Nowa Honda CR-V
Materiał promocyjny
Po sześciu latach na rynku trzecia generacja Hondy CR-V ustępuje miejsca czwartej odsłonie japońskiego SUV-a. Czego można się spodziewać po nowej cr-v 2012? Oczekiwania są spore, i słusznie, ponieważ poprzednie wersje były bardzo udane, co potwierdzają dobre wyniki sprzedaży. Samochód z zewnątrz nie zmienił się znacząco. Subtelne zmiany sprawiły, że wygląda nowocześniej i nieco agresywniej. Nie zdecydowano się na rewolucję, poza tym nie mamy nic przeciwko ewolucji, która do tej pory wychodziła na dobre Hondzie i jej klientom. Projektantom Hondy przyświecała nowa filozofia „maksimum człowieka, minimum maszyny”, co potwierdzają wymiary cr-v 2012. Samochód jest krótszy o 5 mm i niższy o 30 mm. Zmiany te nie wpłynęły na rozmiar kabiny, w której w dalszym ciągu wygodnie podróżować mogą cztery, a nawet pięć osób. Jeśli mowa o przestrzeni, to warto wspomnieć o nowym systemie składania tylnej kanapy. W cr-v 2012 można ją złożyć jednym ruchem ręki, a nasz pojazd zamieni się w małą ciężarówkę. Jakie silniki drzemią pod maską Hondy CR-V? Do zmodyfikowanych jednostek znanych z trzeciej generacji (2,0 i-VTEC oraz 2,2 i-DTEC) w 2013 roku dołączy małolitrażowa jednostka diesla o pojemności 1,6l i mocy 118 KM. Do wyboru będziemy mieli jednostki o mocy 118-155 KM. Samochód zapowiada się interesująco, czekamy na pierwsze testy z jazdy nowym CR-V, który może zamieszać w coraz bardziej wymagającym segmencie SUV-ów.