Ukraiński złomnik, czyli jak polubić symetrię
Dobry wieczór,
jeżdżąc do pracy na rowerze i zmagając się ze straszliwym wiatrem, który jest główną przyczyną dla której nie chce mi się jeździć do pracy na rowerze codziennie, mam też czas na rozmyślania. I ostatnio wymyśliłem coś takiego, że w dzisiejszych czasach nic już nie może być modne, bo jeżeli coś staje się modne, to natychmiast staje się też niemodne, dlatego, że stało się modne. Modne może być więc tylko to, co jest niszowe, czyli niemodne. To taki post-post-postmodernizm.
Nie wiem jednak jak określić to, czego dokonuje pewien mechanik-spawacz-konstruktor-amator z Ukrainy. Czy to jest jeszcze modna restauracja i tuning jaktajmerów, czy może gość wymyślił coś zupełnie nowego, czego jeszcze nie było – symetryzowanie samochodów? Pomijając jego tak genialne projekty jak Pajero przerobione na UAZ-a…
i Tavria kabrio…
…reszta jego produkcji to najczęściej przód zespawany z przodem albo tył z tyłem, żeby samochód zaczynał się i kończył tak samo. Trzeba przyznać, że tego jeszcze nie widziałem. Nawet twardziele, którzy tną Volkswageny żeby zrobić z nich przyczepki i przyjechać takim zestawem do Reifnitz zazwyczaj zostawiają sam tył. A tu jest np. tył z tyłem od Nivy, albo co jeszcze lepsze, od RAF-a Latviji. Podoba mi się to i widzę potencjał. Nysa w takiej formie byłaby piękna, a Żuk po prostu powalający. Kto ma tu prawdziwe FOTOSZOP SKILLZ i machnie taki projekcik na szybko?
No, niezły jest jak na amatora. Kurde, ta tavria to ma nawet opuszczane tylne szybki… Czad!
Różowa Wołga słaba jest, ale ta przyczepka z dwóch Niw – super! 😉
Czy na tym zdjęciu nie mamy przypadkiem przodu od malacza? http://media.englishrussia.com/112012/carmasterp/carmasterp001-7.jpg
To już wiem kto zrobił tego Suburbana co się u mnie kręci
Ten UAZ jest REWELACYJNY! Poproszę dwa, albo wystarczy mi nawet jeden, tylko z silnym hakiem i 7 osobowy.
Nie ma miksu bez malucha! (;
TSD ciekawe czy kącik w pracy, czy prywatne podwórko… Jak np to:
http://www.vehiclespoint.com.au/latest-news/13752-corvairs-kaisers-and-cadillacs-brain-melting-colorado-junkyard-is-a-mile-high%E2%80%A6-and-a-mile-wide.html
Mnie urzekła ruska bania w UAZie 452
Przy okazji, parę lat temu w Polsce ktoś zrobił trabanta “jeżdżącego tyłem”.
Człowiek czynu. Do tego wolny, robi co mu się podoba. Piątka z plusem. Pahero/Uaz zamienił mi miejscami półkule mózgu.
Troszkę mi się linie boczne nie zgrały 😀 http://img21.imageshack.us/img21/19/zukblizniak.jpg
jak już jesteśmy przy Żuku i symetrii, to warto też wspomnieć, jakoś tu nawiązującego, Mitora 😉
Nysa dobra, ale Żuk wygrywa pojedynek bo coś takiego miałoby szansę jeździć !
Przed opublikowaniem dzisiejszego wpisu dywagując o przeróbkach 126p mój brat stwierdził : “Jeszcze nikt nie przerobił 126p poszerzając budę… ” wyszła by z tego taka Multipla 126p 😉
I to się wpisuję w przekaz dzisiejszego zlomnika !
Long Whell Base TOWOS WAHADŁOWIEC!
http://imageshack.us/photo/my-images/515/nyssat.jpg/
Andziassss – piękne napisy doatkowe 😉 A u tego pana malacz targa i pajUAZ rzondzom, tej pajUAZ to coś w stylu doklejania przodu z borka do caro :] jeżdżęm staręm paczajcie na mnie a w środku nowe w miarę ogarnięte
@Miwo – w tej symetrii pojazdów rzeczywiście jest coś kolejowego, widać nie tylko mnie się to kojarzy
no rewelacja
jak powstanie fanklub jkego wynalazków to ja sie chyba zapisze
tym to bym jezdził cały czas i wszędzie i o każdej porze
Cytryn i gumiak odpalaja traktor korba na wstecznym 3:35
http://www.youtube.com/watch?v=igRH4G7aTqM&feature=autoplay&list=ULeXinkwCWgRw&playnext=11
Aukcja syreny 110 na allegro ma już 22 322 zł i dalej nie przekroczono ceny minimalnej
Dla pełnej symetrii przyczepy powinny mieć 2 dyszle. Nie trzeba by było zastanawiać się gdzie przód, a gdzie tył.