MIKS Z MISJĄ, część druga i ostatnia
Witam wszystkich!
Na początek ważna informacja: jutro jeszcze raz przypominam wszystkie sprawy związane z rajdem. Pojawi się też lista startowa. Zrezygnowały 3 osoby, więc dopisałem do niej 3 osoby z listy rezerwowej. Jeżeli ktoś chce przyjechać na rajd, a nie zapisał się, pozostaje mu tylko stawić się na starcie i liczyć że nie wszyscy się pojawią (co jest prawie pewne).
Dziś jednak kończymy miks z misją. Misja objawi się na końcu.
Zacznijmy po włosku.
Znowu Prisma. Sporo tego jeszcze, a wydawałoby się, że już nie ma.
Jak nie przestaniesz wrzucać tych plastików to przestanę wchodzić na złomnik.
A widzieliście kiedyś coś takiego samego, ale sedana? Kia Avella Delta. To już czwarta marka, która produkowała samochód pod nazwą Delta.
Ile jest “Quatrelle” na Żoliborzu? Chyba więcej niż nam się wydaje.
Z tej samej dzielnicy pochodzi również ta Avia, którą uwielbiam za tylne światła od Skody 105 (DLACZEGO PEUGEOT NIE PROTESTOWAŁ?)
Maluch poetycki.
Maluch niepoetycki, za to są dwa, w razie gdyby ktoś powiedział “Fajny, biorę dwa”
Volkswagen Santana w Hiszpanii. Do kolekcji z Suzuki Santana i Land Rover Santana.
Paging mr W. B.
Podajcie przebieg. Można pomylić się o 300 tys. km.
Prototyp musi, bo taki przykryty
Ale bym nim pojechał do Urugwaju oglądać Grumetty.
A tym – pchałbym przyczepkę cały dzień.
“Poproszę pompę wspomagania do Mitsubishi Legnum JDM VR4 biturbo automat”. “Proszę, 280 jenów”.
Death Race, wersja angielska.
Ładna Honda, choć nie przepadam za tym modelem, ale kolor robi robotę.
Pan Grzyb w piłkoszale.
Konfrontacja: Yugo…
…kontra Oltcit.
El GAZINO. Ewentualnie El (Pe Gie) Camino.
Ależ lubię takie zachowane cacka.
Skup się.
Złomowisko ciężarówek. Starring: Star.
Stary, Multikary…
i ZIS-150
Obie marki już nie istnieją
Misja polega na tym, że potrzebuję kontaktu do gościa, który ma tę Corollę E7 panel van, żeby mi ją sprzedał. Dziękuję.
Lista autorów zdjęć:
Kajak, Sneer, Mysticum, Aleksander Dziendzilla, PoGOOD, voody, Leniwiec Gniewomir, Dominik, Chief, Mateusz Żyła, Tomasz Szczypka, miwo, JK, plocman, Robi200, p0li, jarekszymek, kenji, Grzegorz Szwed, Joanna Grabowska (niespokrewniona), ADMAR, Bartek Lesisz, Marcin Bedkowski, ewilenko, mjr. Kupricz, MacWatts, Julo, Kamok, czajka, szczubar, krystianw, albertss, Przemysław Cieśla, formel4 i brazer
Fiat w kombo z Saabem sprawiły, że spadły mi klapki i wylała się herbata.
ale skoda 105… do warszawy 203 się przycxzepili to mogli i do tego
Pana w zastawowym piłkoszale widziałem w Warszawie, ciekawe czy tak jeździł za piłką? Z tyłu ma znaczek 1100p.
Jeżeli właściciel nie puścił tej e7 do afryki to raczej jej nie sprzeda
Nie, Avia to Saviem.
Peugeot powinien był protestować przeciwko Skodzie 105. I Syrenie 103, 104, 105. I Tatrze 603. I Trabantowi 601. I Mercedesowi 206D. A zaprotestowali tylko przeciwko Warszawie, kretyni.
RMF: nie masz jakiegoś fajnego “holendra” do sprzedania? Połamałem górala marki AUTHOR po 9 latach użytkowania (przebieg 12 000 km).
Podobno we Francji Skodzie 105 doklejono jedno zero na końcu, żeby Peugeot był zadowolony, wyszła z tego Skoda 1050L, 1050S.
Syreny prawdopodobnie się nie czepiano, bo nie była eksportowana i Francuzi traktowali ją jako lokalną ciekawostkę (chociaż bywała na Monte Carlo). Warszawie dostało się, bo była dość popularna np. na Węgrzech. Zagadką pozostaje dalej Tatra 603…
Ta Avia kojarzy mi sie jednoznacznie z jednym znajomym z okolicy w ktorej stoi…
Klin ma 289 000przebiegu (+/- 40 000 km vel dolewka oleju)
Aspire jest fantastyczny, jak gile z nosa
Okrycie granady szmatą to łabędzi śpiew właściela. Ma nadzieje, że chociaż szyby uchroni przed zgniciem.
A propos mixow – na flickriver przypadkowo trafilem na kolekcje zdjec niejakiego Almara; chyba jakis holenderski milosnik zlomnika. Masa stylowych zdjec zarowno wspolczesnych, jak i z epoki. W tym zdjecia aut roznago typu i wieku. Polecam. Ilosc soczystego miesa poraza
http://www.flickriver.com/photos/almar38/popular-interesting/
Taunus wraz z LPG Camino do garażu, a ZIS do ogródka, dziękuję.
Skody 105 i 120L występowały również pod nazwą “Estelle” w Wielkiej Brytanii i miały podwójne okrągłe reflektory z przodu 😀
http://www.classicandperformancecar.com/front_website/octane_interact/carspecs.php/?see=4249
Tego El Camino (to jest chyba nawet wersja SS) opłakuję od lat, a to za dramatyczne felgi, a to za brak dbałości o niego przez właściciela, ale że to LPG nie wiedziałem. Podam właściciela do sądu za obrazę moich uczuć motoryzacyjnych.
Dokładnie Roburek. LPG w El Camino to czysta herezja i profanacja. Też się podpisuję po tym pozwem 😀
Dla nie patrzących uważnie – ten Schaab temu Fiatu prąd podawał… 😉
Oba są moim sąsiadami, więc ich zdjęcia w najróżniejszych konfiguracjach mogą się tu jeszcze pojawić.
A ma ktoś ochotę na 9000 na czarnej blaszce? Też się pojawia w okolicy…
@złomnik- przecież Saab istnieje i zamierza mieć się dobrze! http://www.tvn24.pl/biznes-gospodarka,6/saab-uratowany-od-upadku-przez-azjatow,257949.html
A co więcej; będzie nadal produkowany w Trollhattan!
Bardzo ładny ten Kroko! Tylko to coś obok straszne… Nigdy nie lubiłem dużych fiatów…
>Nie, Avia to Saviem.
Peugeot powinien był protestować przeciwko Skodzie 105. I Syrenie 103, 104, 105. I Tatrze 603. I Trabantowi 601. I Mercedesowi 206D. A zaprotestowali tylko przeciwko Warszawie, kretyni.
przeciwko porsche też, chociaż to pewnie legenda żeby na autokulcie mieli o czym pisac w teście nowej 911 😀
Zdjęcia z linka rewelacja!Najlepszy jest ciągnik samotnie na pustej szosie…
To nie jest VW Santana tylko najpawdziwszy z prawdziwych Passatów!
Santana kierunki miała na zewnatrz reflektorów – natomiast Passat bliżej atrapy.
@up
Na pewno? U nas na osiedlu była taka santana około 86-87 roku, dałbym se 10 zeta odebrać, że kierunki miała w zderzakach, jak ta na zdjęciu.
Na pewno – niewiele osob zdaje sobie sprawe, ze w ogole istnialy Passaty b2 w sedanie i wszyscy (lacznie z p. złomnikiem jak widac) mylnie nazywaja je Santanami.
Baleron ma 167 000 km na liczniku, inaczej żaden Prawdziwy Polak go nie kupi
i nie chodzi mi o kierunki w zderzakach – Passat tez je tam mial.
Chodzi mi o przemieszczenie Reflektora miejscami – tego szerokiego z waskim.
W santanie waski byl na zewnatrz, natomiast w Passacie przy grillu…
grill tez sie róznil – Santana miala go gesto “żebrowanego” – Passat mial tylko 3 żeberka.
Niemiaszki nazywali go Stufenheck-Passat.
Tylko_TDI: jak kiedyś napisałem że taka Santana to Passat, zresztą prawidłowo, to ileż było komentarzy, że się nie znam, bo to Santana. Kończymy wątek. Dziękuję.
Toż to “miks z misją” – niech tą misją bedzie edukacja!
kończe, dziekuje, pozdrawiam.
Harry: specjalnie w tej sprawie zamieszczę dziś wieczorem oddzielny wpis.
Od jutra już tylko informacje rajdowe.
Mialem takiego balerona, tylko przed liftem.
Byl w troche lepszym stanie, na szafie mial 411000, ale z przodu zabraklo miejsca na jedynke.
Ten pewnie tez ma cos takiego.
Teraz juz sie nie kreci na 167000, bo kazdy wie, ze byl cofany.
Teraz sie kreci na 198000, zeby bron Boze nie stuknelo 200000, bo to z automatu szrot.
Budyń, biorąc pod uwagę, że to już E klasa będzie miał najechane z 2 melony. Plus minus stawiam 2 180 000 km.
Nawiasem mówiąc pożyczam go do siebie
Krokodyl jest mojego kumpla, fajna wersja bo Turbo, czyli 160 KM, a Kant jest jego dziewczyny. Wrocław rządzi.
@notlauf
Ha! Mam Cię, KOLEJNY raz pominąłeś mnie na liście autorów miksu!
W dodatku Avia w kombo z nisanem na czarnej blaszce wrasta na Bielanach, ul. Klaudyny. Z kronikarskiego obowiązku dodam, że Legnum złapane na Pradze-Płn., a multikary rozpadają się na terenie PGR Bródno. łoł, to daje 3 foty moje w tym miksie!
😀
baleron ma pewnie 1,865,000km
ale co z tego i tak jeździ dalej
notlauf nie obrazisz jak wyślę Ci zdjęcia niepozmniejszane?
Czy raczej preferujesz abym jak zwykle je zmniejszył?
Zostałem pominięty w śród autorów!! Jak mogłeś mi to zrobić ;P
Jak by ktoś chciał to biały fordzik jest do sprzedania teraz. za chyba jakieś 7500
Notlauf trzyma poziom jak zawsze. Ale ksebki dzisiaj również wrzucił zajebisty link. Jednak w ZG ciągle jeździ (stoi) masę złomu. A pan w syrenie kabrio to mój były szef 😀
@notlauf
ja wiem, że ty wiesz, ale co tam, nie będę małostkowy…
WTEM! w ramach misji widziałem DZIŚ wieczorem przy ul. Zwycięzców taką corollę kombi srebrną w barwach Glob Taxi, czarne blachy WXT ….
Dlaczego nikt nie oburza sie na tego rendża, postapokaliptyczne gówno na zoltej blasze? Chce tu choc tyle oburzenia co po ostatnim BMW 7 i wielokrotnie powracajacym czerwonym Golfie II
Właściwie to wszystko mi jedno, czy zmniejszone czy nie. I tak skrypt je zmniejsza do 600 x 400.
@Roburek, ale pozew nie jest konieczny wystarczy zglosic lpidzi do wlasciwego konserwatora zabytkow, bo to jest profanacja
notlauf, w sprawie Syren Peugeot nie protestował pewnie dlatego że nigdy nie były eksportowane poza Polskę, a Trabant i Tatra to nie wiem.
@ Smok Trabanta i Tatre widywalo sie tez i poza Polska.
Chcialbym zobaczyc kopie tego protestu Peugeota. Skoro on byl faktem, to ktos musial go przeciez widziec, w sensie w oryginale, a nie w postaci powtarzanej z automatu plotki
Rejestracja poloneza mówi wszystko o rendżrowerze, którego ktoś z**bał do granic możliwości. I jak to dostało żółte tablice???
Złotawą bytomską hądzinę parę razy miałem sfotografować, jak widać ktoś mnie UBIEK;)
ten pan od żuka co skupuje metale niekolorowe, czy też metale nieżelazne, handluje też ziemniakami, polecam, mają sporą zawartość żelaza…. – testowane na sobie, polecam! a tak btw, to widzę, że mam z kimś wspólną trasę do pracy, pozdrawiam!
brazer, to moj Legi, bylo sie witac, tam sie dlugo stoi na swiatlach.
kush, to nie ten Ten z linka jest kolegi z Wrocławia, a ten jest nasz
Pozdrawiamy z Bródnowskiego Serwisu MitsuManiaków!
Różnica między Twin Turbo a Biturbo jest tak samo umowna jak między 2WD a 4WD. Raczej bym się cieszył, że w ogóle ktoś rozgarnia co to jest Mitsubishi Legnum.
oj tam, jak na klapie ma napisane 😀
Wpadnij czasem, stoja dwa galanty 3 gen (lub 4, ciagle myle) z 80+ roku, no i rodzynek Marka, VR-4 z 89 roku. obecnie 300 koni.
A, Mirage 1.6 Turbo USDM sliczny tez gnije