Konkurs fotograficzny MŁODA RDZA / BUSY PRZY PRACY
Dzień dobry,
skoro już mamy jasność co do tego, że się sprzedałem za żarówki – i że nikt nie zaprosił mnie przy okazji na objazd Europy ani nawet do Grudziądza – to zróbmy tak, że te żarówki teraz będzie można wygrać. Zrobimy bowiem konkurs fotograficzny i to na dwa tematy.
Konkurs polega na tym, że:
Trzeba zrobić zdjęcie na jeden z poniższych tematów i przysłać do mnie. Uważajcie – istnieje możliwość wyszukiwania obrazem, więc lepiej dla Was, jeśli chcecie walczyć o nagrody, jest przysłać zdjęcie własnego autorstwa.
TEMAT 1: MŁODA RDZA
Samochody rdzewieją i to jest fakt. Rdzewieją głównie stare. Ale i młode też. Proszę o zdjęcia nowoczesnych samochodów, które są już zardzewiałe. Jeśli ktoś np. znajdzie zardzewiałe A6 C6 no to tak jakby wygrał internet. Nie ma sensu przysyłania zardzewiałych W210 bo już od dobrych 2 lat nie widuję żadnych innych.
TEMAT 2: BUSY PRZY PRACY
Jak wiemy, busy służą do wszystkiego. Ale do czego dokładnie? Chcę to zobaczyć na zdjęciach. Proszę o zdjęcia busów, które są wykorzystywane do ciężkiej pracy – na zdjęciu musi być widoczny bus i musi wrzeć praca, nie może być to po prostu przegniła rama od Żuka w krzakach.
Regulamin:
1. Zdjęcia nadsyłamy na zlomnik@zlomnik.pl
2. Maile ze zdjęciami na temat 1. muszą mieć tytuł MŁODA RDZA. Zdjęcia na temat 2. muszą mieć tytuł BUSY PRZY PRACY. Nie biorę pod uwagę żadnych innych tytułów, ponieważ jest to sortowane przez automat. W szczególności nie biorą udziału maile zatytułowane “fotki na konkurs”, “zdjęcia konkursowe”, “fociaki złomnik” i temu podobne.
3. Konkurs rozpoczyna się dziś i trwa do 10 sierpnia 2013 r., tzn. kończy się dokładnie 9.08.2013 o 23.59 i 59 sekund. Zdjęcia nadesłane po tym terminie nie będą już oceniane.
4. Zdjęcia oceni DZIURI w składzie: Joanna Kru… eeee…. nie. Do DZIURI weznę tym razem Syndroma “Andrzeja” i zobaczymy kogo jeszcze.
5. Maksymalny rozmiar zdjęcia to 5 MB
6. Każdy może przysłać zdjęć ile chce.
7. Najlepsze zdjęcia zostaną nagrodzone. Uwaga! Nie ma dwóch nagród za najlepsze zdjęcie z tematu 1. i 2. Są po prostu nagrody za najlepsze zdjęcia:
Miejsce 1. – żarówki Philips, prospekt Passacika B5 i naklejki złomnika
Miejsce 2. – prospekt Toyoty Previi i naklejki złomnika
Miejsce 3. – naklejki złomnika
DO DZIEŁA!
Oto część nagrody za 1. miejsce.
Coś czuję że będzie sporo Fordów, aut po powodzi i roststajli 😉
Leniwiecu, jedna mazdaszóstka stoi i koroduje na ul Francika Kawy na Bemowie – chyba że chcesz żebym ja to sfocił…
Jak będą do wygrania żółte selektywne H4 do BX-a to startuję. Natomiast tego skitu w kolorze denaturatu nie założyłbym nawet jakby mi dopłacali 😉
Nie żebym wybrzydzał, ale “nagrodowe” żarówki bluwiżyn to nie mój target. Postaram się jednak coś fajnego sfocić ku chwale Złomnika. Czuwaj!
Aj, ostatnio mi się przewinął przed oczami jakis stodunkowo młody wyrób po niefachowej naprawie, z pięknie korodującym błotnikiem i drzwiami kierowcy, ale zdjęcia niestety nie popełniłem… Muszę zapolować…
A co rozumieć pod pojęciem “nowoczesne”? Do 10 lat czy jeszcze młodsze? 😀
Tymon, a co jeśli zdjęcie będzie się nadawało pod te dwa tematy? 😀 mam wysłać dwa razy?
No takie żarówy do złoma zakładać trochę obciach… Ale zdjęcie wysłać można…
@notlauf:
Przyłączam się do pytania lordessex – jakie to nowoczesne? Felicia się łapie?
szkoda że dopiero teraz taki konkurs jakies dwa dni temu remontowali u nas biedronkę do wożenia materiału uzywali SPRINTERA taki 2009 cały lewy bok był wycienty i wstawiona blacha zardzewiała a tylne dzwi były biało rude ale był piękny
No i zwycięży zapewne świeże auto niestuka / niepuka po naprawie w serwisie cytrynex / gumiakpol.
Hehe, pewnie najwięcej będzie zdjęć zardzewiałej włoszczyzny i francuszczyzny a najmniej japońców i niemców.
A bąblowy wykwit na lakierze w 3 letnim aucie się liczy, czy muszę ściągać zderzak, żeby pokazać naprawdę rude?
@Kaczy:
Tak, bo Niemcy nigdy na ocynku nie oszczędzali, szczególnie w Oplu :D.
to ja dopiero co chyba przedwczoraj wyslalem przegnilego jarisa, to juz sie chyba nie bedzie liczyc.. czy wyslac jeszcze raz? ;p
radosuaf Opel i Ford to akurat GM i Ford także amerykańskie auta a nie Niemieckie.
@radosuaf: Rdzewiejąca Felicia to pójście na łatwiznę (wiem, bo bym sfotografował swoja własną Felkę 😀 ). A i z nowoczesnością nie ma wiele wspólnego.
@ Kaczy – ale robione w Niemczech (choć nie tylko), na europejski rynek. Poza tym Opel, choć należy do GM, jest marką rdzennie niemiecką. A jak nadal nie wierzysz w rdzewiejące niemce, poszukaj sobie jakiegoś W220 (bo o W210 nawet nie ma co wspominać)…
Tak, zwłaszcza Opel to typowo amerykańskie auto. Słyszałem że Amerykanie bardzo poważają markę Opel. Oczywiście Volvo jest autem chińskim, a Jaguar – indyjskim. A Skoda jest niemiecka. Niejednokrotnie spotykam się z takimi idiotycznymi opiniami w pracy. Proponuję rozpęd i baranka w ścianę.
Może nie typowo amerykańskie ale obowiązują go normy jakościowe wewnątrzkoncernowe, a wiadomo, że amerykańskie auta jakością nie grzeszą bo w zamyśle nie maja tak długo jeździć jak europejskie, stąd te oszczędności na zabezpieczeniu antykoroyzyjnym, to samo w Fordzie.
@Kaczy:
No a jak z tymi normami w Mercedesie? 😀
Poza tym Polo, którym swego czasu jeździła moja mama, salonowe 1993 albo 1994 to było pierwsze auto, na którym widziałem, że w wieku 7 czy 8 lat mogą wyłazić purchle, pod którymi siedziała żywa, dobrze odżywiona rdza…
Eeee każda inżygnia z pierwszych lat produkcji to pewność w znalezieniu rudej ….
@radosuaf tylne klapy Felicii należałoby wykluczyć regulaminowo jako pójście na łatwiznę 😉
Ja mam W220, o czym pisałem w wątku mu poświęconym- ZERO RDZY! ale ja mam wersję Niemiecką.
@Kaczy:
O, jakaś ciekawa historia się kroi – te wersje, które jeżdżą w PL (pewnie można spokojnie szacować, że z 80% sprowadzane z zachodu, z czego dalej z 80% z Niemiec, więc powiedzmy, że 64% jeżdżących po drogach jest z Niemiec) to nie są niemieckie?
Co w tym ciekawego, to wiadomo od dawna, najpopularniejszy przykład Astra F z Niemiec i Astra F Classic z Polski, Niemieckie po 10 latach trzymały się lepiej niż Classicy po 3.
A, no tak. Robiona na osobnej linii, pilnowanej przez emerytowanych niemieckich lekarzy, podczas, gdy te dla Polaków są robione w klopie przez Turków z kebabu i cebuli.
Pytanie, czy od nowości w Polsce, czy sprowadzony… Choć nie, oni od początku wiedzą, które w przyszłości będą ciągnięte do PL.
Zmień dealera, chłopie.
To ty się doucz, w przypadku Mercedesów najlepsze auta idą na Niemcy i włochy.
Kaczuś “ma mercedes”, więc go nie przekonata.
Merc sedesy przecież nie rdzewieją, one się rumienią na widok seksownego właściciela. 😉
Nie ma sensu stosowanie jednej metody do oceny pochodzenia samochodów tych wszystkich marek. Skoda jest składana w czechach ale w całości jest to technologia vw. Co innego z Volvo czy Jaguarem. Różnica jest taka, że Skoda zyskała lepszą technologię a Volvo/Jaguar mogłyby jedynie stracić na przejęciu rozwiązań technologicznych od koncernu właścicielskiego.
Nie chce mi się wierzyć, że Kaczy to nie troll… Proszę powiedzcie, że takie luki w logicznym myśleniu nie występują w naturze.
W sumie Kaczy przyjął dobrą metodę. Trzeba tanio kupić auto dziwnego pochodzenia i nawkręcać sobie różne bajki jakie to ono jest wspaniałe i wyjątkowe. I zadowolenie z auta gwarantowane.
@cubino:
Witamy w Polsce – kraju z kompleksem Niemiec… Jak się od kogoś przez ponad tysiąc lat regularnie co jakiś czas dostaje wp***dol, to wytwarza się taki syndrom sztokholmski, że pewnie bez możliwości całkowitego wyplenienia ;).
@Notlauf: Byli też tacy co na widok zdjęcia z Renault 12 wmawiali że to niemozliwe, że to musi być Dacia.
Pudło, akurat mam książkę serwisową z pełną historią od pierwszego właściciela, prezesa dużej firmy farmaceutycznej a sprowadzał mi go znajomy.
Zresztą nie offtopujcie, twierdzę tylko, że najszybciej rdzewieją włoskie i francuskie auta i podpieram to swoimi obserwacjami z ulic.
Cholera, niedaleko mnie przez długi czas gnił sobie Peugeot 406 po lifcie ale go sprzątneli już parę miesięcy temu :-(. Nadałby się na ten konkurs w sam raz, bo był wręcz malowniczo zgnity. W tym samym miejscu z kolei, stoi teraz BMW E34 też rudawe już, ale to chyba nie jest już nowoczesny pojazd 😀
widziałem toyotę auris z rdzawymi zaciekami i nie zrobiłem zdjęcia. tyle przegrać. :/
@ Kaczy – tak, bo Merole, które mają iść do Niemiec czy Włoch, są robione na osobnej linii, dostają więcej ocynku, dokładniejsza kontrola jakości itd. Bardzo opłacalne działanie. Poza tym – hmmm… Niemcy, Włochy… Może jeszcze o Japonii zapomniałeś… PRZYPADEK? NIE SĄDZĘ
A co do rdzewiejących włochów i francuzów – dzwoniły lata osiemdziesiąte, chcą z powrotem swoje stereotypy.
@ notlauf – przecież sam kiedyś wrzucałeś:
http://www.zlomnik.pl/index.php/2012/08/22/amber-miks-vol-2-malacze-maluchy-i-malczaki/
Jest mniej więcej połowie strony, z załączonym wierszykiem:
Dziś prawdziwych Cyganów już nie ma
bo każdy Cygan nazywa się Romem
ale wciąż trwa ten znany schemat,
dom się wali, a Mercedes przed domem.
Choć jeszcze dorzuciłbym ten przykład: http://www.zlomnik.pl/index.php/2012/02/26/root-baleron-club-nocny-limited-edition/
auto w wersji cyganskiej? jak jade kamperem to wszystkie cygany sie za mna ogladają.
I po co ja malowałem dach w bepiątce? Co prawda deszcz już padał do środka, ale teraz byłoby jak znalazł. Auto salonowe, bez żadnych przygód. Teraz to mogę pokazać co nawyżej malutkiego purchelka na dwuletniej Toy-toyce.
nie na temat:
zwykle nie wrzucam linków do ofert, ale ta jest ciekawa z powodu gratisu oraz (fonetycznego) zapisu:
http://allegro.pl/vw-golf-iii-1-6-kia-szuma-gratis-okazja-roku-i3376751267.html
wjechalem kiedys Duzym Fiatem w taki gratis… oba odjechaly same ale ja mialerm tylko do wymiany blotnik za 50zl i lampkomigacz i zderzak do wyprostowania (wtedy narodzilo sie przyslowie “kazdy jest kowalem swojego zderzaka” 😉 )
z innej (nieco) beczki, wczoraj przypadkowo trafiłem na tefałen furbo i usłyszałem (w jednym albo 2 zdaniach), że odpowiedzią europejską na japońskie hybrydy są małej pojemności ekologiczne silniki europejskie (na tle chyba jakiegoś fiata to było) z turbodoładowaniem, i że ci japończycy nie umieją turbo bo próbowali i wyszło im poza normą spalin. Wiem, że to poza tematem ale musiałem się podzielić.
Jarosław Maznas robil lokacje produktu czytajac folder reklamowy o lexusie i reklamodawca twierdzil, ze jest odwrotnie. Tzn. europa robi jakies gowniane silniczki z dziwnymi technologiami a lexus robi porzadne ekologiczne hybrydy o prostocie i wytrzymalosci kowadla. Pewnie jakas wojne maja producenci.
Kia “Syfia” i Clarus to będą bardziej nowoczesne czy stare samochody? Bo zauważam że rdza jakoś sie bardzo zaprzyjaźniła z nimi 😀
Kupiłem auto w wersji na Estonie, czemu mi nie dodali 2 kg rdzy w pakiecie? Cyganów co prawda nie mamy, ale jest duża ilość rosyjskojęzycznych — liczy się?
Właśnie patrzę na wesoło rdzewiejące Legacy. Niech tylko stoi jak będę wychodził z pracy. Fotografowanie nowszych generacji Mazdy to pójście na łatwiznę.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ocm-kWC-Evo Patrzcie jakie fury w tle 😀 A i temat filmu ciekawy.
@Notlauf – wułala: tablica.pl/i/oferta/opel-vectra-cygan-tuning-CID5-ID320vz.html?code=94accdbfc8
O tym konkursie powinna dowiedzieć się redakcja Auto Bilda albo Auto Motor und Sport. Na pewno przysłali by ciekawe i oryginalne zdjęcia, co prawda aut po demontażu w Dekrze, ale nowych bo 2 letnich i z przebiegiem jedynie 100 kafli. Toyota Verso czy Civic mogłyby się załapać bez problemu.
@lordessex: Nieeee, jak można zgnić 406 po lifcie? Gorzej że niedaleko mnie są 2 parkingi, na których wrastają łącznie: Lancia Lybra SW, Sierra liftback, Clio II, 406 kombi, Astra F Classic i Uno. Naprawdę trzeba być niespełna rozumu (albo w UK) żeby pozwolić zarosnąć Lybrę i idealną Sierrę.
A ja mam H4 firmy NARVA made in GDR i jeszcze świecą … dziwne a wcale nie long live … dziś sprawidziłem, a może long live to był stnadard ?
aha proszę o pomoc w identyfikacji co to za stara TOYOTA ta ?
zanim wysle zdjecia, mam pytanie: czy mozna do samochodu z ’98 zamontowac xenony? Czy nie zepsuje mi to reflektorów?
@Aremberg:
Owszem gniło, powaga :-D. Żałuję strasznie że nie zrobiłem zdjęcia, bo stwierdziłem wtedy że Złomnik się pewnie nią nie zainteresuje.
eeee
wylewki maszynowe miksokretę
tego w ciul u mnie. Już wygrałem : D
@JK: Filmik i fury pierwsza klasa :-D, brałbym i ujeżdżał wszystkie!
To też zajebiste :-D, szczególnie “downsized Caprice”
http://www.youtube.com/watch?v=TBiJX0uC-cE&NR=1&feature=fvwp
http://www.youtube.com/watch?v=ezc_hhPA6cI
To mi wypaliło gały doszczętnie :-D, haha
Jednak intuicja mnie nie myliła, widzę że kilka osób potwierdziło że to Camry 😀
Dziękuję, to auto od dawna działa i to świetnie i wciąż się nie poddaje i grasuje po dolnośląskich drogach …
@Leh81
Zepsuć nie zepsuje ale będziesz oślepiał wszystkich wkoło i możesz nie przejść przeglądu. Do xenonu wymagane jest dodatkowo samopoziomowanie reflektora albo spryskiwacz na lampę (jedno z dwojga).
Tia…3-letni Sprinter znajomego klienta, widziałem a nie zrobiłem zdjęcia jakieś 2 lata temu. Progi w stanie sypiącym się, zacieki rude na całej karoserii. Wkrótce Sprinter poszedł na szrot, a szczęśliwy właściciel dopisał się do długiej listy osób ze “sprawą sądową” przeciwko Mercedes-Benz Polska
byłby do konkursu jak znalazł
hehe jestem na antykorozji chłodni kominowej kią pregio z 2002 pordzewiałą trochę, maluje agregatem hydrodynamicznym ( prawie miksokret )
może mam szansę na naklejkę 😉
[…] Przypominam o konkursie fotograficZnym z nagrodami […]
[…] Przypominam o konkursie fotograficznym z nagrodami […]
[…] PRZYPOMINAM O KONKURSIE FOTOGRAFICZNYM ZŁOMNIKA Z NAGRODAMI! […]
[…] Przypominam o konkursie fotograficznym złomnika […]
[…] PRZYPOMINAM, ŻE TRWA KONKURS FOTOGRAFICZNY […]
[…] Przypominam o konkursie fotograficznym złomnika […]
[…] Przypominam o konkursie fotograficznym złomnika […]
[…] DZIŚ KOŃCZY SIĘ KONKURS FOTOGRAFICZNY ZŁOMNIKA, WEŹ JESZCZE UDZIAŁ!!!!!!!!!!!1111 […]