zlomnik.pl

Home |

Bierz lawetę: Lancia Thema 8.32 albo koło życia

Published by on February 22, 2013

Za pierwszym razem, jak pojawiła się na Allegro Thema z silnikiem V8 z Ferrari, poczułem że to temat na złomnik, tyle że jakoś się nie złożyło i jakoś nie wiedziałem co o niej napisać. Poziom absurdalności tego samochodu jest NIEMAL tak duży, jak Lancii Voyager z silnikiem 3.6 V6 Pentastar. No ale na szczęście wymyśliłem, co należy zrobić z taką Themą, niestety wymaga to sporo sił i środków, jednak ostateczny sukces jest gwarantowany.

Na początek należy oczywiście kupić Themę. Już sam ten pomysł jest ostry i gwarantuje łomot od małżonki, jeśli ktoś posiada. Oczywiście na tym nie koniec. Taka Thema z V8 z definicji nie nadaje się do jeżdżenia. Kupujemy więc VOYAGERA z dieslem 2.5 TD i wyjmujemy tego diesla, a następnie przekładamy go do Themy. Pasuje P&P bo przecież szedł seryjnie w tym modelu. Wciąż mamy wyjątkową Themę, która przy tym bardzo mało pali i również ma niepowtarzalny dźwięk, a przy tym można rwać dupy na to, że ten silnik ma cztery głowice – widzisz tego frajera z V8? On ma tylko dwie głowice, a ja mam cztery bejbe, to jest wyścigowy silnik! Mamy więc Themę 8.32 2.5 TD, Voyagera bez silnika i silnik V8 z Ferrari. Idealna sytuacja.

Następnie za jedyne 31 tys. zł kupujemy koszmarną replikę Ferrari Testarossy na Fiero —> link i przekładamy do niej pozostały nam silnik od Ferrari, otrzymując najgłupsze auto na świecie – Fiero wyglądające jak Ferrari z silnikiem Ferrari, które zarazem jest nic nie warte. Zostajemy z 2,8-litrowym V6 z GM-u i Voyagerem bez silnika. Ale spoko.

Najpierw musimy jakoś zagospodarować tego koszmarka V6. Jak wiadomo, w autach GM wsadzenie czegokolwiek do dowolnego innego czegokolwiek nie nastręcza nadmiernych problemów, czego dowodem Corsy z 3.0 V6, że nie wspomnę o podobnej Nexii z Białegostoku. Kupujemy więc eleganckiego Lanosa –> LINK, wywalamy z niego dychawiczne 1.5 i wsadzamy 2.8 od Fiero, dzięki czemu mamy już slipera do łojenia frajerów w Beszóstkach spod świateł. Lanos wygląda jak glut z nosa, a z takim 2.8 miałby pewnie z 7 do setki. Ale wciąż mamy Voyagera bez silnika i lanosowe 1.5. Jednak i na to jest sposób.

Otóż należy kupić Fabię sedan 1.9 TDI. Nawet nie wiecie, ile się takiej naszukałem. Ale znalazłem –> LINK. Wymontowujemy 1.9 TDI i wsadzamy do Voyagera, dzięki czemu powstaje van idealny – przestronny i praktyczny jak Voyager, ale z niezniszczalnym volkswagenowskim 1.9 TDI, no po prostu cud mjut i malyna. Została nam Fabia sedan bez silnika i silnik od Lanosa. Przy ich połączeniu radzę uważać: Fabia z silnikiem od Lanosa to grzybowa masa krytyczna, która może zmutować i nagle zamiast ULTIMATE GRZYBCAR będziemy mieli tylko stertę opakowań po tanich wafelkach, kilka numerów Tele Tygodnia, zdjęcie JP2 i meblościankę z wazonikiem na koronkowej serwetce.

I to jest prawdziwy powód, żeby kupić Themę 8.32!

LINK




Comments
Beddie Said:

Fapia z silnikiem od Lanosa wygładziła mi mózg patyczkiem do uszu 😀


Tomasz Said:

Podoba mi sie ! Robimy !

Fajne rzeczy w ogloszeniach. Np. wlasciciel repliki zamieni sie na cos innego – tak aby nikt mu nie proponowal na zamianke repliki na tablicach W0 ROBUS. Jasna sprawa.

Fabia tez jest super, w 4 lata zrobila zaledwie 30 tys km, bo wlasciciel tego TDI juz liczyl sie ze sprzedaza do PL i wiedzial ze powyzej 200 tys km nie kupia, w zwiazku z czym przez ostatnie 4 lata wiecej jezdzil na rowerze po swoim pieknym Osnabruck.

To ze na liczniku dziennym widnieje 18km to oczywiscie nie wynika z faktu ze tyle km temu podjechal sprytny Przemek z laptopkiem i nieco odmlodzil auto. Nie, na pewno nie.


Koenig Said:

Dzizas, piewrwszy raz widzę taką na allegro. Cena abstrakcyjna ale kiedyś to był wóz… Wiele lat temu czytałem o nim artykuł w dawnym Auto International i zakochałem się w tym aucie. Kupiłbym ale zona by juz tego chyba nie wytrzymała…


psychop Said:

powiedz mi, zanim to napisales musiales sobie to rozrysowac na tablicy wszystko. prosze, powiedz ze nie napisales tego tak ot z glowy….?


Koenig Said:

To nie jest auto do jazdy, tylko do postawienia i modlenia się do niego. Poziom jego niesamowitości i absurdalości jest szokujący.

Zastanawiam się jak mógłbym ukryć przed żoną zakup tego wozidełka…


jacekviola Said:

stary… jak Cię po prostu kocham za te opisy..jesteś mój mastah…


WB Said:

Fabia z tablicami ważnymi do sierpnia 2012 :)


Oktagon Said:

Buckel Said:

Z tego co się orientuję, to 8.32 jest zawsze kilkakrotnie droższy od zwykłej, ale nie powinny przekraczać 6000 EUR (za tyle kilka na mobile.de)


notlauf Said:

Nie no, napisałem tak z głowy, jak zwykle, w międzyczasie robiąc jeszcze coś innego


bart Said:

Thema 8.32 jest super… tylko właściwie nie bardzo wiadomo do czego się nadaje, oprócz trzymania w garażu i koneserowania.
Co oczywiście nie zmienia faktu, że z chęcią bym nią garaż wypełnił, po czym przy każdej przejażdżce trząsłbym portkami przed ewentualną awarią silnika, które zrujnowała by moją rodzinę na parę pokoleń do przodu.


heliogabal Said:

A propos wsadzania czegokolwiek z GM do czegokolwiek innego z GM: https://www.youtube.com/watch?v=QZe0eoUvbbM
I to jest dopiero V8, a nie jakas tam zdetunowana włoska popierdółka.


sova Said:

ja bym chciał zobaczyć miny pracowników jak taką Lancią ktoś by przyjechał na przegląd i wymianę rozrządu do ASO Fiata z Pogwizdowa Nowego pod Zaczerniem koło Rzeszowa :)


Zu Said:

I to wszystko za jedyne ~90K !
Po tym można już nie mieć Żony 😉


tadzik128 Said:

W themi nie było z tego co viem wspaniałych VW 2.5TD. 2.5 TD w themie to konstrukcja fiatowska – taka jak w ducato – SOFIM (bardzo rozsądny silnik) – wiec początek łańcuszka swapów może być problematyczny


volumetrico Said:

tadziu…. i po co….. taki misterny plan temu zlomniku popsules….:)


Yans Said:

no jasne – V8 na napędzie na przednią ośkę – czy to nie brzmi ryzykownie? :)

A auto ciekawe – na TY jest filmik z wnętrza, auto jedzie autostradami w Japonii


radosuaf Said:

Największa zaleta tego silnika to napis “Ferrari” na pokrywie… Osiągi szczególnie nie powalają, a buda nawet do nich ewidentnie nie przystaje. W gruncie rzeczy nie taki znowu awaryjny, ale po prostu lubi się przegrzać, bo w komorze ma mało miejsca. Na pewno było to ulubione auto Włochów do stania w sierpniowych korkach w takim Rzymie na przykład :).


Zyga Said:

Piękne wnętrze. Poza tym minus 20 punktów za brak żółtych blach.


Koenig Said:

99% ludzi nawet nie wie co oznacza ta plakietka 8.32, więc to w pewnym sensie taki “sliper”. Jasne że buda w żaden sposób nie przystaje do silnika, ale ja akurat mam słabość do takich klasycznych linii :) Bardzo przypomina szwdzką cegłę, czyli moje ukochane Volvo 850 sprzed lat :)


maranelo Said:

Auto cudowne! Jeździłbym wszędzie i poniżał właścicieli droższych i nowszych aut 😀
Aha, diesel w Themie to nie VM Motori tylko konstrukcja Iveco więc nie będzie pasować ale daje to zapewne inne możliwości 😉


Buckel Said:

Mam pomysł na wpisa na złomnik: byle jakie auta ze szlachetnymi silnikami (Ferrari mamy, Rolls-Royce’a znam, a może jeszcze jakieś były?). No i odwrotnie oczywiście też.


notlauf Said:

Nie szkodzi, to można zamienić Voyagera na Iveco Daily – i tak ostatecznie skończy z 1.9 TDI.


admin Said:

Szlachetne auta z nieszlachetnymi silnikami? Nowa klasa A 1.5 CDI.


tadzik128 Said:

Co do sleepera themy, to lepiej było kupić 2.0 16v turbo – miało lepsze osiągi zdecydowanie niż 8.32 – 832 to taki po prostu barokowy samochód dla kolekcjonera (od nowości uwazam miał taki status)


Stvari Said:

Okazja! Można kupić ciekawego Jelcza 420. Cena wywoławcza 25000 zł. Link: http://www.ospgniew.pl/strona-glowna/aktualnosci/19-jelcz-420-sd-30.html


admin Said:

Z rewizją na podnośnik?


Yossarian Said:

ZUOMMMM!!!!!!! http://tablica.pl/i/oferta/fiat-126p-cabrio-tuning-CID5-ID2f1EF.html?code=29a3a59195

Fajna ta Thema. Głupia, ale fajna.
Ale nie prościej i taniej po prostu kupić od razu fabie i lanosa i podmienic silniki? Bylyby dwa ultra grzybowozy.


bart Said:

tadzik mądrze prawi, z 2.0t 16v można wykrzesać sporo, 8.32 to od zawsze biały kruk.

ps. jako ciekawostka – co można zrobić z golfa III: http://www.ebay.de/itm/150999712643?nma=true&si=maMLTECIbqovvU1vmVZ16DejQQ4%3D&rt=nc&_trksid=p4340.l2557&orig_cvip=true


tata Jagody Said:

Po stolicy jeździ i leczy leszczy z kompleksów Lanos z 2l silnikiem od
Saaba wystrojony na 280KM 😀


notlauf Said:

od Coobcia?

Jeśli komuś zniknął komentarz, to przez antyspam, bo ja niczego nie usuwałem.


seven Said:

Replika Ferrari z silnikiem Ferrari i Fabia sedan z silnikiem Lanosa zrysowały mi czachę.


St68 Said:

Podobno jedyna w kraju , chcesz mieć coś czego nie ma nikt …. blablabla ….. taka Thema 8.32 jeździ w Katowicach od conajmniej 20 lat – ojciec mojego kolegi z ławki z liceum ma taką (jest lekarzem) i pewnie nigdy nie sprzeda … ale kluczyki trzyma w sejfie , żeby przypadkiem syn auta nie użył 😉


marekrzy Said:

Lepiej kupić tę Lancie, silnik ożenić jakiemuś leszczowi na slipera a wsadzić 2.3 od saaba 9000.
Tyle że to już nie będzie takie śmieszne jak złomnikowe koło życia.


pr Said:

Wszystko pieknie, ale budzet na ten projekt to rownowartosc nowego bmw, na przyklad (ekhe, ekhe) 114i, ale na grubym felunku. Koniec koncow bedzie frojde am faren i bezsens zarazem, ale jaka oszczednosc czasu! Na czas trzeba patrzec po gospodarsku!


notlauf Said:

O, to jeszcze głupszy projekt – 100-konne BMW na bardzo szerokiej oponie. 14,0 do s. To już nie Radość z Jazdy, to Falenica.


Cóż za cudownie idiotyczny samochód!!! A pomysł na koszmarne Ferrari Fiero (Fierrari?) z silnikiem od Ferrari jest fenomenalny!


T. Said:

A nie można kupić samego 1.9 TDI bez Fabii? 😉


Andrzej Said:

Ten Fiero stał w moim garażu na kabatach kilka lat (otwarty). Po powodzi, kiedy garaż i oczywiście ten samochód zalało, w środku tapicera zrobiła się zielona i ostro waliło grzybem.


Koenig Said:

Na forum Daewoo jest takich więcej, między innymi dwie Nexie 3.0 z Białegostoku o których wspominał nasz guru :)


Tomash Said:

czemu v6 pentastara w voyagerze jest bez sensu? przecież w wersji ze skrzynią 62te to prawie sto procent sprzedawanych w stanach voyagerów?


notlauf Said:

W Chryslerze Voyagerze nie jest bez sensu.


Felype Said:

Można jeszcze kupić krajalnicę do chleba w pakiecie, od tego samego sprzedającego:
http://moto.allegro.pl/krajalnica-do-chleba-pieczywa-jeremy-akra-45-nowa-i3045334005.html


Tomash Said:

a to pardą i zgoda, w lancii voyager jedyny słuszny silnik to diesel od vm motori.

swoją drogą voyager jest teraz sprzedawany owszem, z dieslem od vm motori, ale 2.8. czy jest to jednostka równie udana co 2.5?


notlauf Said:

Silniki CRD VM nie mają nic wspólnego ze starymi 2.5 TD. Zbudowane od czystej kartki, co ciekawe od razu z myślą o różnych pojemnościach, od 2.0 do 2.8. Są udane i nic im nie jest. I mają wtrysk Boscha a nie jakieś skurwiałe Siemensy czy Delphi.


Tomash Said:

podobno prawdziwy koneser wybiera tylko diesle z wtryskami denso.


Tomash Said:

(dziękuję. bo trochę się włos jeży od diesli montowanych w amerykańskich wozach: najpierw 2.5td od vm, potem 2.0 tdi pd w calibrze)


notlauf Said:

Nie Denso, a Hino. Kto wie, w jakim silniku są wtryskiwacze Hino? (Ja sam się zdziwiłem)


xyc Said:

A pamiętacie Lotusa Omegę? :)


WANDELOPA von CUKS Said:

N-I-E R-O-Z-U-M-I-E-M, dla czego piszecie, że to auto nie do jeżdżenia na co dzień??? Przecież ten silnik Ferrarki ma CHOLERNIE MAŁE GARY i wchodzi na CHOLERNIE WYSOKIE OBROTY – stad jego moc. Jeśli nie będziemy go wprowadzali na wysokie obroty, spalanie będzie jak w lanosie.
Thomas, nie ma już “amerykańskich wozów”.


Eva natasza von slaturB (THC) Said:

W ASO FIAT-a nie tyko części, ale nawet katalogi części są tylko do max. 10 lat od daty produkcji. Tym samym ta “firma” przekreśla swoje dokonania i nie szanuje własnej historii. Ech Tymon, nic tylko zajarać sobie zioło…


notlauf Said:

Pytanie kto ma zioło.


MotoCentrum Said:

nie potrafię znaleźć tekstu przy którym bym się nie ośmiał jak dziecko 😀


Eva natasza von slaturB (THC) Said:

ad. M(ł)oto Centrum: Te uważaj, żeby Ci się zajady nie porobiły 😉
Zioło mam na oknie, co się interesujesz? Spuszcza je jeden gość na MWB w Łodzi.


notlauf Said:

Kolego MotoCentrum: to jest ostatnie ostrzeżenie. To NIE JEST platforma darmowej reklamy. Nie stać Cię na wykupienie kwadracika na miesiąc z prawej strony? Nie jesteś pierwszy i ostatni który stosuje takie praktyki.

Wszystkie następne komentarze idą do spamu, bo nic nie wnoszą. Albo wykupcie reklamę.


Aremberg Said:

Poszedł śmiech na głos, przeczytałem drugi raz i znowu :) Normalny człowiek by rok myślał i nie wpadł na to. Thema nie dla mnie, wolałbym Kappę kombi z silnikiem od Maserati 3200GT.


WANDELOPA von CUKS Said:

Wyobrażam sobie facia w różowej koszuli a`la Palikutas, który podjeżdża tą Lancią na zlot Harleyowców, gazuje, wysiada i mówi:

1. “NIE WSTYDZĘ SIĘ TEGO, ŻE JESTEM GEJEM”.
lub:
2. “NIE, WSTYDZĘ SIĘ TEGO, ŻE JESTEM GEJEM”.

Jeden przecinek, a tyle zmienia… – KTÓRĄ WERSJĘ WYBIERACIE?


volumetrico Said:

[QUOTE]N-I-E R-O-Z-U-M-I-E-M, dla czego piszecie, że to auto nie do jeżdżenia na co dzień??? Przecież ten silnik Ferrarki ma CHOLERNIE MAŁE GARY i wchodzi na CHOLERNIE WYSOKIE OBROTY [/QUOTE]

Silnik w themie 8.32 w przeciwienstwie do pierwowzoru ze sportowych modeli ferrari ma wal korbowy typu crossplane, mowiac po ludzku “jak amerykanckie v8” dlatego brzmi inaczej niz ten sam motor z walem flatplane stosowany w sportowych modelach ferrari. Budowa walu, kolejnosc zaplonow itp .powoduja, ze silnik themy jest “wolnoobrotowy” w stosunku do takiego samego silnika z “plaskim” walem z ferrari.Ma wiecej momentu nisko, mniej mocy niz 255 konny odpowiednik z aut ferrari.,ta modyfikacja miala na celu dostosowanie silnika, do roli jaka mial pelnic w dosc ciezkiej themie. Jezdzilem, moze nie na codzien, ale czesto dopuki sie nie wysralo sprzeglo:P fiatem dino 2.0, ktory mial max moment obrotowy przy 6200 obrotach ,MOMENT nie moc ! a moc przy 7500, czyli charakterystyka na tor, na miasto z dupy totalnie, a i tak jezdzilo sie przyjemnie, tak ze wyobrazam sobie jak musi “ciagnac” to male 2.9 v8 z dolu:)


Eva natasza von slaturB (THC) Said:

Był jeszcze Cadillac Catera vel Opel Omega Mk I i II. Dosłownie PALIŁ GUMY /jeśli skacze o korozje…/

Wandelopa, ja wybieram wersję: “NIE WSZTYDZĘ SIĘ TEGO, ŻE NIE JESZTEM GOJEM”


Lukasz Said:

Jezu jakie ona ma piękne wnętrze. Wydałby te 35k tylko po to, żeby w niej posiedzieć, tylko… No właśnie. Niby jest ten silnik V8 by Ferrari, tylko on ma 215 KM, a dzisiaj tyle mają 2-litrowe diesle w Astrach czy innych Insigniach. No i napęd na przód… Jakby porównać tą Lancię do czegoś z nowszych aut to byłaby to pewnie Alfa Romeo 166 3.2 V6. Też duża moc – 240 KM, też napęd na przód, też duża limuzyna, której nikt nie chciał kupować, jednak mająca w sobie coś przyciągającego, jednak nie na tyle by ludzie kupowali ją zamiast konkurencji z Deutschlandu…


brazer Said:

W przyszłym tygodniu jadę po auto do Osnabruck. Chyba, że jadę z Wiciem pode Berlin. Chyba, że jadę po dwa auta: tu i tu. Plan zakupowy na 2013 rok wyrobię zatem w lutym 2013 a jak kupię dwie to plan zakupowy na lata 2013 i 2014 będę miał z bańki.
:)


heliogabal Said:

@xyc – ja pamiętam lotusa omegę, i IMO z bezsensownych aut to lotus miał o niebo więcej sensu, bo nakurwiał jak dziki.


lordessex Said:

Lancia z silnikiem Ferrari? Nie lepiej kupić od razu Ferrari? 😀


Mycha Said:

Witam, przepraszam że nie w temacie ale potrzebuje pomocy i wierze że doświadczenie i wiedza jaką posiadają czytelnicy “złomnika” może mi pomóc.
Jest to IVECO STRALIS 500KM, a problem wygląda tak, że wytwarza bardzo duże ciśnienie w układzie korbowo-tłokowym, przez co przepuszcza olej do intercolera i turbiny i leje go na tłoki, korek wlewu oleju po okręceniu normalnie wystrzeliwuje w powietrze, nie jest to zapchana odma (odpowietrzenie skrzyni korbowej), a tłoki z pierścieniami były wymieniane (ale bez cylindrów) 2 miesiące temu, przez dwa miesiące było dobrze.
Bardzo proszę o jakieś sugestie lub przypuszczenia.


notlauf Said:

O, czy to forum o naprawach ciężarówek? Wyjątkowo nie usunę, bo jestem ciekaw odpowiedzi. Ale nie przesadzajmy z tym offtopikiem.
Poza tym Iveco i Renówki to ch… a nie ciężarówki, a od Renówki i Iveca lepiej trzymaj się z daleka.


Mycha Said:

Wiem że nie o naprawie ciężarówek, przepraszam. Ale naprawdę mam nadzieje, że któryś z czytelników może mi pomóc,to pytanie jest moją szansą na prace po szkole. Co do marki IVECO w pełni się zgadzam, nie muszę nim jeździć, ale mam praktyki w jego autoryzowanym serwisie, te samochody są delikatniejsze od jajka a duża część elementów jest tak zaprojektowana żeby często się psuła. Jakieś bzdury, pierdółki a kosztują majątek.


Rafako Said:

Czemu mnie to nie dziwi, że po wpisie o 8.32 kilka osób znanych mi z LKP wyraźnie się ożywiło na Złomniku ?!? 😉
A Thema pyszna – kupiłbym, nawet jeśli jest bez sensu!!! Na szczęście nie mam tyle miedzi wolnej. Co się tyczy reszty tego “łańcuszka pokarmowego” wymienionego w tekście to – zważyłbym i wypier…

…znaczy się “zrecyklingował”, zgodnie ze świadomością ekologiczną.

Ps. zwracam uwagę na to, że sprzedawca Themy ma jeszcze “na wydaniu” sporo innego włoskiego złomu najwyższych lotów – piękną, niebieską Betę z żółtym środkiem (Eleanor Clarkssona :) ), Betę Trevi, z deską rozdzielczą wziętą wprost z najbardziej pokrętnych snów Lemona i Gumboota (dziwię się, że ludzie ze Stada jeszcze jej nie kupili) itd.


Markus Said:

Heh, silnik z 8.32 wsadzić do Saaba 9000 CC i przeciąć go na pół, następnie kupić Themę SW, przeciąć na pół. Tył od Themy SW dospawać do przodu od Saaba i będzie drugi w historii Saab V8, ale pierwszy V8 kombi (z niezależnym zawiasem z tyłu). Silnik Saaba (najlepiej 2,3 turbo) wrzucić do Lancii, tył od Saaba dospawać do przodu Lancii i będzie pierwsza 5 drzwiowa Lancia z silnikiem 2,3 turbo na sztywnej belce z tyłu.


_krrl Said:

Nie nalezy wchodzic na zlomnik w trakcie cwiczen na studiach, grozi wszystkim co najgorsze. (Doskonaly tekst rzecz jasna)


Carter Said:

Mimo wszystko bym kupił sobie taką lancię, może po to, żeby oglądać miny mechaników w momencie otwierania maski. Mam taki jeden pojazd, w którym “wielce obeznany pan mechanik” nawet oliwy wymienić nie potrafił. Taka thema w tej wersji to pewnie idealny obiekt do takiej zabawy.


Erbest Said:

Była kiedyś taka strona wiejskituning.pl lub coś podobnego. Pojawiła się tam taka Thema z komentarzem, że właściciel sobie ego w garażu poprawia patrząc na naklejkę Ferrari na starym 4garkowcu… :-)


Carter Said:

Wolałbym sobie taką themą poprawiać ego niż tym czym teraz sobie poprawiam 😉


Vaux Said:

“A yyyle pali? Da się zamontować gaz?” 😛


brazer Said:

lancia-srancia, miks, kierwaaa!!!


h u b e Said:

Odpaliłem sobie filmik od heliogabala z Senatorem V8 w roli głównej, patrzę a tam obok link do Mad Maxowo-Frankensteinowskiej Corsy! Widać z tego że C&G (prawie jak D&G) wyjechali na saksy do Helmutowia i założyli Zitron und Gummistiefel Motorsport GMBH !;-)
O tu widać:
https://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=_LUmDwYU8Ug&NR=1


nygus Said:

Debilnym zagraniem byłoby zamienić Astrę H GTC na taka Lancię? Łechce mnie to auto, a gotówki u mnie ni ma.


Szela Said:

Zitron und Gummistiefel FTW


notlauf Said:

Rynkowa wartość auta to 5 tys. zł? Tak, jeśli w tapicerce zaszyte jest 7 tys. zł.


Lukasz Said:

Co jak co ale w tej lancii wnętrze jest piękne, teraz robią pseudoplastikoszajs wszędzie


książe Said:

Nie wiem czy nazwa użytkownika na Allegro sprzedającego tą Lancie ma coś wspólnego z porządaniem Ferrari Mondial, ale jak patrze na tą 8.32 to z każdej strony wygląda lepiej jak ten nieszczęsny Mondial. Miałem okazję trochę pojeździć jednym, bo serwisowałem je dla znajomego. Berkut prawie umarł ze śmiechu jak zobaczył jak ten potworek jest wykonany i jak jedzie. Do dziś zadaje sobie pytanie, jak oni to zrobili, jak sprzedawali taką beznadziejną chałe za takie pieniądze.


wesoly Said:

łomatko, spłakałem się. Geniusz!


mjr. Kupricz Said:

O Bosze co za gejnialny plan! Padłem! :)


Malina Said:

Osmarkałem biurko ze śmiechu 😀


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1