zlomnik.pl

Home |

Sobotnia bajaderka: nieważne jak szybko, ważne dokąd

Published by on September 07, 2013

Witajcie,
ten tydzień obfitował w ciekawe niusy. Nieuchronnie zbliżamy się do salonu frankfurckiego, a więc do czegoś, czego w bajaderce nie będę mógł pominąć i zapewne poświęcę cały odcinek na podsumowanie Frankfurtu. Tymczasem jednak bierzemy na warsztat wiadomości z zeszłego tygodnia.

Przede wszystkim ważne jest to, że zarządca wieżowca, który spalił pewnemu londyńczykowi jego Jaguara XJ, zgodził się wypłacić odszkodowanie. A było to tak: jeden z nowoczesnych biurowców w Londynie skupił światło jak soczewka na zaparkowanym Jaguarze i stopił mu to i owo. Nie do wiary, a jednak się stało. Ciekawe, co by było, gdyby to było w Warszawie – oczywiście nikt by nikomu niczego nie udowodnił i sprawa by się rozmyła. Mój znajomy miał taką sytuację: postawił auto koło odnawianego bloku, jak wrócił to było całe w kropki po farbie. Kierownik budowy nie przyznał się do winy, a sąd nie znalazł dowodów na zaniedbanie z jego strony. Inna rzecz, że w takim Londynie to są już nastawieni tak antysamochodowo, że nawet budynki budują tak, żeby przypalały samochody.

link

Przenieśmy się na chwilę za Ocean Atlantycki, gdzie pojawiła się ciekawa sprawa: otóż jakaś firma “Bulleta” stworzyła sobie stronę, na której pisze, że sprzedaje swój supersamochód budowany na bazie Lotusa. Tyle że Lotus nic o tym nie wie, a pewien pan, założyciel Bulleta Motors, nakazał stronie Carscoops, która zwróciła uwagę na tę sprawę, “natychmiastowe usunięcie tej strony, która szkodzi ich firmie”. Udawaj że budujesz supersamochód, a potem strasz wszystkich naokoło – przecież to jawna i bezczelna kopia mojego pomysłu z VEPSĄ FUYARĄ! Bulleta wisi mi 200 dolców za kradzież praw intelektualnych! OJ, BĘDZIE PROCES.

link

Z ciekawych samochodów do kupienia w tym tygodniu mamy złotego Cadillaca Władzia Liberace (gość miał dobry gust, kurde –> link), a także znamy już ceny Volkswagena XL1. Będzie kosztował ok. 110 tys. euro. Nie, naprawdę. Nie wkręcam Was –> link. No to jest bardzo dobry ruch, zdecydowanie pomoże to promować superoszczędne pojazdy w społeczeństwie i WCALE A WCALE nie wywoła poczucia, że auto, które jest nowoczesne, lekkie i mało pali to zabawka dla superbogatych głupków, którzy zamiast Audi R8, wolą kupić sobie VW XL1. Wróżę im gigantyczny sukces sprzedażowy. I nie, to nie jest tak, że to nie ma znaczenia, bo przecież od początku było wiadomo, że XL1 to eksperymentalny pojazd, nośnik rozwiązań technicznych. Liczy się to, że Volkswagen pokazuje “spójrzcie, my mamy te rozwiązania, ale wy nie możecie sobie ich kupić, bo jesteście biedni i was nie stać”. Jak u Jona LaJoie “ha ha ha, you want these things but you cannot afford them. That means you’re not cool, cause you’re just a poor person”. –> link

Mamy też dwie ciekawe przedfrankfurtowe premiery: Lexusa LF-NX:

i Jaguara CX17

Co do Jaguara, to mam wrażenie, że w koncernie Tata Motors jest już firma, która specjalizuje się w SUV-ach i nazywa się Land Rover. Po co kanibalizować sprzedaż Land Rovera SUV-em Jaguara? Oczywiście zaraz odezwie się paru znawców, co powiedzą, że to inna klasa, że ten SUV Jaguara będzie rywalizował z Infiniti FX i BMW X6, ale to jest bzdura. Skąd wiemy, że potencjalny nabywca Range Rovera Sport nie rozważa także Infiniti i X6? Znacie wszystkich i pytaliście ich?
Natomiast Lexus… yyy… a, już wiem. Jest taki gość, co robi pluszowe zabawki z dziecięcych rysunków. Jak dziecko narysuje rękę z oczami i zieloną czupryną, to on robi takiego pluszaka. No to Lexus zrobił to samo z dziecięcym bazgrołem przypominającym samochód – ubrał go w realną formę.

W Anglii zderzyło się 100 samochodów. Czy tam 200. Cytryn i Gumiak nie nadanżajo z pakowaniem na lory i wysyłaniem do Polski. Reflektujecie na jakieś tanie części do Astry? Majo wszystko. BTW ciekawe, czy wśród tych aut były jakieś klasyki. BTW2, znowu jesteśmy w Anglii – kraju, gdzie ponoć jeździ się tak bezpiecznie, i co? I karambol na pół kraju. Co oczywiście prowadzi nas nieuchronnie do niusa, na którego czekałem od dawna: link. Unia Europejska planuje elektronicznie ograniczyć prędkość samochodów. To jest to, co ja proponowałem od dawna: każdy samochód powinien mieć elektroniczny ogranicznik na 140 km/h. Szybciej się nie da – jak próbujesz go zdjąć, to auto wysyła sygnał do centrali i dezaktywuje się ECU. Na każdym wjeździe do miasta, w teren zabudowany, gdziekolwiek – emiter sygnału, który zmienia ustawienie limitu prędkości na 50 km/h. Wyjeżdżasz z obszaru – limit się wyłącza. To jest do zrobienia, i jest to rozsądne, tyle że nie ma sensu, bo skończą się mandaty, które zasilają budżet. Bardziej przerażający wydaje mi się pomysł, żeby każdy samochód był stale monitorowany satelitarnie – nietrudno się domyślić, że nie chodzi o to, jak szybko jedzie, tylko dokąd jedzie. W następnej kolejności trzeba będzie ustalić, dlaczego.

link

Na koniec tych smutnych niusów, coś wesołego. Mercedes przedstawił nową ciężarówkę Arocs i od razu zrobili mi wersję zindywidualizowaną. Bardzo piękna! Biorę trzy!

A teraz, skoro wykorzystałem już wszystkie predyspozycje, idę obejrzeć drugi odcinek “Miłości na bogato”. Główna bohaterka, Marcela, ma czarne M3 E46 w kabriolecie. Śmieszne jest to, że takie BMW idealnie wskazuje, jak reżyser z prowincji nie ma pojęcia o tym, jak żyje i mieszka się w Warszawie.




Comments
marekrzy Said:

Leksus ma tak przepięknie utrafione proporcje, że całe Śniadanie które przed chwilą byłem zjadłem właśnie pakuje walizki i głośno krzyczy: “WRAAAAAAACAM”.


xyJo Said:

o, widzę, że też oglądasz miłość na bogato. Niewątpliwie najciekawszy twór ostatniego czasu. Esencja


ddd Said:

Lexus wygląda jakby projektant pogiął kartkę na której go narysował, później ją rozprostował na szybko na kolanie i powiedział: dobra mamy nowego suva.


gruby Said:

MAN puszcza oczko do Złomnika od dawna, a Merc go wy…….ł jedym strzałem. Można? Można :)


radosuaf Said:

Muszę w końcu obejrzeć “Miłość na bogato”. Wszyscy mówią o “Miłośc na bogato”.


miwo Said:

Projektant Lexusa zaciął się przy goleniu kilkukrotnie i krzyknął:”O kxxxa! Zaprojektuję o tym samochód”. 😉
Mercedes niedługo pogubi się w ciężarówkach – to chyba pierwsza firma, która nawet w Europie (czy też na Europę) tworzy tańsze i droższe linie bardzo podobnych ciężarówek i autobusów. Actros, Atego, Axor, Arocs, Citaro, Conecto, Cito. Tak wiem, że taki Arocs to sprzęt budowlany bardziej, Atego – pojazdy lżejsze (ale i tak wszystkie te niby-różnice zachodziły na siebie mocno) ale niech ktoś poda sens i istotną różnicę między Actrosem i Axorem poza marketingowym bełkotem…


maciek_dm Said:

XL1 – po prostu genialne. Ale jak tu wytłumaczyć zdezorientowanej żonie, że za wnętrze pokroju up!’a, zapłaciło się pierdyliard razy więcej? “Kochanie, czujesz jacy teraz jesteśmy elitarni-eko?”


maciek_dm Said:

a twórców Lexusa LF-NX należałoby zapytać, wzorem wieszcza: “co wy tam palicie, Franz?” I jeszcze jedno: czy to już koniec brzmiących nazw, i nieodwołanie nastała era literkowo-cyferkowych potworków? Czy w tych korpo jest aż tak wielki deficyt polotu?


apede Said:

Axor jest średniodystansowy (coś jak DAF 85 w stosunku do 95). A śledzenie pojazdów to pewnie tylko kwestia czasu… niestety :(

A co do seriali to nie oglądam ale widząc billboardy i zajawki na głównych stronach portali to chyba jest ich coraz więcej i są coraz głupsze. To chyba w ramach ogłupiania społeczeństwa przez media wypierają zwykłe filmy – jeżdżąc po wawie widzę coraz więcej reklam seriali w stosunku do reklam filmów.


apede Said:

A tak przy okazji, jak notauf wziął się za komentowanie złomnika w filmie to może cyklicznie? Taka filmowo telewizyjna bajaderka, taki złom-imcdb :)


Qropatwa Said:

Jaag to jeszcze nic, Bentley SUV to dopiero będzie zjadać sprzedaż LR. Ogólna brzydota chyba temu nie przeszkodzi, w końcu bogaci nie kupują fur bo są ładne, tylko dlatego, że są drogie.


driver Said:

a gdzie link do tego karambolu ? 😉


Batory Said:

Chyba jedyny taki dla konesera serial, w którym mamy zbliżenie kamery na M-kę na tylnej klapie 😀 BOGACTWO! 😀


Nie widziałem “Miłości na bogato” i raczej nie zobaczę, gdyż nie mam tv w domu i bardzo mi z tym dobrze. No chyba, że gdzieś można oblukać w internetach – wtedy może zerknę i ocenię, czy pod względem pogardy do IQ oglądającego oraz przeraźliwości aktorstwa dorównuje takim dziełom zaoceanicznym jak “Sharknado” (wiem, to nie serial, ale będąc fanem kina bardzo złego obejrzeć musiałem… i nawet ja, jak się okazuje, mam swoje granice tolerancji; “Sharknado” znajduje się kilka mil morskich za nimi).
A co do VW – dziwisz się? Wszak dzięki Paskowi W Tedeiku mają taki PRESTIŻ, że im wolno. Każdy Mietek z Płyćwi i Zenek ze Swędziworów zawiesi sobie plakat obok ołtarzyka z Ojcem Dyrektorem. Mamy nowego świętego.
@ Qropatwa – ale Bentley należy do FałWeja, więc nadgryzienie tortu Range’a jest jak najbardziej ich celem. A Jag SUV… Wszyscy się oburzali, gdy Porsche wypuściło Cayenne. A jakoś szybciutko zostało najpopularniejszym modelem. Pamiętajmy też, że np. Alfa Romeo wypuszczała piękne dostawczaki. Co nie zmienia faktu, że i tak jest w tym coś przykrego…


brazer Said:

Lexus wygląda jak parodia lexusa.


apede Said:

Jagułar sów w koncernie Tata jest potrzebny żeby było jak w tym dowcipie o nowych Ruskich: “Ile dałeś za ten krawat? 700 dolarów. Idioto, można go dupić za 1000!”


apede Said:

miało być “kupić” oczywiście


T. Said:

Dlaczego automatyczne ograniczenia prędkości są rozsądne? Jak kierowca z, jak mniemam, kilkunastoletnim stażem powinieneś wiedzieć, że prędkość nie ma wiele do powiedzenia w kwestii wypadków a statystyki policyjne to spychologia i droga na skróty. Głupszego pomysły w historii motoryzacji nie widziałem (a nie, wróć, płatne autostrady zbudowane z pieniędzy ukradzionych od kierowców są na tym samym poziomie) ale spoko, tutaj odetniemy, tam polutujemy, tutaj trochę taśmy i niech się…


garwanko Said:

VW wyglada jak zywcem wyciety z katalogu “Samochody Swiata 1991”.


dawid Said:

‘miłość na bogato’ – skoro na bogato, to wszyscy tam jeżdżo Paskami B5 w TDIku?


Timon Said:

Nie wiedziałem o tym serialu, ale abstrahując od tytułu, puszczająca go stacja Viva wystarcza za recenzję.


113 Said:

bo taka właśnie definicja bogatości funkcjonuje w grupie targetowej serialu.


Kurde, myślałem że “Miłość na bogato” to dzieło podobnie dostępne jak “100 lat sukcesów…” inż. Śrubaka :)


Aremberg Said:

Oglądałem chwilę te Miłość na bogato, ale musiałem przerwać po 8 minutach, bo ciekłe kryształy w ekranie zamieniły się w ciekłą cebulę. A co do mandatów, to nie powiedziałbym że zasilają one budżet, skoro realne wpływy w tym roku mają szansę nie przekroczyć 10% zakładanych. No ale jaki minister, takie plany. Lexus będzie dobry tylko w jednym – rozcinaniu potrącanych zwierząt na idealnie równe kawałki. Z Jaguarem niech dadzą sobie spokój – Evoque znakomicie wypełnia rolę lajftajlowego SUV-crossovera klasy premium.


Gzara Said:

(ad ograniczenie prędkości) ale jak wszyscy to wszyscy, cudnie by wyglądały pościgi policyjne w mieście, dwa auta pędzące z maksymalną prędkością……..50km/h 😉


Ausf. F2 Said:

14:16 i 24 komentarze? Złomnik się skończył.

Jeżeli prawdę piszą o tym Jaguarze CX17, że będzie on siedział na tej samej modułowej, bazowo tylnonapędowej płycie, co następca X-Type, a później w dłuższych wersjach XFa etc., to powinien on całkiem rozsądnie wstrzelić się między Evoque’a a duże Range Rovery i konkurować z Q5, Macanem, X3, GLK, EXem (więcej grzechów w tej chwili nie pamiętam).


oldskul Said:

Ktoś, kto rysował tego Lexusa, musiał mieć nieźle popękane szkła w okularach. I chyba był podłączony pod kroplówkę z Komandosem.


C. Said:

Można by jeszcze wspomnieć o “athletic coupe-like silhouette”, jak twierdzą twórcy LF-NX, oraz producyjnej wersji Infiniti Q30, które wyszło, tak jak widać.


kędzior Said:

już widzę jak ktoś tym VW jedzie na VAG event, koniecznie z sytą glebą i szeroką felgą


marekrzy Said:

Pomyślałem tak: Notlauf jest i owszem złośliwy, ale złośliwość to cecha ludzi inteligentnych. A po drugie, subtelnie przemycony wtręt o serialu chyba nie miał na celu zachęcanie wiernych czytelników złomnik.pl do obejrzenia czegoś absolutnie niestrawnego.
Więc google.pl i poszło.
Wytrzymałem może ze 3 minuty gdy nagle śniadanie, które już pogodziło się z Lexusem, zaczęło wrzeszczeć:
“no, gościu, teraz to przegiąłeś. Nawet nie będę się pakować, wychodzę tak jak wszedłem”.


garwanko Said:

W ramach prywaty zapytam:

Primo:Czy ktoś nie ma potrzeby posiadania pół Fiata 127 MK I? Mowa o zadniej części. Idealna na lektykę, przyczepkę. Sama skorupa, bez tajli. Oferuję takową, oddam bezkosztowo.
Secundo: Trabant 1.1, skorupa zgniła jak 1500/2900. Kwitung jest. Auto zastałe, stoi w szopie 7 lat.
Silnik bardzo dobry, ma ok. 40000 km przebiegu.
Był w jednym z miksów na zlomniku. Konkretnie w tym: http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/04/24/miks-ogolny-wydluzony-wrakow-glowny/
Do pobrania za free.


TOP_ Said:

Lexus będzie niewidzialny dla radarów…. 😉


SMKA Said:

Biorąc pod uwagę że to bajaderka, to mam do złomnika pytanie. Tak z ciekawości, kiedy powstał złomnik, bo czytając wpisy mam wrażenie że pod koniec 2008r, natomiast czytając artykuł “Maluch, którego dotykał Wodecki” można wyczytać że była to jesień 2010r


Gsi Said:

Ten vw to faktycznie jak z katalogu samochody swiata 1990. Lex nie najgorszy, mniej straszy niz taki np nissan puke imo.
Notlauf doszedl mail z formanem, honda beat, celica i innymi? Z ciekawosci pytam bo mi poczta cos figle plata.


Nat Said:

“Kierownik budowy nie przyznał się do winy, a sąd nie znalazł dowodów na zaniedbanie z jego strony. ”

Sąd?
Bes sęsu!

Jak znajomy bierze się do tego w taki sposób, nic dziwnego, że na własne życzenie uzyskuje NIC.

Robi się tak – bierze się fotoaparat, pstryka pińcyt zdjęć, idzie do kierownika i straszy przysłaniem inspektora nadzoru budowlanego.

A to dla kierowniak oznacza baaardzo kłopotliwą i długotrwałą kontrolę, a może nawet, kto wie, zamknięcie budowy.

I wtedy kierownik otwiera szkatułke, z której opłaca dziesiątki mandatów (choćby straży miejskiej, np. że wyjeżdżająca ciężarówka zabłociła chodnik) i uiszcza stosowna kwotę za pobrudzone auto.
Proste, skuteczne.


Szara_Wołga Said:

Jeśli chodzi o lexusa, to mi się kojarzy z wozem, który poskręcano z powypadkowych i połamanych blach od dziesięciu różnych samochodów, wśród których było Mitsubishi Lancer. Ale nie jest taki brzydki. Brzydszy jest np. Nissan Quest czy jak mu tam, taki wyłupiasty…

Jeśli chodzi o VW, to jego design jest całkiem fajny. Wreszcie samochód z nadwoziem dwudrzwiowego fastbacka. Swoją drogą, te czterodrzwiowe coupe mercedesa nie powinno się właśnie nazywać: Fastback? Równie chwytliwe i egzotyczne.

Jeśli chodzi o ograniczniki prędkości, to pomyślmy o wyprzedzaniu. Będzie ono wyglądało tak jak wyprzedzanie tirów. No i ogółem, głupawe to to.

A SUV Jaguara? A niech se produkujo, nic mi do tego. Ani to mnie chłodzi ani grzeje, choć sam SUVów nie lubię. Znam w zasadzie tylko jedną osobę, której taki samochód jest na prawdę potrzebny. Pardon, dwie.
Jedna jest weterynarzem i zasuwa po różnych zaśiedmiogórozbekistanach, a druga ma tak rozrytą ulicę, że wozy z jedną osią napędzaną zakupują się tam codziennie.


SMKA Said:

“Jeśli chodzi o ograniczniki prędkości, to pomyślmy o wyprzedzaniu. Będzie ono wyglądało tak jak wyprzedzanie tirów. No i ogółem, głupawe to to”- wątpię aby użytkownicy piszący o tych ogranicznikach pisali to na serio. Choć w jakimś tam programie na TVN Turbo pokazywano (chyba) nową Fiestę i tam podobno można tak zaprogramować czy tam ustawić samochód aby nie przekraczał jakiejś tam prędkości. Niby nic dziwnego, 607 z 2.7 HDI też to ma, ale w tej Fieście podobno można to zrobić tak aby kierowca nie był w stanie zdjąć tego ograniczenia (podobno pomysł aby rodzice mogli “utemperować” młodych kierowców). Czy faktycznie takie rozwiązanie występuje w tym samochodzie, nie wiem, program leciał jakiś czas temu, a z nowymi samochodami mam mało do czynienia


yeslauf Said:

omg! Lexus! Nie idźcie tą drogą Lexusie!
Abominator.

VW- prawdziwe auto “dla ludu”, stupięcioprocentowy plebswagen! Już wolałbym audi R8 elektryk, szkoda że nie powstanie (po umoczeniu masy pieniędzy audi wykastrowało ten projekt )

Ten cały balet wokół Bullety, o co kaman men? Czytrałem to juz na CS i nic nie zrozumiałem, kradna czy co?


notlauf Said:

SMKA: każdy samochód z ECU i przepustnicą sterowaną elektronicznie może mieć ogranicznik prędkości niezdejmowalny przez kierowcę, Ford z tym eksperymentował, ale okazało się, że to niezbyt zgodne z przepisami w USA. To długa historia i chętnie coś o niej napiszę.


SMKA Said:

Podobno ten cały ogranicznik prędkości w Fieście (w innych Fordach pewnie też) jest związany z kluczykiem “My Key”. Taki cytat z pierwszej lepszej strony- “kluczyk MyKey. W tym ostatnim można zaprogramować wiele indywidualnych funkcji, np. ustawić ogranicznik prędkości przed pożyczeniem samochodu dziecku”. No i ponawiam pytanie, kiedy powstał złomnik, koniec 2008 czy jesień 2010 :)


tylko_TDI Said:

“jak żyje i mieszka się w Warszawie.”

znaczy sie jak?


lessmore Said:

Bardzo mnie konweniują te osłony na tylnie opony (czy tam koła) w ów woldzwagienie XL1. Jednakoż dręczy mię pytanie: dlaczegóż dla symetrii nie wprowadzono takich samych wysoce estetycznych i praktycznych osłon na koła przednie? Iż jakoby są one skrętne, to nie żaden argument – dla chcącego nic trudnego, można byłoby zastosować jakieś gumowe harmonijki albo powierzchnie toroidalne, wysuwające się dyskretnie i bezgłośnie jednak z drugiej, celem umożliwienia skrętu koła. Ale przyznajcie – wtedy dopiero dopełniłoby się piękno linii tego modelu, a tak, to tył dizajnerski, że ujezu, a z przodu zwykłość, pospolitość, by nie rzec wprost – cebula! Nie kupuję…


sukuremu Said:

Skoro zlomnik i tak jest kontrowersyjnym centrum polskiego Moto-internetu, może przyblizysz nam Notlauf’ie tę eksperymenty i to co wiadomo Tobie na ten temat? Tak że faktycznie coś napiszesz a nie wspominasz o temacie na wpis 😉
XL1 straszy dzieci, lexus wygląda jak z kijowymi dokladkami robionymi w stylu ROOT, lub jak nadkola/body do E30 na torach driftowych.
A mercedes Albo ma 5 modeli, albo jak ostatnio 500. I na co to komu 😉


mrlolensis Said:

Lexus wygląda jak by go wyciągnięto w fotoszopce … a tak to by był fajny hatchback albo combi


stasiek Said:

Czy może mnie ktoś oświecić dlaczego samochody idą w kierunku coraz to mniejszych okien, jeśli tak można nazwać te fragmentaryczne przeszklenia np. Range Rower EVOQUE i inne SUV? Gdzie się podziała ta przeszklistość multipli i espace’a?


pete379 Said:

@miwo Axor to tzw. wół roboczy i do pracy na średnie dystanse. Tam gdzie liczy się lekki i mocny ciągnik- wywrotki, cysterny, silosy. Jak już ktoś wspomniał DAF ma tak samo z serią XF, CF i LF. XF to długie dystanse- ciągniki są cięższe przez to że mają większe kabiny i więcej wyposażenia dla wygody kierowcy. CF od “compact force” to mocne ciągniki do ciężkich prac i tzw. ciężkiej dystrybucji, (rama, silnik itp.) pochodzą od cięższej serii XF ale kabiny mają niżej zawieszone (wygoda przy częstszym wsiadaniu) i są mniejsze objętościowo (choć można zamówić wersje Sky Cab z podwyższonym dachem, jednak są węższe niż w XF i mają wysoki tunel silnika co ogranicza objętość przestrzeni dla kierowcy). Natomiast seria LF to średnia i lekka dystrybucja, lub tzw. MAUT killery czyli zestawy długodystansowe 12t DMC o objętości 120m3.
Mercedes-Benz natomiast ma podobnie jak w osobówkach- szeroką paletę dodatków i konfiguracji, stąd można mieć lepiej wypasioną E-klasę od czyjejś S-klasy. Kolega ma na ten przykład najcięższe ATEGO w wersji budowlanej 6×4 (na ramie Actrosa), pomimo tego, że ATEGO to generalnie średnia i lekka dystrybucja, ale Mercedes kilka lat temu oferował szeroką paletę podwozi do Atego i wszystko było pomieszane. Teraz zamiast takich dziwnych odmian będą palety modelowe. Actros- długi dystans, Axor to ciężka dystrubucja i krótkodystansowa (silosy, cysterny, wywrotki itp.), Arocs- budowlanka itd.


laisar Said:

@stasiek “Gdzie się podziała ta przeszklistość multipli i espace’a?”
 
Zapytaj Blogomotive i jemu podobnych, którzy twierdzą, że jak im widać przez szybę coś więcej niż oczy, to się czują jakby jechali akwarium d:


zygfryd Said:

BLLLLLLeeeeexus… Oczy mię wpadli do kufla. Mogłem Złomnika czytać jutro rankiem, przy kawie. A tak szkoda browca…


s0kr Said:

Lexus lexusem ale mnie bardziej boli, że każdy nowy Jag wygląda jak Audi. Angielski design sie nie sprzedaje czy o co chodzi?


vlad Said:

“Bardziej przerażający wydaje mi się pomysł, żeby każdy samochód był stale monitorowany satelitarnie – nietrudno się domyślić, że nie chodzi o to, jak szybko jedzie, tylko dokąd jedzie.”

Drogi zlomniku, to juz zostalo zaaplikowane jakis czas temu- nie ma praktycznie osoby,ktora nie ma telefonu przy sobie a ze sposobu przemiszczania sie mozna wywnioskowac czy idzie pieszo czy jedzie w samochodzie.

W następnej kolejności trzeba będzie ustalić, dlaczego. ”

To w zasadzie tez jest zrobione- dzieki takim smartfonow i uslugom typu latitude itd itp wiekszosc osob dobrowolnie lub poldobrowolnie udziela takich informacji.

Z innej beczki- gdzies juz taka propozycja sie pojawila, ale drogi notlaufie jakos nie zareagowales- czy moglbys dodac kanal RSS?Np. taki: _http://wordpress.org/plugins/better-rss-widget/


piszu Said:

panie Złomnik, sprawdź Pan temat Nissana GTR z JDM, który ma ogranicznik tak jak Galant w najmocniejszej wersji – do 180 km/h. GTR jednak różni się od Galanta tym, że ECU się odblokowuje pozycją z GPSa, gdy wjedzie się GTRem na jeden z zarejestrowanych torów w Japonii.
Wielki brat już patrzy!


jjk Said:

Lexus wygląda jak Lord Vader, ciekawe czy dodadzą mu taki ficzer, żeby też odpowiednie dźwięki wydawał.


Leave a Reply

Subscribe Via Email

Subscribe to RSS via Email

Translate zlomnik with Google

 
oldtimery.com

Polecamy

Kontakt


Warning: implode(): Invalid arguments passed in /archiwum/wp-content/themes/magonline/footer.php on line 1