zlomnik.pl

Home |

Miks: podsumowanie sierpnia 2015 cz. 2/2

Published by on September 02, 2015

Kontynuacja miksu sierpniowego.

Zaczynamy od najdziwniejszego wcielenia Transita jakie widziałem.

Wspomnienie dni tuningowej chwały… ale do tego jeszcze wrócimy.

UNOCHOD

Bardzo wartościowy oldtimer, ponoć jego ceny wzrosły o 10 000%

Ktoś wywalił FTO. Ale dlaczego akurat w Polsce?

Średnio kocham Mercedesy, ale W110 tchnie elegancją. Ależ to było coś w swoim czasie.

Wewnętrzne żółte mogą być?

Miałem kiedyś takiego, tylko ładniejszego.

Sekcja “mini-interkosmos”, nie miałem co zrobić z tymi zdjęciami, a za ciekawe żeby wyrzucić. Wułala: Le Rodeo.

Wielorocznikowy Suburban w Holandii

Panhard z Meilenwerku, co za cacko! Nie mogę na niego patrzeć zbyt długo, bo ogarnia mnie chcica!

I idealna BADŻERA

Ciekawe rzeczy ktoś gnije, czy widzę DKW?

Naprawdę je widzę!

Powinny mieć czarne blachy, i to powinien być 1994 r.

Kolejny zgniły prototyp.

Coraz mniej się tego widzi. Te, które gniły w mojej okolicy, poznikały.

Hop, Żuka na pakę!

Typowo niemiecka Celica na niemieckich felgach Zender lub może Ronal (nigdy nie wiem)

Oryginalna drezyna na bazie Seicento, wartość 227 000 zł

A, to już wiem po co jest ta dziura z przodu…

Stale w robocie, czyli podwyższony wiek emerytalny w praktyce.

Nie jest ze mną dobrze – podoba mi się ten wóz.

5573 uderzeń na minutę. Ciekawe jaką wtedy rozwija moc.

Pojedynek na szosie, wersja demoludy

Idealny na rajd zabytków, najlepiej jakiś nawigacyjny, z mnóstwem zawracania.

Muszę to kiedyś wykorzystać w jakimś filmiku: zobacz kochanie, kupiłem ci korale – mówi mężczyzna do swojej partnerki, ona zachwycona, i potem przebitka na dwa zgniłe Yugo.

Pan przyjechał na badania, wszystko w normie, można jeździć dalej.

To naprawdę miało 1.5 diesla, jak 106? Pożądam!

Rozumiem że jest długi 5-drzwiowy i krótki 3-drzwiowy, ale długiego 3-drzwiowego to nie rozumiem.

Wolałbym żeby zamiast tego debilnego „płotu nienawiści” postawili w Warszawie coś takiego.

IFA w służbie budowy kolei. Wszystko prawidłowo. Można skrolować dalej.

Szpadel na boku służy do zabijania innych kierowców.

Cutlass Ciera. Ciekawe co to znaczy. Pewnie “jestem grzybem z Kentucky, na starość osiadłem w Nakle nad Notecią”.

Saab: bardzo dobre auto bez designu.

To ZSRR czy USA?

Coraz mniej się widzi tych Mazd.

Bezwzględnie mój ulubiony rodzaj Garbusa, jednak nieulubiony sposób modyfikacji. Przyznam uczciwie, że nie są przesadzone i raczej w dobrym guście.

Miałem takiego resoraka – to AMC Javelin.

Wąska lampa i typowy krajobraz GWE w tle.

To mnie motywuje, żeby zrobić Starleta na zabytek.

Czemu masz takie wielkie auto – bo taki miałem Caprice. HŁEHŁEHŁEHŁE

Już była tyle razy, przestańcie mnie trollować! Ja wiem, gdzie ten grzyb mieszka, ale nie mogę nigdy go spotkać!

Jest taki na Allegro za 7900, ohydny zgniły śmieć. W tym czasie w Austrii ładniejszy sprzedał się za 900 euro…

A skoro już o zgniliźnie mowa…

Ten poszedł na złom, zanim zgnił.

To SZAtan, nie samochód!

Ostateczny koniec ery tuningu.

Był to ostatni miks na złomniku.
Kontynuację znajdziecie od tej pory już tylko na Instagramie.

Zapraszam też na Fejsbukowego złomnika
Oraz na mój kanał na youtube: zlomnik.pl gdzie już niedługo pojawią się nowe filmy.

Cieszę się że Wam się podobało,
a ci, którym się nie podobało, cieszą się, że się skończyło.

Do zobaczenia!

Autorzy:
Bartosz Dobrzyński, Paweł Jański, Kamil Świętek, Norbert Bączyk, Chochoł Chochołowski, Krzysztof Wolny, Jarek W, Wojciech Kowalczuk, Trip Hop, Łukasz Orzech, Adrian, Artur Ciechomski, wufam, andreejj, Dominik Hypki, Piotr Zagalski, Konrad P., Tomek, Łukasz Wyżgowski, Mariusz Tomanik, Marcin Karel, Sebastian Bazylak, Jędrzej Frankiewicz, Andrzej Gąsiorowski, Mateusz, Radosław Milta, michal_140, adivost0, Paweł Antoniewicz, Paweł Grus, brazer, Tomasz Karpiński, Dawid Oszkiewicz.




Comments
Whizzkid Said:

No cóż nie będę ukrywał że szkoda. Będę się musiał dowiedzieć co to intagram….


Maciek Said:

Na Celi to Ronale.
http://www.circumferencewheels.co.uk/ekmps/shops/wheels1/images/7.0×15-ronal-r10-turbo-220-p.jpg

Przedni żart z Capricem :) Wiesz ze tam bagażnik otwiera sie albo w dół, albo w bok? Dwie klamki.


Marecki Said:

Ten peżo z WZY (WTS) to już 3-ci raz w miksie :)


mach Said:

Mój żal spowodowany ostatniością tego miksu pozostanie nieutulony przez bardzo długi czas. A na marginesie – poznałem człowieka z Hajnówki, który posiada drezynę napędzaną silnikiem pochodzącym z Wiejskiego Sprzętu Kaskaderskiego, w skrócie WSK. Widocznie w tamtym regionie posiadanie drezyny jest tak samo trendy, jak na warszawskim Tarchominie posiadanie Audi A4 na blachach WOS.


mic Said:

UNOCHOD! Ależ ktoś się namęczył! To jest tak głupie, że mi się podoba.


jimo Said:

no to teraz trzeba czekać aż Tymon się złamie i wrzuci kolejny mix.


Piękny tłuszcz, Panie Szanowny.

Trucka znam, wrasta na Woli. Tu jest niestety sfotografowany tak, że nie widać, jak ma wspaniale przekrzywioną pakę. Na tej samej ulicy, przy jej samym końcu, można spotkać zachwycającą Carinę z połowy lat 80.

Panhard jest absolutnie przepiękny. Idealny. Ma wszystko tak, jak lubię, czyli totalnie w poprzek tego, jak robi się samochody dziś: rama, kurołapy i – ztcw – walcha przy kierze. Poza tym 2-cylidrowy boxer i zawieszenie na drążkach, wspaniałość. No i jest kombi/furgonikiem. POŻĄDAM. PRIAPICZNIE.

Pożądam również Dekawek, szczególnie Juniora, choć to 3=6 jest dzięki kurołapom bliższy memu ideałowi bezsensowności.

Jag – przepiękny. Jedna z najdoskonalszych sylwetek w historii motoryzacji. Trudno się dziwić, że Ci się podoba. Ale lepiej w takim razie nie oglądać czołówki La Segunda Oportunidad. A nie, czekaj, za późno.

Ten brak designu w Saabie 96 jest wspaniały. Mój ulubiony model Saaba, ręce w dół, jak to mawiają ąglosasi.

SZAtański 131 – idealny. Borze, żeby Fiat teraz robił tak fajne bryki, nie byłby w takiej czarnej okrężnicy, jak obecnie jest.

A co do końca mixów – ejjjj. Niedobrze. Rozumiem, że Ci się nie chce, ale smutno. Do tego nigdy nie zaprzyjaźniłem się z Instagramem. Chyba będę musiał.


bobbik Said:

Jak to? Nie będzie już złomnika!? Niech mnie ktoś powie o co chodzi!?


RoccoXXX Said:

Szkoda, nie wiem co instagram a na fb nie jest zarejestrowany.

A filmy pierwsza klasa, lubię nawet obejrzeć powtórkę jak mam gorszy humor.


ohr Said:

Dlaczego na zdjęciu nr 1 jest tylko wielki niebieski prostokąt?


Kamil Said:

No to na zakonczenie serii az 4 moje zdjecia w miksie. No coż szkoda, na szczescie na insta i tak aktywnosc zlomnika ostatnio wzrosla.


tsss Said:

Najpierw mnie nauczył fejsbuka, teraz instagrama. Złomnik – ukryta opcja żydowska!


Twingo Said:

z czego zrobiny jest ten UNOCHOD?
Wielorocznikowy Suburban Wygląda jak ten wspaniały projekt Nowej Warszawy®, z tym że JEST DUŻO LEPSZY BO ŁATWIEJ DO NIEGO WSIĄŚĆ OSOBOM Z PROBLEMAMI Z KRĘGOSŁUPEM!
Chevrolet Caprice Classic Station Wagon – Szewrolet Klasyczny Kaprys Wóz Stacyjny
sprzedawany również jako:
-Oldsmobile Custom Cruiser – Oldsochód Niestandardowy Krążownik
-Buick Roadmaster Estate – Bucik Mistrz Drogowy Posiadłość


Wojtek Said:

Piękna Beta i ciekawe AMC – reszta to złom…


kello Said:

Ten maluch z ostaniej fotki był na bank w którymś z czasopism tuningowych w latach swojej świetności. Aż żal patrzeć… kupiłbym i wyszpachlował go na nowo 😀


Dr. Kamil Said:

Że insta co? Szkoda…


Yossarian Said:

Suburban jest zwyczajnie porażający. Długo na niego patrzyłem, zanim ruszyłem scrollem.

A ostatnie zdjęcie można by zatytuować: “Koniec ery tuningu zbiegł się z końcem ery miksów na złomniku” :p


P Said:

Najlepsze były częste miksy, załapywały się przez to ciekawe dla mnie auta, scenki sytuacyjne rodem z cytryna i gumiaka. Te rzadkie ograniczyły się do oldtimerów i tyle, ale pamietam ubolewania nad pracochłonnością miksów i spodziewałem się jakiejś zrzutki na ułatwienia, coś do wgrywania zdjęć itp. Ulubiony rodzaj wpisow odchodzi, do zobaczenia na insta, przy ofiltrowanych zdjęciach


Twingo Said:

Czy to oznacza, że będę musiał zaglądać do komentarzy pod KAŻDE zdjęcie na instagramie żeby sprawdzić czy coś się zmieniło w cennikach Kii Optimy (którą wszyscy chcielibyśmy nabyć), ewentualnie czy CC po swapie z 700 na 900 nadal pozostaje najlepszym samochodem świata?


Reguslav Said:

Smutek, żal, niedowierzanie… :(
Miksy są super… czy też były.


tomahawk20 Said:

Panie i Panowie, miłośnicy złomnika w każdej postaci, potrzebuję pomocy w znalezieniu nietypowego pojazdu :)

Osoba mi bliska potrzebuje małego dostawczego vatowozu z automatyczną skrzynią biegów (warunek niezbędny ze względu na uwarunkowania zdrowotne) oraz przesuwanymi dwoma bocznymi drzwiami (warunek niezbędny ze względu na ergonomię).

W grę wchodzą oczywiście: Doblo, Partner, Berlingo, Kangoo, Transit Connect/Courier…elektryki na razie nie, a Fiorino i Nemo są za małe. Sprzęt powinien być w miarę nowy, bo przed nim jeszcze wiele tysięcy kilometrów w usługach.

Na popularnych portalach udało mi się znaleźć tylko dwie oferty w kraju (Kangoo i Transit Connect) a w Rzeszy tylko dwa kangury w takiej specyfikacji.

Nie jest łatwo, ale nie wierzę, że w naszym pięknym kraju albo jego okolicznych koloniach nie ma wynalazków w podobnych konfiguracjach.

Jeśliby ktoś z was miał info o takich pojazdach to proszę słać na tomahawk20@interia.pl co by nie zaśmiecać złomnika :)

Za wszystkie informacje z góry bardzo dziękuję a Złomnika przepraszam za wykorzystanie strony do celów prywatnych :)


radosuaf Said:

Bessęsu. Kliknąłem w tego instasia i tam jest chyba mniejsza selekcja niż przy miksach.


Kud Said:

Jak tak dalej pójdzie, to będę musiał konto na tym instagramie założyć. Zaraza.


notlauf Said:

nie trzeba zakładać konta na instagramie. Wszystko jest dostępne na instagram.com/zlomnik BEZ REJESTRACJI I LOGOWANIA


radosuaf Said:

Ale nie można komentować. To tak, jak zapłacić za loda i wyrzucić go do kosza ;).


ed Said:

Porsche z czterema drzwiami lub w SUVie i w dizlu, BMW z przednim napędem, indyjski Jaguar, niemiecki Bentley i Rolls, nawet Voyager ze znaczkiem Lancii i wiele innych rzeczy, które można z czasem olać i się przyzwyczaić… ale złomnik bez Miksu??? Tak nie może być, to się nie uda. W organizmie pewne narządy są niezastąpione. Złomnik bez złomnikowej sygnatury, bez pieczęci, bez logo, bez znaku rozpoznawczego jakim jest Miks?


Amon Said:

Mix roku dla mnie.
“Pojedynek na szosie, wersja demoludy” – bierze pudło


kk Said:

takim Mercedesem T2 na pewno cofa się całkiem przyjemnie, każdym autem, które ma duży zwis za tylnym zawieszeniem. Ciekawe jakby wyglądał taki konkurs zręcznościowy:)
Instagrama będzie trzeba śledzić cały czas, czy Złomnik wrzuci jakiś link na facebooka? Czy to jest jedno i to samo?


@Twingo – sam stosuję inne tłumaczenie marki Oldsmobile, oddającą zarówno sens samego słowa, jak i głębsze znaczenie, oparte na znaczącej większości klienteli.

Grzybowóz.


dinozaur Said:

do dupy z taką robotą, jakieś instagramy zakładać….


lordessex Said:

To można dalej wysyłać zdjęcia ciekawych wozów czy nie?


DrOzda Said:

Instagram ? aaaa to od tych kopromodelek … Wchodzę w to :)


ryjas Said:

Ten Mercedes na żółtych blachach z Koszalina to daily driver.
Właściciel architekt, radny PiS… istne kombo;)


ksantyp Said:

bez sensu że ostatni
a ja jak głupi zbieram ci zdjecia od roku czasu ponad


Mav Said:

@Twingo
“Czy to oznacza (…)”

Dawno się tak nie uśmiałem.


lessmore Said:

Z niejakim obrzydzeniem zajrzałem tam na ten In sto gram i uważam, że nawet z bidą daje radę. Podobno gdyby się zalogować, to można dodawać komentarze, ale tylko do każdego zdjęcia osobno. No cóż, trudno…


Łukasz Said:

Ten 305 z Żyrardowa ma naprawdę diesla 1.5. A te kierunki na przednich błotnikach sam zakładałem (od poloneza są). Długo mój ojciec tym jeździł….


Yossarian Said:

Złomnik bez miksu, potem bedzie złomnik bez złomu – będą same testy nowych prestiżowych krosołwerów 😛


vogon.jeltz Said:

Z Instagramem jest jeden problem, Złomniku. Na twoim blogu wszystkie treści są twoją własnością, a autorzy zamieszczanych zdjęć udzielili (w sposób domniemany) licencji na ich wykorzystanie tobie i nikomu innemu.

Zamieszczając coś na Instagramie przyznajesz Instagramowi “niewyłączną, w pełni bezpłatną, zbywalną, obejmującą prawo do udzielania sublicencji, światową licencję zezwalającą na wykorzystanie wszelkich treści, które użytkownik publikuje za pośrednictwem serwisu“.

W związku z tym, że ludzie, którzy przysyłają ci zdjęcia, mogą nie być tego świadomi (bo np. w ogóle nie mają konta na Instagramie), jeżeli będziesz chciał nadal publikować nadesłane zdjęcia, musiałbyś uzyskać oświadczenie od autorów zdjęć czy też zawrzeć z nimi umowę, w której zgadzają się oni na takie udzielenie praw. Albo puszczać tylko fotki własne, z oczywistych względów w dużo mniejszej liczbie.

Dlatego sądzę, że rezygnacja z miksów na blogu i przeniesienie się z nimi na Instagram nie jest do końca mądrym ani przemyślanym pomysłem.


zwolak Said:

Autor zdjęcia czerwonej toyoty na Pl. Grunwaldzkim musiał nadłożyć drogi, aby ją upolować. Zerknijcie na którym pasie jest auto fotografa i co pokazuje nawigacja. To się nazywa poświęcenie!


robak Said:

Co do ostatniego zdania: say what! Co ja bede w pracy robil z filmikami bez dzwieku? Zreszta poza domem te filmiki tez nie zawsze chodza jak trzeba. Nie madra decyzja, ale pewnie masz powody…


brunon Said:

UNO Country jest niezły! wie ktoś jak to zrobić? tzn co to ma pod spudnicom?:) napęd z Pandy ?? hehe
no i Javelin, co on w ogóle robi w polandii heheh
Garbus piękniutki, kocham garbusy i każdego bym ratował jak bym miał stumetrowy garaż;) a DKW/Auto Union wygląda trochę jak jego face lifting hehe, Saab w sumie też;)
No i Panhard…..
A na Instagramie są komentarze? bo co to za miks bez komentarzy?:)


lordessex Said:

IFY W50 to nie pamiętam kiedy ostatnio na budowie widziałem. Pewnie tak samo dawno jak Tatrę 148 :-D. Ale Tatry 815 jeszcze sporadycznie się trafiają.


Jerzy Said:

Ostatni? Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Zyga Said:

Mam podejrzenie, że zdjęcie Luaza wykonał fotoradar :)

I z tego miejsca podziękowuję Notlaufowi za dziesiątki godzin spędzonych nad miksami. Rozrywka była przednia, chwile dumy przy ‘załapanych’ swoich zdjęciach również nie do zapomnienia. Instagram mnie jeszcze nie przekonał, potrzebuję trochę czasu.


DrOzda Said:

Chyba któryś z projektantów Renault jeździ pasztetem p.t. Range Rover Evoque i się mocno zapatrzył.
Najpierw spieprzono Espace a teraz Dustera:
http://i.auto-bild.de/mdb/large/68/2-1b5.jpg


es Said:

Po co ten instagram, ehh… Tak to wszystko było w jednym miejscu.


maudite Said:

Jakieś filmy zamiast tekstu, miks przeniesiony na inss – czyli jak dla mnie zlikwidowany. Nie lubię oglądać, wolę czytać, teraz nie będę miał motywacji do łażenia po całym mieście i szukania ciekawych fur, bo i po co?
TO JEST HAŃBA, SKANDAL I JA SIĘ NA TO NIE ZGADZAM!


bobbik Said:

Wszedłem na ten https://instagram.com/zlomnik/ i nie rozumię. Są zdjęcia (12 szt) ale miksu nie ma zadnego.


lordessex Said:

@maudite:
Panie, ależ co za herezje opowiadasz? :-D. Zawsze jest motywacja do szukania gratów :-D.


hanson Said:

Co by tu napisać na tą wiadomość o końcu? Szkoda,cholerna szkoda. Złomnik bez złomów.
A tak w ogóle lada dzień lada chwila C&G pogonią z lajkami na fejsie Z.Łomnika.


sassin Said:

Złomnik w ostatnim miksie pokazał, że jest ukrytą opcją kolejową. To jak teraz miksów nie będzie to co będzie??? Zdjęcia ciuchci??? Gagarin z podpisem “ale bym jeździł”???


Piter Said:

Ja Said:

Kaczy Said:

Ten tekst o braku designu w Saabie to rozumiem, że gruba ironia?
Nie bez powodu ta marka jest wielbiona przez architektów, designerów czy przedstawicieli środowisk artystycznych.
A ten dom przed, którym stoi W140 i cygaro to właśnie modelowy przykład tego o czym pisałem w poprzednim wpisie, typowy dom właściciela Volvo.


Yossarian Said:

Swoją drogą trzeba się cieszyć, że instagram. A nie to ścierwo jakim jest pinterest.


walther_ppk Said:

Naprawde? Nie ma po co zagladac na jednen z najlepszych w ogole – ulubionych portali bo wszystko bedzie na smiecbooku i instaparchu? Shame… Nie zgadzam sie, bede denuncjowal…


Gracjan_Rzptocki Said:

Jaki jest sensowny powód wyrzucenia miksów? Chyba nikomu nie przeszkadzały w tej częstotliwości jakiej były teraz czyli raz na miesiąc. Uj, dupa i kamieni kupa.


strup Said:

nie tylko wewnętrzne, nawet wszystkie żółte mogą być – jeśli było tak fabrycznie, czyt. sprowadziłeś klasyka z Francji. W takim wypadku żałosne polskie prawo może ci lizać jaja.
A kretyna, który oddał Fuego na złom, sam bym tam oddał.


Paweł13 Said:

Ktoś bardzo intensywnie fotografuje moje tereny a mianowicie Suchanino w Gdańsku, podejrzane, że jeszcze nie obfocił brodatego dziadka który turla się maluchem do kościoła.


sporru Said:

Mam 17 lat i szalenie podoba mi się oldsmobile cutlass ciera czy ze mną jest wszystko OK? :)


ddd Said:

Bardzo eleganckie Sunny, chętnie bym jeździł. Ciekawe co było nie tak z Fuego że właściciel zdecydował się na tak drastyczny krok.

Co więcej można napisać – tylko, że szkoda miksów.


łoboże Said:

Pewnie chodzi o uniknięcie sytuacji gdy po mixem jest ponad 100 komentarzy i każdy nawiązujący do jednego lub kilku zdjęć miksowych. Na instagramie przy każdym zdjęciu są osobne komcie i jest bardziej uporządkowane to wszystko. Zamiast walić komentarz krowe z adnotacjami do każdego auta, można to rozłożyć na konkretne zdjęcia.

Można też dodawać nadsyłane zdjęcia na bieżąco na zasadzie fajne/niefajne zamiast rzeźbić wieczorami przy jednym miksie niczym benedyktyński skryba.

Inna sprawa, że właśnie z powodu niedoskonałości obecnego systemu wytworzył się specyficzny klimat tego bloga gdzie dyskusje zmierzały w różne nieprzewidywalne kierunki. No i ta kwestia praw autorskich wspomniana wcześniej.

A może to tylko tymczasowe rozwiązanie do czasu zanim pan Zbigniew kogoś nie wynajmie aby napisał mu wtyczke do WordPressa z dodatkową, stałą kategorią “MIX” gdzie będzie taki właśnie zbiór zdjęć które można komentować.


i love classic cars.. Said:

Jak to ostatni miks ? To przecież esencja złomnika. Ciągle wszyscy odbierają człowiekowi to co najlepsze. Będzie pewnie tak jak z “tfu turbo” :( Ciągłe “ulepszanie” programów sprawia, że nie da się ich oglądać bez poirytowania. Tylko Instagram ? ! To może jeszcze mam brodę zapuścić i kupować kawę w Starbucksie.


Monter Said:

Heh, znałem kiedyś popularny serwis, który postanowił się nagle przenieść na FB – dziś już nie istnieje, bo że tak powiem, nie wszyscy poszli za autorem.
Nie widzę tego projektu na tym insta-czymś, no ale życzę powodzenia.
Czekam na odpowiedź na kwestie poruszone przez @vogon.jeltz


Tora Said:

Szkoda
Ja chyba nie będę zaglądał na instagram
Komentarze czasem były lepsze od miksow- pozdrawiam wszystkich komentujących


pete379 Said:

Pff bez sensu…Instashit, Facebuk i inne bzdury. Niedługo na złomniku będzie jak u Kononowicza “nie będzie niczego”. To moze lepiej poprostu zrezygnować z miksów, tylko klecić fajne artykuły np. całkiem porąbane projekty radzieckich inżynierów, czy inne tematy o wąskim zakresie?


pete379 Said:

Ja tam lubiłem ten klimat komentów przy miksach- wyciąganie ciekawostek, zbaczanie z tematu danego auta/marki/modelu… Dodawanie linków do durnych aukcji z popularnych serwisów… To było fajne.


i love classic cars.. Said:

Wszystko się rozbija o trafne podpisy i komentarze czytających. Instagram NIE !
To nie pasuje do złomnika.


s0kr Said:

No cóż, zdaje się, że komuś się znudziło prowadzenie bloga. Złomnik po cichu zamyka interes, przenosi się na fejsa (nie mam), instagram (nie używam), youtube (nie suskrybuję).. szkoda :(


And Said:

Ale ten Javelin resorak występował w HotWheelsie i Matchboxie i ten drugi, mimo że na rynku był dużo pierwszy, toto miał taki srogi chwyt powietrza do czterech podwójnych Weberów czarny.


kaczmar20 Said:

1. Celica stoi na Ronal R1 – to chyba najdoskonalsza alufelga na świecie!
2.Ifa L60 nie byle ciężarowa popierdółka. Ma napęd na 4 koła, 100% blokady obu mostów i 180 KM!
3. Fajny Luaz :)


markus Said:

Instasram… Dziękuję, nie.


Czarny Said:

SZukam autora fotki zielonego maluczka po tuningu.
Kontakt jast dla mnie bardzo ważny więc proszę – zgodnie z zaleceniami Administratora strony – o kontakt poprzez Administratora


jonas Said:

To teraz mam se klikać w kilka stron zamiast jednej? I do tego przewijać foty pojedynczo jakby to był jakiś pseudoartykuł z pokazem slajdów na WP/Onecie? Ależ wodzu, co wódz …


matt Said:

a więc to koniec ?
A może bunt, rebelia, detronizacja i zakładamy wlasnego zlomnika ?
http://www.zlomnik.com/ – domena wolna… kupować?
Razem stworzymy lepsze jutro…
Zenon Łomnik – nr 1 na listach wyborczych


Andrzej Said:

To ja eksploruję i fotografuję Suchanino,zielony maluch był wysłany ale odpadł w castingu.


Martini Said:

Das ist skandal!!!!!one
Mamy rozdwojenie czy roztrojenie jaźni, bo tak C&G na pejsbuku, zlomnik.pl i teraz jeszcze dodatkowo insta? Nie no za dużo tego klikania…ja rozumiem że fejm, że sława, że kasa się musi zgadzać ale bez przesady.
Albo się Pan weź ogarnij w jednym miejscu albo cofam lajka Panie Z.Łomnik!!!


mjs Said:

no i bardzo dobrze że się skończyło


koziołek Said:

No to można zamykać. 😉


benny_pl Said:

ooo ktos sobie sam zrobil Raytona Fissore z Uno :) fajne, ciekawe na jakim podwoziu (zapewne na ramie z cala mechanika tylko od czego?)


TurboLaser Said:

Cztery moje foty, a do tego jedna z nich wieńczy ostatni miks na złomniku. Duma mocno.
ŁuAZ też ode mnie. Mam więc chyba nową ksywę – fotoradar?
Zielony stuningowany Maluch wciąż stoi tam gdzie stał.


truten23 Said:

Brak miksów to smutna wiadomość… Były jak wisienka na torcie.

Unochod podoba mi się tak że przetargałbym go przez moje okoliczne bagna jak za dobrych czasów targałem samuraia 😀

Jag piękny a żart z Caprice klimatyczny 😀


2rek Said:

autorze, pamiętaj ze fenomen składa się w dużej mierze z komentowania postów na tej stronie.


Twingo Said:

Po co wrzucać miksy na portal do publikowania zdjęć posiłków?
Przecie to kiła mogiła i “infinite loading page” – największy rak internetu.


Piwex Said:

To koniec epoki. Ja trafilem na zlomnik wlasnie przez Mix.
A u mnie w robocie Insta nie chodzi, co robić, jak żyć. Rzyć!


Padalec Said:

Instagram? pfff…
To ja dla spragnionych zdjęć złomu zaprezentuję inny, imo bardziej przystępny portal. Dużo grup z interesującą nas treścią, często bardzo dobre fotografie z epoki, z kontekstem społecznym, historycznym, estetycznym czy jakim tam. Wada: dominacja zagrabaniczników, no ale typowo polskie widoki też można znaleźć. Nic więcej nie powiem, zostawię tylko perełkę na zachętę:

https://www.flickr.com/photos/lassepersson/5296100523

Dziękuję dobranoc.


Aremberg Said:

Dołączam się do głosów krytykujących likwidację miksów. Instagram to nie to samo, sam portal jak widać budzi wyraźną niechęć, a format zdjęć i totalnie zbędne hasztagi (o ironio, w miejscu gdzie podobno do czegoś służą) nie nadają się do złomu, a w zasadzie to do niczego . Chyba zacznę przeglądać stare miksy od początku, bo nowy content się chwilowo wypalił.


podglądacz_miksów Said:

Jak to – koniec miksów??? NIEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!


Misiek Said:

Złomniku, instashit zakłada, że oddajesz im prawa autorskie do każdego zdjęcia. A to będzie bardzo poważny problem już niebawem. W styczniu USA wymusza na nas umowę, która założy kaganiec tym, krótszy będą chcieli skorzystać z tego, co już oddane do instagrama, pejsbuka lub podobnych. Nie idź tą drogą, bo sam się na tym potkniesz. Dodam jeszcze, że instagrama nie da się przeglądać z wyłączonym JavaScriptem. Syf i tyle.


And Said:

@ Kaczy, kochanie: Czy przed domem, przed którym stoi w140 stio Volvo, czy może W140? To taka pato-logiczna zagadka dla Twojej głowy. Tylko się mocno zastanów, czas start.


john Said:

Złomnik się kończy ?
Insta że co ?


kierowca bombowca Said:

Szkoda miksów, dla mnie i dla wielu innych to był jeden z mocnych punktów tego bloga. Zwłaszcza gdy po dodaniu ponad 200 komentarzy tworzył się ten radosny, spontaniczny pierdolnik opinii, ofert, nawiązań i dygresyjek :)


cooger Said:

Ani facebooka ani instagrama nie odwiedzam. No cóż. Pogodzę się z tym, że pewnych treści nie zobaczę. Rozpaczać nie będę, bez złomnika też da się żyć :) Zabawne tylko, że złomnik trafia do hipsterskich mediów samemu nabijając się z różnych modnych nowości.


Ryszard335 Said:

Referendum powinno być na złomniku!!!


benny_pl Said:

Zlomnik kupil pewnie ta Nyse Kononowicza i juz “nie bedzie niczego” 😉


mql Said:

Wiedziałem tylko, że insta-coś-tam istnieje i nic poza tym. Przyjrzałem się bliżej – rzeczywiście dno. Flickr – trochę lepiej, ale też trzeba się rejestrować. Ważne jest wspomniane wyżej kładzenie jankeskich łap na publikowanych zdjęciach.
Poza tym to t u t a j poznałem kolegę, który właśnie prawdopodobnie wyciągnął mi samochód z bezruchu drobną, ale upierdliwą częścią. Jemu jeszcze raz dziękuję.
Za narażenie na kontakt ze zdjęciami jedzenia i celebrytów – dziękuję w innym tonie – nie skorzystam.


vogon.jeltz Said:

@Misiek
“Złomniku, instashit zakłada, że oddajesz im prawa autorskie do każdego zdjęcia.”

Nie “oddajesz prawa autorskie”, tylko “udzielasz licencji na robienie co im się podoba”. Jest to subtelna, ale jednak różnica. Co nie zmienia faktu, że w tak czy siak pomysł publikowania nadesłanych zdjęć tamże jest nieprzemyślany, ryzykowny i – nie bójmy się tego słowa – z lekka poroniony.


Beetle Said:

Twój blog, Twoje zasady. Jednak jak widzisz w komentarzach, zdecydowana większość chce mixów w formie tradycyjnej. Wiem że w internetach nie ma demokracji, ale może by się zgodzić tym razem z wolą ludu, wszak dla ludu owe mixy są tworzone.


Dr. Kamil Said:

Prawda taka, że Z. Łomnik żadnej kasy na tym blogu nie trzepie. To czy zdjęcia złomu zobaczy 5000 osób czy 5 nie ma żadnego znaczenia, główny zainteresowany nic na tym nie straci, może jedynie zyskać więcej wolnego czasu.


notlauf Said:

zgodzić z wolą ludu to się może polityk przed wyborami


andrut Said:

Pora założyć własne konto na instagramie i wrzucać tam swoje zdjęcia, zamiast wysyłać je na złomnika. Przy odpowiednim otagowaniu dotrą do sporej ilości osób.


syreniarz Said:

jestem gotowy wplacac 10zl miesiecznie za komercyjny zlomnik z miksami. ktos jeszcze?


pr Said:

Wyśnił Ci się ten resorak…


notlauf Said:

syreniarz

mnie nie przekonują ani pieniądze, ani słowa typu “przestaję tu wchodzić”, ani elaboraty typu “robisz źle, bo to, bo tamto”. Jedyną prawdę napisał dr. Kamil. Zamiast robić miks, wolę w tym czasie porobić coś innego – i to cała sprawa.


And Said:

To sobie wguglaj Javelina R6:
Matchbox Speed Kings K-54
lub Javelina V8:
Matchbox Superfast 9


And Said:

Znaczy to wguglywanie to było do @pr.


4r4t4t Said:

zal pl z brakiem miksu, najpierw mix raz na miesiac a teraz wcale… Nawet nie wiem jak to skomentować eh


Monter Said:

Heh – robić dobrą stronę, przyciągnąć ludzi, a następnie powiedzieć im: “mam Was w doopie” – mistrzostwo świata.


vogon.jeltz Said:

@notlauf
Znaczy, jeśli wolisz robić co innego zamiast miksów – to oczywiście twoja sprawa. Ja na ten przykład jestem z tych, którzy bez miksów jakoś się obejdą, ale czytać twojego bloga nie przestanę. Nieporozumieniem jest natomiast – i to z wielu powodów, których część wskazałem ja, a resztę wymienili inni – przeflancowywanie się na komercyjne zagraniczne portale, na których jesteś towarem, a nie klientem, przedmiotem, a nie podmiotem. Dostarczycielem darmowego konwentu, na którym one zarabiają. I które w związku z tym tylko patrzą, jak położyć łapę na treściach, które publikujesz. Jeszcze żeby to były tylko twoje treści, to pal cię licho, ale ludzie tworzący społeczność tego bloga nadsyłali swoje foty w dobrej wierze – nie po to, żeby Zuckerbergowie tego świata kosili jeszcze więcej kapuchy.


i love classic cars.. Said:

vogon.jeltz
Amen. Lepiej tego nie da się wyrazić niż napisałeś.


Czarny Said:

Witajcie.
Poszukuję autora zdjęcia zielonego malucha.
Zależy mi na otrzymaniu max informacji na jego temat – gdzie stoi i kiedy foto było robione itp.
Proszę o kontakt gninut@interia.pl


JK Said:

Pożądam informacji, skąd są zdjęcia kolejowe: to ze zgniłym Faurem Lxd2 i to drugie z seiczento na normalnym torze.


Żelazko Said:

tzn to co będzie na złomniku? Bo to kolejny element który znika. Ja tam lubię instagrama. Ci którzy chcą mixy to przecież mogą iść na te konkurencyjne blogi, których autorzy piszący tutaj komentarze powinni wykorzystać okazję i przejąć mixowych fanów


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1