Podsumowanie miksowe: czerwiec 2015, cz. 1/2
Witam w miksie!
Zaczynajmy!
Oto najciekawsze zdjęcia miesiąca:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
WRRRRRÓĆ!!! MASZYNY STOP!!!
CZY WAS BUK OPUŚCIŁ???
Krótka instrukcja:
Dłuższa instrukcja:
warto fotografować samochody stare, niespotykane, w ciekawej scenerii, o ciekawej historii.
nie warto fotografować powszechnie zalegających na ulicach odpadów. Miejsce odpadów jest na składzie surowców wtórnych.
Natomiast warto pokazać poniższy tzw. miks właściwy.
40 lat rozwoju w General Motors
Fascynujące że to w sumie jest Volvo 960.
Ukraińcy w Belgii nie mogą żyć bez swojego Lanosa-Sensa, musieli sobie sprowadzić.
Foodtruck z Mad Maxa – oni też tam musieli coś jeść, c’nie?
Pozostając w klimacie Mad Maxa.
Ktoś to sprowadził, ciekawe co dalej – czy trafi na Allegro jako JEDYNY TAKI OD AMBASADORA ZOBACZ? (BMC Ambassador)
Jeździ po terenie szpitala psychiatrycznego w Tworkach.
GAA! Jakie piękne lampy od Malucha!
Dobry ten efekt “ghost cars” w tle, jak to się robi?
Trzy razy śmieszne blachy: PON = Polski Owczarek Nizinny
Point of Interest – jeden z fajniejszych kolorów do 125p
PUCek
Ale dziwny Laurel. (o borze, złomnik się nie zna – nawet córka brata szwagra wujka mojej ciotki rozpoznałaby że to Crown MS110/112).
Nie jest to ostatnia 3-drzwiowa Sierra w tym miksie, tamta będzie jednak dopiero na sam koniec.
To zdjęcie nie ma sensu, ale ilustruje pośrednio pewną historię. Podjeżdżam ostatnio pod dom i patrzę, że dosłownie dwie klatki dalej stoi BMW serii 3 E46 coupe wbite przodem w drzewo, zastawia inne auta i jest otwarte. Nikogo nie ma w okolicy. Podejrzane. Zadzwoniłem na policję. Policjant pyta: o co chodzi, no co, że zastawia, aha, nooo, a jaki to samochód?
Mówię: beemka trójka w kupecie, czarna
Policjant natychmiast nabrał zainteresowania! Tak! Już jedziemy!
Dwie minuty później podjeżdża Cee’d na bombach, policjanci wyskakują i zaczynają przeszukiwać wnętrze BMW. Poszedłem więc do domu bo to już nie moja rzecz. Ale skok uwagi po podaniu marki auta był niewiarygodny.
No tego w youngtimerze to jeszcze nie widziałem. #detailing #felunek #indyjskamotoryzacja
Ewentualnie może być, chociaż to Opel
Mam jedną ciętą ripostę, ale jest niecenzuralna.
Lucy in the Sky with Farmers
To w Polsce takie rzeczy? A swoją drogą, strasznie podoba mi się Ford T jako auto zabytkowe od kiedy zobaczyłem jak ono jeździ. Tym się naprawdę da jechać, trzeba tylko umieć.
SKALP NARODU
Ten pomysł się szerzy, ale nie płaczmy, to tylko Syreny.
Czy ten kolor do Capri to był obowiązkowy?
Jest to absolutnie najnowszy Starlet jakiego dopuszczam do miksu, pod warunkiem że jest w dobrym stanie.
A to jest prawidłowa wielkość samochodu do miasta.
A to jest CHW co.
Oczywiście że należy nim jechać na wakacje. I w tym roku, i w następnym, i w 2025 też.
Ja bym tu jednak włożył silnik “Esiok”.
Z angielskimi klasykami jest taki problem, że one przeważnie są śmiertelnie nudne. Co jest ciekawego w takim wozie, jakie niezwykłe wrażenia on zapewnia, odmienne od aut współczesnych?
To już kiedyś tu było: gnijące Ritmo i Kadett koło opuszczonego domu. Jest coraz gorzej. Nie ma nadziei.
A to zupełnie gdzie indziej, ale klimat ten sam.
Ratujcie ją. Proponuję eutanazję.
Przykład złego kadrowania. Ciekawy wóz ledwo widoczny po lewej.
W Polsce jakoś te pierdolniki są inne niż we Francji. Nie wiem gdzie jest ta różnica. Ale jest.
Oczywiście że jakbym miał Rollsa w cabrio to bym nim jeździł do Castoramy!
Hans, ta zabudowa jest już dostatecznie wysoka
Co ty chrzanisz Helmut, dawaj, jeszcze 5 centymetry, no teraz jest richtik!
PLOSTO Z LFN
Tak troszkę się zainteresowałem, ale nie aż tak żeby. Pewnie nie na sprzedaż albo za 50 tys. zł.
Ciekawe po co wbił się z tym zestawem w samo centrum stolicy. Miasto dla ludzi, nie dla Citroenów!
To nie Mercedes, to MAN – i nie mówię tu o przyczepce
Leader Price – za Micrę 800, za Syrenę nic, właściciel dopłaca 500 zł żeby ją zabrać
Remont na Starówce w Warszawie: Żuk nie zmieścił się w bramę. Zdjęli drzwi, było szybciej niż odkręcać klamki i lusterka.
Dubaj normalnie
Respekt za całokształt. Jakby się ktoś pytał to to jest Celica A40.
Cudowna rzeźba ogrodowa, na bogato!
Tu nawet lepsza. Wzruszający pomysł, w pełni popieram.
Plastikowy kołpak yeah!
Miks wygrywa Merkur XR4Ti. Kupiony jako nowy 29 lat temu w USA, sprowadzony do Polski, cały czas w rękach jednego właściciela. SZAPO BA!!!
Lista autorów:
aykro, Damian Górczyk, Stachu, Szymon, Adam Ś, Colorpower, Rafał H, Jakub Bortnowski, Krzysztof Kowalczuk, Paweł Milewski, Marcin Juszkiewicz, Łukasz, Piotr Czerwiński, Łukasz Książek, Rafał Kochański, kamil_de, D.M., Maciej Iwanowski, Barton, Michał Bałtroczyk, Michał Brzeszcz, Grzegorz Winiarski, Piotr Korycki, Jacek Witusik, Mateusz Sowiński, kazmierczak.michal, Marcin Tylus, Tomasz Gzella, Baki, Paweł Kowejsza, Jędrzej Frankiewicz, SzeRyF, Biszkopt, kapi1102, Piotr Romejko, Roman Gubiński, Mateusz Korsak, Tomasz, Konrad P., Andrzej Gąsiorowski, Krzysztof Gołyga, Jakub Ruchlewicz, Maciej Andrukajtis, Rafał Roch.
podpisy autorów zdjęć tyczą się również drugiej części? albo mnie pamięć zawodzi i nie pamiętam, co ja fotografowałem, albo nie widzę swoich zdjęć
Muszę uczciwie przyznać, że wrośnięty escort z początku był b. Zabawny
To zdjęcie z supermarketem Leader Price jest z Wikipedii, a zrobiono je w lipcu 2006.
Ten wartburg przypomina mi pewnego Wartburga pojawiającego się w okolicach Szczecina. Karoseria w kolorach Pogoni, felgi takowoż, całe to pokryte decalami Jedynego Klubu, za kierownicą pan Janusz, wszystkie pozostałe siedzenia obłożone dzieciarnią. Niestety zdjęcia nie mogłem zrobić.
Celikę złowiłem na Kamiennej, piękny, zadbany okaz. Wiać, że właściciel wie co dobre.
AA! Białostocka samoróba na bazie traktora i Warszawy (to z klimatu Mad Maxa)! Była kiedyś na złomniku, była u mnie (o tu: http://autobezsens.blogspot.com/2014/01/mix-bez-tematu-przewodniego.html)
Ciekawi mnie kiedy zostało zrobione to zdjęcie w dzisiejszym miksie – czyżby to dziwadło nadal istniało?
Porzucone E36 – mnie to nie dziwi, ktoś nie wytrzymał. Gdyby nie to ile wpakowałem w swoje, to też bym się zastanawiał nad porzuceniem i niech wrasta. Może kiedyś 😉
@Dss
Mają – tak samo awaryjne. No, E46 może nawet bardziej.
Te wycięcia na zimne łokcie w syrenie miażdżą system.
A do Castoramy to się przecie jeździ po szpaksy!
nieno ale zeby donosic do straszakow miejskich na wrastajace samochody to juz hamstwo, albo na wbite w drzewo bmw… wbite to wbite, poco drazyc temat, napewno fajnie wygladalo. niecierpie donosicielstwa
Te 914 to w Polsce? To chyba cała ich populacja u nas na jednym zdjęciu.
Ten (BMC) Austin Ambassador to za stary żeby taką nazwę nosić? Czy to nie wcześniejsze Austin 18–22/Morris 18–22 ?
Ten Ford Taurus nie ma lamp od malucha. Co nie oznacza, że tak faktycznie nie robiono w PL. Ale nie w tym konkretnym egzemplarzu
Merkur XR4Ti <3
Za młodych lat, zamiast do kościoła to się latało na bazar na Kole, gdzie dwudziestozłotówki z Marcelem Nowotko przeznaczone na tacę dla księdza wydawało na różne rzeczy, ja np. na stare kalendarze z samochodami i foldery motoryzacyjne. Ale do rzeczy.
Miałem folder z czerwoną Asconą. Na kredowym papierze. Jak się na niego za dużo gapiłem to nie mogłem spać.
Jestem zaskoczony tymi gnijącymi 914! Przecież to można zrobić i jeździć lub sprzedać komuś kto to zrobi i pojeździ – eh , ludzie
Pomysł jest taki na zestawienie “Żegnamy 10 silników które od 01.09 nie przeżyły starcia z EURO 6” np. K4M , K7M.
Albo 10 długowiecznych staruszków które nie zamierzają wybierać się na emeryturę jak D4F albo o zdziwko prawdziwy dinozaur Fiata ośmiozaworowy 1.2 69 KM FIRE z korzeniami w latach 60-tych ….
Zdjęcie Cytryn zrobione z Mercedesa Conecto – tureckiego Mercedesa dla biedniejszych. Będzie dobry złomnik autobusowy z tego. Poznałem po chrakterystycznych rowkach i zaślepkach wokół okien. 😉
Dobrze że to tylko przestroga, bo już mi się słabo zrobiło na widok Fiesty MkIII i Escorta :-D. A Volvo 244 poproszę nawet 2 z dostawą do domu!! 😀
DrOzda: FIRE w latach 60?! o nich nawet nikt nie snil wtedy. Fire powstaly w polowie lat 80! https://en.wikipedia.org/wiki/Fully_Integrated_Robotised_Engine
chyba Ci sie pomylilo z silnikiem 128 (tez mial mnustwo wersji i jeszcze do niedawna produkowany do brazylijskich Fiatow)
https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_128_SOHC_engine
Podpisem “Lucy in the Sky with Farmers” wygrałeś internety. Wszystkie.
Volvo 244 WZI z Grotów już tu kiedyś było, sam Ci podsyłałem.
…
TEN CITROZESTAW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Borze Tucholski, gdzie moje zapasowe gacie. Takie rzeczy w centrum Stolycy a ja nic nie wiem.
Żaden Ambassador, tylko Austin Princess (lub po prostu Princess, bo zrobili z tego potem oddzielną markę).
Nie do końca rozumiem pytanie, czym się różnią brytyjskie klasyki od współczesnych fur… Raczej tym samym (plus minus), co klasyki z innych krajów. I nie są nudne. ADO16, Austin Maxi, Ford Lotus Cortina, Triumphy różnej maści, Jaguar MK2, Hillman Imp (huehue)… poza tym ta mnogość marek. Złomnik się autami brytyjskimi, delikatnie rzecz ujmując, nie „jara” ale przez brak zainteresowania są też braki w wiedzy. Wiem, trochę bezczel z mojej strony, ale takie odnoszę wrażenie
Fajny poczatek miksu ale ja powiem tak: w citroenie zx jest coś szczególnego. Trzeba mieć nie lada talent żeby zgnić w nim progi. mój stoi od 20 lat pod chmurką i rdza tego auta nie dotyka. ma mnóstwo innych wad ale nie rdzę.
“Miejsce odpadów jest na składzie surowców wtórnych” nie no, musialem sprawdzić czy aby napewno czytam złomnik czy blog Adriana. Skąd taka radykalna zmiana poglądów?
austin princess na allegro czy tez innym olx od pol roku jest 😛
Jak działały te chowane lampy w Volvo? Otwierały się w stronę kierowcy i świeciły w oczy? Czy tak było bardziej aerodynamicznie?
Dodam tylko, że ten Austin Princess z OLX zmienia lokalizację a cena rośnie! Najniżej było chyba 4500 i był w Ostrowie Wlkp. Teraz już 10999pln ale za to w Poznaniu. Tu wszystko drogie 😀
rolls jest z muzeum z zamku Topacz pod Wrocem. Mają tam zresztą kilka ciekawszych eksponatów
Wiem że FIRE powstały w latach 80-tych ale było to odgałęzienie linii 128 SOHC, tylko że w przeciwieństwie do 128 FIRE są podkwadratowe za to mają wspólne elementy jak np. wał podparty na pięciu łożyskach , żeliwny blok z aluminiową głowicą itd. Po prostu linia 128 równolegle sobie istniała a FIRE wyewoluowało aby zastąpić przedpotopowe OHV z korzeniami w latach 80-tych.
Zdjęcie z marketem Leader Price miażdży, ale byłem pewien, że gdzieś je wcześniej widziałem. Dostać się do podmiksowania miesiąca ze zdjęciem z Wiki to już wyższe osiągnięcie. Ubaw prawie tak dobry, gdy parę miesięcy temu ktoś ukradł moje zdjęcie wrzucone na inną stronę, wysłał na Złomnik, a ono weszło do miksu :P. Od tego czasu już nie wstawiam fajnych zdjęć byle gdzie. Z miksu najfajniejszy Kadett, Celica A40 i Merkur.
DrOzda: wal podparty na 5 panewkach, aluminiowa glowica, i zeliwny blok to takie cechy wspolne ze niewiem… wg tych kryteriow wiekszosc konstrukcji silnikow mozna uznac za takie same…..
“przedpotopowe OHV” – rozumiem ze chodzi Ci o silnik serii 100D??? istnial sobie rownolegle i zalozenem powstania FIRE nie bylo wyeliminowanie setki, tylko urozmaicenie gamy roznych silnikow – dla kazdego cos dobrego, poza tym 100D powstal w 55r i wlasnie mamy jego 60-cio lecie, a dotrwal do Seicenta, i sa to jedne z najbardziej udanych silnikow
https://it.wikipedia.org/wiki/Motore_FIAT_100
Panie Notlauf, a w CK stoi Citroen HY zdekompletowany i rozebrany z paneli… jak dam fotę, to się złapę?
A miks robi Sierra… Merkur też fajny – człowiek co to kupił wygrał życie :).
Ciekawe czy to wakacyjne Volvo, to mojego wujka.
Jezdzil takim na taksowce, a potem umarl w 1992.
@toughluck,
one się otwierały klasycznie, nuda i brak akcji w ogóle. Jeśli świeciły w oko, to kierowcy z naprzeciwko.
A tu się po prostu oczko odkleiło temu misiu.
MadMaxowego food trucka miał kiedyś sklep rowerowy w Jeleniej Górze. Tylko wtedy był żółto-czerwono-niebieski. Taka rozkładana scena. “Zabudowa” Iveco to majstersztyk – tylne lampy z tego co pamiętam są z BMW rekin (ino do góry nogami i lewa z prawej)
benny_pl@,a czy ten silnik(100D) nie był też ładowany do tej kwadratowej ibizy w wersji 1,2?
Tak, to Austin princess. Jest na alledrogo jako “niespotykany rarytas, jedyny”
http://otomoto.pl/oferta/austin-niespotykany-princess-kompletny-rarytas-sprawnyjedyny-ID6y6xvD.html
Klakier: byl w starych ibizach ale nie ten 1200 – te to tzw “system porshe”,
Z silnikiem 100D byly po prostu ibyzy 900:
http://i1215.photobucket.com/albums/cc501/1sambaman/seatengine001.jpg
ze sportowych zastosowan to silnik 100d przerabiany przez Abartha wystepowal w Autobianchi A112 Abarth w wersji 1050ccm i 70KM
http://img1.annuncicdn.it/b9/d9/b9d9f4e6408b6893019112c9c2bd7171_orig.jpg – i pasuje on do Cinquecenta 900;)
@Bayerische
jest co najmniej jeszcze jedna 914 w PL (inna sprawa, że prawdopodobnie również gnijąca) – rzuć se okiem na część 1. miksu z maja…
Zmodernizowany Lanos T150, był oferowany na niektórych rynkach europejskich zanim jego produkcję w 2005 roku rozpoczęli Ukraińcy.
benny_pl:racja pomieszało mi się ,ale takie 70 kucy w cc to musi być charakterne autko…
Klakier: ano musi 😉 kolega, ktory jest tez wielkim milosnikiem silnika serii 100, jak mu powiedzialem o abarthowej wersji to strasznie zachorowal na niego, takze jest duza szansa ze jak sie uda to sprowadzic z wloch (na subito jest ich troche: http://www.subito.it/annunci-italia/vendita/usato/?q=motore+a112+abarth&sp=1 ) to nawet bede mial okazje sie przejechac sejem z tym silnikiem tylko czy ktos kiedys kupowal cos z wloch i mu to przyslali ???
Co do BMW, to pała nabrał zainteresowania, bo zawsze szansa że szkieły trafią na biały proszek i mają dilera “na wąsach”. Pieska mogli wpuścić…
A bo już pisałem, ale zapomniałem: bunkrów nie ma. Ale jest ciśnienie na złom żelazny z Francji. Handlarze złapali ogólny temat na lata 90. i w ogłoszeniach leci flejm, że ocynk, że hydro, że kultowy, że ponadczasowy. Po przekroczeniu granicy oznakować i monitorować. Remont w kraju, owszem tani, ale wywozić zakazać, pilnować i strzec jak narodowej świętości 😉
@dw10
To samo o E36 pomyślałem, ono działa na psy jak żarówka Pawłowa – jadą w ciemno, chociażby mieli 1000 innych ważniejszych spraw, żeby nie pojechać. Kumpel nie tak dawno to kupił, w ciągu 2 tygodni zatrzymywali go chyba z 5 razy, sprzedał to w pi… kupił paska i przez 3 lata ani jednej kontroli.
http://zapodaj.net/58dfcb3f36426.jpg.html
PUCek w sierpniu 2007, myślałem że już nie istnieje , parkował obok mojej szkoły.
Pozdrawiam autora zdjęć z Tomaszowa 😉
Też widuje alergie policji na e36 i e46. A jak kierowca ma białą czapeczkę z daszkiem to kontrola obowiązkowa!
No właśnie, ja rozumiem ideę miksu i wysłałem kiedyś zdjęcia De Tomaso Pantery bez silnika, które nigdy nigdzie się nie ukazały. No chyba to nie jest samochód który trzeba zgłaszać do straży miejskiej? Zniechęciłem się od tamtej pory i nie wysyłam żadnych zdjęć.
Foodtruck z madmaxa, hehe – no pewnie, że ludzie muszą jeść. Przypomina mi to scenę wielopokoleniowego zlotu zapoznawczego złodziei aut w “Gone in 60 seconds” i licytację, kto co właściwie umie.
– Who… who is gilligan here and what does he do?
– Gilligan is actually Freb… Freb can order pizza like no one’s business!
– What?! Yyy… people gotta eat, yeah?
WNA 1320 plug in z kocykiem z epoki, jak można o tym nie wspomnieć !
@dw10
Aż wziąłem i sprawdziłem otoMoto. BXów jest słownie jedna sztuka, na ten przykład. To gdzie ten flejm? (Chyba fejm miało byc?)
Cubino: stare samochody najliczniej wystepuja na tablicy (olx):
http://olx.pl/motoryzacja/samochody/q-bx/?search%5Border%5D=filter_float_price%3Aasc
BXow tez nie brakuje
na Operze nie wczytują się zdjęcia, może warto zadbać o swoją stronę?
hmm… koło tych Volvo 480 nie stoi przypadkiem Ford Mustang Bogusia z M3 ? do tego spalony !
no nie ma to jak zadzwonić po psiarnie żeby, ukrócili handel nieopodatkowanymi używkami
na rzecz tych opodatkowanych patrz dopalacze alko i in;)
historia niczym z rozwaloną miską olejową tyko gufnoburzy brak
beczke wpisów przeczytasz a człowieka nie poznasz;/
społeczeństwa obywatelskiego nie buduje sie na donoszeniu na psiarnie ani rzadnę instytucje państwowo/samorządową patrz niemcy/francja i inne Islamskie Republiki Wkrótce
O! Po Mad Maksie widać że na Czerwonych Makach też ktoś złomnik czyta
Co z nalepkami zlomnik.pl?
Wysłałem zamówienie i opłaciłem 29 czerwca 2015 roku.
Towar do dziś nie dotarł?
Sprawdzałem status w sklepie, strona się odświeża i nie podaje żadnych informacji.
myślałem, że może jest jakaś centralna obsuwa z terminami.
Niestety ja nie zarządzam tym sklepem. Zleciłem to ponieważ gdybym zajął się tym sam, to nie dostałbyś ich nawet i po miesiącu, a wtedy wkurw byłby uzasadniony.
Spoko. Nie ma do Ciebie pretensji, tylko myślałem, że coś może wiesz o jakiejś masowej obsuwie z terminami.
@czytelnik – Ja używam opery i wszystko jest OK więc masz problem z jakąś wtyczką.
Cytrynka z cytrynką na lawecie. Jak ja już dawno nie widziałem Cx, o Ds nie wspominając. Teraz nawet Xm jest coraz rzadszym widokiem, a nie tak dawno wszechobecna Xantia także topnieje ilościowo. Visy i Talboty też już odeszły, a Oltcity chyba zaszyły się w norach.
Widziałem kiedyś tego Merkura zatrzymanego przez policję przed wylotem z Sopotu. Mam nadzieję że po tyko po to żeby pogadać o zelazie…
czytelnik: to jest blad photobucketa, ale da sie to naprawic:
1) zamknij opere
2) otworz sobie (w notatniku) plik:
c:documents and settingsnazwa_uzytkownikadane aplikacjioperaoperaoperaprefs.ini 3)przewijaj tam sobie w poszukiwaniu zakladki [Netwok] i wklej na dole pod poprzednimi wpisami w tej zakladce:
HTTP Accept=image/gif, image/jpeg, image/pjpeg
4) zapisz zmiany i odpal opere
aha – nazwa_uzytkownika to katalog z Twoja nazwa w zaleznosci co tam sobie wpisales przy instalacji lub tworzeniu swojego konta
aha2 – plik “operaprefs.ini” nie w kazdej wersji opery sie tak samo nazywa, ale jest to ktorys z plikow .ini, latwo go znalesc, szczegolnie uzywajac totalcomandera (F3 – view, F4 – edit)
Mariusz Kłos: nie, to jest problem starej – normalnej opery, ta nowa to porazka jest wogole, zreszta to nawet nie jest juz opera tylko chrome odchudzone, praktycznie zero funkcji, konfiguracji, wogole szkoda gadac..
Błażej: ja widzialem wczoraj troche styranego CX-a na wegierskich przedunijnych blachach w lublinie!! jechalo pare osob i ciagneli spory dosc nowoczesny kemping!!!
stoi jeszcze conajmniej ze dwa CXy “lokalne”, a takze conajmniej jedna Visa 11RE (jezdzi nia – co prawda zadko- taki dziadek z ktorym gadalem ) byla jeszcze jedna, ale juz jej niestety nie widze
BXy widze co raz ze 2 w ciaglym uzyciu – bialy i granatowy,
XMa ciagle widze jadac do pracy, ale zawsze stoi, ale czasem widze jakiegos jadacego i zawsze to jest jakis inny :),
kilka Xantii jezdzi u nas na taxowce, wogole sa tu bardzo popularne. sam mam zreszta takowa znakomity samochod.
— fajnie mieszkac na wschodzie
Co do niebieskich naklejek: dziś dostałem potwierdzenie ze sklepu, że rozpoczynają realizację zamówienia.
Mnie w E36 nikt nie zatrzymuje. Mkże dlatego, że jestem stary i nie mam bialej czapeczkj z daszkiem?
Przecież Lanosy sedan z takim tyłem szły już od 2000 roku – w Korei, Europie a od 2001 nawet w USA. Ukraińce nie mają z tym nic wspólnego. Po prostu Sens ma tyłek z sedana po face liftingu. W Polsce natomiast podczas liftingu pozostawiono stary tył sedana, stąd wielu polaków robi oczy jak 5 złotych gdy widzi Lanosa sedan z takim właśnie tyłem: http://www.darewnoo.pl/images/stories/press/lanos123.jpg
I przykłady:
http://www.darewnoo.pl/images/stories/press/lanos24.jpg – Lanos z USA
http://www.darewnoo.pl/images/stories/press/lanos77.jpg – z Korei
http://www.darewnoo.pl/images/stories/press/lanos148.jpg – z Hiszpanii
http://www.darewnoo.pl/images/stories/press/lanos143.jpg – i z Polski (zdjęcie z 2000 roku)