zlomnik.pl

Home |

Rajd Złomnika – Lemingi w słoikach WYNIKI

Published by on July 08, 2013

Dziękuję wszystkim za udział w Rajdzie i świetną, mam nadzieję, zabawę. Mimo zmiany terminu na starcie i tak stawiło się 48 załóg. Nie wszyscy dotarli do mety – niektórzy totalnie się pogubili, jednych “załatwiły” kropki w innych miejscach niż na dole, inni nie zauważyli ulicy ze słowem “graty” w nazwie – była to oczywiście ulica Gratyny.

Progów zwalniających było 69 lub 70 (średnia z 12 przejazdów trasy). Liczyły się też progi wyniesione na skrzyżowaniu – wydłużone, ale to wciąż próg. Uznawane były odpowiedzi 68, 69 i 70 progów.

Przykro mi z powodu pożałowania godnego incydentu z osobnikiem zastawiającym drogę, jednak zwracam uwagę, że droga ta nie była objęta ŻADNYM innym znakiem niż “Droga wewnętrzna”, a zatem brak było ku temu powodu, w tym miejscu nie stał żaden zakaz wjazdu ani ruchu.

Co do kontrowersyjnych pytań sprawiających problemy: pod latarnią nie stał Passat B5, ponieważ pytanie brzmiało “KTO stoi pod latarnią?” – mimo wszystko Passat to nie osoba. Nie chodziło również o Matkę Boską, a o figurkę Charliego Chaplina za płotem posesji.
Na Nowym Wilanowie gniła Kia Sephia.
W Sadach mieszkał Andrew Bolton – na panelu ze skrzynkami pocztowymi naklejona została naklejka z jego nazwiskiem. Trzeba było wysiąść z samochodu i ją odnaleźć.
Gnijący pojazd z pytania nr 9 to Isuzu Trooper, nie zaś sprawny i jeżdżący Hyundai H200 – może i rdzewieje, ale jest w ciągłym użytku.
Przy rozpoznawaniu auta z wizualizacji dopuszczałem pewną dowolność, uznawałem BMW serii 3 i 5, Hondę Jazz (ktoś nawet wpisał Hondę Zest), Alfę Romeo Brera.
Zakaz ruchu na wprost dotyczył nowożeńców i pogrzebów.

Czekpoint czipsy: prawidłową kolejnością było Tesco – Lidl – Biedronka. Czipsy z Lidla były łatwe do rozpoznania, bo były karbowane.
Czekpoint Polonez: prawidłowe odpowiedzi to: 17 prokuratorów i 200 tys. zł.
Czekpoint makarony: prawidłowa kolejność to 2-1-3-4
Czekpoint Pewex powalił wiele osób i spowodował zamieszanie w kolejności. Ceny należało ustawić na logikę:
najtańsze auto – 3050 $ – to Dacia.
Nieco droższe, za 3800$, to Fiat 127
Droższe od 127, ale tańsze od konkurentów niemieckich było Ritmo za 4700 dolarów.
Droższa od Fiata, ale tańsza od aut niemieckich była Corolla za 5190 dolarów
Najdroższym autem kompaktowym był wówczas Golf za 6300 dolarów
Największym i najdroższym autem w zestawieniu był natomiast Taunus za 6550 dolarów.

Niestety niektórzy nie zrozumieli polecenia “wpisz odpowiednią literę przy cenie samochodu wyrażonej w dolarach” i pisali tam nazwy samochodów, a nie o to chodziło.

Gratulacje dla zwycięzców – trzy osoby naprawdę zdystansowały konkurentów, a szczególnie gratuluję Grzegorzowi, który przybył do Warszawy aż z Czechowic-Dziedzic, żeby zgarnąć nagrodę za konkurs elegancji i jeszcze w doskonałym stylu wygrać cały rajd.

WYNIKI – może gdzieś są pomylone samochody lub piloci, na liście było wiele zmian, nie wszystkie osoby je zgłaszały. Co mogłem, starałem się uaktualnić. Uwaga: jeśli dwie załogi mają tyle samo punktów, to mają to samo miejsce, tylko w tabelce się to pokaszaniło. POPRAWIONE.

Relacja Stada Baranów

Relacja Classic Cars Łódź

Relacja Bass-Driver

Od lewej: M.A.D. i Złomnik czyli ja.

SZCZEGÓLNIE PODZIĘKOWANIA DLA ZAŁOGI RAJDOWEJ, BEZ KTÓREJ TEN RAJD BYŁBY NIEMOŻLIWY, W OSOBACH:
– M.A.D.
– Krzychoo
– Flap & Dahoovka
– Marcin i Ola
– Witold
– Stefan z Haliną
– Artur “Młody”

Pytania, protesty i pochwały – na maila zlomnik@zlomnik.pl




Subscribe Via Email

Posts RSS | Comments RSS
Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1