UJĘTY: Isuzu Gemini Caro-front-conversion
Rok ponad minął, odkąd ogłosiłem zakrojone na szeroką skalę poszukiwania Isuzu Gemini z przodem od Poloneza Caro opisywanego na złomniku pod tym adresem oto LINK. Dopiero niedawno Paweł “Szczubar” odpowiedział na apel przysyłając szczegółowe zdjęcia tego pojazdu. Oczywiście ma on tablice z Bielska-Białej. To naprawdę ciekawe miasto, o którym również wielokrotnie pisałem, a wyróżniające się tym, że jest tam nie tylko Starlet KP60 (prawdopodobnie do dziś na chodzie), ale też Corolla E7 sedan dwudrzwiowy, gnijąca Cressida ostatniej generacji, Carina I kombi oraz moja ukochana Corolla TE71 na czarnych blachach (OBRAZEK). I jakby tego było mało, również Isuzu Gemini z przodem od Poloneza Caro.
Wszystko wygląda dobrze z przodem od Poloneza Caro. Czy jest to Fiat 132, czy wczesny Hyundai Pony, czy też nawet moja Toyota Starlet (fanart by TaTo). Wydaje się jednak, że do Isuzu Gemini taka przeróbka pasuje najlepiej. Lepiej nawet niż opisywana dawno temu na złomniku Carina z frontem od Wartburga.
Taki nam się zrobił wspominkowy wpis, my tu gadu gadu, a wszyscy czekają przecież na mięso. Oto ono. W pełnej krasie. Gdyby ktoś chciał na tapetę, wyślę mailem.
Gdyby ktoś wiedział, jak podejść właściciela, żeby mi go sprzedał, niech pisze i dzwoni, wszak pożądam tego pojazdu jak kania dżdżu, jak imprezowicze kebaba o 3. nad ranem, jak student trójki, jak ZUS naszych zarobków.
A jeśli nawet by nie sprzedał, chcę dać mu naklejkę złomnika, jako mojemu ambasadorowi na region bielsko-bialski… bielsko-białecki… bielsko-białszczański…
Zdjęcia: szczubar
bielsko-bialski jest poprawnie
a jeżeli chodzi Corolla E7 i Carine I kombi to właściciel ich to moja rodzina
“wszak pożądam tego pojazdu jak kania dżdżu, jak imprezowicze kebaba o 3. nad ranem, jak student trójki, jak ZUS naszych zarobków”
A potem byś nie spał bo byś pilnował Isuzu Caro cały dzień i noc.
I tak nie śpię bo pilnuję Starleta.
pawel: to może ta rodzina zna gościa od czerwonego KP60, tablice SB 08884?
“Panie, japończyk? – Części drogie i nima skąd nabrać!” Zacny gad, no i w diźlu!
to może kolejny “ktokolwiek widział, ktokolwiek wie”. lat temu 10 na parkingu obok komendy policji Pałacu Mostowskich pojawiał się Mitsubishi Lancer (?) z Caro frontem. też był fajny
W BB jest sporo japońskiego żelaza. Dwie AE86 (jedna z SR20DET do driftingu, druga seria – pamiętacie AE86 z frontem punto2? została przywrócona do serii!) Do tego E7 z 4AGE w sedanie, E7 z SR5 (?) w dwudrzwiowym sedanie, Starlet KP60 z tego co słyszałem będzie robiony do pojeżdżawek youngtimerowych – odwiedziło budowęrajdówek w Ustroniu. Dalej – mamy EE90 3d (prawie) bez korozji, białego Laurela w dieselu, innego Laurela gnijącego na parkingu policyjnym w Mazańcowicach, (złotego chyba), do tego złote stare Charade 5d w dieselu (takie jakie było opisywane na złomniku) i pewnie jeszcze więcej o których nie wiem / nie słyszałem o nich / nie widziałem ich.
Bielsko-Biała – In Złomnik We Trust!
No i zapomniałbym, że niedaleko, bo w Skoczowie jest Nissanie Onevia (Silvia S13 z frontem 200sx z podnoszonymi światłami) oryginalnie 240sx, teraz z SR20DET, gwintem TEIN i na kutych Rotach 17″, 5 s13 (dwie z SR20DET – obie z klatką, jedna wciąż w budowie, jedna z RB26DETT, reszta z CA28DET) oraz S14.5 z RB26DET (front S15, klatka) i Nissana Z31 Turbo.
Oczywiśćie chodziło o CA18DET* – te Nissany to częściowo w BB częśćiowo w Skoczowie
Cholera do ideału brakuje mu tylko gazu. Isuzu Caro diesel lpg na czarnych BBJ z hakiem i alufelgami… Borze…
Bielsko-Białą to świetne miasto.
Polecam podróż tam pociągiem – mają idealny dworzec kolejowy. A następnie powrót na kołach którymś z wymienionych japońskich żelastw. Tylko, że oni tego nie sprzedadzą, bo wiedzą co mają… 😉
Widziałem własnie dziś pod auchan w BB jak grzyb wsiadał do swojego grzybowego malucha, na żułwikach, z wąskimi błotnikami… na felgach widać było świetnie datę 12.79. Niestety mój cegłofon nie ma aparatu
nie z aparatem tylko z oferta kupna trza bylo do grzyba, Mon…
Pończak: od kiedy Rota robi kute felgi?
Poza tym ciężko aby Onevia miała inny front niż ten z podnoszonymi światłami…
dobry, ponadczasowy, uniwersalny przód od caro. a pomyśleć, że pierwotnie fso chciała szaleć i zrobiła badlook, dając mu lampy od p405 – nawet w ówczesnym Motorze dali rozkładówkę: http://tiny.pl/hlx8z .
niewiele ponad rok zajęło odnalezienie uCaranego obiektu 😉
Blachy bielskie, ale auto jeździ po Krakowie, skąd pochodzą zdjęcia.
Star – tak powiedział właściciel, albo nie są kute, albo nie są to Roty
Nie każdy wie co to Onevia więc napisałem co to takiego
Rozumiem. Może coś się zmieniło bo do tej pory Rota to co najwyżej mogła stać obok kutej felgi
Wiem, gdzie w Warszawie stoi i gnije na parkingu społecznym TE71 😉 Systematycznie wtykam kartki… i nic ;(
@notlauf, Starlet KP60 na czarnych blachach jest z Żywca albo Węgierskiej Górki, ale fakt, niedaleko.
W Żywcu jest Opel Manta na BBE! Muszę go kiedyś złapać.
Trochę w temacie przeróbek, może ktoś z Was kojarzy, był jakiś czas temu na Allegro Maluch Bis z silnikiem 650, taki jaskrawozielony i dość podniszczony. Szukam jego zdjęć. Szukam też zdjęć FL-a z tylną klapą z Bis-a. Pomożecie?
@wzk – taka tablica dla notlaufa byłaby z dupy, bo jego starlet nie jest JDM.
@miwo: miałem tą rozkładówkę z poldoniuszem na ścianie przez lat kilka, razem z Cinquecento
Jeżeli chodzi wam o tego starleta:
http://imageshack.us/g/546/30102011.jpg/
To jest on z okolic Milówki. Niezmiernie rzadko można go złapać, jak robiłem zdjęcia nie miałem czasu poczekać na właściciela.
A w pobliskich Czechowicach-Dziedzicach jeżdżą dwa Solarisy Urbino na czarnych blachach.
solaris urbino z pierwszego wypustu, wow! dawać go do warszawskiego muzeum komunikacji! a, sorry, Warszawa nie ma takiego muzeum…
Podbeskidzie rządzi! Kto twierdzi inaczej, niech wie, że się z nim nie zgadzam!
Na zdjęciu z LINKa widać, jakie małe jest to gemini – stoi obok niewielkiego przecież vw jetty. Urosły auta, oj urosły przez te 30 lat.
do bielska pojechalem kiedys pociagiem po pf125p pickup 😀 pieknyu dworzec 😛
a pikusiem do siebie wrocilem w nocy w 3,5h – wyczyn jak nic :d
warto jeszcze z B-B skoczyć dalej na południe… świetne górki, fajne drogi, dobre szkoły narciarskie… tam papiery PZN wyrabałem, ech… i zajefajne sprzęty na drogach. kiedyś muszę tam wrócić na nartki…
Więcej wielbicieli poldków wrzuciłem na http://imageshack.us/g/88/r21nevadapoldek003.jpg/
On jest z Kalwarii Zebrzydowskiej. Jak będę u rodziny to podjadę tam i postaram się o jakieś lepsze zdjęcia, ewentualnie o kontakt do właściciela.
@Beddie: znasz dokładnie ulicę w Kalw. ?
Może wiesz czy jest garażowany lub stoi pod chmurką.
Co Ty wiesz … o wymianie frontów?
http://naczarnych.ubf.pl/photogallery.php?photo_id=1455
blek plejty były do maja 2001 a passaty 3BG weszły w listopadzie 2001
chyba elltry wrzucił to mitsubishi o którym pisałem w komentarzu nr.5 pod wpisem 😮
“notluf: pawel: to może ta rodzina zna gościa od czerwonego KP60, tablice SB 08884?”
Znała (bo został sprzedany i ma być chyba robiony na rajdówke), swego czasu wszystkie te toyoty stały na jednej hali
@syreniarz, może to, że właściciel wymienił front w tym B5 na “poliftowy”? 😉 Ten zabieg oczywiście dodał mu oczywiście +100 do prestiżu.
Panowie, nie ma z czego tu się śmiać, wszystkie te auta mają po 25 lub więcej lat, więc jak przydarzy się jakaś kolizja lub naprawa blacharska, to trzeba ratować się tym co jest. A taki front od poldka jest tani, ponadczasowy ( w oryginale też był przecież montowany do auta z 1977 roku), dobrze wygląda i pasuje do większości aut. W Tychach pod koniec lat 90 była Corolla chyba TE 71 z przodem od poldka Caro, wyglądała prawie jak fabryczna produkcja.