zlomnik.pl

Home |

BMW serii 5 E34, ruchomy zabytek techniki

Published by on February 09, 2012

Oto historia z kantem
co podwójne ma dno
gdyby napisał ją Dante
to nie tak by to szło
Jeden kozak miał beemki i pochodził gdzieś spod Piły
dla pana konserwatora był podobno bardzo miły
tu uprzejmość, tu przysługa, tutaj jedna, tutaj druga
dzięki temu różne akcje z tablicami przechodziły
I na żółte szły przeróżne etrzydwa i etrzycztery
a w Warszawie nie da rady nawet kanta, do cholery
wniosek prosty, chcesz na żółte, wal na zachód, Piła czeka
tam nareszcie władza stoi frontem do człowieka

Statek Piła-tango
żółte tablice
to tylko Piła-tango
korzyści liczę

płynie statek Piła-tango
mam żółte blachy
pan konserwator
nie robi łachy

Konserwator to porządny gość co do starych aut ma serce
Dzisiaj wpisał do rejestru serię 5 na dużej nerce
Jutro wrzuci kwaśniewskiego z trzylitrowym kopciuchem
Podczas kiedy ja mam problem z 77 rok Maluchem
Ale gdy się mieszka w Pile, to wszystko trwa jedną chwilę
Wszystko niby jest legalne, chociaż śmierdzi na milę
ale jak już raz się dało, to się da i razy osiem
a wtedy te przeglądy i OC można mieć w nosie

Statek Piła-tango
żółte tablice
to tylko Piła-tango
korzyści liczę

płynie statek Piła-tango
mam żółte blachy
pan konserwator
nie robi łachy

Te kryteria, obostrzenia to są tylko dla frajera
to żółte blachy-tango, tańczysz to teraz
dziewięć trzy idzie w żółtej, to zabytek pełnym ryjem
zna się tego i owego, dobrze się tu żyje
Nic nie szkodzi że te blachy to jest jedna wielka ściema
Ważne że za brak OC kary żadnej wreszcie nie ma
Ważne że nie trzeba co rok stawiać się na przeglądzie
No to jadę, skóra, klima, żółte blachy, szyby w prądzie

Statek Piła-tango
żółte tablice
to tylko Piła-tango
korzyści liczę

płynie statek Piła-tango
mam żółte blachy
pan konserwator
nie robi łachy

link

link2




Comments
_krrl Said:

to jest jakieś złudzenie optyczne, tych żółtych blach wcale tam nie ma, raz, dwa, trzy, nie ma. nie ma.


nicz Said:

Ależ owszem, są i kilka osób podpisało się pod tym, żeby się tam znalazły…


_krrl Said:

a jednak są. chciałbym zobaczyć tego pana konserwatora, na pewno ma na imię Zdzisław, brudny podkoszulek i lubi najtańsze piwo


freethought Said:

Rozumiem, że Zafira ’99 mojego dziadka też kwalifikuje się wg tych kryteriów na żółte blaszki?


Marlon Said:

Tekst podoba mi się bardziej, niż cokolwiek mejd baj Grabaż po “Styropianie”.
A bunia rok 93 M60B30 na żółtej blaszce daje nadzieję, że moja E30 wąska z M20b25w M-Techniku powinna iść do muzeum techniki, albo w ogóle Santo Subito. Tym bardziej, że jako relikwia stoi od 3 lat bez ruchu.


nicz Said:

Obawiam się, że woli sok z gumijagód w butelce z emblematem spotykanym najczęściej na transformatorach, bo inaczej nie byłby w stanie puścić choćby takiej wyrwy w zderzaku jako zabytek.


Grimm Reaper Said:

hmmm…. może by tak moja octavia na żółte? W końcu to już staruszka, 1997 😉


nicz Said:

W dodatku kombi. Przepraszam “turing”.


notlauf Said:

Grimm Reaper: domagam się żółtych tablic na żółtego T4! To jest ZABYTEK! 1992 r., stan oryginalny, przebieg 560 000+ i nawet jeszcze czasem odpala!


kubba Said:

to nie jest złudzenie optyczne,to się dzieje niestety na prawdę,mieszkam w tym mieście i widzę ten pazdzież niemal co dzień,a co gorsza jest jeszcze jedna piątka na żółtych w sedanie.o siódemce na szyldach pct już też tu było…sad but true.


syreniarz Said:

to jest po prostu wizjonerstwo, za kilkanaście lat większość takich bumek będzie na żółtych blachach, ignoranci ;D


GM Said:

Tango z górnej półki.

Zderzak M5 pałer lecz
Wisława odeszła
Świat…
próżni nie znosi
Kto nie jeździł na żółtych betą
Nie był Poetą
W gazie nie jest
– lecz tylko na razie
Smutek


Marlon Said:

Pani Wisława lubiła limeryki :)

W wielkopolskiem, mieście Pile
Piąteczka jeździła, e-czy-cztyry, jakich wi(e)le.
I już po kilku flaszkach
smigała na żółtych blaszkach.
Trudno, Co robić, ludzie to debile.


MSK Said:

Był pewien dżentelmen z Anglii który za pewne skomentował by to słowami; “Dis is fakin dżoooołk!…” A ja się czasem martwię, że moje auto nie jest kropka w kropkę zgodna z informacjami w karcie auta historycznego… Za mało Polaka we mnie.


matti5d Said:

@ notlauf, szacun za ten alternatywny tekst SNL : )


125ppickup Said:

Nie wierze. Sprawdzę to jeszcze raz ale jutro rano. Późno jest, możem śpiący.


piotras Said:

@ notlauf – żółte tablice na żółtego T4 ’92 dostaniesz jak sobie jeb..iesz na tylną szybę napis “tynki agregatem, posadzki mixokretem” ;D


Lesio Said:

Są dwa wyjścia: albo Casalini Piacenza jest pojazdem zabytkowym (1992 r.), albo trzeba w końcu kogoś podp****lić. Poprzednio była beta PCT.

PS. To nie konserwator, lecz rzeczoznawca jest gwoździem programu.


Sharqi Said:

Hmmm a może by tak mojego golfika w tedeju na żółte blaszki? Wszak mam lampy projektory od wersji rallye.. a to już w kład w historię motosportu.. więc jeden warunek spełniony :-)


Sharqi Said:

@piotras 1000pkt.!!


Ociec_Ryzyk Said:

Gzara Said:

Ja mam Renault Rapid z `94 zółte blaszki by pasowały do lakieru 😉 I też mogę walnąć napis np. “Pielęgnujemy ogrody, wycinamy chwasty”


matbik Said:

Szyby w prądzie oOo!!!


Etherway Said:

Notlauf :-) Epic lyrics :-)


ddd Said:

Przecież to unikalny, jednostkowy egzemparz o wielkim znaczeniu dla rozwoju motoryzacji. Brakuje tylko LPG i frontu od nowszej generacji.


Volumetrico Said:

A ktos pomyslal, ze ta bejca to moze dupowoz milosnika marki , ktory ma w garazu kolekcje np 10 aut bmw z lat 1940-1990 a ta “wiejaca wujem” bejca jest poprostu najmlodsza czescia kolekcji i wpis uzyskala jako auto kolekcjonerskie, nie zabytkowe? :) Wiem wiem, szansa na taki scenariusz jest minimalna…… Jak robilem na “zolte blachy” fiata dino jakies 10 lat temu tez myslalem, ze te tablice to bedzie wyznacznik czegos naprawde wyjatkowego…. mylilem sie bardzo:)


kocurzyskko Said:

Po rozmowie z konserwatorem(bardzo miły człowiek)dowiedziałem się że przy rejestrowaniu moich maluszków na żółte blachy mogę też spokojnie podpiąć do tego eleganta jako uzupełnienie kolekcji, i co najfajniejsze przyczepkę bagażową n-250.
Pierwotna motywacja że to nie jest pojazd skończyła się w momencie zapytania-to na jakiej podstawiepłacę za nią płacę oc???
Pan przyznał rację


Marcin Said:

kolekcja czy nie… to jest straszne.

pytanie: jak jest kolekcja to robisz jedna opinie na calosc czy odzielną na kazde auto z kolekcji?


maciek_dm Said:

Maryjan Said:

nieeeeee źle mie sie zrobieło !!

wdizicie skuteczność farbki do skóry z algiero.pl na zdj. 3 i 5?? (przebieg 230 realny jeżeli gościu ma papier ścierny na dupie)

ta obleśna reklama na szybie pięknie pasuje na zabytek !


tchopz Said:

Najważniejsze w aucie zabytkowym jest, by posiadało wycięcie w zderzaku na hak. Dodatkowo należy zaintalować CB Radio i posiadać conajmniej 3 smyczki: na lusterku, przy kluczykach i upchniętą koło ręcznego. Pewnie dlatego wasze auta nie spełniają warunków.


Fluffy Said:

Kiepski ten zabytek, nieekonomiczny. Gazu ni ma wbitego. Nie biorę, poczekam na beemę z instalacją. O!


japanfan Said:

Gdybym wiedział do bym buni nie sprzedawał,a może spróbuję toyę z 81′ bo na razie odwagi nie miałem(zawsze to jakaś stówka w kieszeni)


Harry Reems Said:

Oburzające! Skandal! I to jeszcze BMW – dresowóz! Gdyby to był chociaż Saab…


bogusz Said:

To profanacja !!! , to policzek w twarz dla całej naszej ekipy !!!


Globy Said:

Szkoda słów, elementarne poczucie przyzwoitości nakazywałoby zarejestrować ten wóz na białych deskach… Zastanawiam się, czy można gdzieś zaskarżyć tego konserwatora.

Pozdrawiam,
Marcin


Harry Reems Said:

do świętej inkwizycji


JonVon Said:

A PRAWDZIWE zabytki z nieistniejącej marki, gniją na podwórzach (choć w kościach czuję że akurat ten się uratuje 😉 http://allegro.pl/saab-900-2-0-orginal-zabytek-bcm-polecam-i2102100149.html


TaTo Said:

Złomniku, zabiłeś mnie, nie jestem w stanie podjąć wyzwania!
Właściciel bejcy po prostu antycypował. To jest niczym “Krzyk ciszy”, lub “Zaczerpnąć garścią”.
Ja już wiem, jak na żółte zarejestrować moje Volvo 850 ’94. Założę kolekcję aut oznaczonych liczbą 850: Volvo, BMW, kilka Fiatòw, Seat…


Harry Reems Said:

TaTo, nie wiem skad ten kpiacy ton. To byla by bardzo fajna kolekcja i to w kraju, w ktorym prawie nikt nie tworzy tematycznych kolekcji*, a juz na pewno nie opartych na rownie ciekawym pomysle.
*kolekcje oparte na temacie “biale nakladki na oponach i tabliczki “młoda para” pomijam


TaTo Said:

Harry, w sumie możesz mieć rację, choć wątpię, żeby to przeszło. Ale póki co i tak mam tylko jeden człon kolekcji i w najbliższym czasie raczej nie ma szans na zmianę tego stanu rzeczy.


tchopz Said:

TaTo mnie zaispirował: Może tu chodzi o kolekcję aut z częścią numer 710 pod maską.

O taką:
http://www.freeenergynews.com/Directory/Humor/images/710_large.jpg


Tomasz Said:

W Pile – mieście żarówek
jest konserwator półgłówek
Jak pomysł w głowie masz taki:
touringa na zółte znaki
on bierze za to z pięć stówek.


Paradoks Said:

Cytuję:
“Pojazd młodszy niż 25-letni może zostać wpisany do rejestru zabytków, jeżeli jest egzemplarzem unikalnym i charakteryzuje się przynajmniej jedną z niżej wymienionych cech:
-posiada unikalne rozwiązania konstrukcyjne,
-dokumentuje znaczące etapy rozwoju techniki motoryzacyjnej,
-był związany z istotnymi wydarzeniami historycznymi,
-był użytkowany przez osoby powszechnie uznane za wyjątkowo ważne,
-ma związek z ważnymi osiągnięciami sportowymi,
-posiada oryginalne wykonanie lub został odrestaurowany,
-został odtworzony wiernie, zgodnie z technologią z okresu jego produkcji.”

Widziałem już dwa takie przypadki. I w obu przypadkach były to właśnie BMW.


notlauf Said:

Tomasz: ten limeryk jest TOP ONE!!! Edward Lear by się nie powstydził!


notlauf Said:

Paradoks: i ta kierownica od innego egzemplarza w tym E34 to jest oryginalne wykonanie czy unikalne rozwiązanie konstrukcyjne? A może to ta naklejka na tylnej szybie?


mroczny Said:

97 składak biały
go clijokiem nazywały
co na drzwi błękitne jedne
i kołpaki 2 też biedne
to benzyniak z dieslem jest
olej je taki ma gest
i centralka jest lecz nie działa
nowa szyba – stara wzięła wyleciał
rdza do równo wszędzie je
poza szpachlą to się wie

Technologia w nim jest z NASA
Bo w dowodzie pisze zero jego masa
Pływak zawsze zero też wskazuje
po co kurde go tankuje?

Unikalnych rozwiązań takie tu nagromadzenie
Na nic nigdy go nie zmienię
może tylko żółte blaszki
będą na nie srały ptaszki


Tomasz Said:

Obiecuje juz nie zaczynac z fraszkami.A nawet jakby to ich notlauf nie chwal :)


adrian Said:

Ta beemka na żółtych blachach to poprostu żart i dowodzi tylko tego, że żyjemy w kraju, gdzie dowolność interpretacji przepisów (które na to zresztą pozwalają) aż się prosi o nadużycia.

Ale tekst piosenki – debeściak!! 😀


Don Johnson Said:

kaspar Said:

Jednak tak patrzac na taka beemke to widac ze fajnie jezdzi.


hazardzik Said:

i tylko na usta cisną się słowa: “żyję w kraju w którym wszyscy chcą mnie zrobić w ch*ja…za moją kasę. No ale jak Kręcina wraca do PZPN,to i bejcę można mieć na żółtych blaszkach.Tfu!


wertui Said:

Wiadomo że żółte blachy mogą mieć również samochody, które są z jakiś względów wyjątkowe.. np ta oto bemka widać od razu z daleka że jest wyjątkowa a dla czego bo na pewno jeździła nią jakaś wyjątkowa osoba wróbelki ćwierkają że I właścicielem oczywiście w Polsce był podobno Ojciec Dyrektor..


wojtek Said:

ożesz fak ale szit az mnie stawy rozbolały


ik160 Said:

Może mieć też żółte blachy, jeśli pasuje do kolekcji. Ewentualnie ma jakiś rzadki silnik pod maską czy inną ciekawostkę techniczną. Хуй его знает.


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1