Podsumowanie miksowe sierpnia 2014 część 1/2
Dziękuję wszystkim za tłumny udział w Wielkim Targu Złomnika i giełdzie “Nie sprzedam, będę Robił”. Zdjęcie zrobiłem tylko jedno i może nawet je tu wrzucę przy jakiejś okazji.
A teraz już miks.
Ciąłem bezlitośnie wszystko to, co nie było super. Miks jest po to tak rzadko, żeby urywał dupę. Dziś szczególnie dużo jest aut japońskich, co chyba nikogo już tu nie dziwi.
Zasady miksu:
– jeśli chcecie, żeby zdjęcie trafiło do miksu, wyślijcie je mailem pod zlomnik@zlomnik.pl. NIE fejsbuczkiem! Z fejsbuczka nie pobieram!
– nie wysyłajcie nie swoich zdjęć
– nie wiem gdzie stoi który samochód i nie będę próbował się dowiedzieć.
Jest Laurel – jest miks. Fura ponoć stoi w Niemczech.
Typowy cult.
To nie ja zrobiłem ten kolaż zdjęć, ale podoba mi się ten pomysł. Dlatego dałem do miksu.
Dobrze jest z rana załadować Żubra.
Pozostając w tym samym klimacie:
W sumie chyba się kwalifikuje, posiada nawet unikatowe rozwiązania konstrukcyjne (4 głowice!)
Mam na imię Asia. Asia Tałner. I lubię ciepełko. Wow.
My, Cyganie, szabadabada…
SprzedUMM
BIKOZ 2013 IS SOOO 2013
Tak naprawdę Malaga to wiocha. Dobrze że nie zrobili Seat Benidorm, to dopiero jest syf.
350 Z, od Z jak Zarośla
Dacia Duster. Od razu poznałem.
Fallout
Smutny i porzucony GAY MUSTANG
To auto stacjonuje w Warszawie, ale wierzcie lub nie, ostatnio w Wiedniu widziałem dokładnie takiego: z użytkownikami “Buckel” i “lessmore”.
Nie ma bardziej trafionej tablicy do Multicara niż Work In Progress.
W603
Jak zarasta samochód? Marzec
Sierpień
Co ja widzę. Widzę pomysł na wpis: 5 samochodów na siłę przerobionych na sedany i dlaczego wyglądają jak kupa.
Duo duo.
Dwa Daihatsu, jedno Daewoo, które jest Suzuki i jedna KIA. Czy coś pominąłem?
Ależ bym nim cisnął tak jak jest (zrobiwszy mechanikę).
Do niedawna po Warszawie jeździł Baleron na czymś takim.
Korniki
Mam nadzieję, że to jednak nie diesel.
W mojej wymieniałem dokładnie te same elementy blacharskie.
Smutny karawan. Już widzę ten filmik. Nie miej litości dla smutnego karawanu…
Napisałem kiedyś że Kappy nie gniją? Ale palnąłem.
Na plażę
na Komarze
Zgninfiniti
I zapewne pierwsze gnijące E60.
Fiat, który był Chryslerem, zanim to była prawda.
Amerykańskie Renault 17. Podniecająca rzecz.
Ktoś zapomniał jej wywieźć na Wschód.
Fajny na wakacje.
Na Złombola chyba jadą.
Ponoć jest to rodzaj bocznego kosza do motocykla. Fajny, jeździłbym w nim do pracy. Bez motocykla.
Jak robiłem prawo jazdy to takie Syreny kosztowały 0,70 gr za kilogram – jeżdżące.
Objechał już Ziemię, teraz podobno jedzie na Księżyc.
Ten idealny Moskwicz poszedł na złom. Już pocięty/zgnieciony.
Grzyboszopa w Tatrach.
Te firmy od karawanów powinny mieć jednak jakichś projektantów…
Starsi państwo, ponoć od zawsze w Trabancie.
Jaktajmer klasy C
Uno Turbo, Due Turbi…
Mazda 929 w kombi opowiada nam, co najbardziej lubi spożywać.
Prawie nikt nie doceni, że to jest bardzo rzadka, przedliftowa wersja B11, której nie sprzedawano u nas. Dla mnie to jest hit.
I drugi Laurel, tym razem starszy, a co za tym idzie, ładniejszy.
Tam do licha. Niech ktoś z nim coś zrobi.
Chyba widziałem NOL.
Stać! Wysiadać! Konfiskuję.
Stanęła na Saskiej Kępie i stoi.
Trzeba będzie jeszcze coś przywieźć z Bielska-Białej.
Zabytkowe Isuzu! Jedyne w Polsce!
O mój borze iglasty! Corolla E7 Panel Van w służbie reklamy!
Autorzy:
Dariusz Liszewski, Mateusz Wierciński, Arkadiusz Miziński, Paweł Skotniczny, Tomasz Tytus, Daniel Żelazko, Krzysztof Warszawski, Marcin N., Mafik, Filip Rożek, Jakub Kossewski, Adam Nowak, Piotr Majewski, Wojciech Górka, Springfield Sandrail, Paweł Dziwiszek, Dustin Syldatk, Wojciech Zabłocki, Piotr Zaręba, Piotr Zawadzki, Michał Szlęzak, wejman, Krzysiek, czarnykurczak, Mat, Jakub Mroczek, Max Marciniak, Artur Kuśmierzak, Tomasz Gzella, Radosław Pszczółkowski, Max Mróz, Kszy, Filip Wach, Adam Żyszkowski, Maciej Raczkowski, Paweł Barszcz, Andrzej Kaźmierski, Max, Rafał Kość, lech.k, Krzysztof Szustak, horses, Piotr Garncarz, Yogutek, brazer, willi2000, delfinn, Grzesiek Cieślik, Damian Guzek, Aldo, Mateusz Stawiarski, Bocianegra, Tomasz Raszka, PePe.
To Isuzu z Bielska ma zupełnie świeże tablice SB…M. Czyżby nieznany mi kolekcjoner japońskich gratów…
Ja może mainstreamowo, ale Tatra wygrywa miks :). Mam słabość do tych hmm… limuzyn.
Starletkę PNZ widuję w Śremie na jezioranach Jak spotkam właścicielke ,to zagadam
Dobry miksior. Niedawno upolowałem na Ochocie ciemnoniebieską Hiace, chyba początek lat 80., jeszcze ze starym znaczkiem Toyoty (to ostro zakończone T), na szwajcarskich numerach. W ruchu. Chciałem Ci ją wysłać, ale zwyczajnie zapomniałem
Dość tych ochydnych japońskich parchów – kto się tym w ogóle jara ?
No i się załapał mój wrastający 350 Z 😀 Satysfakcja podwójna, bo bez wątpienia to najbardziej ekskluzywne, multiinterfesjowe, loftowe i prestiżowe auto z całego miksu. Ale nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa i na kolejny miesiąc planuję lepszy “model” 😉
@fan911:
A znasz może przyczyny, dlaczego wrasta? Uratowałbym za zgrzewkę piwa ;).
Niektórym się już od tego dobrobytu w du pach poprzewracało, jak można gnić e60 czy W220? przecież to zbrodnia na motoryzacji, reszty aut też szkoda no ale one już swoje odsłużyły, a BMW czy Merc mogłby dać jeszcze radość.
wrastające E60 i 350Z rozwalają system – no ale jak się nie ma co się lubi, to się gnije co się ma 😉
A motorower ma numery z warszawskiej Pragi;-) Kawał drogi zajechał…
Ktoś na mieście powinien zrobić kursy fotograficzne “jak zrobić zdjęcie które załapie się do miksu na złomniku”. Były kursy pod plfoto, mogą być i pod złomnik 😀
Dziwny ten Komar. Bak od sporta,kwadratowy silnik, błotniki jakby od Wierchowiny a rama sam nie wiem
Kszaczory obrastające 350 Z są wyjątkowo gęste i spod szczelnej pokrywy zieleni widać tylko to, co widać. Na pierwszy rzut oka – ktoś zaliczył nim dzwona, po czym pomyślał – “nie sprzedam, będę robił” i tak sobie stoi biedaczek, że tylko tył widać…
Sie mi zdaje, ze w211 T robi cos brzydkiego w211 limo.
Jezeli 350-tka w zaroslach stoi w PL to nie kumam bazy pomalu.
Dokładnie takiego Laurela jak na pierwszym zdjęciu (tylko 3 drzwiowego) miał mój dziadek. jedyne znaczki jakie miał to Nissan, więc nie wiedziałem co to za model. I chyba nikt dokładnie nie wiedział, bo mówili, że to w sumie to samo co Sunny. Ba ale miało klimę i wielką kierownicę, bo nie miało wspomagania – ale się dziwiłem ile trzeba się nakręcić. I trzeba był mieć wciśnięte sprzęgło, żeby pozwoliło się odpalić.
Trzystapiątki – jeździłbym, jednym w dni parzyste a drugim w nieparzyste.
Siedemnastce też przydałaby się przejażdżka coby nie zakurzyła się za bardzo.
Charade G10 na czarnym szyldzie – bardzo dobra rzecz.
UMM – czegoż to Polacy nie sprowadzą…
Jest mój multikar -:) Nie ma mnie na liście autorów -:(
Ale to nieważne – jestem zmotywowany do dalszego polowania -:)
Dopisałem. Jak gmail ma np. 5000 maili w jednym folderze to dostaje czkawki i czasem nie wyświetla niektórych maili. Dlatego zdarza mi się przeoczyć autorów.
@Diesel:
Numery jednosladow nie sa tozsame z samochodowymi, stad WF to nie Praga
Pragne zauważyć że Multipla jest CHRY SEREM (naczy się bez “el”)
Czyżby mix się przegrzał? U mnie niektóre zdjęcia nie wyświetlają się w ogóle. Białe miejsce z podpisem. A może do mnie na wieś nie dolatuje, czy jak?
Te karawany to stanowczo domagają się projektantów. Ostatnio niestety byłem na pogrzebie matki znajomego i taki model tę smutną uroczystość obsługiwał… No do jasnej…. po grzyba ta wycieraczka na tylnej szybie? Żeby nieboszczyk mógł obserwować czy bramy niebios się dla niego otwierają??
A Polonez 1.5C wspaniały, ocalały mu metalowe zderzaki (teraz to już chyba rzadkość), ale kolor się raczej nie zgadza i trudno powiedzieć czy nie ma drzwi od nowszego z czarnymi obramowaniami szyb.
Dla mnie Tatra też wygrywa.
UMM mnie rozwala egzotyką. Ciekawe czym kierował się właściciel?
A ja zamiast tych loftowych, elektronicznych strucli przytuliłbym to 850!
Te E60 jest czarne i w pseudo m pakiecie, na sporych kołach – możliwe że właściciel jest “na wczasach”
Ten „Komar” to Romet 750, tyle że ktoś wyjął mu zbiornik paliwa z tyłu i dołożył z przodu, chyba od jakiegoś Ogara. „750” była sprzedawana na Zachód jako kobiecy motorower (łatwiej się na niego wsiadało). Protoplasta skutera?
@gosciuman – no choćby ja, na ten dany przykład.
@Kaczy – widać właścicielom banki odmówiły kredytu pod hipotekę na naprawy.
@Gustaff77 to raczej 760 “Polo” . On miał taką listwę pod ramą, bak i siodło komara sporta
Jezusie i Maryjo!! Miks soczysty jak zwykle! Mazda 929 kombi! Nie widziałem jeszcze takiej w Polsce ani tego starszego Laurela. Za to w Arabii Saudyjskiej występowała ich cała masa jakieś 20-25 lat temu, nie wiem jak sytuacja wygląda teraz, i chyba się już nie dowiem
GAY stoi w Chotomowie już ponad rok. Właściciel wsiąkł, nie ma z kom rozmawiać
Sorry, Notlauf, odszczekuję. Po 30 min. zdjęcia pojawiły się. To kwestia szybkości mojego interneta.
Romet to 760 polo a rejestracja jest z Żoliborza:P
@Leniwiec Gniewomir bez obrazy ale takie prztyki od osoby jeżdżącej Mazdą są nieco nie na miejscu, jakbyś miał trochę lepszą furę niż ten Mercedes czy BMW to mógłbyś krytykować, a tak to cebula z ciebie wychodzi.
A mi się podoba Dacia Duster, tylko znaczek ma jakiś inny, więc podejrzewam, że to może być Renault Duster na rynek Rosyjski. Takie Dustery tylko w wersji 5-drzwiowej kupowała u nas policja, specjalnie na parady – potrzebowali reprezentacyjnej fury, żeby się pokazać. Co istotne, w drzwiach tylnych ma umieszczony parasol, na który licencję zakupił Rolls-Royce, do modelu Arnage. Dużą jej zaletą jest prosta konstrukcja zapożyczona z półki renault – stamtąd pochodzą szyby, identyczne z Velsatisem i klocki hamulcowe z Fuego. Pozostałe elementy są rodzimą myślą techniczną Bułgarów, którzy chwalą się, że to najlepiej sprzedające się Coupe w Unii Europejskiej. Na zdjęciu widzimy ostatni wypust modelu sprzed faceliftingu, w malowaniu maskującym – prawdopodobnie jest to egzemplarz z ambasady Szwedzkiej, gdyż oni tam kupowali Dustery w takim kolorze, bo uspakaja on łosie, które poprzestają na zjedzeniu wycieraczek. Jeśli ktoś chciałby poczytać trochę więcej o Dusterze, to polecam amerykańską stronę: eatmyduster.złom
Szkoda Zetki. To jedno z moich motoryzacyjnych marzeń. Prawdziwe auto “Made in Japan” No może poza projektem, który powstał w Kalifornii. Ale cała reszta – od silnika aż po felgi “Rays” – Japonia. Nie to co te wszystkie Micry, Pathfindery czy Maximy, co to Japonii nawet na prospektach nie widziały.
W 350Z czuć tego samego ducha co w 240Z, do tego z dodatkiem Skylinie i Silvii i szczyptą klimatu “Szybkich i Wściekłych”. Nie bez powodu 350Z jest nazywany japońską 911-stką.
Niestety historia lubi się powtarzać: następca – 370Z, tak jak następcy 240Z, choć szybszy na prostej i zakrętach, nie jest już tak mięsny i męski jak oryginał…
Czysta ciekawość:
Zdj trabanta zostalo uchwycone z jakiego innego pojazdu? ;>
Targ super extra. Nareszcie nie musiałem się ocierać o tłum motocyklistów. Nawet zakupy udane: popielniczka w opnie za 20 zł (na ebay z przesyłka ca30 euro) + prędkościomierz do Jaguara za 50 zł (na ebay ca 70-80 euro). Proszę o więcej.
Patrząc ile E60-tek idzie teraz w głęboką prowincję, już lada chwila będzie wysyp tych beemek w stanie rozkładu. Osotanio byłem na zakupach w miejscowości buczek, pod sklepikiem stały trzy. Cebula rulez.
@Kaczy – argumentów ad personam używa zazwyczaj ten, który nie ma innych 😉
Co do E60 – jest to samochód drogi w utrzymaniu i kto go kupuje musi się z tym liczyć. Druciarstwo miłośników “prestiżu po taniości” kończy się smutno, quod erat demonstrandum. Acz teoria Szeli, że właściciel jest na kilkuletnich wczasach, też ma swój sens.
A W220 – widziałem już mnóstwo egzemplarzy, zdecydowana większość gnijąca, znaczna część z padniętym Airmatikiem. Przypadek? Nie sądzę. Jakoś w starszych S-klasach to się nie zdarzało, Lexusom te problemy też zdają się obce.
A to, czym jeżdżę, jest moją sprawą, i jeśli ktoś próbuje mnie oceniać tylko po tym, to jest to wyłącznie jego własna prywatna tragedia. A jak tego typu ocenianie świadczy o oceniającym – nie napiszę, gdyż mogłoby to być uznane za argument ad personam 😉
ktokolwiek widział, ktokolwiek wie gdzie stoi to prairie w Warszawie?
@pr czyli twierdzisz, że jak ktoś mieszka na wsi to musi być cebulakiem? żal mi ciebie.
Zgnicie W220 i E60 zbrodnią na motoryzacji – khe khe – dobry żart …
C4 sedan jest na alledrogo już chyba z rok i nikt jej nie chce kupić.
Ja mieszkam na wsi i to takiej z prawdziwego zdarzenia (wszystko tonie w błocie, codziennie pędzą mi krowy pod domem, dziki ryją mi trawę na podjeździe, ostatnio bobry położyły 4 drzewa przy moim ogrodzeniu). Większość sąsiadów, rolników to przyzwoici, ciężko pracujący ludzie. Ale i owszem, jest to 100% cebuli w cebuli i ja tkwię w tej cebuli po uszy. Dlatego jestem obiektywny, jeśli mowa o cebuli.
Bardzo dobry miks, biorę Rometa Polo i Uno Turbo, koniecznie z tą 80’s żaluzją na tylniej szybie. 😉
Mam nadzieję, że będzie więcej takich akcji jak Targ Złomnika, dorwałem prospekt BX’a, który teraz zdobi tylnią półkę mojej Cytryny
Jakoś mój komentarz zaginął w akcji, to tylko wspomnę, że mieszkam na wsi i to takiej, że ja pierdzielę. Tak też w kwestii cebuli/niecebuli jestem obiektywny.
@ Gustaff77 to raczej Romet 760 “Polo”, z kierownicą od 50-Tx/Ogara i silnikiem najprawdopodobniej 023.
Jakiś czas temu na Złomniku był tekst o motoryzacji Korei Północnej. Dziś mi wpadło w oko coś takiego http://www.biztok.pl/moto/40-lat-temu-ukradli-szwedom-tysiac-limuzyn-teraz-to-glowny-skladnik-dlugu-publicznego-korei-polnocnej_a17407?utm_source=o2_SG&utm_medium=Automoto&utm_campaign=o2
Heh, biały baleron na tle rozpadającego się budynku stoi w jednej z nadmorskich miejscowości, w której od kilku lat bywam regularnie. Budynek trzyma się na słowo honoru, lata lecą, a baleron czeka, żeby udowodnić, że jest w stanie jeździć nawet po przewróceniu się na niego kilkudziesięciu ton gruzu
Uch, ale fart – wysłałem zdjęcia wczoraj o 22:30 i się załapałem 😀 Szkoda że miksy są tak rzadko, kupa fajnych zdjęć się marnuje. W podsumowaniach miksowych brakuje takiego “złomu na luzie” jaki był tu ~2 lata temu, sama najostrzejsza pornografia z japońskiego żelastwa, aut w jednocyfrowej populacji na cały kraj i gnicia na bogato. Tak, chcę powiedzieć, że gdyby miksy były gorsze, to byłyby lepsze 😛
Aż nie wytrzymałem 😉
Mocny, bardzo mocny miks, jak zwykle zresztą. Wspólnym wysiłkiem albo jakoś tak 😉
Choć i u mnie…
– bierę UMM, prosty to i naprawić łatwo 😉
– z tym Laurelem to nie wiem o co chodzi, ja tam na drugim planie POLSKĘ widzę. I czasem jego widuję, jak jest w Szczecinie, albo ja w Gryficach.
– C4 sedan – WTF?
– miałem napisać “skąd wiadomo, że to Asia”, ale podciemniłem monitor i już wiem.
– Trabant na czarnych. phi! był u mnie kombi ostatnio, a poluje na dwa sedany.
– Kappa nie gnije, tylko jej zaprawka/szpachla!
@Kaczy – ależ Leniwiec POSIADA aktualnie LEPSZY samochód niż te BMW i Mercedesy. Poważnie.
Ar3k95 – ten silnik to jeden z najlepszych prezentów, jakie można wstawić Duaczowi, jeśli ten ma być daily-driverem. Właśnie przygotowuję się mentalnie, materiałowo i organizacyjnie do identycznego swapa, w dodatku z powiększeniem kabiny do pełnego obrysu, żeby zyskać bagażnik.
Dwa duo w wersji Mushroom Kombi robią mi dzień jak mało co na tym świecie. Przecudaki, poproszę oba. Nawet nie wiedziałem, że się znają.
I ten biały kabinowy wózek boczny na dokładkę. Ale bym go przyczepił zamiast Veloreksa i jeździł, aż koło odpadnie.
Uwaga! Poszukuję właściciela stoiska z targu złomnika, który przyjechał T3 i stał obok innego T3. Miał na sprzedaż radio Beckera. Chętnie kupię i proszę o kontakt. staryopelmałpaop.pl
Ta lodziarka (ice cream van) <3
Zrobić mechanicznie i jeździć tak jak jest strasząc dzieci 😀
Ta lodziarka (ice cream van) <3
Zrobić mechanicznie i jeździć tak jak jest strasząc dzieci 😀
Pizza, zwykle tylna wycieraczka jest nie dla pasażerów, ale dla kierowcy 😉
endy łyner yz..
Renault 17 i unimog.
Nawet przed Tatrą i FIATem 850 (czemu sam się dziwię) ;).
A na takim Trooperze nauczyłem się jeździć autem, taki to zabytek jezdęm.
@leh – Prairie uchwycone na ul. , na jej końcu, po lewej stronie.
Miks bardzo tłusty, czekam z niecierpliwością na cz. 2.
Idea Targu świetna, oby więcej takich akcji! Popieram absolutnie pomysł organizowania go cyklicznie.
A mi sie podoba Taunus! Mielismy daaawno temu Taunusa 12m Super w sedanie. Zamienilismy na K70.
@Nat spoko, wytłumacz mi zatem co ma obserwować kierowca i w jakiej pozycji?? Na stojąco ma prowadzić? Przy czym nie dam głowy czy taki karawan nie ma akurat stałej przegrody i to możliwe że bez okna. Wiem, czepiam się, ale w sumie to ja zwykły placek jestem 😉
@Gazer: Mondeo jedynka to jest na mój gust. Z. Łomnik może zweryfikować tę tezę, bo wierni fani z pewnością pamiętają, że chwilę takie auto kiedyś miał.
http://graf-von-seidorf.blogspot.com/2009/04/vzduchem-chlazeny-vidlicovy-osmivalec.html
A ja wiem gdzie stacjonuje ta Tatra. Za granicą, ale tylko jakieś 5 km.
@leh – Prairie widziałem pod mostem…yyy… Poniatowskiego chyba. To ten od Narodowego w stronę Dworca Centralnego. Taki parking pod nim jest od strony Śródmieścia (to chyba Śródmieście – nie znam się na Warszawie – mieszkam na Ziemiach Odzyskanych ) park jest tam i takie baraki z Mercedesem
Romet Polo ma numery z Pragi Południe, ale normalnie stacjonuje na Chomiczówce. Również rok temu było widziane na Helu, więc nie widzi morza pierwszy raz
Czekam na część drugą!
tej, hamer, w motorowerach dzielnie nie mają sensu. na śródmieściu dają wd.
Biały W124 stoi w Dębinie na drodze do Rowów (świetnie go widać na google street view), byłem widziałem, mam tez ciekawe zdjęcia z tej miejscowości do miksu.
A nie miało być Carry na giełdzie? Dlaczego nie było przyprawy?
jestem niezmiernie z siebie dumny, że mimo coraz ostrzejszej selekcji moje foty załapują się jak na razie do każdego miksu.
jednak szczerze mówiąc robi się ciężko, bo w W-wie jest już tylko kilka lalytasów, które mi tylko mignęły w ruchu, a których jeszcze nie sfotografowałem ja albo inni co je tu wysyłają.
cała nadzieja na dobre miksy w reszcie Polski.
I w interkosmosie.
Uno turbo piękne, z dodatkami z epoki.
Co do GAY to miałem cienkiego 704 na tak męskiej blaszce.
Kolor groch. W środku niespotykana kolorystyka pasy żółto niebieskie.
Razem z kolorem zewnętrznym był pełen GAY
Offtopic:
Cytryn i Gumiak egzorcyzmujo:
http://img.joemonster.org//mg/albums/new/140901/egzorcyzmy_w_przyczepie_lub_u_klienta.jpg
Miks jak miks, ogólnie to się nimi nie jaram, ale podpisy są mocarne 😉 Mazda opowiada co lubi konsumować, he he! … ale chyba jednak nie aż tak bardzo, jak niejeden Passacik w wiadomym paliwie z okopconym tyłem wokół rury. Choć… coś ostatnio Saaby na mnie czarnym kopcą regularnie. Dzisiaj ze dwa chyba.
.
Cebuli jako takiej będę bronić, zacne warzywko, zdrowe, smaczne!
oo, znajomy multicar właściciel kupił go nowego, ciśnie codziennie nie oszczędzając, sam też go naprawia.
Nie sprzeda, bo gdzie on tyle ton naładuje? 😉
a Tatra słaby felunek, miks wygrywa Uno (za felunek ) z nieznaczną przewagą nad Chry serem
GAY z Chotomowa juz 3 raz w ostatnim czasie . Co to za promowanie nieprawilnej orientacji.
Do mojej E9 zamiast korozji drzwi doszła szybko postępująca korozja klapy (i to przed nadkolami)
Hehe krakowskie Peugeoty 305 należą do mojego nauczyciela matematyki z liceum 😉
Kombo Duo stoi na Marysinie Wawerskim przy Króla Maciusia, na moim parkingu, na którym 20 min temu nie znalazłem miejsca (#osiedlowyhardkorparkingowy).
Z tego parkingu już było jedno autko w miksie, ciekawe kto tu poluje.
A Rometów M760 Polo w oryginalnym stanie, z kierownicą a’la HD jest bardzo mało. Wiem, bo mam i będę robił. :).
W sumie chyba się kwalifikuje, posiada nawet unikatowe rozwiązania konstrukcyjne (4 głowice!)
a tu się mylisz , mój Plymouth nie posiada takich głowic , auto jest z 89r i ma silnik 6g72 , 3,0V6 , diesle miały 4 osobne głowice i produkowane były od 92 roku
‘Fallout’ i znifiniti bardzo mnie rozbawiły. dziękuję..! 😀
bezapelacyjnie wygrywa Uno turbo, nowoczesnych parchow nie szkoda, niech gnija, tego co to nie jest mercedesem to nawet nie rozpoznal bym co to, zreszta i tak zapomnialem co to bylo ;p
przez smutnego karawana az lodowka zemdlala i lezy 😉
natomiast Dacia Duster to ARO 10.4 😉
Uno Turbo – miałem kiedyś przyjemność – fajne.
C4 sedan, hmmm chyba bym wolał bardziej niż C-Elysee.
Wygrywają Peugeoty, R17 i 850.
Czech od Tatry ma na podwórku więcej żelaza, kiedyś eksponował część kolekcji na poboczu.
Jest kilka samochodów wzbudzających sentyment, ale najbardziej złomnikowy klimat ma Bedford CF.
Wygląda, jakby stał pod kupą śniegu kilka zim.
W sumie racja, wszak to lodowóz.
ten ogar przyjeżdża z gościem załadowany na kampera, foto z juraty
Ten ,,Komar”, to tak naprawdę POLO M750 – niskoseryjna produkcja Rometa.
Polo ma numery z Żoliborza, sam je odbierałem i przykręcałem do tego pierdopędu. Tablice motorowerów i motocykli nie są wydawane zgodnie z systemem samochodowym:P
@hamer_mocne¬lauf
Żółte też niekoniecznie. Może to jest ta sensacja-rewelacja o żółtych?
Gimby chyba nie znajo… Jakoś nikt nie zapytał ossochozi z tym NOL – no jak robaczki, wiecie czy nie? Bo ja wiem
smutny krawan najlepszy, kiedyś będę kolekcjonowal gnijace karawany!
@gazer, @Piotrek
Mondeo MK2.
I było w mejlu chyba lepsze ujęcie niż to wybrane .