zlomnik.pl

Home |

ROOT BITWA NAJGORZEJ EDISZYN, BMW vs AUDI

Published by on May 30, 2013

Dzień dobry,
obiecałem w komentarzach do poprzedniego wpisu że zamieszczę najlepsze urywki z usuniętych komentarzy żeby można było mieć bekę z ludzi, którzy nie mogą wsiąść do własnego auta żeby sobie nie zwalić i myślą o nim nawet wtedy, kiedy jedzą ziemniaki.

jakiś debil pomylił silniki

weź ty się koleś jebnij mocno w czoło

Ten co to pisał to chyba nigdy do szkoły nie chodził.

Gościu, który pisał ten artykuł musi być nieźle upośledzony motoryzacyjne. TO FAJNE JEST, OCZYWIŚCIE OD WŁAŚCICIELA SAABA <3 <3 <3 No i moje ulubione, od pana rocznik 1994 sądząc z loginu:
Nie chce mi sie tego gówna nawet czytać (…) prosze ciepłym moczem olać to co jest tutaj napisane i najlepiej pojechać osobiście i kupić zadbany egzemplarz !

A teraz już ROOT-Bitwa złomów, czyli coś miłego i lekkiego na ten miły, piękny i wolny od pracy dzień. Będzie naprawdę źle.
Lewy narożnik:
Czterodrzwiowe kabriolety to prawdziwy ewenement w świecie motoryzacji. Z produkcji seryjnych przypominam sobie tylko na ten moment Lincolna Continentala. Reszta to były jakieś pojazdy specjalne, przygotowane dla prezydentów i innych dyktatorów. To dlatego, że zbudowanie 4-drzwiowego kabrioletu, który nie byłby oparty na grubej ramie, jest niezwykle trudne. Nawet w przypadku 2-drzwiowego trudno to uznać za kaszkę z mleczkiem. Nie bez powodu w końcu zdaje się Audi A5 Cabrio waży 200 kg więcej niż coupe, mimo że jest go mniej. Pamiętam jednak, że w swoim czasie panował szał na obcinanie dachów Mercedesom. I pamiętam zarówno beczkę sedan, która po obcięciu dachu po prostu się rozpadła (dobry projekt) oraz W114C, które wyglądało całkiem dobrze, dopóki ktoś nie postanowił otworzyć dwojga drzwi jednocześnie, bo potem nie dawało się już ich zamknąć. Na tym tle BMW serii 7 E32 “DIAKS” prezentuje się niezwykle prestiżowo, ma również interesujący kolor. Widzę wielki potencjał w tym projekcie: na bok dajemy napis “FEUERWEHR”, z tyłu montujemy sikawkę i pojemnik na inne strażackie utensylia i otrzymujemy doskonały wóz bojowy, szybki, świetnie się prowadzący, budzący respekt na drodze, a przede wszystkim pozwalający strażakom wsiadać do niego bezpośrednio z tej rury, z której się zjeżdża z góry remizy na dolny poziom.

link

Prawy narożnik:
Właściwie to tuning jak każdy inny: lambodoorsy, gleba, leksusy, stikery i ten Turek, Bozer Blik. Tzw. zestaw obowiązkowy, dwa razy kawa i wuzetka, bijemy się o złoty pompowtryskiwacz. Ale jest coś, co niezwykle przykuło moją uwagę. Dałbym się pokroić za to, że na przedniej szybie widzę napis DEBILS. Istnienie tajemniczego klubu AUDI DEBILS podejrzewałem od dawna. Za każdym razem, kiedy jestem spychany z pasa, wyprzedzany na trzeciego, wpychany na krawężnik bo kierowca z naprzeciwka ma zablokowany pas więc wybiera mój, kiedy widzę jazdę 150 km/h od świateł na Bonifacego do świateł przy Nałęczowskiej i wyprzedzanie przed przejściem dla pieszych, a wszystko to oczywiście w samochodzie z czterema kółkami na masce, sądzę że na pewno istnieje gdzieś tajny klub AUDI DEBILS, z tajnym forum, gdzie właściciele Audi przechwalają się typu “DZIŚ JECHAŁEM POD PRONT PAKE OSIEMDZIESIONT PO SIEKIERKOSKIM” albo “TA MATKA Z DZIECKIEM TO TAK SPIERDALAŁA ŻE KUŁKA JEJ OD WUZKA ODPADLI”. I teraz, niechcący, klub został zdemaskowany, bo ktoś z klubu AUDI DEBILS – prawdopodobnie jakiś młody członek, starsi są ostrożniejsi – nieopatrznie nakleił sobie naklejkę z nazwą tej superekskluzywnej organizacji drogowych debili.

link

Ale nie lękajcie się. Nie jest jeszcze najgorzej, skoro za jedyne 10 900 zł można kupić sobie gwiazdę polskiego tuningu, czyli Hondę Civic przerobioną w swoim czasie za grubą kasę przez magazyn GT. LINK. A w tym czasie gwiazdom F&F zdążyły wyrosnąć brzuszki i siwe włosy oraz nagrali szóstą, a ponoć już i siódmą część swoich przygód.




Comments
TomekG Said:

Najlepsze są te 4punktowe pasy do zwyklych foteli w audi.


bartekm2000 Said:

To Ałdi kombi powinno mieć tylne drzwi i bagażnik też “lambo” :)))


lordessex Said:

” Audi Debils”, piękna nazwa :-D. Kabriolet w Polsce jest równie przydatny co trampki w środku zimy.


michal_wiech Said:

Pozwolenie na bluzga uprzejmie proszę o.
W tym ałdi środek porządnie odjebany! Mieszek dźwigni zmiany biegów to jakiś aksamit? No i pasy wspaniałe!


miwo Said:

zdecydowanie Ałdi. pasy mnie rozwalili. dobili. debili. niewaźne. ale jeszcze przed procesją mam adrenalinę 😉
BMW z daleka wygląda nawet fajnie – jak właśnie taki pojazd specjalny do wożenia VIPów. brakuje tylko takiego pałąka między rzędami siedzeń, żeby VIP mógł stać i się tego trzymać, pozdrawiając, salutując, obserwując.


Nuts Said:

Chyba miało być Devils … ale kto z Audiarzy ogarnie Szwabache …


Cavalier Said:

Zaje pasyu w tym BMW som. Na pewno też ma super dach składany :)


franz Said:

NIe ma jak świeży kicz z rana. Co ja mówię, przecież to AUDI! BMW! PRESTIRZ! (błąd celowy)
a propos błędów, pan od Audi jest z ortografią i interpunkcją ewidentnie na bakier. Przecinki w niewłaściwych, miejscach.

złomniku, jak ty wyszukujesz takie perełki…


Qropatwa Said:

Zlomnik nie da pospać nawet w wolny dzień. Co robić cza czytać paczec i komentować. Jak dla mnie wygrywa betka. Nie wyobrażam sobie pojednanie nią nawet po bulki co sklepu.


bati Said:

Audi śliczne i stylowe..i ma UBESPIECZENIE


Lukasz15 Said:

Jestem mało oryginalny. Z tego wszystkiego biorę BMW Zaspawuję drzwi i będę mierzył ile wejdzie w niego wody w piękne i ciepłe deszczowe dni. Lans na mieście, a raczej na wsi jak się paczszy :)


yebanany Said:

Szyny pod beemką jak w mercu ze zmienników.


Qropatwa Said:

Nie wierze jest aż 6 licytujących ta bmke. Czyżby koleżka miał aż tylu znajomych z kontem alle?


sosek Said:

Biorę BMW. Drzwi nie trzeba otwierać, będę wskakiwał nad nimi, jak w filmach z Miami. Gorzej będzie jak się rozpadnie na pół przy uderzeniu wózkiem z Biedronki.

Członkowstwo w Audi Debils musi być chyba obowiązkowe, bo każdy właściciel Audi jakiego znam, choć ogólnie raczej porządny człowiek, na drodze staje się debilem. A jak tylko sprzeda auto z czterema kółkami na grillu i kupi Hondę, Alfę czy innego VAZa, jak ręką odjął.


ddd Said:

Audi z ubespieczeniem wygrywa.


leh81 Said:

Audidebillowóz poprostu masakrator. Już widze jak sie trzeba pogimnastykowac aby do niego wsiasc/wysiasc;) Mieszek na dzwigni skrzyni biegow jak z worka na smieci, a te pasy i standardowe fotele, mindfuck. ja sie nie znam, nie kupuje


Łukasz Said:

Honda przy tej całej zabudowie car-audio ma szyby na korbki, żeby oszczędzić na masie…


Piotr Said:

Jak się wsiada do tego Audi, skoro drzwi co prawda idą do góry, ale niezupełnie? Upojnie również wygląda brudno-szara tapicerka i te “dywaniki” z ordynarnej gumy kupione na stacji benzynowej i niezupełnie pasujące. Czy ja dobrze widzę, że te czerwone pasy są wpięte w zapięcia tylnych pasów?
Honda jest koszmarna. To naprawdę jakiś słynny samochód? Z silnikiem 1.4?? Ja się chyba nie znam na tuningu.


PanTauNieStal Said:

Ognista honda pomyka od czasu do czasu do czasu po Rembertowie, nie wiem czym bardziej ocieka, prestiżem czy szpachlą. Czasem oglądam sobie ją zaparkowaną i zastanawiam się jak otwierają się w niej drzwi z racji faktu, iż szpachel zachodzi na ranty i szpary między elementami nadwozia można liczyć w mikronach.


audidebilsclubpl Said:

Club Audi Debils oglasza, ze juz niedlugo poszerzamy oferte o model “A-czy debils edition”, tutaj taki maly teaser:
http://tuningcars.us/albums/userpics/10001/audi-a3-8l-tuning_2810729.jpg


LifeGuard Said:

Bo “Debils” czyta się jak “Devils”, tak jak pisze się “REVENTON” a czyta się “REBENTON” koleś zna się na lambo…

poza tym właściciel tego Audi to skromny człowiek, nawet się nie pochwalił że wymienił siatexa lewego w zderzaku, bo nowy aż się błyszczy.


damianyk Said:

jak się niby do tego gó**na wsiada przez te drzwi? przecież w t 34 jest większa szczelina do wsiadania.


T.J. Said:

The first rule of the Audi Debils Club, is that you do not talk about the Aud Debils Club.


Buckel Said:

Szkoda tego Audi, bo to dobra i niekorodująca maszyna (mam takie od 12 lat). W Niemczech takie auto to raczej grzybowóz, więc pomysł stuningowania go w ten sposób jest debilny od początku.


Marlon Said:

Mnie najbardziej zaciekawiła honda na gwintowanym zawieszeniu ze sprężynami od typeR.


Marlon Said:

Zaletą niewątpliwą hondy jest, że posiadając samochód z przeszłością magazynu GT można robić “SWAP’y” (w tej pisowni koniecznie!) i najważniejsze: możesz legitymować się mocą!


Ociec_Ryzyk Said:

Debil nie wie że jest debil, a mądry to wie.


tamarixis Said:

Oba szroty jak się patrzy, ale chyba jednak wygrywa AŁDI. Urzekające są te drzwi, uchylające się akurat na tyle, żeby wczołgać się do środka…Ciekawe czy tylne drzwi i klapa bagażnika są także “tjuningowane” :)

Pasy bezpieczeństwa to milowy krok naprzód w dziedzinie bezpieczeństwa biernego, bo i kto wpadłby na to że można przednie można zamocować na tylnej kanapie a po zajęciu miejsca zawiązać na kokardkę (ważne aby była to podwójna kokardka). I najważniejsze – na UBESPIECZENIE!

Pod tym BMW to chyba wspawane jest pół magistrali kolejowej… Już wiadomo, gdzie te szyny znikają…


Ktosiek Said:

Te drzwi Lambo – wybornie musi wyglądać wchodzenie do tego auta jak jeden z siłowników puści.
A klub debils oczywiście istnieje, wśród właścicieli audi jest to szczególnie widoczne – sytuacja jak z wczorajszego wpisu przy touranie – typ kupuje a6 2.5 tdi i oznajmia, cytuję “to jest inwestycja” lulz. Obecnie pogania SC900+LPG bo koszty remontu “inwestycji” go przygniotły [;.

A BMW wygląda fajnie – zdemontowałbym jeszcze drzwi – i jeżeli by się nie rozleciał pojechał na plażę – była zresztą taka wersja Fiata 500 z pasem parcianym zamiast drzwi.


Pepek Said:

BMW podbite szynami rzondzi :)


marekrzy Said:

Szacun za odwagę dla właściciela bemy. Wszystkie drzwi otwarte na raz!


panrysiek Said:

łeee ałdi nie w dedeiku :( Mało prestiżowo! Jakimś tam pocieszeniem jest UBESPIECZENIE.


Mont Said:

ma ktos jeszcze to vt na ktorym civic byl wzorowany?


RoBuR Said:

biore audi, ubieram się na czarno, jade nim na procesje bożociałowo, otwieram fure, wyjmuję tacę i dewoty myślą że wychodzi sam chroboszcz
a nie przepraszam sam lucyfer `devil inside` i wtedy zabijam po kolei stare baby otwierając i zamykając drzwi


tommm Said:

Prototyp czterodrzwiowego kabrioletu stworzyli niedawno katowiccy studenci. Za bazę posłużyło Renault Laguna:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/581819_588122487884946_1651364222_n.jpg
:)


bati Said:

Zawsze kiedy widzę takie sprzęty zastanawia się, co kierowało twórcami tych ulepów? Czy chcieli wyróżnić się z tłumu? Czy chcieli komuś zaimponować? Najbardziej zdumiewające jest jednak to, że została w to wtopiona kasa i zmarnowany czas. Krew w piach….


Marlon Said:

@tommm: Studenci? Umiejętności wskazywałyby raczej na drugą klasę ZSZ o profilu “obróbka skrawaniem”


klawisz Said:

Ciężki wybór, BMW bez dachu i pasów bezpieczeństwa, czy Audi od Debila. Swoją drogą te pasy z Audi pod kolor by pasowały do kabrioleta, no i pasażerowie przynajmniej mieliby jakieś pasy 😀


AUDI DEBILS to zdecydowanie prawda. Jest jeszcze popularne w mniejszych miejscowościach BMW KRETYNS. Natomiast siódemka zdaje się być zrobiona ładnie – inna rzecz, że jedyny człowiek, który wyglądał na miejscu siedząc na tylnym siedzeniu 4-drzwiowego cabrio miał mały wąsik i już dawno nie chodzi po naszej planecie. Choć podobno niektórzy widzieli go w Argentynie.


GrimmReaper Said:

@Marlon: Na pewno jeśli chodzi o lakier 😉
Zresztą ja kiedyś robiłem pick-upa Tigry…. Tzn rozbiłem tylną szybę 😀


Jun Said:

BMW jak z teledysku do “Still Dre” 😀


egon Said:

Mówcie co chcecie, ale skóra od Java car design w civic daje radę! Polak potrafi! Radwańska przed chwilą wygrała, uwielbiam ją, chciałbym się z nią ożenić!


Rbrbar Said:

To BMW jest tak idiotyczne, że aż piękne. Zakochałem się:) natomiast Audi…cóż, dopełnieniem całości byłyby elementy z “KARBONU”, ale i bez tego zacny złom^^


ZAWSZE jak chcę na klawiaturze wpisać “devil”, to wychodzi mi “debil”. W tym A4 pewnie o to samo chodziło…


mrlolensis Said:

O dzizas to audi to na dodatek kombi… xD


panrysiek Said:

Carry ma przecudowne prestiżowo-multi-interfejsowe wnętrze


notlauf Said:

a zapomniałem powiedzieć że komentarz Marlona o GT bardzo bardzo mi się podoba! Sama prawda :)


gsi Said:

Lambokombi (kombolambi?) wygrywa. Bezapelacyjnie niestety


miwo Said:

@ Leniwiec:
nie tylko pan z wąsikiem.
http://tiny.pl/hsx1r
tu masz Chiraca, a jak się poszuka, to wcześniej i Mitterand, d’Estaing i Pompidou także używali takiego SM (właśnie z takim idealnym pałąkiem,o którym pisałem). co ciekawe de Gaulle nie chciał takiego cabrio na bazie DS, ale wersję z dużą dziurą w dachu.


finn the human Said:

@Leniwiec: JFK tez dobrze w czterodrzwiowym cabrio wygladal (do czasu)


acidrain84 Said:

A cóż wy macie przeciw temu BeEmWu?
Po dopracowaniu szczegółów (pasy psiakrew, dach w wersji zjadliwej i słupki…) mógłby to być całkiem zjadliwy, chociaż kompletnie bezsensowny środek transportu. :) O podwoziu się nie wypowiadam – nie ma zdjęć tegoż, ale takie mam wrażenie, że są tam całkiem, całkiem profile wstawione.

O “Ałdi-lansowozie” słowa nie powiem, nie ogarniam po prostu tego zjawiska.


supabache Said:

Wygrywa Audi, bo jest doskonałą inwestycją. Wystarczy kupić, zmienić literkę B na V i sprzedać za 3-krotnie większy pieniądz. Trzeba tylko dodrukować polskie tablice, aby możliwy był “powrót na kołach”.

Projekt BMW jest niestety mocno spóźniony, bo teraz prezydenci boją się wyjeżdżać na ulicę i machać do ludu, lepiej tweetować.


Aremberg Said:

Jestem pod wrażeniem że w 2013 roku, czyli ponad 5 lat od definitywnej śmierci tuningu w stylu F&F, ktoś jeszcze przerabia samochód w tak kretyński sposób, po czym wystawia go na sprzedaż. Czyżby po zakończeniu prac spojrzał na swoje prestiżowo-odlotowe dzieło i stwierdził: oj, jednak nie jest tak zajebiste jak mi się wydawało że będzie?


kiier Said:

Audi debils uczyniło mój wieczór weselszym xD A na masce napisane – kurczak na ostro xD


_krrl Said:

Ech, wypisałem gigantyczny komentarz rano z telefonu po czym pojawil mi się błąd pińcet i dałem za wygraną. Zatem- to Audi to chyba niedokończone, bo wnętrze pozostało niemal dziewicze pomijając pasy i gustowny mieszek skrzyni biegów w kontrastujących kolorach. No i ten napis ‘ & Micki’ na przedniej szybie sugeruje, że albo współautor sie wycofał, albo to puste miejsce jest przeznaczone na imię nowego właściciela, który już będzie wiedział o co chodzi w kwestii modyfikacji wnętrza. Jednakowoż Audi przegrywa z tym BMW, może ono tylko tak stoi do zdjęć, a gdyby ruszyć albo trzepnąć drzwiami to malowniczo by się rozpadło? Anyway, DRZWI MOŻNA SMIALO ZASPAWAĆ. A ta Honda LOL, bałbym się wozić cokolwiek w bagażniku żeby nie uszkodzić tych głośników wielkości znakow drogowych. I co to są tweetery?


_krrl Said:

o nie, ta Laguna podrzucona przez @tomm wygląda jak model Fiata Bravo I, nad którym znęcałem się w dzieciństwie malując go korektorem, farbami i czym wlezie. Co prawda dach został na swoim miejscu, ale model z czerwonego z czarnymi zderzakami przeistoczył się w wojskową zieleń. Ciekawe gdzie się teraz przewala…


2k2 Said:

@_krrl: tweetery to gwizdki. Glosniki wysokotonowe znaczy sie.

@aremberg: tunNing Ondy jest z 2006 roku czyli akurat w czas.


Gurney Said:

A dzisiaj taki czlonek audi debils mnie i innych wyprzedzał, oczywiście na podwójnej, oczywiście gdy z naprzeciwka coś jechało, a co tam, rejestracja coś tam ajfon (LOL) a lampa nie działa… To musiał być ktoś z ichniego narządu, sorki zarządu. :)


Zygfryd Said:

@_krrl: tweetery=głośniki wysokotonowe=to chyba wkręt co nie? 😉
@RoBuR: klękam przed Twoim wpisem i sypię kwiatki. Mega zwała :)


yeslauf Said:

No koleś od BMW ma odemnie respekt, trochę siedizałem kiedyś w przeróbkach aut zamkniętych na kabrio i wiem jakie to powoduje problemy. ale auto FR jest jeszcze jao takie do wzmocnienia bo jest duży, wysoki tunel który można powzmacniać, Ciekawe jak bardzo wzmocnił progi i czy jest coś co choćby imituje torsionbox na tylnej osi.


Sneer Said:

Notlaufie miły, Peżot produkował czterodrzwiowe cabrio, na bazie 407cc, nazywało się Macarena, miało belkę pomiędzy środkowymi słupkami, za oparciem przednich foteli, sztywny dach, i zaje**sty mechanizm składania dachu, Tu LINK http://www.youtube.com/watch?v=hwYqAlXsTi4.


stasiek Said:

a ja wsadziłbym te pasy z avdicy do beemki…. i wtedy pasażer i kierowca staliby się integralnymi elementami amortyzującymi nadwozie 😉


tamarixis Said:

tommm, ta laguna wygląda jak “dzieło” uczniów zasadniczej szkoły tartacznej…


@ miwo – te przeróbki SM-a były multiorgazmiczne, Opera wywołuje u mnie ślinotok.
@ finn the human – tak, do czasu, bo potem zrobił się nader nieładny…


_krrl Said:

@Zygfryd zupełnie nie, tweeter kojarzy mi się li i tylko z bardzo częstym błędem w pisowni nazwy Twitter :p w kazdym razie dziękuję Tobie i @2k2 za oświecenie mnie w tej kwestii 😉


Szara_Wołga Said:

Te BMW może być całkiem fajnym autem, O ile nie rozleci się przy kopniaku (odsyłam do filmu “Maska”) no i ktoś przemaluje je na jakiś przyjemniejszy kolor.


btrx Said:

rozwalasz mnie człowieku, prawie się popłakałem


cubino Said:

@_krrl: ściśle rzecz biorąc, to “Twitter” jest (zamierzonym) błędem w pisowni słowa “tweeter”, od “tweet” – ćwierkać.


Sauer Said:

Z seryjnych 4drzwiowych kabrioletów to Jeep Wrangler Unlimited jest chyba najpopularniejszy.


_krrl Said:

@cubino tak, tak, ale jako ze jest nazwą własną to jednak bronilbym tezy, ze pisanie tweeter zamiast twitter to błąd 😉 zupelnie odplynelismy od głośników


tigre Said:

Bardzo uważam te japońskie znaczki na masce niemieckiego samochodu. DDM as f**k!


tigre Said:

Och rzerz, nigdy nie lubiłem Peugeotów, ale taką Macarenę to bym postawił i patrzył jak się dach składa i rozkłada… :O Swoją szosą ciekawe, ile cykli mechanizm wytrzymuje ;>


Przemek Said:

Audi Debils
Octavia Corporation?


supabache Said:

makacaka Said:

bmw wyprodukowalo 4 drzwiowy kabriolet i podejrzewam ze ze sztywnoscia nie bylo problemu.coprawdaz byla to seria 5 ale kto wie czy z 7 tez tak nie postapili ale szczerze watpie zeby jedyny egzemplaz byl wystawiony na alledrogo


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1