zlomnik.pl

Home |

Monte Karlo Historik – galeria ostatnia (złomnik only)

Published by on January 29, 2012

Ja rozumie, że jak jest zima, to musi być zimno i takie jest odwieczne prawo natury. Ale podczas startu RMCH Centralny Urząd Regulacji Klimatu (CURK) trochę przesadził z podkręcaniem mrozu na dziś. Było tak hardkorowo, że po 20 minutach się zawinąłem do ciepłego autobusu ZTM, który dowiózł mnie z powrotem do domu w komfortowych warunkach. Bardzo współczułem kierowcom, którzy musieli spędzić na starcie rajdu Monte Carlo Historique tyle czasu. Niektórzy wyglądali, jakby rozgrzewali się najlepszym przyjacielem człowieka o imieniu Jaś. Dla mnie oczywiście start RMCH to wydarzenie czysto towarzyskie, ponieważ nie interesuję się rajdami i nie odróżniam Bjorna Waldegarda od Stiga Blomqvista, a ich obydwu od Małysza.
W ogóle to jest ciekawostka, że tym razem ja wrzucam galerię jako ostatni. Dzisiejszy przepływ informacji jest tak szybki, że tak naprawdę wygrałby dopiero ten, który wrzuciłby galerię z danego wydarzenia ZANIM się ono odbyło, bo jak na razie to wszyscy bezpośrednio po starcie rzucili się do swoich kart pamięci (z wyjątkiem Antoniego, oczywiście) i zaprezentowali swoje fotosy na swoich sajtach, blogach i łolach. Mnie pozostało zatem jedynie dorzucić parę złomnikowych klimatów ze startu RMCH. Oto one:

Srebrna taśma jest ważna

Zazdrość to okropne uczucie, niestety jestem nią targany

Ariesem na rajd Monte Carlo? W sumie, czemu by nie? To byłoby coś.

Z miejsca polubiłem tego Fiata 125p. Super tuning!

W tym roku rajdowe auta były zadziwiająco ładne i w ogóle nie poobijane. Z trudem znalazłem takie oto widoki:

No, i są opony dziesiątki. I można.

Ta pani, która jest na zdjęciu mogłaby się do mnie wreszcie odezwać (przepraszam pozostałych za tę prywatę)

Felgi ze Skody naprawdę były piękne, dlaczego teraz nie można zrobić ładnych alufelg?

Kiedy oblazłem już cały teren startu, poszedłem sprawdzić okolicę pod kątem ciekawych pojazdów. Znalazłem na ten przykład Porsche 924…

Fiestę 1 lift

Kombo Granada + Chevrolet – nomen omen – Monte Carlo

Oraz EVO VI

Kolega przyjechał przepięknym E21, brakuje mu tylko swapa na 324d. Narzekał na brak miejsc do parkowania.

Właściciel tej Skody Octavii 1.9 TDI zbytnio się tym nie przejął, i zaparkował na środku przejścia dla pieszych, wystając dodatkowo na ulicę. TDI zobowiązuje.

I na koniec prawdziwy smaczek. Pan Skrzeliński, fan złomnika, na co dzień jeździ Chevroletem Corsica!




Comments
flapjck1 Said:

cala niecala czekala na chetnych do parkowania :)


garwanko Said:

Jak zwykle. Kiedy robi sie ciekawie, ja pracuję :-(


MSK Said:

Mróz przystał być odczuwalny powyżej 30 minut. Wiem bo byłem tam jakieś 4 godziny. Ale jak rozmowa się klei to żal się zwijać…


pablo Said:

dobrze że żadnej cytryny nie ma… ufff:)


M.T. Said:

Niedaleko E21 stała moja Thalia, na przednim prawym kole 14-calowym miała 16-calowy kołpaczek z Mercedesa, ku chwale Złomnika. Niestety naklejki jeszcze nie doszły.


c5tourer Said:

Ha!, też tam byłem. 😀 A może ktoś wie czemu tylko kilka załóg przejechało Karową w dół? Czekałem chyba z 15 minut po ostatnim samochodzie i się z tatą zawinąłem do domu, bo stwierdziłem, że to już chyba bez sensu stać tam i marznąć.


ra-ra-rasputin Said:

a propos ladnych alufelg, to wczoraj na allegro natknalem sie na takie slicznosci: http://i.imgur.com/cswVj.jpg


TaTo Said:

A propos ładnych alufelg, to niech mi ktoś powie, dlaczego Fiaty 125 (oprócz dwóch) jeżdżą w Monte na takich współczesnych balasach. przecież nawet ATS Calassic można kupić za pincet/komplet, nie mówiąc już o tym, że w oryginale te auta chyba jechały na stalówkach, co byłoby o wiele właściwsze. Pomijam haniebne ledowe źródła światła w lampach pozycyjnych, obrzydliwie białoniebieskie. Fuj.


[…] okazji: Relacja Złomnika Galeria nr 1 Galeria nr 2 Galeria nr […]


Harry Reems Said:

TaTo, to jest stary temat, ale warto go poruszac za kazdym razem.
Alufele z Tesco na skadinad ladnym Duzym Fiacie to styl prekursora startowania tym modelem w Monte Carlo Historique – Jasklowskiego.
On skutecznie promuje ten styl wsrod innych uczestnikow.
Mysle ze probuje stworzyc rozpoznawalny na swiecie (a przynajmniej w Europie) polski styl przygotowywania historycznych pojazdow rajdowych.
Dzieki jego staraniom, zakonczonym polowicznym sukcesem, polska reprezentacja na MCH ma zuniformizowany wyglad.
W ten sposob kazdy Francuz, Niemiec czy Anglik, widac rajdowke na Przeleczy Turini od razu pozna, ze oto jedzie zaloga z Polski.
Oczywiscie sam wyzej wymieniony podaje kilka innych powodow stosowania tych wiejskich kol, ale jako ze jeden w drugi sa smieszne i absurdalne, to nie mozna ich traktowac inaczej jak humorystyczne wykrety, ktorymi maskuje on swoj prawdziwy cel ze wzgledu na skromnosc (zapewne).


Hooligan Said:

jakiś miliard razy zastanawiałem się, dlaczego Jaskłowscy założyli takie pacześniackie fele. do tego widzę, że ci “puryści formy” dalej tkwią w błędzie. Już by lepiej założyli zwykłe stalówki pomalowane srebrolem czy cuś.
Przecież to normalnie wygląda jak goowno w lesie, jak mawiał gospodarz Anioł. To jakby iść na noworoczny koncert filharmoników wiedeńskich i do dobrego fraka i spodni w prążki założyć plastikowe białe sportowe marki Adibas prosto z bazaru


japanfan Said:

Z tego co mi się o uszy obiło to ta starletka ma silniczek 2t-g (taki jak mój)Piękna!


ddd Said:

Granada jakiś czas temu często widywałem na Włochach, Fieste natomiast na Bemowie/Żoliborzu. Bardzo efektowne auta.


frugoman Said:

Taśma jest niezła ale rozwalił mnie sposób mocowania tabliczki do maski (i tylnej klapy również) czerwonego BMW – blachowkrętami :)


de ville Said:

Czy to, że w zeszłym roku startowało sto kilkadziesiąt załóg a teraz 18 (w tym 8 z PL) to mamy uważać za sukces automobilklubu czy za kolejną porażkę rządu Tuska? czy w ogóle mamy nie uważać?
To co, za rok odwołujemy imprezkę?


couldell Said:

Złomnik, usuń proszę polityczny wpis!!!
Do innych:

Nie psujcie dobra wspólnego – Złomnika jakąś zasraną polityką! Ani Lewą Ani Prawą, ani Centrową, Żadną, bo polityka to gówno, a gówna się do siebie nie przynosi, a ja czuję się na Złomniku, jak u siebie! Proszę, zostawmy tu miejsce na złomnik, rdzę, nity, ROOT’a i inne pierdoły, ale nie politykę!

@de ville: wracaj na onet,interię albo wp pisać farmazony pseudopolityczne!


TaTo Said:

Każdy de bille wie, że w zeszłym roku organizatorzy zalecał start z Warszawy. Zrobić 900km z Turynu, czy ponad 2000 z Warszawy to jednak malutka ròżnica.


TaTo Said:

No i wspaniały system Steve’a Jobsa zmienił mi słowo. Chodziło mi oczywiście o to, że organizator zalecał start z Warszawy.


notlauf Said:

Niestety nie mogę usunąć komentarza de ville. Technicznie mogę, ale nie chcę. Nikogo nie obraża ani nie nawołuje do nienawiści.


h u b e Said:

To może ja wrzucę zdjęcia z ubiegłorocznego RMCH? Żeby nie było że wszędzie taki szybki przepływ informacji …Oczywiście jak tylko je obrobię;-)


de ville Said:

Mój koment nie był polityczny, tylko żartobliwy. Oglądali taki film “Rejs” ? Tam była taka żartobliwa piosenka.
Czy za rok też mogliby organizatorzy pozalecać? TaTo poproś organizatorów żeby zalecili, bo jak nie zalecają to jakoś cienko tak… cienko-cienko 700, a wskazane cc900 o takim cc1100 nie wspominając…


Pająk Said:

starleta nie ma 2t-g tylko 2k. 2t-g nie fabrycznie i nie było homologowane.


mjr. Kupricz Said:

Pozdrawiam Pająka i jego Starletkę :)Dawny kolega z klubu Taunusa 😉
Piękne to kombo z granadą
A czy ta corsica z reklama skrzelinski.com to też przypadkiem nie łamie przepisów, jak octavia tdi na innym zdjęciu?


h u b e Said:

Jak by co , to najnowsze foty z zeszłorocznego RMCH właśnie poszły do Szanownego Kierownika Złomnika;-)


Harry Reems Said:

Majorze, doniesc na Skrzelinskiego do gazety stolecznej. Oni juz go tam potepia, ukamienuja a potem zasypia w przejsciu podziemnym pod Rondem Waszyngtona


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1