zlomnik.pl

Home |

Jednośladowa wyprawa po tajemniczy prototyp

Published by on June 07, 2015

W oczekiwaniu na miks – oglądajcie film.

LINK do youtube




Comments
Bebok Said:

Dobrze ze wszystkie nie miały fochów, i odpalały na ciepło :)


notlauf Said:

Romet odpalał tylko na ciepło, a Osa tylko na zimno.


Bebok Said:

Plastik, nie plastik, pchania nie wymagał? 😉


Demon75 Said:

Ech, motóry…dobrze widzę, że tylko plastikowy chińczyk miał sensowne oświetlenie?
W garażu to RR czy Rayton-Fissore 😉


Angry Said:

I jeszcze ta rejka WaSP 😀


No tak, filmować nie zakazywali. A mi i tak najbardziej podobał się BX. Jestem niereformowalny.


jk Said:

jk Said:

notlauf, kiedy recenzja BXa? A właściwie to się zastanawiałem, czemu notlauf a nie eslauftnicht?


Nudny Said:

Co tam prototyp, chcę więcej o tym BX’ie, na pierwszy rzut oka widać, że jakaś ciekawa wersja. Jednoślady też niczego sobie, zawsze chciałem takiego błękitnego Ogara z silnikiem Jawy jako dzieciak. Zamiast tego miałem czechosłowacką motorynkę Stellę z silnikiem Dezamet, jaki to był fajny sprzęt. :)


zaginionykuzynnotlaufa Said:

Notlauf to awaryjny tryb pracy niemieckiego samochodu się tak nazywa


Michu Said:

Widzę znana nysa z napędami od honkera?


z_power Said:

bo weil because “notlauf” to “tryb awaryjny”…


method Said:

I ta chwila niepewności przed każdym zatrzymaniem się- Zgaśnie czy nie? – eh, magia dawnych motorowerów…


radarro Said:

Moje pierwsze skojarzenie: trza było dać w podkładzie muzę “Riders of the storm” pomimo nieburzowej pogody :)


thekreuzberger Said:

Trza bylo jak w amerykanskim sondzie: naszkicowac.


TurboLaser Said:

Nie widziałem jeszcze Osy w akcji. Ciekawe doznanie, skuter o masakrującym uszy dźwięku PRL-owskiego motocykla, którego się nasłuchałem sporo mieszkając na wsi…
Podobnego, jeśli nie nawet takiego samego, Ogarka miał ojciec. Ja się do dziś wożę motorynką rocznik 1986, od nowości w rodzinie. Tzn. na razie nie wożę, bo czeka na poskładanie, ale gdzieś zgubiłem nowo nabyte części. O_____O


notlauf Said:

żadnej muzyki nowszej niż 70 lat w podkładzie, bo PRAWA AŁTORSKIE


Ja Said:

broneq - Kamil Broniowski Said:

Czy to Nysa? Bo Julek w Krakowie też ma taką, ale nie aż tak oskrobaną :) i z podwójnymi światłami od Poldka.


Yossarian Said:

Jaki kraj takie gangi motocyklowe 😛 😉


łamaga Said:

Powinno się zrobić porządek z tymi gangami. Wyjeżdżają w nocy stadami i sieją popłoch. Bandyci! No ale po Tomku się tego nie spodziewałem…


pr Said:

He he, no właśnie, o tym samym pomyślałem – normalnie Anioły Piekła.


łoboże Said:

Zazdroszcze zapachu z rury rometa.


mach Said:

Yamaszka ma przejechane ponad 63 tysie – dziwne, na oelixie nie ma motocykli z tak zatrważająco dużym przebiegiem. Fajne zegary, takie zwyczajniutkie.


Ja Said:

Chociaż biorąc pod uwagę proweniencję maszyn to nawet Hells Engels 😉


Spes Said:

Że Ogar z silnikiem 223 i tym przeklętym Jikovem palił tylko na ciepło to nie uwierzę. Przecież to cholerstwo zalewa po prostu okrutnie…


mach Said:

@Ja: Żeby było jeszcze bardziej swojsko może być Hel’s Engels – Engels z Helu.


Cubino Said:

Bezsęsu ten BX, nie znacie sie, przecież Carlos Tavares powiedział, że hydropneumatyka to duży koszt i mały efekt.


Tetris Said:

BX i pierwsze Ritmo, piękne auta.


KIEROWCA Said:

Bardzo fajne sprzęty, Os wprawdzie nigdy nie widywało się zbyt dużo na drogach ale Ogar na silniku od Jawy pancerki to prawdziwa klasyka, w co drugiej rodzinie był. Swego czasu [nawet jeszcze w latach 90] rozróżniało się właściwie trzy rodzaje bzyków -Romet jednoosobowy [Komarek], Ogar na silniku od Jawki no i Ogar na “kwadratowym” silniku.
Spoko relacja, w sam raz na zakończenie długiego wekeendu :)


@Ja – Hell’s Engels i Mad Marx.


sejszyn Said:

Osa podrasowana, cyrynder 175 włożony do wersji M50. Koloryt pełną gębą. Tylko chłodzenie słabiutkie bez wentylatora, stąd piłowanie na niskich prędkościach w towarzystwie motorowerków nie posłuży biduli.
A za oryginalny stan bez renowacji to już bezwzględnie 10/10.


Diesel Said:

BX na felgach od wersji Chamonix. Mniam. Więcej o BX, jednoślady możesz zignorować;-)


Ja Said:

@Leniwiec Gniewomir A kapitał Pan ma? ;-D


pp47 Said:

A ma ktoś coś takiego jak ja? -w 1981 r. przylecialem na urlop z Afryki, gdzie uczyłem różnych zupełnie im niepotrzebnych rzeczy dzikich ludzi i wtem…w Polmozbycie są MZ-ki! Dla mnie “dewizowca” za bezcen. No więć kupiłem jedną, niebieską, po czym wróciłem pod palmy.
Gdy po kilku latach wróciłem na stałe, to okazało się, że tesciowa zdążyła zagubić fakturę, a więc motocykla nie można zarejestrować.W związku z tym mam w garażu fabrycznie nową, 34- letnią MZ250 z przebiegiem kilku kilometrów (odległość sklep-dom). I co z nią zrobić??


benny_pl Said:

– pojsc do polmozbytu po duplikat 😉
– zarejestrowac na zolte
– trzymac dalej bo wg mnie szkoda jezdzic takim unikatem
– a jak niepotrzebna to ja chetnie przyjme :)


jk Said:

albo kupić papierową, zarejestrowaną i blachy przekładać.


method Said:

pp47 pisz do Mikiciuka 😀 A tak poważnie, to są możliwości rejestracji przy zgubionych papierach. Albo po prostu dalej ją trzymaj, niech nabiera wartości, za 30 lat sprzedaż za grube miljony panie


tomahawk20 Said:

@mach – mój B400 z 2004 r. przy sprzedaży w marcu tego roku miał na wyświetlaczu 70 kkm i na olx oraz allegro tego nie ukrywałem


Bayerische Said:

Ta Yamaha to model SR 500? Piękne są takie jednocylindrowe.


mach Said:

@tomahawk20: To winszuję, że udało Ci się go sprzedać. Kolega oferował TDM 900 z przebiegiem bliskim 100 tys. i ostatecznie sprzedał na części, bo stwierdził że nie będzie “korygował” wskazań drogomierza.


mach Said:

@Bayerische: Mnie to wygląda właśnie na SR 500, tylko rura jest od czegoś innego i przez to myląco wygląda.


tomahawk20 Said:

@mach: Co ciekawe, jedyny serio zainteresowany, czyli późniejszy nabywca bardziej martwił się o stronę wizualną niż techniczną sprzętu…może brak doświadczenia ? Teraz mam skuter z 2008 r. ze śmiesznym przebiegiem 15 kkm. Nie będzie problemu żeby się go pozbyć :)


cooger Said:

pp47 – poradź się jakiegoś radcy, procedura “przez zasiedzenie” powinna się sprawdzić. Załatwiane zaocznie.


c64club Said:

pp47, jeszcze dwa lata (bez dwóch tygodni) temu normalną praktyką było zarejestrowanie takiego wynalazki “na SAMa”. Teraz możesz kupić jakąś w stanie “rama + kwity”, ramę pomalować i przełożyć wszystkie graty na nią. Albo przełożyć jeden szczegół między ramami.

Ale najepiej czymaj jom dla konesuara


trzeszcz Said:

Mam takiego Rometa, kolor szaro seledynowy, będę na nim uczył swoje dzieci jeździć na motocyklu! 😀


Teresa Said:

“notlauf, kiedy recenzja BXa? A właściwie to się zastanawiałem, czemu notlauf a nie eslauftnicht?”
a notlauf to nie tryb awaryjny…? ewentualnie było by kein lauf. chyba że to pytanie o alternatywną sytuację:)


dabunk Said:

Wyprawa wyprawą ale co to za muzyka? Bardzo lubię taką odkąd namiętnie grywałem w mafię :)


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1