zlomnik.pl

Home |

Ukraiński złomnik, czyli jak polubić symetrię

Published by on July 18, 2012

Dobry wieczór,
jeżdżąc do pracy na rowerze i zmagając się ze straszliwym wiatrem, który jest główną przyczyną dla której nie chce mi się jeździć do pracy na rowerze codziennie, mam też czas na rozmyślania. I ostatnio wymyśliłem coś takiego, że w dzisiejszych czasach nic już nie może być modne, bo jeżeli coś staje się modne, to natychmiast staje się też niemodne, dlatego, że stało się modne. Modne może być więc tylko to, co jest niszowe, czyli niemodne. To taki post-post-postmodernizm.
Nie wiem jednak jak określić to, czego dokonuje pewien mechanik-spawacz-konstruktor-amator z Ukrainy. Czy to jest jeszcze modna restauracja i tuning jaktajmerów, czy może gość wymyślił coś zupełnie nowego, czego jeszcze nie było – symetryzowanie samochodów? Pomijając jego tak genialne projekty jak Pajero przerobione na UAZ-a…

i Tavria kabrio…

…reszta jego produkcji to najczęściej przód zespawany z przodem albo tył z tyłem, żeby samochód zaczynał się i kończył tak samo. Trzeba przyznać, że tego jeszcze nie widziałem. Nawet twardziele, którzy tną Volkswageny żeby zrobić z nich przyczepki i przyjechać takim zestawem do Reifnitz zazwyczaj zostawiają sam tył. A tu jest np. tył z tyłem od Nivy, albo co jeszcze lepsze, od RAF-a Latviji. Podoba mi się to i widzę potencjał. Nysa w takiej formie byłaby piękna, a Żuk po prostu powalający. Kto ma tu prawdziwe FOTOSZOP SKILLZ i machnie taki projekcik na szybko?

link




Comments
pr Said:

No, niezły jest jak na amatora. Kurde, ta tavria to ma nawet opuszczane tylne szybki… Czad!


dawdzio Said:

WB Said:

Różowa Wołga słaba jest, ale ta przyczepka z dwóch Niw – super! 😉


Rouden Said:

Etherway Said:

To już wiem kto zrobił tego Suburbana co się u mnie kręci :-)


dawdzio Said:

Auta ma takie sobie, ale przyczepki to robi genialne !!!


Filipeq Said:

Tjo Said:

Ten UAZ jest REWELACYJNY! Poproszę dwa, albo wystarczy mi nawet jeden, tylko z silnym hakiem i 7 osobowy.


notlauf Said:

Filipeq: krejzi skill! Genialne!


Damian Said:

Luaz Gelenda mnie chwyta 😀


vutik Said:

Mnie urzekła ruska bania w UAZie 452 :)
Przy okazji, parę lat temu w Polsce ktoś zrobił trabanta “jeżdżącego tyłem”.


Zyga Said:

Człowiek czynu. Do tego wolny, robi co mu się podoba. Piątka z plusem. Pahero/Uaz zamienił mi miejscami półkule mózgu.


Tjo Said:

miwo Said:

jak już jesteśmy przy Żuku i symetrii, to warto też wspomnieć, jakoś tu nawiązującego, Mitora 😉

http://ssb.strefa.pl/mitor/galeria/mitor06.jpg


Martysien Said:

Nysa dobra, ale Żuk wygrywa pojedynek bo coś takiego miałoby szansę jeździć ! :-)

Przed opublikowaniem dzisiejszego wpisu dywagując o przeróbkach 126p mój brat stwierdził : “Jeszcze nikt nie przerobił 126p poszerzając budę… ” wyszła by z tego taka Multipla 126p 😉
I to się wpisuję w przekaz dzisiejszego zlomnika !


maciek Said:

Widziałem tam Tatrę, albo się nie znam


Andziasss Said:

formel Said:

To była Tatra…ale lepiej żeby nie była.


domin Said:

Ale by się ten Towos fantastycznie łamał wpół!


Szela Said:

Andziassss – piękne napisy doatkowe 😉 A u tego pana malacz targa i pajUAZ rzondzom, tej pajUAZ to coś w stylu doklejania przodu z borka do caro :] jeżdżęm staręm paczajcie na mnie a w środku nowe w miarę ogarnięte


Szela Said:

@Miwo – w tej symetrii pojazdów rzeczywiście jest coś kolejowego, widać nie tylko mnie się to kojarzy :)


avos Said:

no rewelacja :)
jak powstanie fanklub jkego wynalazków to ja sie chyba zapisze :)


dawdzio Said:

Aukcja syreny 110 na allegro ma już 22 322 zł i dalej nie przekroczono ceny minimalnej


arekm Said:

Dla pełnej symetrii przyczepy powinny mieć 2 dyszle. Nie trzeba by było zastanawiać się gdzie przód, a gdzie tył.


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1