilometry.

Progi zdrowe, dawno temu zostały zabezpieczone. Podłoga – do perforacji daleko =]
Silnik – zdrowy, pali od połowy obrotu wałem.
Hydro – zjadliwe, dłużej się podnosi niż drugi XM w V6 ale wycieków nie ma, wspomaganie działa, hamuje znośnie – z tym, że w hydraulice poza chyba jedną wymianą rurki to nic nie było zmieniane, nie pamiętam czy w końcu trafiły do niej nowe siłowniki czy nie. Pompa na pewno jest już 2 albo 3.

Co do “zaspotowania” karetki to nie jestem zdziwiony, każdy przejazd S8 to jedna wielka gadka na CB “Patrz karetka z przyczepką”, “Citroen karetka!” itp.

Idealna na mazury i na ryby – super się śpi w środku :>


benny_pl Said:

moja tavria palila okolo 9l gazu, do tego z litr oleju 😉 nie palila, tylko sie wylewal gdzie popadnie 😉


Gurney Said:

@ benny – tak, rozważam jako jedną z opcji zasadniczo na przejażdżki, tzw road tripy, dużo gratów, awaryjne spanie na 2 osoby, a im prostszy tym lepszy :) C15 w longu, oszklony – to jest coś fajnego, a Berlingo w longach nie było?


benny_pl Said:

Gurney: berlingo standardowo nie, nie liczac adaptacji np przez firme Romahome (Hytop):
http://git.me/photo/2014/04/14/6140402579329239040/12592977754843801600/Berlingo-Romahome-Duo.jpg

ale ta firma robila tez zabudowy do C15:
http://i923.photobucket.com/albums/ad75/mikeharker/RomahomeWMC3.jpg

albo Hylo:
http://www.southdownsmotorhomecentre.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/800×625/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/9/1969-used-romahome-hylo-r20-exclusive-motorhome-u1969_006.jpg

http://images.clickedit.co.uk/8829/87650545.jpg

tak czy siak jako posiadacz C15 i Berlingo stwierdzam zew c15 lepsza, fajniejsza, trwalsza, tylko bardziej rdzewiejaca (warto szukac sprowadzanej, nie produkowanej w nysie, sa duuuuzo lepsze blachy)


Olivetti Said:

oldskul Said:

Benny, nie wiedziałem że dorabiasz po godzinach jako ambasador C15-ek 😉
U mnie na parkingu przybył kolejny trup… yyy, klasyk, ktoś chce namiar? Stoi taki C15 z kartką “sprzedam”. Stan łagodnie złomnikowy, gorszymi jeździłem. Warszawa Ursynów. Ceny chyba nie widziałem.


edzio dwoojka Said:

406 to to mogło ino w papierze byc , badylarz miał “trojke” i chciał 4 tony jabłek wozic … nie pozostawało nic innego jak podstawowa praktyka ogrodnicza “szczepić” . Sam widzialem LP 813 vel 407d !:)


benny_pl Said:

Oldskul: milosc zobowiazuje :) mozesz mu napisac kartke ze zamienie na Aro do remontu 😉


oldskul Said:

Kartka zniknęła, ewidentnie została zdjęta… a więc ktoś dobił targu zapewne.


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1