zlomnik.pl

Home |

MIKS Nadchodzi nędza / Tercel Attack

Published by on August 09, 2013

DZIŚ KOŃCZY SIĘ KONKURS FOTOGRAFICZNY ZŁOMNIKA, WEŹ JESZCZE UDZIAŁ!!!!!!!!!!!1111

Nie wiem czy wiecie, ale nadchodzi nędza. Załamanie gospodarcze, katastrofalne długi, oszczędności, cięcia wydatków i podwyżki podatków, a wszystko to wina Tuska. Po sześciu miesiącach tego roku przekroczono deficyt budżetowy o sto miliardów złotych, które musieliśmy pożyczyć od Żydów, a jako zabezpieczenie wzięto pięć milionów polskich dzieci i jeżeli Tuskstein nie odda tych pieniędzy do 1 lipca 2014 to wszystkim dzieciom zostaną naniesione izraelskie kody kreskowe na czoła. Dalej nie zwłócząc, przystąpmy więc do tego festiwalu nędzy, który niesie poniższy miks.

O, tu widać.

A tu moje inicjały i to odwrócone. Szatan.

Powiem Wam szczerze na temat Maluchów: nie cierpię tych wymuskanych ideałów z Allegro. Ohyda, dno i smutek. TO jest moja ulubiona wersja Malucha. I tego Wam życzę.

To dla Barbary.

Niech ma nawet dwie.

Cóż to za dziwna konstrukcja po prawej? Jakiś żagiel?

SPOKO POLAKI W DABLINIE

Rzadko piszę o jakimś samochodzie, że jest brzydki, ale ten jest naprawdę koszmarny, straszny, okropny, ohydny, obrzydliwy…

…paskudny, wstrętny, obmierzły, nieestetyczny.

I jeszcze w temacie Dacii: ostatnie wcielenie 1310. Kto by się spodziewał.

Autorem zdjęcia jest właściciel widocznej w tle Camry.

Ładniutki. Odmładza mnie. Jest rok 2003, a ja z wypiekami na twarzy kupuję nowe GT. Ależ byłem wtedy piękny i młody!

Wielowarstwowa naprawa ubytków blacharskich.

Co to znaczy “maszynowe”? Tynki są AGREGATEM, wszystkie inne to szajs.

Fantazja jest. To będzie taki Rayton-Fissore kiedyś.

Ostatnio był Iltis z Majorki, a teraz jest Iltis z Litwy. Powinien nazywać się Iltas.

KLEII się przydaje, jak masz włoskie auto

Na tenże sam KLEJ można przykleić spoilery.

Dowiedziałem się, że nosorożec to po rosyjsku носорог.

Hipsterska plakietka.

Takie coś widziałem w życiu na żywo tylko raz.

No patrzcie. A zawsze myślałem, że X90 nie nadaje się do niczego. Jakże się myliłem!

Felgi mam ładne do sprzedania jakby ktoś chciał.

To chyba Norwegia. Jak tam pięknie. Auto Union, jakby ktoś pytał.

TURBO LASER. Już same te słowa brzmią jakby był z powrotem rok 1988.

Po prostu grzyb z konstelacji Oriona.

GAZ przerobiony na SUV-a. SUVGAZ

Mały wtret złomnikowo-architektoniczny, czyli nowoczesna architektura Gruzji. Loftowa, nie ma co.

Tofas. Jestem zawsze pod wrażeniem, jak Turkom udało się skutecznie unowocześnić model 131.

Oldsmobile na Islandii.

Monsieur Śrubaque, czy Pan nie zazdrości?

Relianty pod Krakowem. Ciekawe o co chodzi. W razie czego zapisuję się na test.

Koneserstwo że ja nie mogę.

To złom i to złom, HA HA HA HA HA

W ogóle uwielbiam takie miejscówki, że leży wszystko wszędzie.

Polep plastrem, zwiąż na sznurki i pojedzie! (tylko z górki)

Ładnie mszeje

Piękne Pinto, o którym ostatnio pisałem, ma problemy z zapaleniem. Pana z lewej wyedytowałem korzystając z nowych funkcjonalności Fotobakieta.

Czy metalowe dekielki i kanciaste zderzaki to połączenie które kiedykolwiek wystąpiło fabrycznie?

Wakacje wzywają.

Dobry na składzik.

To musi być Impulse.

Zadziwia mnie popularność tego pojazdu w Polsce.

Gdzieś daleko na północy.

Taki smaczek dla znawców 125p: dlaczego ta tablica jest tak zajebista?

WTEM! 405 Mi16 na tablicach z Kalifornii na warszawskim Wilanowie. W ogóle kto w Kalifornii kupił sobie coś takiego i przyjechał nim do Polski. Jaka to musi być historia. Chciałbym jej posłuchać (i przetestować 405!).

Nowy nabytek jednego z czytelników złomnika, przepiękny wóz! (wcześniej tenże czytelnik miał Seata Rondę)

Takie Tercele można jeszcze spotkać na Islandii

Jednak internety wygrywa ten Tercel L1.

Jest w idealnym stanie. Grzyb wyciąga go trzy razy w roku. Ale bym nim jeździł.

Autorzy zdjęć:

lech.k, Paweł Grzegorzewski, brazer, Mateusz Senko, Piotr Ciechomski, 4telier, Sebastian Strebski, Mateusz Preis, Rafał, kams6, Maciej DM, Damian Śmigielski, Harry Reems, Jerz von Matt, lordessex, Kuba Mielniczak, Gab, Patryk, Szymon Ptak, Patryk Bojanowski, Ojezu, Jarosław Piliszko, jasiek mk




Comments
milky Said:

Pana z prawej. Albo nie z tego lewa, tylko z tego drugiego lewa. Jak kto woli. Czapkę ma stylową.


michal Said:

Ależ ten Tercel 4WD Kombi jest piękny! Gdzie takie można kupić?
Bo na allegro go nie było raczej ;(


grusiak Said:

kij z Oldsem, jaki zajebisty Suburban :)


Genuineparts Said:

nikiplank Said:

Bo to tercel egzotyczny.
Modlę się do niego od dawna.


ZIWK Said:

Taką 405Mi16 widziałem Krakowie -ale to był dodatkowy smaczek wersja Mi16x4 – patrzyłem się na nią obojętnie jak satyr na dziewicę ;)…
Właściciel mówił, że ma SPRAWNY napęd…

Dla nie-nawców X4 ma napęd na 4 koła – przynajmniej oryginalne, bo z częściami zamiennymi jest gorzej niż z Yeti – nikt o nich nawet nie słyszał; więc większość jeżdżących to już tylko 4×2 :(

A ta blaszana przyczepka ze złomem to nie oryginalna “tarpanówka” ?


_krrl Said:

Tercel Tercelem, ale czy Spark I po lifcie szedł na Polskę?O___o


anon Said:

Jednak Reliantów w Skotnikach nic nie pobije 😉


Bayerische Said:

Czerwony Reliant jest jak najbardziej na chodzie i być może ma nawet papiery bo służy pracownikom stacji demontażu do załatwiania różnych spraw w okolicy, a to by oznaczało że jednak da się przejechać Reliantem przez kanał na SKP.


musso Said:

Sungjongi to w ogóle bardzo popularne auta są. Zwłaszcza wśród ich właścicieli :)


Tercle są przepiękne, 4WD kombi jest na mojej liście “chciałbym”, tak samo, jak Volvo 164 (tyle, że wolałbym takie bez sznurka za to z kompletnym przodem). A najbardziej chciałbym DKW F11/F12/Junior, czyli to, co podpisałeś jako Auto Union (to byłóa nazwa koncernu, który zrzeszał kilka marek – pod samą marką Auto Union wyszły chyba tylko wyścigówki i finalne rozwinięcie DKW F89 – następca 3=6/Sonderklasse, poprzednik F102, z którego wywodziło się pierwsze powojenne Audi). Dwusuw, rama, dźwignia zmiany biegów przy kierownicy… Matko bosko kochano, jak ja bardzo poproszę.


Bielitzer Said:

@notlauf, co ty czytasz za gazety, matko jedyna!
a te tablice na 405 to może tylko dla lansu?


Fajkowski Said:

PSstryk124 Said:

Patrzę ze dużo fotek z mojej mieściny(Białegostoku) i okolic :D. Ale ten w115 czarno-niebieski należący do znanego klubu nocnego nie jest taki zły , mijam go prawie codziennie i mi tam sie podoba , ale o gustach się nie dyskutuje, a Pinto na Monieckich numerach to normalne sprawa 😀 Chociaż może czasy się troche zmieniły , ale da się jeszcze w Mońkach spotkać Amerykańskiego klasyka. Dzieje się tak , gdyż w latach 70, 80 i jeszcze 90 praktycznie całe Mońki latały do Stanów do roboty , taka po prostu była moda 😀 Chodziła nawet anegdota , że przed startem samolotu do Chicago stewardessa pyta kto jest z Moniek i zawsze ktoś się odzywa 😀 Nie ma chyba nikogo w Mońkach , kto by nie miał rodziny w Stanach, No i te rodziny przysyłały do komunistycznej , później wczesnokapitalistycznej Polski fury z Ameryki. Aczkolwiek w latach 80 i 90 nie miał kto w całym województwie serwisować tego żelastwa i większość poszła gdzieś w Polskę, chociaż parę starych Mustangów i camaro zostało. Obecnie królują w tym miasteczku Europejskie samochody w wersjach na U.S , oczywiście pełno takich z czerwonymi kierunkami 😀 , wogle mix Moniecki to by była fajna sprawa, bo to tak nap rawde jest kawałek Stanów w Polszy 😀 . Może jest tu ktoś z Moniek? Czy wszyscy w Stanach?


Beddie Said:

Jeździłem tym czerwonym Reliantem, przyjeżdża do mnie na spoty 😀 Chyba w zeszłym roku wpakowaliśmy się do niego w 8 osób. Znaczy fizycznie było niby 7, ale kumpel jest na tyle obfity, że liczę jako dwa. Dacha jeszcze nie było, ale wg właściciela da się tym pójść bokiem. Mam obiecaną przejażdżkę w zimie 😀


Kfaczu Said:

TAC dobre blachy – bo z mojego rodzinnego miasta Dębicy 😉


maciejowski Said:

a jeśli ten 125p to 1295? :>

btw. na głównej podają, że są 3 komentarze do tego wpisu, a ja tu nic nie widzę.


Qropatwa Said:

Tercel był ostatnio na allegrze bardzo ładny, zielony taki jakiś, za 4500.


Krzyś Said:

O, jaki solidny miks! Peugeot 405 jest najlepszy!


kiełek Said:

Ten W115 zawsze tam stoi i robi za reklamę. Ostratnio ktoś pobił mu przednią lampę.


miwo Said:

_krrl:
skoro szedł sprzed liftu, to pewnie i po…

ten militarny Trabant mnie zawsze zadziwiał: jak jest u niego z chłodnicą oraz o co chodzi z tymi przekombinowanymi osłonkami świateł

tu jeszcze jeden Tercel, ale nowszy. kiedyś, dawno wysłałem złomnikowi:
http://imageshack.us/photo/my-images/96/2luq.jpg/

przy okazji, ponawiam pytanie, bo zapomniałem, jaki może być maksymalny rozmiar zdjęcia oraz wszystkich załączników? bo mam wrażenie, że mój ostatni mejl z fotkami poszedł w spam, albo nie dotarł…


Bogusz Said:

tynki maszynowe to coś jak karabin maszynowy … wali zaprawą z rury seriami …


pr Said:

Dziwne. Na zdjęciu z Gruzji wszystkie auta mają zderzaki.


miwo Said:

@ PStryk 124:
no ciekawe to, co piszesz o Mońkach. akcja “Pokłosia” Pasikowskiego dzieje się w powiecie monieckim i w istocie głównym bohaterem jest facet, który wraca z USA do brata, który został na ojcowiźnie 😉


Wiesiek Said:

Nie żagiel, tylko ktoś sprawnego słonia na śmietnik wyrzucił.


Carman Said:

Jak zwykle japońskie żelazo jakoś zbytnio do mnie nie przemawia to Tercel czytelnika złomnika jest po prostu rewelacyjny (właściwie ten z Islandii też). Szczerzę zazdroszczę. Nie wiem co w nim jest takiego, ale po prostu mi się podoba.
Btw. co to za pojazd na zdjęciu z podpisem: Koneserstwo że ja nie mogę?


notlauf Said:

Trabant z chłodnicą? To chyba 1.1?

Maksymalny rozmiar załącznika to 25 MB. Maksymalny rozmiar zdjęcia nie istnieje, może być nawet jedno 25-megabajtowe ale po co?

Trzeba brać pod uwagę że miksy mają 1,5 miesiąca opóźnienia.


radosuaf Said:

Chyba każdy by wolał miksokretem od maszynowych…


woland Said:

Rondę chyba opylę. Oczywiście dla konesery i kolekcjonery, hipsterą nieszpszedam.


Bogusz Said:

miksokretem to posadzki…


psychop Said:

ty no Reliant na LPG tylko czemu tankują go acetylenem ???


miwo Said:

@notlauf:
a no tak – dwusuw. miałem na myśli, że grill ma cały pokryty blachą ten trabant.


tercel Said:

Uhuhuuu… :) Tego ostatniego Tercela miałem bordowego w haczbaku 3d, jeszcze piękniejszy (ta szyba!) :)


@ miwo – mylisz pojęcia. Dwusuw tak samo, jak i czterosuw, może być chłodzony cieczą lub powietrzem. Dwusuwowy Trabant był chłodzony powietrzem. Ale np. Syrena już wodą i chłodnicę jak najbardziej ma.


marekrzy Said:

Nie jestem pewien czy dobrze pamiętam, ale chyba trampek miał taki fake grill: z wierzchu kratka, a pod spodem ścianka która kierowała powietrze rurą do płaszcza okrywającego silnik?
Wystarczyło napisać: ten militarny Trabant mnie zawsze zadziwiał: jak jest u niego z chłodzeniem…


milky Said:

Z PRAWEJ STRONY STOI TEN WYEDYTOWANY PAN!!!!!!11111jedenjeden


monogramus Said:

Przez te miksy to aż mam ochotę pobyć trochę budowlańcem. Te tynki agregatem, te posadzki miksokretem… Trzymać taką wielką rurę i lać…
I koneserstwo pełną gębą na co dzień :)


Rafako Said:

Trabanta z tym DeDeeRen plakete widuję czasem jeżdżąc do pracy. Gnije sobie spokojnie na jednym z parkingów osiedlowych na Bródnie. A co do Dacii “w pikapie” to jakaś wypasiona “brygadowa” wersja na “dopel kabinie”, rarytaśna jak nie przymierzając Hanomag jakiś…


_krrl Said:

@miwo no Matiz tez miał lift, a w Polsce go nie było :p chociaż chyba tego poliftowego Matiza w Polsce nie produkowano, ale nie jestem pewien- Ty pewnie to wiesz? 😉


Dave Said:

Notlauf, ten szpojler w Astrze to oryginał z OPCety… :( szkoda że reszta z dupy. sama lotka warta z miliard, dla konesera, zobacz. DAJTA MIE RELJANTA, CHCE NIM NA KANAŁ!!11one


krepak Said:

Batumi Adżaria a nie Gruzja.


krepak Said:

żart ale prawdziwy!


jest skoda 120 … jest dobrze,jestem ukontentowany …


Adam Said:

Piękna tablica, z pojemnością silnika :)


Krzyś Said:

Tak z innej beczki:
http://allegro.pl/fiat-126p-oryginal-i3442670827.html
Tacy ludzie sobie jaja robią czy już do reszty stracili kontakt z rzeczywistością? Najciekawsza jest w tym wszystkim kierownica…


Demon75 Said:

GAZ-y!! Isuzu!! Sangyong!! Autobianchi!! A co pod Krakowem robią Reliant-y???
@Leniwiec – w tym temacie polecam zapoznać się z radosna twórczością naćpanych (jak sądzę) ynrzynieruf z firmy Detroit Diesel, szczególnie z lat 70-tych :-)


mandi Said:

ten mercedes z białegostoku swego czasu był cały czarny, na tym samym kole i napis na jego boku brzmiał “coca dealer” :)


vlad Said:

@marekrzy: dobrze pamietasz, choc ta rurka byla opcjonalna, a dmuchawa byla na sztywno podlaczona paskiem do korbowodu i pompomowala powietrze z lewej na prawa (patrzac od przodu). Podobno byly proby skierowania czesci tego powietrza z powrotem do silnika, zeby nazwijmy to przeplukiwanie poprawic i osiagi, ale mi sie nie chce w to za bardzo wierzyc z uwagi na trudnosci w sterowaniu i temperature powietrza dolotowego :).


Nat Said:

No taką nędzę, to ja rozumiem.
Proszę dokładkę.
Bo nędza rośnie w miarę oglądania.
Gruzja, Tercel grzyba i X90 wymiata (a konkurencje ma silną!)


Aremberg Said:

Super miks, naprawdę cudny. Uwielbiam te filozoficzne napisy pozostawione na murach/drzwiach czy przystankach. Mieliśmy już “życie nie polega na kupowaniu”, “cebula kurwa” i teraz “nadchodzi nędza” – coś wspaniałego 😀
Relianty widziałem gdzieś w połowie kwietnia jadąc do Skawiny, ale ponieważ było wtedy jakieś 10 stopni, raczej nie paliło mi się jechać tam rowerem i im popstrykać foty. Potem zapomniałem o sprawie, ale ktoś mnie na szczęście wyręczył.
A co do innych: fantastyczne ROOT-y prosto z epoki, grupowe koneserstwo i grzyb z konstelacji oriona :]
Aha, autora zdjęcia z Rekordem z Krakowa proszę o podzielenie się lokalizacją, dziadek kiedyś miał takiego, chętnie sobie przypomnę.


L for Lucy Said:

Czyzby Pan inzynier Srubak udzielal wywiadow takze dla Onetu?
http://moto.onet.pl/odnaleziono-nietypowy-egzemplarz-poloneza/pg5rc


Demon – dwusuwowe diesle? Słyszałem, czytałem, oglądałem na TyRurze, ależ one genialnie brzmiały! A jeszcze te patenty ze skrzynią biegów obsługiwaną dwema dźwigniami – cudownie z dÓpy, uwielbiam takie patenty.

Ale i tak wolę tę Dekawkę z miksu, piękna jest.


benny_pl Said:

fajny Tercel 4×4, lubie taki “design”, wyglada jak troche mniejszy mitsubishi spacewagon, i chyba wolal bym spacewagona bo wyzszy i tez sa 4×4

no i Visa sliczna :) tylko to paskudne vivaro/reno-costam psuje zdjecie

a matizy doczekaly sie liftu u nas tez tyle ze sie spark zaczely nazywac ;p tak czy siak Tico bylo z tego wszystkiego najladniejsze


Krzyś Said:

Z tymi Matizami/Sparkami to jest generalnie tak, że u nas dostępna była co druga wersja – a konkretnie nie było wersji po liftingach.
Najpierw był Daewoo Matiz M100. Podczas gdy w innych krajach był już Daewoo/Chevrolet Matiz M150, u nas dalej w ofercie był produkowany w FSO Matiz M100.
Pożniej do nas wszedł Chevrolet Spark M200 ale raczej z tego co wiem nigdy nie wszedł Chevrolet Spark/Matiz M250, czyli taki jak na zdjęciu z Tercelem.


lordessex Said:

Oh yeah!! W końcu moje zdjęcia doczekały się miejsca w miksie :-D. Jednak moje wysiłki na Islandii nie poszły na marne :-D. Żółtego Trabanta z naklejką DDR też kojarzę, stoi na Bródnie przy Rembielińskiej. Na tym samym parkingu stoi również Ford Scorpio z pierwszej serii na czarnej blaszce równie mocno wrośnięty w ziemię co ten Trabant 😀
@Carman: Widziałem je na Islandii ale ni cholery nie mam pojęcia co to może być, widziałem już wiele ale to mnie wryło w ziemię po same uszy!! :-D. Myślałem że ten szaro-czerwony wciśnięty w rogu to International Harvester ale nie miał żadnych emblematów. Samoróba jakaś czy co?


pu_dzian Said:

zobaczcie co piszą na onecie
Unikatowy Polonez odnaleziony na aukcji w Serbii
Powstało tylko 5 sztuk wyjątkowych kabrioletów polskiej produkcji

http: //moto.onet.pl/odnaleziono-nietypowy-egzemplarz-poloneza/pg5rc


marekrzy Said:

Jesteśmy w szoku.
Zwłaszcza że wiadomość powtórzona po miesiącu (wpis z 08 lipca) lepiej ryje beret.


Yossarian Said:

Wyborne Punto! Ech, ostatnio jakoś mało tego ROOT. Tak na złomniku, jak i na ulicach.


miwo Said:

Panowie!
przecie Poldek z Jugosławii złomnik już miesiąc temu był omówił:
http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/07/08/bierz-lawete-polonez-cabrio-tajemniczy-prototyp/

a Malucha wczoraj wrzucił złomnik na fb. :)


miwo Said:

@ _krrl, Krzyś
z Matizem było tak, jak pisze Krzyś. po lifcie u nas nie dotarł, bo w FSO tłukli dalej pierwszą wersję aż do upadłego. ale potem dystrybucją Daewoo (które w międzyczasie w Europie stało się Chevroletem) w Polsce zajął się GM i Chevrolety pojawiły się w/obok salonów Opla. wydaje mi się, że, skoro Spark nie miał już z Polską nic wspólnego i był tutaj już inny dystrybutor, to szli z tym już normalnie i wprowadzali po kolei każdą odmianę. ale fakt, że Sparka po lifcie to na żywo chyba nie widziałem…


miwo Said:

@ Leniwiec:
nie raz pisałem tu, że jestę dyletantę w kwestiach technicznych, toteż czasem zadam proste pytanie. i tu dziś zostałem oświecony – oto grill/atrapa chłodnicy jest picem (ponieważ Trabbi to dwusuw, więc pomyślałem, że ma to z tym coś wspólnego), bo dalej nic nie ma, a w każdym razie nie to, czego się spodziewam. i od razu przypomniały mi się wszystkie auta, które miały cały “przód z blachy”, a jednocześnie silnik z przodu, np. przedwojenna Tatra Witolda Rychtera :)

@ krepak:
Adżaria jest republiką autonomiczną, ale od 2004 roku jest pod pełną kontrolą Gruzji (w przeciwieństwie do Abchazji czy Osetii Południowej), jak Tatarstan, Komi czy Czukocja w Rosji. Nazwanie więc jej Gruzją może być błędem w sensie stricte geograficznym, ale nie jest błędem w tzw.codziennym mówieniu, bo wtedy, kiedy mówimy o częściach świata, najczęściej używamy podziału politycznego państw, tak, jak nie byłoby błędem powiedzenie w 1870 roku: “Odwiedziłem krewnych w CK Monarchii w Tarnowie” – choć jak wiadomo, Tarnów leżał w Galicji, która była wtedy regionem autonomicznym. :)


ddd Said:

Bardzo ładne Sunny w świetnej wersji nadwozia. A koledze gratuluje Tercelki. W mojej skromnej kolekcji mam prospekt takiego potwora i muszę przyznać, że wersja na pełnym wypasie CHROM NAVI XENON HIGHLINE. Brakuje tylko opcjonalnych alufelg 14. Szkoda, że nie ma zdjęcia kokpitu bo jest naprawdę genialny, polecam sobie wygoglować bo jest do czego się poślinić.


Szop Said:

“Pinto (…) ma problemy z zapaleniem”

HE HE HE


Rafako Said:

Co do Poloneza z ugryzionym dachem, ja również się dziwię, że jeszcze żaden mityczny kolekcjoner-pasjonata nie pofatygował się po niego do Serbii. Być może wszyscy oni są u Pani Ani z Krakowa i kupują malucha “od wynalazcy”. Gdyby tak zacni Serbowie byli mniej niepełnosprytni, już dawno dopisali by, że jeździł nim sam Arcyksiążę Ferdynand, spodziewam się, że to ruszyłoby sprzedaż mocno do przodu, nawet pomimo sezonu ogórkowego….


pstryk124 Said:

@miwo , nie jest w Pokłosiu nigdzie powiedziane że akurat w pow. Monieckim, tylko że na szeroko pojętej Białostoczyźnie , a to że dali czarne numery BMN to kwestia przypadku 😀 Po za tem Mońki są chyba najbardziej znanym na świecie miastem w Polsce 😀 , a co do samochodów to jest tam dużo niedociągnięć , nie tylko te tablice np. jakim cudem główny bohater mógł wiedzieć jak wygląda Granada , skoro był 20 lat w USA , a tam Granady nigdy nie było (na fana motoryzacji nie wyglądał) , po za tym biały Wartburg wypucowany na błysk na zabitej dechami wiosce? Czy W124 na taxi w 2000 ? Chyba trochę za wcześnie.


karolkk84 Said:

KIC dwa biliony mejk maj dej. Dlaczego ten Colt CJ0 tak wrasta szkoda mi.go przez sentyment.


@pstryk124- była granada amerykańska , całkiem inna od europejskiej, ale była http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ford_Granada_(North-America).jpg
poza tym, 20 lat temu to w Europie już dawno produkcja granady była zakończona:)


Uwequattro83 Said:

A z kąd szanowny Złomnik wie że to Mitsu Pajero-mini/zero/junior z Dublina?Tablice ma z Co.Cork wiec może być z kądkolwiek;P.Mikśny miks:).


kaczor Said:

Trabant – egzemplarz z hipsterowym DDR – jak najbardziej oryginał , jakieś 87-88 , sztuka z wątpliwościami co do kołpaków – nie widać dokładnie na zdjęciu środkowego słupka – wiec jeśli jest wąski to jest to model do 84 roku po apgrejdach , zaś stan wskazuje na mienie przesiedleńcze “poobaleniumurujebnijmytrabantywkrzaki” – czyli leciało się na Zgorzelec z tablicami pod pachą , tabliczką znamionową , Distalem i wracało cukierkiem co to szkop na niego czekał 20 lat a potem mu wolnością odjebało i od wujka z erefenu dostał oriona tudzież inne fieste . A jeśli ma szeroki słupek to oryginał tylko kapsle i felgi grzyb miał po pierwszej sztuce z 79 roku i żal było wyrzucić ( pewnie na diagonalnych rowerówkach , mniam ) . I atrapa jak najbardziej – do 82 roku miała 2 otwory skrajnie – do nawiewu na wiatrak i ekhm – ogrzewania ( czyli taka własna komora gazowa jak szczelił tłumik ) , potem robili jeden większy w miarę centralnie do ” świeżego powietrza ” – weszło razem ze “zdalnym sterowaniem zaworu paliwa ” – czyli nie trzeba było na środku autostrady kłaść się na podłodze żeby przekręcić na “rezerwę”


Dawać mi tu tego Axioma.


heliogabal Said:

kostek Said:

Od kilku miesięcy tu zaglądam i coraz bardziej jaram się Suzuki Carry.


ddd Said:

@woland
W prospekcie z DE są takie http://img.photobucket.com/albums/v512/Typrus/German1986Brochurepg8.jpg i ona ma jeszcze założone nakładki na błotniki. A te które ty pokazałeś http://static.cargurus.com/images/site/2013/01/27/21/13/1985_toyota_tercel_4_dr_sr5_awd_wagon-pic-6251795308741288680.jpeg też pewnie są akcesoryjne bo dużo zdjęć Tercelów w necie stoi na takich, no i nie ma co ukrywać że są bardziej “z epoki” i lepiej pasują. Masz może w środku te dodatkowe wskaźniki http://blog.caranddriver.com/wp-content/uploads/2010/12/Toyota-Tercel-4WD-SR5-interior.jpg ?
A samochód naprawdę świetny, pogratulować.


Mateusz_P Said:

@kaczor – gadałem kiedyś z właścicielem tego Trabanta BGS (młody koleś, nie grzyb), mówił, że jego wóz jest z 1984. Jak robiłem to zdjęcie, akurat go niezastałem, ale na moje oko po prostu sam dodał te kołpaki. Swoją drogą ciekawa historia z tymi zdobycznymi Trabantami, nie wiedziałem, że takie wałki robiono.


woland Said:

@ddd no właśnie te kwadratowe, nie do zdobycia. Ale trwam w poszukiwaniach. Co do wskaźnika, tak, mam inklinometr, jest kompletnie bezużyteczny bez żyroskopu, bo działa tylko po całkowitym zatrzymaniu, i teoretycznie mówi o przechyłach samochodu – max 30st, ale tecel łyka więcej, podjeżdżałem pod nasypy kolejowe, zresztą warto zobaczyć na youtube jak sobie to niepozorne autko radzi w “krzakach”…


Ten Mi16 to chyba tylko nalepka niestety. Migacze miały inny zderzak, a taki cukier to nawet jak by byl polamany, to lepszy nisz ten plebejski ze zdjecia (pseudo chrom na gornej krawedzi, Mi16 mialy po srodku i szeroki plastik).
Wim bom mioł i zwyklego GLa i Miga. 93 rok i 2.0 153 kunie :) a teraz sie ekscytują 130-140 konmi z 2L… eh
Panie Złomnik, wciaz zapraszamy na herbate i pare porostow w serwisie! (stare galanty, mirage i colt)
I porost erste klasse, czyli nasz flagowy galant VR-4 89′, 350 HP :)
Pozdrawiam! Maciek.

ps. wlasciciela prosiaka z ktorego bylo robione zdjecie zapraszamy na serwis :)


tigre Said:

panda Said:

Dacia pickup na bazie 1310,to popularne w Rumunii auto,produkowane spotykane także w wersji 4×4


Michał Said:

Opel Rekord z Krakowa jest jak mówi właściciel od nowości w rodzinie. Wszystko ma oryginalne i widać nawet już prześwitujący lakier, gdzieniegdzie jest podmalowany itp. Silnik rzędowa szóstka ma zalepioną dziurę w bloku po tym jak kiedyś wyskoczył korbowód. Oczywiście te białe okręgi na oponach są naklejane. W linku jest więcej zdjęć i opis, ale nie oddają jego prawdziwego złomnikowego uroku. http://www.klasyczny.com/opel-rekord-c-uwielbiamy-takie-historie/ Jak coś to mam kontakt do faceta, bo serwisuje u mnie swoją Alfę.


Jojo Said:

Jechał w zeszłym tygodniu przez Rumunię i powiem że naoglądałem się Dacii że aż oczy bolały.
Na drogach 80% to Dacie od 1310, przez nowsze 1310 czyli berlinę, Novę, Super Novą aż po Logany. A co pickup-a na bazie 1310 to mają z tyłu sztywne mosty napędowe, z napędem na 4×2 lub 4×4, również z silnikami 1.9 D.


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1